abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 10 januari 2021 @ 20:47:58 #51
236264 crew  capricia
pi_197332722
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:39 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik denk dat ongeveer de helft wel een aardige schatting is. Deze pandemie duurt nu ongeveer 10 maanden. Over nog een keer 10 maanden zitten we in november. Dat is rond de tijd dat Duitsland schat dat ze 70% van hun inwoners hebben gevaccineerd.
GB verwacht komende winter ook gewoon nog maatregelen. Zei hun Van Dissel naast BoJo van de week. :{
En die vaccineren wel een stukje sneller dan wij.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 10 januari 2021 @ 20:49:11 #52
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197332734
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:45 schreef Tijn het volgende:

[..]

Punt is dat daar natuurlijk bij het opheffen van de lockdown ook geen sprake van zou zijn geweest. Dan waren hooguit de scholen weer opengegaan, misschien de winkels, meer niet.
Nee klopt maar dan zit je weer op de weg terug, en is het eerste stapje gezet... Nu is nog steeds het signaal (en wedden dat Hugo het weer zo insteekt, 'ons gedrag is nog niet zo dat er versoepeld mag worden, oftewel wij hebben het weer zelf gedaan'), we zitten op de verkeerde weg, en ook al zou ik nog niet gebruik kunnen maken van een versoepeling, je gaat dan wel de weg naar het licht weer in. Ik voel me nu soms zo donker als deze dagen ook kunnen zijn.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_197332743
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef opreis het volgende:

[..]

Ga een keertje kijken in een verzorgins te huis zou ik zeggen.
Mensen in het verzorgingstehuis gaan heel vaak naar de supermarkt (de bewoners)? Mijn oma zit een rolstoel bvb en kan nergens naartoe. Het is waar, ze accepteren nou wel bezoek maar alleen met zeer strenge regels, veel afstand en natuurlijk verplicht mondmaskers.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 januari 2021 @ 20:49:47 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197332746
Ruim half miljoen mensen met COPD, ruim 1.5 miljoen mensen met chronische hart- en vaatziekten. Alleen met deze twee groepen zit je al op 2 miljoen burgers.

quote:
Uitnodiging griepprik

In oktober en november krijgen zo'n 6 miljoen mensen van hun huisarts een uitnodiging voor de jaarlijkse griepprik. De griepprik is voor mensen van 60 jaar en ouder en voor volwassenen en kinderen met bepaalde medische aandoeningen
Nu zijn deze groepen niet één op één hetzelfde, maar als wij zes miljoen mensen vaccineren voor de griep, omdat die het om één of andere reden nodig hebben, kan je toch niet zeggen dat wij die zes miljoen mensen maar in bescherming moeten nemen? Het is meer dan een paar duizend mensen .....
  zondag 10 januari 2021 @ 20:50:22 #55
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197332752
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef capricia het volgende:

[..]

GB verwacht komende winter ook gewoon nog maatregelen. Zei hun Van Dissel naast BoJo van de week. :{
En die vaccineren wel een stukje sneller dan wij.
Die Britse Van Dissel is echt een vakidioot eerste klas. Die heeft zich ook al een aantal keer als voorstander uitgesproken om een aantal coronamaatregelen jaarlijks terug te laten keren in het griepseizoen. Als je dat gaat doen krijg je het (Engelse) Malieveld wel vol lijkt me.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197332764
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:49 schreef Evenstar het volgende:
Ruim half miljoen mensen met COPD, ruim 1.5 miljoen mensen met chronische hart- en vaatziekten. Alleen met deze twee groepen zit je al op 2 miljoen burgers.
[..]

Nu zijn deze groepen niet één op één hetzelfde, maar als wij zes miljoen mensen vaccineren voor de griep, omdat die het om één of andere reden nodig hebben, kan je toch niet zeggen dat wij die zes miljoen mensen maar in bescherming moeten nemen? Het is meer dan een paar duizend mensen .....
Nee, dat is onmogelijk. Die mensen werken heel vaak ook nog gewoon. Ik bedoel dus die mensen uit die risicogroepen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_197332768
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:39 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik denk dat ongeveer de helft wel een aardige schatting is. Deze pandemie duurt nu ongeveer 10 maanden. Over nog een keer 10 maanden zitten we in november. Dat is rond de tijd dat Duitsland schat dat ze 70% van hun inwoners hebben gevaccineerd.
Wij hebben Hugo de Jonge...
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 januari 2021 @ 20:51:43 #58
416575 crew  Evenstar
pi_197332788
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die Britse Van Dissel is echt een vakidioot eerste klas. Die heeft zich ook al een aantal keer als voorstander uitgesproken om een aantal coronamaatregelen jaarlijks terug te laten keren in het griepseizoen. Als je dat gaat doen krijg je het (Engelse) Malieveld wel vol lijkt me.
Dat hij een vakidioot is ben ik het mee eens, maar dit verhaal is nu al zo vaak uitgelegd en het klopt niet. Het was veel genuanceerder dan dan en hier is hij later ook nog teruggekomen om het uit te leggen.
  Moderator zondag 10 januari 2021 @ 20:51:57 #59
236264 crew  capricia
pi_197332795
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Echt ook gewoon heel dom om zulke dingen te gaan roepen, nu. Man man. :') Depressieve vent vind ik het.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197332800
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Tjongejonge :')
  zondag 10 januari 2021 @ 20:52:02 #61
346939 Janneke141
pi_197332801
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat heel veel professionals ondanks Hugo de Jonge uiteindelijk best wat tempo in die vaccinatiecampagne kunnen krijgen. Als de levering loopt, dan zal het inenten ook wel gaan lukken.
pi_197332808
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:41 schreef Evenstar het volgende:
Als iemand tien maanden langs thuiswerkt dan snap ik echt wel dat het op een gegeven moment echt kut is.
Ik vind het heerlijk. :@ Ik kan me er echt niks meer bij voorstellen om weer fulltime op kantoor aanwezig te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2021 20:52:31 ]
pi_197332809
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:47 schreef opreis het volgende:

[..]

Ga een keertje kijken in een verzorgins te huis zou ik zeggen.
Zoals hiervoor al gezegd, die lopen niet de deur plat bij de supermarkt op de drukke tijden.
  zondag 10 januari 2021 @ 20:52:39 #64
346939 Janneke141
pi_197332811
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dat hij een vakidioot is ben ik het mee eens, maar dit verhaal is nu al zo vaak uitgelegd en het klopt niet. Het was veel genuanceerder dan dan en hier is hij later ook nog teruggekomen om het uit te leggen.
Het geeft prima aan welke kant die man op denkt. Een gevaar voor de vrije wereld.
pi_197332817
Friedepiepel!
  Moderator zondag 10 januari 2021 @ 20:53:30 #66
236264 crew  capricia
pi_197332823
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:51 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Okay. Dat wist ik niet.
Ik zag hem alleen maar roepen dat de Britten rekening moesten houden met komende winter weer corona-maatregelen.
En ik vind dat heel dom. En onverstandig.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 januari 2021 @ 20:53:32 #67
416575 crew  Evenstar
pi_197332825
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk. :@ Ik kan me er echt niks meer bij voorstellen om weer fulltime op kantoor aanwezig te zijn.
Ik zou het ook prima vinden hoor, maar snap heel goed dat het niet voor iedereen is.

Mijn vrouw werkt ook al sinds begin maart thuis en zij vindt het ook prima vol te houden, maar dat zal niet bij iedereen zo zijn.
pi_197332837
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:52 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Zoals hiervoor al gezegd, die lopen niet de deur plat bij de supermarkt op de drukke tijden.
Mijn buren van in de 90 durven nog niet eens naar buiten ;)

Laat staan dat ze de supermarkt plat lopen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 januari 2021 @ 20:54:41 #69
416575 crew  Evenstar
pi_197332850
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Okay. Dat wist ik niet.
Ik zag hem alleen maar roepen dat de Britten rekening moesten houden met komende winter weer corona-maatregelen.
Oh, dat deel weet ik niet. Ik doelde meer op het deel dat hij heeft geroepen dat sommige maatregelen ook voor de griep ingezet zouden kunnen worden. Dit lag een stuk genuanceerder dan dat.
pi_197332858
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:54 schreef CR7 het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die dit moeten vragen. Wat voor kansloos leven moet je dan wel niet hebben dan je niet bepaalde dingen mist in je leven. :')
?????
pi_197332881
quote:
[..]

Op zijn minst kan Rutte een paar woorden er aan wijden om de 60+ groep te wijzen op dat zij extra voorzichtig moeten zijn en niet de drukte op te zoeken. Bij jongeren kon hij dat ook dus dat moet hem nu ook lukken.
pi_197332908
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:56 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Op zijn minst kan Rutte een paar woorden er aan wijden om de 60+ groep te wijzen op dat zij extra voorzichtig moeten zijn en niet de drukte op te zoeken. Bij jongeren kon hij dat ook dus dat moet hem nu ook lukken.
Mee eens, ik zie het vaak bij deze groep niet helemaal goed gaan. Buiten, in de supermarkt, bij de buren...
pi_197332930
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:56 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Rutte spreekt voornamelijk woorden die hem stemmen opleveren bij de verkiezingen straks. Die groep 60+ers is veel te groot/levert te veel zetels op om hard toe te spreken (niet dat het uitspreken een daadwerkelijk gedragsverandering op zou leveren)
pi_197332947
quote:
[..]

geef al die mensen ff voorrang :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197332953
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Mijn buren van in de 90 durven nog niet eens naar buiten ;)

Laat staan dat ze de supermarkt plat lopen.
Mijn schoonmoeder ging zaterdag 2 januari gewoon lekker in de drukte naar het Kruidvat want ze had een nieuwe tandenborstel nodig, oude was wat versleten. Ik zei waarom ga je maandag dan niet om 10:00 ofzo? Toen kreeg ik als antwoord "Ja ik had zin om te gaan en volgens de regels mag het gewoon hoor".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')