Ergens tijd terug gekregen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef Sabata het volgende:
Volgens de website heeft Loprais nog 23 tellen over. Argh
Geen grote problemen, maar ook niet indrukwekkendquote:
Mitchel won. Niet Martin. Martin heeft zijn minuut tijdstraf van vandaag aangevochten. Je moest ergens op een duin 50 rijden. Dat werkt niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:22 schreef Sabata het volgende:
Nu wou ik dat het Belgische rallyprogramma Champions nog bestond, die hadden wss veel aandacht gehad voor de zege van Guillaume de Mevius in de T3 vandaag. Keurig gedaan, met dank ook aan Al Attiyah voor een sponsorpakketje. Hans Weijs netjes 7e vandaag, ook 7e algemeen.
Het lijkt ein-delijk gelukt in de trucks. Martin vd Brink 1e in de etappe voor Van Kasteren, Mitchell is vierde. (ja ik weet het even wachten op tijdstraffen etcetera)
Heeft Loprais zich uit eigen keuze teruggetrokken of was het omdat hij simpelweg niet mocht starten vanwege het politieonderzoek? Beide kanten zag ik genoemd worden namelijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:37 schreef Sabata het volgende:
Janus van Kasteren is op een wat zure manier de nieuwe leider bij de trucks. hij pakte gisteren al de tweede etappe zege in deze jaargang, maar stond nog 26 minuten achter Ales Loprais. Loprais heeft zich echter uit de rally terug getrokken vanmorgen toen uit video beelden bleek dat hij een toeschouwer aangereden die achter een duin stond. de man ( Italiaans staatsburger die Fotos stond te maken) klaagde na het ongeval over pijn op de borst en duizeligheid en kreeg op weg naar het ziekenhuis een hartaanval. helaas is hij overleden...
Van Kasteren zelf dacht Loprais zelf gestopt is, Gerard De Rooy meldde dat de ASO Loprais uit de rally heeft gehaald.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft Loprais zich uit eigen keuze teruggetrokken of was het omdat hij simpelweg niet mocht starten vanwege het politieonderzoek? Beide kanten zag ik genoemd worden namelijk
Ja genieten. Maar 12 of 13 truck binnen klassement aan de finish!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie, zware editie van de Dakar.
En al helemaal bijzonder dat de auto's met een aparte navigator aan boord helemaal van slag waren toen ze een keer niet de sporen van de motoren konden volgenquote:Op zondag 15 januari 2023 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke ik ben een grote noob maar ik zag gister hoe ze met die roadbooks werken op de motoren, echt bizar dat ze dat er nog even bijdoen tijdens het racen.
Rijden die normaal altijd na de motoren?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
En al helemaal bijzonder dat de auto's met een aparte navigator aan boord helemaal van slag waren toen ze een keer niet de sporen van de motoren konden volgen
quote:Op zondag 15 januari 2023 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Rijden die normaal altijd na de motoren?
Ze hebben getest met een soort TomTom / Tablet versie van het roadbook, maar de testers (Daniel Sanders, Mirjam Pol, Stefan Svitko en nog een paar amateurs) kwamen allen met dezelfde klachten: gemiste waypoints zijn niet terug te halen, het tablet is in de felle zon niet af te lezen onder bepaalde hoeken en als het ding crasht kun je hem niet even aan en uit zetten onder het rijden, terwijl je een roadbook rol wel mechanisch kan vooruit of terug spoelenquote:Op zondag 15 januari 2023 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke ik ben een grote noob maar ik zag gister hoe ze met die roadbooks werken op de motoren, echt bizar dat ze dat er nog even bijdoen tijdens het racen.
ja, dat was wel even leuk om te zien.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
En al helemaal bijzonder dat de auto's met een aparte navigator aan boord helemaal van slag waren toen ze een keer niet de sporen van de motoren konden volgen
¤ 215.000...ook niet echt meer een instapklasse.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:26 schreef Sabata het volgende:
Pascal de Baar netjes vijfde in zijn Tsjechische "huurauto". hij zou eigenlijk voor Boucou in een MAN starten als assistentie, maar door een blessure bij Martin Soltys werd hij door Tatra opgebeld om in de nieuwe Evo3 racetruck te starten.
leuk detail, de nieuwe Taurus T3 Buggy voor de SSV challenger categorie is in Nl gebouwd door Wevers sport. 1,2,4,5 en 8 op de proloog
Vanwege sportswashing?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:10 schreef franklop het volgende:
Valt me op dat de NOS helemaal niet meer over Dakar bericht. Zelfs geen etappe uitslagen meer
Dit topic staat ook niet in SPT, dus in welk programma zou dit moeten gebeuren dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:10 schreef franklop het volgende:
Valt me op dat de NOS helemaal niet meer over Dakar bericht. Zelfs geen etappe uitslagen meer
Geen 612 en dergelijke meer.....quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:10 schreef franklop het volgende:
Zo dan, dat is nog eens anders dan de paar seconden die je in andere klasses en evenementen hebt.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:54 schreef Starflyer het volgende:
De Groot 24 uur tijdstraf vanwege het missen van teveel waypoints.
Dus ze moeten winnen deze editie anders zullen ze in Ingolstadt niet helemaal tevreden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:59 schreef Starflyer het volgende:
Audi volgend jaar niet meer in de Dakar Rally.
https://nl.motorsport.com(...)ct-na-2024/10564332/
Karma!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:34 schreef Sabata het volgende:
- Nasser Al Attiyah heeft een kapotte stuurinrichting en verliest bijna drie uur
Ja, de autosport zit sowieso in het verdomhoekje. Uitslagen van de WRC worden ook al niet meer vermeld. Het is dat Max het goed doet in de F1, anders ben ik "bang" dat dat ook gaat verdwijnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
is er wat aan de hand of zo dat NOS in alle talen zwijgt over heel de Dakar? Zelfs op Teletekst helemaal niets meer. Ja zo duw je de belangstelling wel weg
ik vrees dat het met de locatie in saoedi-arabië te maken heeft. dat ze er uit principe niets meer over willen zeggen. F1 kan nog omdat niet alle gp's in foute landen zijn.. theoretisch dan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
is er wat aan de hand of zo dat NOS in alle talen zwijgt over heel de Dakar? Zelfs op Teletekst helemaal niets meer. Ja zo duw je de belangstelling wel weg
RTL houdt nog wel een liveblog bijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd of het WK voetbal van 2034 dezelfde behandeling gaat krijgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik vrees dat het met de locatie in saoedi-arabië te maken heeft. dat ze er uit principe niets meer over willen zeggen. F1 kan nog omdat niet alle gp's in foute landen zijn.. theoretisch dan.
Geen idee, maar ik merk zelf dat het me eigenlijk niet zo veel meer kan schelen tegenwoordig, terwijl ik het in de tijd dat ze door Afrika reden nog heel tof vond om te volgen. Mysterieus enzo, met urenlang wachten of een coureur ineens ergens door zou komen of niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik betwijfel of het wel echt met S-A te maken heeft. Volgens mij werd de algehele verslaggeving van Dakar ook al minder toen het in Zuid-Amerika was. Nog wel meer dan nu, maar minder dan toen 'de Dakar' nog daadwerkelijk in de buurt van Dakar wasquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik vrees dat het met de locatie in saoedi-arabië te maken heeft. dat ze er uit principe niets meer over willen zeggen. F1 kan nog omdat niet alle gp's in foute landen zijn.. theoretisch dan.
Dat interesses veranderen vind ik voor een sportredactie niet echt een argument.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik merk zelf dat het me eigenlijk niet zo veel meer kan schelen tegenwoordig, terwijl ik het in de tijd dat ze door Afrika reden nog heel tof vond om te volgen. Mysterieus enzo, met urenlang wachten of een coureur ineens ergens door zou komen of niet.
Kan zéér zeker aan mij liggen hoor, interesses veranderen immers gewoon, maar het trekt me helaas niet zo meer (hoe graag ik het ook wel zou willen). Misschien dat die tendens niet alleen bij mij ligt, maar ook bij de NOS-redactie
Overigens nog wel genoeg om dit topic lekker in MyAt te laten staan en de updates hier te lezen, dat dan weer wel
Klopt, dat stukje bedoelde ik ook meer als verklaring waarom bij mij de interesse wat weg is geëbt door de jaren heenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat interesses veranderen vind ik voor een sportredactie niet echt een argument.
Nou ja toen RTL7 het nog uitzond keek ik elke avond wel naar RTL GP, ook altijd die flauwe kutitems van Tim & Tom en zo. Altijd leuk om af te kicken van het WK dartsquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik merk zelf dat het me eigenlijk niet zo veel meer kan schelen tegenwoordig, terwijl ik het in de tijd dat ze door Afrika reden nog heel tof vond om te volgen. Mysterieus enzo, met urenlang wachten of een coureur ineens ergens door zou komen of niet.
Kan zéér zeker aan mij liggen hoor, interesses veranderen immers gewoon, maar het trekt me helaas niet zo meer (hoe graag ik het ook wel zou willen). Misschien dat die tendens niet alleen bij mij ligt, maar ook bij de NOS-redactie
Overigens nog wel genoeg om dit topic lekker in MyAt te laten staan en de updates hier te lezen, dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja toen RTL7 het nog uitzond keek ik elke avond wel naar RTL GP, ook altijd die flauwe kutitems van Tim & Tom en zo. Altijd leuk om af te kicken van het WK dartsMaar nou het nergens meer te zien is, tsja. Boeit het mij ook niet zo meer.
Voor straf 100 meter tijgeren door het woestijnzand.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik ben gewoon ruimhartig aan het falen. Dat kan natuurlijk ook.
Je dikke moeder bij Robbie Gordon op de passenger seatquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor straf 100 meter tijgeren door het woestijnzand.
Zuid-Amerika was heel onhandig qua tijdzones. Vaak genoeg was er om 23 uur nog geen betrouwbare uitslag voor de trucks, waar veel Nederlanders in rijden. Dan snap ik wel dat de aandacht afneemtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Danny Elberse doet de auto'squote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:17 schreef Sabata het volgende:
Ze zenden het nog steeds uit op RTL 7 hoor, en zowaar het is flink opgeknapt nu. Meer info en minder lollig gedoe. De vervelend pratende Frank Verhoeven is weg, Rik Winkelman doet de trucks, Frank Weeink de motoren en ik ben helaas kwijt wie het auto's verslag doet, is iemand die soms bij Viaplee de trainingen of de F3 deed
Ik kijk 's avonds nog wel eens naar Eurosport Duitsland, Norbert Ockenga heeft altijd heel veel informatie, en praat het goed aan elkaar. Is alleen wel fucking laat vaak
Die heeft wel dit concept bedacht:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke moeder bij Robbie Gordon op de passenger seat
ja bezopen. Redneck hillbilly stuff.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft wel dit concept bedacht:
Dat meldt NOS dan nog net wèl..quote:Op maandag 15 januari 2024 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Carles Falcon overleden helaas...
quote:Op maandag 15 januari 2024 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Carles Falcon overleden helaas...
Ik kan hier beter even niet op reageren. Maar ik heb er wel zo mijn gedachten bij. Sorry.quote:
Dat wel, maar had wel gehoopt dat het in een directe battle met Loeb was geweest. Dit is een beetje anti climax (al zal die daar zelf niet wakker van liggen gok ik),quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nauwelijks gevolgd dit jaar om een of andere reden. Leuk dat Sainz hem weer wint in ieder geval.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Jan de Rooy (80) overleden ...
https://www.ad.nl/andere-(...)-overleden~a2623557/
Waanzinnige beelden. Dat hij die 405 (Vatanen toch?) inhaalt. Geschiedenis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |