Zo dan, dat is nog eens anders dan de paar seconden die je in andere klasses en evenementen hebt.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:54 schreef Starflyer het volgende:
De Groot 24 uur tijdstraf vanwege het missen van teveel waypoints.
Dus ze moeten winnen deze editie anders zullen ze in Ingolstadt niet helemaal tevreden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:59 schreef Starflyer het volgende:
Audi volgend jaar niet meer in de Dakar Rally.
https://nl.motorsport.com(...)ct-na-2024/10564332/
Karma!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:34 schreef Sabata het volgende:
- Nasser Al Attiyah heeft een kapotte stuurinrichting en verliest bijna drie uur
Ja, de autosport zit sowieso in het verdomhoekje. Uitslagen van de WRC worden ook al niet meer vermeld. Het is dat Max het goed doet in de F1, anders ben ik "bang" dat dat ook gaat verdwijnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
is er wat aan de hand of zo dat NOS in alle talen zwijgt over heel de Dakar? Zelfs op Teletekst helemaal niets meer. Ja zo duw je de belangstelling wel weg
ik vrees dat het met de locatie in saoedi-arabië te maken heeft. dat ze er uit principe niets meer over willen zeggen. F1 kan nog omdat niet alle gp's in foute landen zijn.. theoretisch dan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
is er wat aan de hand of zo dat NOS in alle talen zwijgt over heel de Dakar? Zelfs op Teletekst helemaal niets meer. Ja zo duw je de belangstelling wel weg
RTL houdt nog wel een liveblog bijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd of het WK voetbal van 2034 dezelfde behandeling gaat krijgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik vrees dat het met de locatie in saoedi-arabië te maken heeft. dat ze er uit principe niets meer over willen zeggen. F1 kan nog omdat niet alle gp's in foute landen zijn.. theoretisch dan.
Geen idee, maar ik merk zelf dat het me eigenlijk niet zo veel meer kan schelen tegenwoordig, terwijl ik het in de tijd dat ze door Afrika reden nog heel tof vond om te volgen. Mysterieus enzo, met urenlang wachten of een coureur ineens ergens door zou komen of niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik betwijfel of het wel echt met S-A te maken heeft. Volgens mij werd de algehele verslaggeving van Dakar ook al minder toen het in Zuid-Amerika was. Nog wel meer dan nu, maar minder dan toen 'de Dakar' nog daadwerkelijk in de buurt van Dakar wasquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik vrees dat het met de locatie in saoedi-arabië te maken heeft. dat ze er uit principe niets meer over willen zeggen. F1 kan nog omdat niet alle gp's in foute landen zijn.. theoretisch dan.
Dat interesses veranderen vind ik voor een sportredactie niet echt een argument.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik merk zelf dat het me eigenlijk niet zo veel meer kan schelen tegenwoordig, terwijl ik het in de tijd dat ze door Afrika reden nog heel tof vond om te volgen. Mysterieus enzo, met urenlang wachten of een coureur ineens ergens door zou komen of niet.
Kan zéér zeker aan mij liggen hoor, interesses veranderen immers gewoon, maar het trekt me helaas niet zo meer (hoe graag ik het ook wel zou willen). Misschien dat die tendens niet alleen bij mij ligt, maar ook bij de NOS-redactie
Overigens nog wel genoeg om dit topic lekker in MyAt te laten staan en de updates hier te lezen, dat dan weer wel
Klopt, dat stukje bedoelde ik ook meer als verklaring waarom bij mij de interesse wat weg is geëbt door de jaren heenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat interesses veranderen vind ik voor een sportredactie niet echt een argument.
Nou ja toen RTL7 het nog uitzond keek ik elke avond wel naar RTL GP, ook altijd die flauwe kutitems van Tim & Tom en zo. Altijd leuk om af te kicken van het WK dartsquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik merk zelf dat het me eigenlijk niet zo veel meer kan schelen tegenwoordig, terwijl ik het in de tijd dat ze door Afrika reden nog heel tof vond om te volgen. Mysterieus enzo, met urenlang wachten of een coureur ineens ergens door zou komen of niet.
Kan zéér zeker aan mij liggen hoor, interesses veranderen immers gewoon, maar het trekt me helaas niet zo meer (hoe graag ik het ook wel zou willen). Misschien dat die tendens niet alleen bij mij ligt, maar ook bij de NOS-redactie
Overigens nog wel genoeg om dit topic lekker in MyAt te laten staan en de updates hier te lezen, dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja toen RTL7 het nog uitzond keek ik elke avond wel naar RTL GP, ook altijd die flauwe kutitems van Tim & Tom en zo. Altijd leuk om af te kicken van het WK dartsMaar nou het nergens meer te zien is, tsja. Boeit het mij ook niet zo meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |