abonnement Unibet Coolblue
pi_197357848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij legt me dingen in de mond. Het weren van niet-gevaccineerden is iets anders dan mensen met een positieve test.
Wat leg ik je in de mond
Jij begon over isoleren van risicogroepen
quote:
En je gezin met 2 kinderen voorbeeld. Nogal wiedes dat die niet naar een testcase evenement komt he. Het gaat met name om de 98% die er weinig last van heeft in plaats van de uitzonderingen.
Je haalt dingen door elkaar.
Hoe ga je een gezin waarvan 1 persoon in de risicogroep isoleren?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197357890
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij legt me dingen in de mond. Het weren van niet-gevaccineerden is iets anders dan mensen met een positieve test.

Het weren van niet gevaccineerden is hetzelfde als het isoleren van risicogroepen. Je sluit in beide gevallen mensen uit van de samenleving. Het laatste ben je voor en het eerste ben je tegen(?)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 10:29:04 #253
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197357935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het weren van niet gevaccineerden is hetzelfde als het isoleren van risicogroepen. Je sluit in beide gevallen mensen uit van de samenleving. Het laatste ben je voor en het eerste ben je tegen(?)
Als dit oprecht je overtuiging is dan kunnen we de discussie beter staken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197358066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als dit oprecht je overtuiging is dan kunnen we de discussie beter staken.
Ga je me nog vertellen hoe je een gezin gaat isoleren met 1 persoon die in de risicogroep valt of blijf je er omheen draaien?
Het enige verschil in het weren van niet gevaccineerden en het isoleren van risicogroepen voor jou is dat je in de groep "niet gevaccineerde" gaat vallen. Waarschijnlijk hoor je niet tot de risicogroep en vind je het daarom niet zo erg om die mensen maar buiten de samenleving te plaatsen.

Zeg maar waar ik het fout heb

[ Bericht 20% gewijzigd door devlinmr op 12-01-2021 10:44:38 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 10:49:16 #255
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197358273
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ga je me nog vertellen hoe je een gezin gaat isoleren met 1 persoon die in de risicogroep valt of blijf je er omheen draaien?
Isoleren heb ik niet genoemd. Beschermen. Ergo vaccineer mevrouw en haar familie eventueel. Laat tot die tijd haar de maatregelen volgen.

En de overige 98% lekker doorgaan met het normale leven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 12 januari 2021 @ 10:50:34 #256
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197358300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ga je me nog vertellen hoe je een gezin gaat isoleren met 1 persoon die in de risicogroep valt of blijf je er omheen draaien?
Het enige verschil in het weren van niet gevaccineerden en het isoleren van risicogroepen voor jou is dat je in de groep "niet gevaccineerde" gaat vallen. Waarschijnlijk hoor je niet tot de risicogroep en vind je het daarom niet zo erg om die mensen maar buiten de samenleving te plaatsen.

Zeg maar waar ik het fout heb
Groep niet gevaccineerden zal een ieder kunnen zijn, ook een man van 68 met longkanker.

Risicogroepen hebben nog een kleine schop nodig, hetzij van Covid hetzij van een stevige griep.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 12 januari 2021 @ 10:54:02 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197358352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:49 schreef inslagenreuring het volgende:

En de overige 98% lekker doorgaan met het normale leven.
Niet haalbaar.
Huilen dan.
pi_197358353
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Isoleren heb ik niet genoemd. Beschermen. Ergo vaccineer mevrouw en haar familie eventueel. Laat tot die tijd haar de maatregelen volgen.

En de overige 98% lekker doorgaan met het normale leven.
Hou eerst eens even op met die 98%. 10% van de mensen die corona krijgen worden daar zo ziek van dat ze in bed moeten blijven of in het ziekenhuis belanden.(2%)

Vaccinatie heeft weinig zin bij mensen met een probleem met de weerstand (lees... geen weerstand door chemo of transplantatie of medicatie die het immuunsysteem onderdrukt). Ook het gezin vaccineren heeft geen zin daar ze het nog steeds mee kunnen nemen naar huis.
Beschermen van de risicogroepen dmv vaccinatie heeft pas effect als een groot deel van de bevolking zich laat vaccineren. Dat is de reden dat we alle kinderen de BMR, polio en weet ik wat nog meer voor vaccinaties geven ondanks het feit dat veel van die ziektes niet meer in Nederland bestaan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 10:57:59 #259
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197358425
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hou eerst eens even op met die 98%. 10% van de mensen die corona krijgen worden daar zo ziek van dat ze in bed moeten blijven of in het ziekenhuis belanden.(2%)

Vaccinatie heeft weinig zin bij mensen met een probleem met de weerstand (lees... geen weerstand door chemo of transplantatie of medicatie die het immuunsysteem onderdrukt). Ook het gezin vaccineren heeft geen zin daar ze het nog steeds mee kunnen nemen naar huis.
Beschermen van de risicogroepen dmv vaccinatie heeft pas effect als een groot deel van de bevolking zich laat vaccineren. Dat is de reden dat we alle kinderen de BMR, polio en weet ik wat nog meer voor vaccinaties geven ondanks het feit dat veel van die ziektes niet meer in Nederland bestaan
Nee ik hou niet op met 98% omdat die cijfers op de site van het RIVM staan vermeld.

En als je geen weerstand hebt door chemo of transplantatie dan is Covid wel je minste probleem.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 12 januari 2021 @ 10:59:03 #260
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197358442
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niet haalbaar.
Iemand kan zichzelf afvragen, how come?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197358453
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 08:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

gaan we nu aan microbiologen vragen wat we met onze samenleving moeten doen?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:01:23 #262
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197358478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:59 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

gaan we nu aan microbiologen vragen wat we met onze samenleving moeten doen?
Klinkt bijna net zo gevaarlijk als het roer aangeven aan een mislukte Oostenrijkse kunstenaar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197358592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee ik hou niet op met 98% omdat die cijfers op de site van het RIVM staan vermeld.
Dat gaat over ziekenhuisopnames, niet over de mensen die ziek thuis liggen
quote:
En als je geen weerstand hebt door chemo of transplantatie dan is Covid wel je minste probleem.
Als jij een niertransplantatie hebt gehad kun je gewoon 100 worden. covid is dus een extra risico en niet "je minste probleem"
Een chemo behandeling krijg je tegen kanker, als je dus daarvan aan het genezen bent is je weerstand nog steeds laag, covid is dus een extra risico en niet "je minste probleem"
Hetzelfde geldt voor diabetici, COPD, astma, Taaislijmvlies patienten, om er maar een paar te noemen

Al deze mensen wil jij effectief isoleren inclusief hun gezinnen zodat jij lekker een biertje kan gaan drinken.

[ Bericht 6% gewijzigd door devlinmr op 12-01-2021 11:17:08 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:18:09 #264
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197358732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als jij een niertransplantatie hebt gehad kun je gewoon 100 worden. covid is dus een extra risico en niet "je minste probleem"
Een chemo behandeling krijg je tegen kanker, als je dus daarvan aan het genezen bent is je weerstand nog steeds laag, covid is dus een extra risico en niet "je minste probleem"
Hetzelfde geldt voor diabetici, COPD, astma, Taaislijmvlies patienten, om er maar een paar te noemen

Al deze mensen wil jij effectief isoleren inclusief hun gezinnen zodat jij lekker een biertje kan gaan drinken.
De dood ontkom je niet aan kameraad. Ook niet als je alles dicht zet.

En "een biertje drinken" oké. Sport, weg, sociale aangelegenheden, weg, ontspanning, weg, vakantie, weg, werk, vanaf huis. Niet iedereen is er voor gemaakt om de hele dag op een zolderkamertje te hangen.

Zelfs als ik nierpatiënt zou zijn was ik er nu wel goed klaar mee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197358880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De dood ontkom je niet aan kameraad. Ook niet als je alles dicht zet.
Non argument. Heel de gezondheidszorg maar opdoeken dan? Alle doktoren weg, medicijnen stoppen we ook mee want dood gaan we toch. |:(
quote:
En "een biertje drinken" oké. Sport, weg,
Gisteren nog heerlijk buiten gesport. Samen met mijn dochter op ruime afstand van de instructeur. Van het weekend een paar uur gewandeld en ge- mountainbiked. Volgend weekend duiken in zeeland. Hoezo niet sporten?
quote:
sociale aangelegenheden, weg, ontspanning, weg, vakantie, weg, werk, vanaf huis. Niet iedereen is er voor gemaakt om de hele dag op een zolderkamertje te hangen.
Je hebt geen huisarrest, je kunt gewoon naar buiten, voor de rest zoveel mogelijk mensen laten vaccineren en weer zsm terug naar wat dan ook normaal gaat worden.
quote:
Zelfs als ik nierpatiënt zou zijn was ik er nu wel goed klaar mee.
Natuurlijk, en ik zou dan hopen dat zoveel mogelijk mensen zich laten vaccineren zodat iedereen weer gewoon kan doen. Maar nee, er moet angst gezaaid worden over het vaccin door mensen die zichzelf zien als de redders van het volk, maar in werkelijkheid gewoon keihard iedereen voor de voeten lopen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:38:12 #266
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197359114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Non argument. Heel de gezondheidszorg maar opdoeken dan? Alle doktoren weg, medicijnen stoppen we ook mee want dood gaan we toch. |:(
[..]

Gisteren nog heerlijk buiten gesport. Samen met mijn dochter op ruime afstand van de instructeur. Van het weekend een paar uur gewandeld en ge- mountainbiked. Volgend weekend duiken in zeeland. Hoezo niet sporten?
[..]

Je hebt geen huisarrest, je kunt gewoon naar buiten, voor de rest zoveel mogelijk mensen laten vaccineren en weer zsm terug naar wat dan ook normaal gaat worden.
[..]

Natuurlijk, en ik zou dan hopen dat zoveel mogelijk mensen zich laten vaccineren zodat iedereen weer gewoon kan doen. Maar nee, er moet angst gezaaid worden over het vaccin door mensen die zichzelf zien als de redders van het volk, maar in werkelijkheid gewoon keihard iedereen voor de voeten lopen
Gezondheidszorg opdoeken en de maatschappij sluiten zit nog wel een gebied tussen. Fijn dat je je ei nog kwijt kunt, doe zelf aan teamsport, train een elftal en aan een bepaalde "kroegsport" en dat ligt allemaal lam.

En als het vaccin verlossend zou zijn was ik het met je eens. Maar dat gaat hem niet worden. Daar is het ook veel teveel gedirigeerd voor. Zelfs deze "nieuwe" variant is al voorspeld door de wappies.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197359252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Gezondheidszorg opdoeken en de maatschappij sluiten zit nog wel een gebied tussen. Fijn dat je je ei nog kwijt kunt, doe zelf aan teamsport, train een elftal en aan een bepaalde "kroegsport" en dat ligt allemaal lam.
Jij komt met de opmerking dat je niet aan de dood ontkomt. Dat op zich waar, maar dat weerhoudt ons er niet van om de hoeveelheid doden te minimaliseren, anders zouden we in zijn geheel geen gezondheidszorg nodig hebben als dat je instelling is.
Ik geef duikles, ligt ook stil, ja, jammer even. Vind ik wel voor nu even iets anders om te doen. Ik mag ook graag een biertje drinken in de kroeg en uit eten gaan. Kan even niet, kan ik wel gaan liggen janken, maar ik snap waar we het voor doen.
quote:
En als het vaccin verlossend zou zijn was ik het met je eens. Maar dat gaat hem niet worden. Daar is het ook veel teveel gedirigeerd voor. Zelfs deze "nieuwe" variant is al voorspeld door de wappies.
En waarom gaat dat hem niet worden volgens jou?
De "wappies" hebben een voorspelling gedaan die iedereen deed. Virussen muteren nou eenmaal als een dolle. Is net zo'n voorspelling als dat ik voorspel dat vanavond de zon ondergaat. Het vaccin lijkt dankzij de nieuwe techniek die gebruikt is echter ook tegen deze variant te werken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197359444
quote:
Horowitz: With no lockdown or mask mandate, Florida has roughly same hospitalization level as 2018 flu season
The entire pretext for shutting down our liberties is built upon misinformation
https://www.theblaze.com/(...)l-as-2018-flu-season
  dinsdag 12 januari 2021 @ 12:00:07 #269
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197359500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jij komt met de opmerking dat je niet aan de dood ontkomt. Dat op zich waar, maar dat weerhoudt ons er niet van om de hoeveelheid doden te minimaliseren, anders zouden we in zijn geheel geen gezondheidszorg nodig hebben als dat je instelling is.
Ik geef duikles, ligt ook stil, ja, jammer even. Vind ik wel voor nu even iets anders om te doen. Ik mag ook graag een biertje drinken in de kroeg en uit eten gaan. Kan even niet, kan ik wel gaan liggen janken, maar ik snap waar we het voor doen.
[..]

En waarom gaat dat hem niet worden volgens jou?
De "wappies" hebben een voorspelling gedaan die iedereen deed. Virussen muteren nou eenmaal als een dolle. Is net zo'n voorspelling als dat ik voorspel dat vanavond de zon ondergaat. Het vaccin lijkt dankzij de nieuwe techniek die gebruikt is echter ook tegen deze variant te werken.
Ik weet inmiddels niet meer waarvoor ik het doe (98%)..

En vaccin werkt na 2 shots sowieso 3 maanden en daarna twijfelachtig. Het zal wel, oude normaal is gewoon weg.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 12 januari 2021 @ 12:32:11 #270
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197360054
quote:
Stierenpoep!

Florida 2018 - Griep doden : 3.000
Florida 2020 - Covid doden : 23.000

Bijna 8 keer zoveel. Met eenzelfde aantal patienten zou dat covid bijna 8x dodelijker maken.
...maar het was toch maar een onschuldig griepje?

Sowieso:
Gemiddel aantal griep doden per jaar in de VS: 42.000
Aantal covid-19 doden binnen 1 jaar: 350.000+ !!!

& what's in a name:
quote:
Daniel Horowitz was part of the Pfizer vaccine study and he strongly supported the safety and importance of the vaccination. Horowitz was featured on NBC and ABC news and was quoted by ABC's Kate Larson saying, "all reputable scientists say that it's safe and it's been proven safe in the trials. Take a little risk, be brave, and save your neighbor down the street."
...maar dat is dus een andere Daniel (Aaron) Horowitz :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197360560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 12:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels niet meer waarvoor ik het doe (98%)..

En vaccin werkt na 2 shots sowieso 3 maanden en daarna twijfelachtig. Het zal wel, oude normaal is gewoon weg.
6 maanden
En als we de influx in de ziekenhuizen kunnen beperken door om de zoveel tijd een shot te nemen en daarmee alles gewoon weer open te gooien dan rol ik beide mouwen alvast op
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:21:06 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197360784
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

6 maanden
En als we de influx in de ziekenhuizen kunnen beperken door om de zoveel tijd een shot te nemen en daarmee alles gewoon weer open te gooien dan rol ik beide mouwen alvast op
Braaf jongen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197360936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Braaf jongen
Nee dat heet met zijn allen voor elkaar ipv.. oeh ik wil geen prikje want ikke zit toch niet in de risicogroep.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197361026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee dat heet met zijn allen voor elkaar ipv.. oeh ik wil geen prikje want ikke zit toch niet in de risicogroep.
Risico analyze... Je weet gewoon niet wat het op de lange termijn doet. Zoals met het polio vaccin:

https://web.archive.org/w(...)cancer_factsheet.htm

Ik wacht wel een paar jaar.
pi_197361073
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Risico analyze... Je weet gewoon niet wat het op de lange termijn doet. Zoals met het polio vaccin:

https://web.archive.org/w(...)cancer_factsheet.htm

Ik wacht wel een paar jaar.
Je voorbeeld is een contaminatie van een vaccin. Dat kan altijd gebeuren, onlangs nog hadden we uit mijn hoofd gecontamineerde pillen van het eoa

https://www.bnnvara.nl/ze(...)vervuilde-medicijnen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197361096
We weten ook niet wat corona op de lange termijn doet. 8-)
Conscience do cost.
pi_197361099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je voorbeeld is een contaminatie van een vaccin. Dat kan altijd gebeuren, onlangs nog hadden we uit mijn hoofd gecontamineerde pillen van het eoa
Precies en dat duurt een paar jaar voordat ze zien dat er wat mis gaat. Kortom haastige spoed is zelden goed.
pi_197361127
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Precies en dat duurt een paar jaar voordat ze zien dat er wat mis gaat. Kortom haastige spoed is zelden goed.
nee, die contaminatie trad op toen het vaccin allang op de markt was. In het begin was er niks aan de hand

voorbeeld van gecontamineerde medicijnen

https://www.bnnvara.nl/ze(...)vervuilde-medicijnen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197361203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nee, die contaminatie trad op toen het vaccin allang op de markt was. In het begin was er niks aan de hand

voorbeeld van gecontamineerde medicijnen

https://www.bnnvara.nl/ze(...)vervuilde-medicijnen
Dus jij denkt dat alle foutjes eruit zijn gehaald in zo'n korte tijd. Ik niet. Dus ik wacht. Laat jij jouw kinderen ook vaccineren als het vaccin geschikt is voor kinderen?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:44:51 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197361225
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Precies en dat duurt een paar jaar voordat ze zien dat er wat mis gaat. Kortom haastige spoed is zelden goed.
Productiefouten kunnen ook 30 jaar later nog voorkomen... Dat heeft niets met haast te maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197361375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Productiefouten kunnen ook 30 jaar later nog voorkomen... Dat heeft niets met haast te maken.
Het is een risico analyze die men individueel moet maken. Ik wil het risico niet lopen dat mijn immuun systeem na 1 jaar naar de klote is. Ik wacht wel een paar jaar. Kan je egoistisch vinden, maar gezondheid is het aller belangrijkste wat er is. Daar ga ik niet aan rommelen als het niet nodig is.
pi_197361819
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
en daarmee alles gewoon weer open te gooien dan rol ik beide mouwen alvast op
we weten wat die beloftes van Rutte en co waard zijn, niks. ik laat me niet nog een keer chanteren die door onbetrouwbare lui. Moet je voorstellen dat iemand in je omgeving je zo behandeld, blijf je dan ook hopen dat die persoon een keer de waarheid gaat spreken?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 14:11:56 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197361822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:51 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het is een risico analyze die men individueel moet maken. Ik wil het risico niet lopen dat mijn immuun systeem na 1 jaar naar de klote is. Ik wacht wel een paar jaar. Kan je egoistisch vinden, maar gezondheid is het aller belangrijkste wat er is. Daar ga ik niet aan rommelen als het niet nodig is.
Neem je wel eens een paracetamol? Dan neem je datzelfde risico ook.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197361953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Neem je wel eens een paracetamol? Dan neem je datzelfde risico ook.
Als paracetamol net 1 maand op de markt zou zijn, dan had ik hem ook niet geslikt...
pi_197362207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:11 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

we weten wat die beloftes van Rutte en co waard zijn, niks. ik laat me niet nog een keer chanteren die door onbetrouwbare lui. Moet je voorstellen dat iemand in je omgeving je zo behandeld, blijf je dan ook hopen dat die persoon een keer de waarheid gaat spreken?
Rutte heeft ook niks beloofd wat dat betreft. Dat kan niemand beloven namelijk. Maar niks doen is geen optie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197362341
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Rutte heeft ook niks beloofd wat dat betreft. Dat kan niemand beloven namelijk. Maar niks doen is geen optie
Lol, 1000¤, geen geld meer naar de grieken, geen verplicht mondkapje om er maar een paar te noemen, maar nee Rutte beloofd niks hoor. Grapjas.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)iet-nakomen-beloftes
pi_197362461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Lol, 1000¤, geen geld meer naar de grieken, geen verplicht mondkapje om er maar een paar te noemen, maar nee Rutte beloofd niks hoor. Grapjas.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)iet-nakomen-beloftes
Ik bedoelde niks beloofd over wanneer terug naar normaal

Maar goed, mondkapjes heeft hij nooit beloofd en die 1000 euro heb ik middels arbeidskorting wel degelijk gekregen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197362483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik bedoelde niks beloofd over wanneer terug naar normaal

Maar goed, mondkapjes heeft hij nooit beloofd en die 1000 euro heb ik middels arbeidskorting wel degelijk gekregen
dus hij liegt dat ie barst over alle andere zaken maar nu spreekt ie echt de waarheid hoor 8)7
pi_197362509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Lol, 1000¤, geen geld meer naar de grieken, geen verplicht mondkapje om er maar een paar te noemen, maar nee Rutte beloofd niks hoor. Grapjas.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)iet-nakomen-beloftes
ik denk dat ie lijdt aan Stockholm syndroom, net als vele andere Nederlanders.
pi_197362538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:45 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ik denk dat ie lijdt aan Stockholm syndroom, net als vele andere Nederlanders.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-werkenden-van-rutte

van dezelfde source als jij dus kom niet aan met msm
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197362585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Lol, 1000¤, geen geld meer naar de grieken, geen verplicht mondkapje om er maar een paar te noemen, maar nee Rutte beloofd niks hoor. Grapjas.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)iet-nakomen-beloftes
Dat zijn geen verbroken beloftes, maar allemaal voortschrijdende inzichten. :+
  dinsdag 12 januari 2021 @ 14:50:11 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197362587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:18 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als paracetamol net 1 maand op de markt zou zijn, dan had ik hem ook niet geslikt...
Dat is het punt niet. Vervuiling van medicatie kan altijd gebeuren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197362716
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-werkenden-van-rutte

van dezelfde source als jij dus kom niet aan met msm
Haha, goochelen met cijfers noemt men dat. De belofte was elke werkende nederlander. Niet sommige rijke stinkerds met spaargeld boven ton.
pi_197362739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Haha, goochelen met cijfers noemt men dat. De belofte was elke werkende nederlander. Niet sommige rijke stinkerds met spaargeld boven ton.
Wat jij wil... ik heb hem gekregen

En als jij werkt dan heb je iig wat gekregen
Verder is dit totaal off topic
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197362770
pi_197362888
.

[ Bericht 99% gewijzigd door PSVCL op 12-01-2021 15:08:33 (.) ]
pi_197362943
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Corona patiënten komen ook niet op de huisartsenpost terecht..
Maar in jullie hoofd zal nu het bewijs wel geleverd zijn dat het een hoax is

ah een snelle edit toen bleek dat dit twitter bericht een hoax is _O-
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197363507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ah een snelle edit toen bleek dat dit twitter bericht een hoax is _O-
Goh, verrassend hoor. :D
pi_197363786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:43 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat alle foutjes eruit zijn gehaald in zo'n korte tijd. Ik niet. Dus ik wacht. Laat jij jouw kinderen ook vaccineren als het vaccin geschikt is voor kinderen?
Mijn zoon (19) is al gevaccineerd (werkt tijdelijk in de gezondheidszorg).
De rest van het gezin gaat ook.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197363817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:51 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het is een risico analyze die men individueel moet maken. Ik wil het risico niet lopen dat mijn immuun systeem na 1 jaar naar de klote is. Ik wacht wel een paar jaar. Kan je egoistisch vinden, maar gezondheid is het aller belangrijkste wat er is. Daar ga ik niet aan rommelen als het niet nodig is.
Wat is het risico dat het vaccin jouw gezondheid "naar de klote" helpt?
De kans dat covid je gezondheid naar de klote helpt is ~10%, Dat je in het ziekenhuis komt ~2%
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')