Precies en dat duurt een paar jaar voordat ze zien dat er wat mis gaat. Kortom haastige spoed is zelden goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je voorbeeld is een contaminatie van een vaccin. Dat kan altijd gebeuren, onlangs nog hadden we uit mijn hoofd gecontamineerde pillen van het eoa
nee, die contaminatie trad op toen het vaccin allang op de markt was. In het begin was er niks aan de handquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Precies en dat duurt een paar jaar voordat ze zien dat er wat mis gaat. Kortom haastige spoed is zelden goed.
Dus jij denkt dat alle foutjes eruit zijn gehaald in zo'n korte tijd. Ik niet. Dus ik wacht. Laat jij jouw kinderen ook vaccineren als het vaccin geschikt is voor kinderen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
nee, die contaminatie trad op toen het vaccin allang op de markt was. In het begin was er niks aan de hand
voorbeeld van gecontamineerde medicijnen
https://www.bnnvara.nl/ze(...)vervuilde-medicijnen
Productiefouten kunnen ook 30 jaar later nog voorkomen... Dat heeft niets met haast te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Precies en dat duurt een paar jaar voordat ze zien dat er wat mis gaat. Kortom haastige spoed is zelden goed.
Het is een risico analyze die men individueel moet maken. Ik wil het risico niet lopen dat mijn immuun systeem na 1 jaar naar de klote is. Ik wacht wel een paar jaar. Kan je egoistisch vinden, maar gezondheid is het aller belangrijkste wat er is. Daar ga ik niet aan rommelen als het niet nodig is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Productiefouten kunnen ook 30 jaar later nog voorkomen... Dat heeft niets met haast te maken.
we weten wat die beloftes van Rutte en co waard zijn, niks. ik laat me niet nog een keer chanteren die door onbetrouwbare lui. Moet je voorstellen dat iemand in je omgeving je zo behandeld, blijf je dan ook hopen dat die persoon een keer de waarheid gaat spreken?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
en daarmee alles gewoon weer open te gooien dan rol ik beide mouwen alvast op
Neem je wel eens een paracetamol? Dan neem je datzelfde risico ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:51 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Het is een risico analyze die men individueel moet maken. Ik wil het risico niet lopen dat mijn immuun systeem na 1 jaar naar de klote is. Ik wacht wel een paar jaar. Kan je egoistisch vinden, maar gezondheid is het aller belangrijkste wat er is. Daar ga ik niet aan rommelen als het niet nodig is.
Als paracetamol net 1 maand op de markt zou zijn, dan had ik hem ook niet geslikt...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Neem je wel eens een paracetamol? Dan neem je datzelfde risico ook.
Rutte heeft ook niks beloofd wat dat betreft. Dat kan niemand beloven namelijk. Maar niks doen is geen optiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
we weten wat die beloftes van Rutte en co waard zijn, niks. ik laat me niet nog een keer chanteren die door onbetrouwbare lui. Moet je voorstellen dat iemand in je omgeving je zo behandeld, blijf je dan ook hopen dat die persoon een keer de waarheid gaat spreken?
Lol, 1000¤, geen geld meer naar de grieken, geen verplicht mondkapje om er maar een paar te noemen, maar nee Rutte beloofd niks hoor. Grapjas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Rutte heeft ook niks beloofd wat dat betreft. Dat kan niemand beloven namelijk. Maar niks doen is geen optie
Ik bedoelde niks beloofd over wanneer terug naar normaalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lol, 1000¤, geen geld meer naar de grieken, geen verplicht mondkapje om er maar een paar te noemen, maar nee Rutte beloofd niks hoor. Grapjas.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iet-nakomen-beloftes
dus hij liegt dat ie barst over alle andere zaken maar nu spreekt ie echt de waarheid hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik bedoelde niks beloofd over wanneer terug naar normaal
Maar goed, mondkapjes heeft hij nooit beloofd en die 1000 euro heb ik middels arbeidskorting wel degelijk gekregen
ik denk dat ie lijdt aan Stockholm syndroom, net als vele andere Nederlanders.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lol, 1000¤, geen geld meer naar de grieken, geen verplicht mondkapje om er maar een paar te noemen, maar nee Rutte beloofd niks hoor. Grapjas.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-werkenden-van-ruttequote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik denk dat ie lijdt aan Stockholm syndroom, net als vele andere Nederlanders.
Dat zijn geen verbroken beloftes, maar allemaal voortschrijdende inzichten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Vervuiling van medicatie kan altijd gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als paracetamol net 1 maand op de markt zou zijn, dan had ik hem ook niet geslikt...
Haha, goochelen met cijfers noemt men dat. De belofte was elke werkende nederlander. Niet sommige rijke stinkerds met spaargeld boven ton.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-werkenden-van-rutte
van dezelfde source als jij dus kom niet aan met msm
Wat jij wil... ik heb hem gekregenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:57 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Haha, goochelen met cijfers noemt men dat. De belofte was elke werkende nederlander. Niet sommige rijke stinkerds met spaargeld boven ton.
Corona patiënten komen ook niet op de huisartsenpost terecht..quote:
Goh, verrassend hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ah een snelle edit toen bleek dat dit twitter bericht een hoax is![]()
Mijn zoon (19) is al gevaccineerd (werkt tijdelijk in de gezondheidszorg).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:43 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle foutjes eruit zijn gehaald in zo'n korte tijd. Ik niet. Dus ik wacht. Laat jij jouw kinderen ook vaccineren als het vaccin geschikt is voor kinderen?
Wat is het risico dat het vaccin jouw gezondheid "naar de klote" helpt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:51 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Het is een risico analyze die men individueel moet maken. Ik wil het risico niet lopen dat mijn immuun systeem na 1 jaar naar de klote is. Ik wacht wel een paar jaar. Kan je egoistisch vinden, maar gezondheid is het aller belangrijkste wat er is. Daar ga ik niet aan rommelen als het niet nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |