en oké vooruit dan maar,, anders straks worden we allemaal depriquote:Op zondag 10 januari 2021 15:46 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die tegen is bestempelen als extremist. Ben je van het probleem af. Btw geen direct/indirectieplicht volgens Hugo, maar hij vond het mondkapje ook stom, dus dat zegt nog niks...
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk liedje voor in de nieuwe OP dadelijk![]()
https://www.sanquin.nl/bloed-doneren/soorten-donaties/anti-covidquote:Op zondag 10 januari 2021 18:18 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
op de site lees ik niets daarover. dus hoe kom je daarbij?
Eens.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga eerst die filmpjes kijken voordat je oordeelt.
Niemand hoeft bang te zijn ... want het is niet VERPLICHT om jezelf te laten inenten of in dit geval
het covid19 vaccin te nemen.
Heb je de situatie in de ziekenhuizen in Londen gevolgd? Dat is pas een glijdende schaalquote:Op zondag 10 januari 2021 18:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dit is een glijdende schaal dit gaat van kwaad tot erger, zie Engeland.
Oké ik doe niet aan angstzaaierij en meestal post ik ook geen one liners, meestal juist nietquote:Op zondag 10 januari 2021 18:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Eens.
Wat ik bedoelde is dat de mensen die o.a. hier veel memes en posten zeer gretig gebruik maken van angstzaaierij. Het is zeer zeker niet voorbehouden aan overheden
Ik noemde ook geen namenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik doe niet aan angstzaaierij en meestal post ik ook geen one liners, meestal juist niet
Ja, daarom is die website ook verboden en de maakster erachter veroordeeld. De website is volgens de rechter misleidend en een aantasting van de eer van van Dissel.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
van Dissel staat toch op zo'n lijst?
De korte, harde lockdown zodat we met kerst weer bij elkaar konden zijn is helaas onsuccesvol geweest. Daarom word die met 3 weken verlengt.quote:Lockdown vrijwel zeker verlengd met 3 weken
https://www.parool.nl/ned(...)et-3-weken~b687f00b/
Walgelijk het gaat nergens meer over. In mijn omgeving zie je weinig pliesie eerlijk gezegd en boa's ook al niet. Ik kan nog steeds hier en daar zonder vod naar binnenquote:
Ik vergat hem laatst op te doen... Werd ook niet aangesproken/raar aangekeken. Dus er is nog hoop.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Walgelijk het gaat nergens meer over. In mijn omgeving zie je weinig pliesie eerlijk gezegd en boa's ook al niet. Ik kan nog steeds hier en daar zonder vod naar binnen
Zo is dat en op straat nog altijd meer mensen zonder dan met.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:08 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik vergat hem laatst op te doen... Werd ook niet aangesproken/raar aangekeken. Dus er is nog hoop.
https://ademvrijbijmij.nl/quote:Op zondag 10 januari 2021 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Walgelijk het gaat nergens meer over. In mijn omgeving zie je weinig pliesie eerlijk gezegd en boa's ook al niet. Ik kan nog steeds hier en daar zonder vod naar binnen
Iets werkt niet, dus we gaat het verlengen.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De korte, harde lockdown zodat we met kerst weer bij elkaar konden zijn is helaas onsuccesvol geweest. Daarom word die met 3 weken verlengt.
BigNature is geen big business? Het ene na het andere "natuurlijke" supplement wordt gepromoot met vaak geen enkel wetenschappelijk bewijs voor de werkzaamheid.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geneeskunde is big business en belangenverstrengeling ligt altijd op de loer. Wie krijgt geld van de farmaceutische industrie? Hoeveel? En waarom?
Argumentje hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 19:42 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Iets werkt niet, dus we gaat het verlengen.
Logica van een politicus.
Ja dan ga je het lek dichten.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Als midden op zee je bootje lek raakt, stop je dan ook met hozen wanneer je constateert dat er ondanks je inspanningen toch water binnen blijft stromen?
Exact, als je die mogelijkheid hebt. Nu begint die er gelukkig te komen. Oftewel: vaccineren.quote:
het is helemaal niet bewezen dat lockdowns werken en de nevenschade is enorm. met je boot leegscheppen jaag je niet een hele bevolking in de armoede. onzin vergelijking dus.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Exact, als je die mogelijkheid hebt. Nu begint die er gelukkig te komen. Oftewel: vaccineren.
Verder snap je hopelijk nu waarom jouw redenatie nogal onzinnig was.
Dan ben ik benieuwd wat jij voorstelt.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het is helemaal niet bewezen dat lockdowns werken en de nevenschade is enorm. met je boot leegscheppen jaag je niet een hele bevolking in de armoede. onzin vergelijking dus.
niet iets waar jij achter staat dus dat hou ik voor me.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jij voorstelt.
Er is ons al vanaf het begin voorgehouden dat een vaccin de enige manier was. Onderzoek naar medicijnen is tegen gehouden, over de rol van ventilatie wordt bijna niet gesproken, het coronaschip is maandenlang genegereerd (paar dagen geleden hebben ze eindelijk contact opgenomen), belang van vitamine D, etc.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
Exact, als je die mogelijkheid hebt. Nu begint die er gelukkig te komen. Oftewel: vaccineren.
Je zou maar ontwikkelaar zijn van zoiets...quote:Op zondag 10 januari 2021 20:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Amsterdam plaatst sensoren om de afstand tussen mensen te kunnen meten.
In Nederland is Amsterdam de eerste stad die met speciale sensoren de massa’s van mensen op specifieke locaties meet. Bij het Vondelpark en de Albert Cuypmarkt hangen er sinds eind april bij vijf ingangen sensoren. Telcamera’s en een 3D-sensor zijn er geïnstalleerd in de rosse buurt en bij het Centraal Station op de Nieuwmarkt. De stad zal indien nodig ingrijpen om mensen 1,5 meter uit elkaar te houden.
Gaat jou dit allemaal veel TE ver? Je kunt de sensoren omzeilen door het Wi-Fi-signaal op je mobiele apparaat uit te schakelen. De sensor pikt dan niets op.
Ik weet niet of je weet hoe het met virussen werkt, maar de rest is symptoombestrijding.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:23 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Er is ons al vanaf het begin voorgehouden dat een vaccin de enige manier was.
Onzin. Zie ook de vorderingen die er zijn gemaakt qua behandeling: mensen brengen minder lang in het ziekenhuis door, komen minder vaak op de IC, en wanneer ze daar wel belanden dan liggen ze daar korter.quote:Onderzoek naar medicijnen is tegen gehouden,
Nou, brand los!quote:over de rol van ventilatie wordt bijna niet gesproken,
Gezond eten en leven is belangrijk, dat ontkent niemand, maar een appeltje extra en een vitamine D-pilletje had het verschil niet gemaakt natuurlijk.quote:het coronaschip is maandenlang genegereerd (paar dagen geleden hebben ze eindelijk contact opgenomen), belang van vitamine D, etc.
Newsflash: die politici willen, net zoals jij en ik, liefst zo snel mogelijk van deze ellende af.quote:"Als je alleen een hamer hebt lijkt alles een spijker." Politici kennen alleen het woord verbod en lockdown.
Kijk eens naar de HIV pandemie en hoe die is opgelost. Niet door blind te staren op een vaccin.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:59 schreef R0N1N het volgende:
Snappen mensen uberhaubt het verschil tussen een vaccin ( = voorkomen) & een medicijn ( = genezen) ?
Je hebt NIETS aan een vaccin, om te genezen en een medicijn doet NIETS om het te voorkomen...
(en hoe ging dat spreekwoord ook al weer over wat beter is ... (?))
Ja, geweldig.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:03 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Kijk eens naar de HIV pandemie en hoe die is opgelost. Niet door blind te staren op een vaccin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |