abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197329651
Geneeskunde is big business en belangenverstrengeling ligt altijd op de loer. Wie krijgt geld van de farmaceutische industrie? Hoeveel? En waarom?

deze film gaat trouwens niet over het covid vaccin

The Greater Good (Het Grotere Goed) NL ondertiteld volledige film

‘The Greater Good’ is een bekroonde documentaire waarin via een aantal personen de culturele kruispunten worden verkend waarin ouderschap en moderne geneeskunde elkaar tegenkomen en individuele rechten in botsing komen met de politiek.

De film biedt ouders, artsen en beleidsmakers veilig de ruimte om openlijk te spreken, actief te luisteren, en van elkaar te leren. Met het mixen van ‘cinema verité’beelden, intieme interviews, produktiefilms van de regering uit het jaren ‘50 tijdperk, en up-to-date tv-nieuwsrapportages, verweeft ‘The Greater Good’ de verhalen van gezinnen wier leven voor altijd door vaccinaties is veranderd.

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/duitenvoordokters/

Duiten voor Dokters

Geneeskunde is big business en belangenverstrengeling ligt altijd op de loer. Wie krijgt geld van de farmaceutische industrie? Hoeveel? En waarom?

De Volkskrant legt het krachtenspel bloot.

Op recept: gesponsorde medicijnen

Internisten zijn geneigd vaker medicijnen voor te schrijven van farmaceuten waarmee ze een band hebben,
blijkt uit Volkskrant-onderzoek. ‘Dit moet landelijk worden onderzocht.’

Topman VGZ: ‘Artsen zijn ook maar mensen en ze zijn te beïnvloeden
’Hoe groot is de invloed van farmaceuten in het buitenland?

Farmaceuten betalen miljoenen aan artsen
Dit zeggen patiënten en artsen over betalende farmaceuten

Op recept: gesponsorde medicijnen

Internisten zijn geneigd vaker medicijnen voor te schrijven van farmaceuten waarmee ze een band hebben,
blijkt uit Volkskrant-onderzoek.
‘Dit moet landelijk worden onderzocht.’
Topman VGZ: ‘
Artsen zijn ook maar mensen en ze zijn te beïnvloeden

Huisarts boycot dure diabetespil, farmaceuten lopen geld mis
Farmaceuten zetten alle middelen in om dure diabetes­medicijnen te slijten
Deze pil kost 1,50 om te maken, en toch kost hij 1000 euro
Artsen gebruiken sluiproute om on­gemerkt bij te klussen in de industrie

Transparantie­register zorgt voor verrassing: veel meer sponsoring dan verwacht
Patiënten­verenigingen zijn door chronisch geldtekort afhankelijk van medicijn­fabrikanten
Farmaceuten gebruiken ziekenhuis als reclamespotje
Directeur Long­fonds: ‘Wij zijn totaal transparant’

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/duitenvoordokters/

https://stichtingvaccinvr(...)-vera-sharav-deel-1/
Home » COVID-19 »
Nazisme, COVID-19 en de vernietiging van de moderne geneeskunde -
een interview met Vera Sharav, deel 1

door Vertaalteam | 7 jan 2021 | COVID-19

Stand for Health Freedom (SHF) is een non-profit organisatie die zich inzet voor de

bescherming van fundamentele mensenrechten, grondwettelijke rechten en de rechten van ouders.

Stand for Health Freedom interviewde Vera Sharav - een overlever van de holocaust. Sharav is een gerenommeerde

voorvechter van mensenrechten en expert in biomedische onderzoeksethiek.

Ze trekt parallellen tussen wat er in nazi-Duitsland is gebeurd en wat er vandaag de dag in onze samenleving

gebeurt - en bespreekt waarom het belangrijker dan ooit is dat we een standpunt innemen.

(Nederlands ondertiteld)

filmpje bij het artikel.

en hier nog eentje...

quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 15:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Gewoon iedereen die tegen is bestempelen als extremist. Ben je van het probleem af. Btw geen direct/indirectieplicht volgens Hugo, maar hij vond het mondkapje ook stom, dus dat zegt nog niks...

en oké vooruit dan maar,, anders straks worden we allemaal depri :+

quote:

[ Bericht 46% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 10-01-2021 18:45:03 ]
pi_197329742
oh er zit een foutje in de TT ... sorry..

zou het moeten zijn

Wel en geen vaccinatieplicht.
pi_197329750
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:18 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]

op de site lees ik niets daarover. dus hoe kom je daarbij?
https://www.sanquin.nl/bloed-doneren/soorten-donaties/anti-covid

Vwb die ~6%

https://www.sanquin.nl/ov(...)ovid-19-onder-donors

[ Bericht 15% gewijzigd door devlinmr op 10-01-2021 18:34:14 ]
pi_197329874
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ga eerst die filmpjes kijken voordat je oordeelt.
Niemand hoeft bang te zijn ... want het is niet VERPLICHT om jezelf te laten inenten of in dit geval
het covid19 vaccin te nemen.
Eens.
Wat ik bedoelde is dat de mensen die o.a. hier veel memes en one liners posten zeer gretig gebruik maken van angstzaaierij. Het is zeer zeker niet voorbehouden aan overheden
pi_197329940
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:09 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

dit is een glijdende schaal dit gaat van kwaad tot erger, zie Engeland.
Heb je de situatie in de ziekenhuizen in Londen gevolgd? Dat is pas een glijdende schaal
pi_197329992
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Eens.
Wat ik bedoelde is dat de mensen die o.a. hier veel memes en posten zeer gretig gebruik maken van angstzaaierij. Het is zeer zeker niet voorbehouden aan overheden
Oké ik doe niet aan angstzaaierij en meestal post ik ook geen one liners, meestal juist niet :')
pi_197330197
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Oké ik doe niet aan angstzaaierij en meestal post ik ook geen one liners, meestal juist niet :')
Ik noemde ook geen namen
pi_197330387
Ondertussen in de UK:
twitter

:N
pi_197330462
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

van Dissel staat toch op zo'n lijst?
Ja, daarom is die website ook verboden en de maakster erachter veroordeeld. De website is volgens de rechter misleidend en een aantasting van de eer van van Dissel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197330552
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:50 schreef Sponsje88 het volgende:
Ondertussen in de UK:
[ twitter ]

dit heeft dus nix met volle ziekenhuizen te maken. al wordt dat hier wel goed gepraat.
pi_197330632
quote:
Lockdown vrijwel zeker verlengd met 3 weken
https://www.parool.nl/ned(...)et-3-weken~b687f00b/
De korte, harde lockdown zodat we met kerst weer bij elkaar konden zijn is helaas onsuccesvol geweest. Daarom word die met 3 weken verlengt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 10 januari 2021 @ 19:05:22 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197330698
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:50 schreef Sponsje88 het volgende:
Ondertussen in de UK:
[ twitter ]

Walgelijk het gaat nergens meer over. In mijn omgeving zie je weinig pliesie eerlijk gezegd en boa's ook al niet. Ik kan nog steeds hier en daar zonder vod naar binnen :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197330755
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Walgelijk het gaat nergens meer over. In mijn omgeving zie je weinig pliesie eerlijk gezegd en boa's ook al niet. Ik kan nog steeds hier en daar zonder vod naar binnen :o
Ik vergat hem laatst op te doen... Werd ook niet aangesproken/raar aangekeken. Dus er is nog hoop. ^O^
  zondag 10 januari 2021 @ 19:12:04 #14
189978 controlaltdelete
pi_197330817
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:08 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik vergat hem laatst op te doen... Werd ook niet aangesproken/raar aangekeken. Dus er is nog hoop. ^O^
Zo is dat en op straat nog altijd meer mensen zonder dan met.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197330940
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

https://ademvrijbijmij.nl/
pi_197331438
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De korte, harde lockdown zodat we met kerst weer bij elkaar konden zijn is helaas onsuccesvol geweest. Daarom word die met 3 weken verlengt.
Iets werkt niet, dus we gaat het verlengen.

Logica van een politicus.
pi_197331459
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
BigNature is geen big business? Het ene na het andere "natuurlijke" supplement wordt gepromoot met vaak geen enkel wetenschappelijk bewijs voor de werkzaamheid.

BigNature bij Tinnitus: Je moet ginkgo, magnesium, zink, taurine etc etc slikken en weg blijven bij de westerse geneeskunde want die kunnen niets.

Toch doet BigNature geen ene fuck bij mensen met T en al kan de westerse geneeskunde niet veel doen leren die mensen wel omgaan met T.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  zondag 10 januari 2021 @ 19:47:24 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197331552
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:42 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Iets werkt niet, dus we gaat het verlengen.

Logica van een politicus.
Argumentje hoor _O_ .

Als midden op zee je bootje lek raakt, stop je dan ook met hozen wanneer je constateert dat er ondanks je inspanningen toch water binnen blijft stromen?
Huilen dan.
pi_197331666
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Als midden op zee je bootje lek raakt, stop je dan ook met hozen wanneer je constateert dat er ondanks je inspanningen toch water binnen blijft stromen?
Ja dan ga je het lek dichten.
  zondag 10 januari 2021 @ 19:54:55 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197331682
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:53 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Ja dan ga je het lek dichten.
Exact, als je die mogelijkheid hebt. Nu begint die er gelukkig te komen. Oftewel: vaccineren.

Verder snap je hopelijk nu waarom jouw redenatie nogal onzinnig was.
Huilen dan.
pi_197331817
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Exact, als je die mogelijkheid hebt. Nu begint die er gelukkig te komen. Oftewel: vaccineren.

Verder snap je hopelijk nu waarom jouw redenatie nogal onzinnig was.
het is helemaal niet bewezen dat lockdowns werken en de nevenschade is enorm. met je boot leegscheppen jaag je niet een hele bevolking in de armoede. onzin vergelijking dus.
  zondag 10 januari 2021 @ 20:03:29 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197331837
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

het is helemaal niet bewezen dat lockdowns werken en de nevenschade is enorm. met je boot leegscheppen jaag je niet een hele bevolking in de armoede. onzin vergelijking dus.
Dan ben ik benieuwd wat jij voorstelt.
Huilen dan.
pi_197332065
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat jij voorstelt.
niet iets waar jij achter staat dus dat hou ik voor me.
  zondag 10 januari 2021 @ 20:14:52 #24
189978 controlaltdelete
pi_197332080
Amsterdam plaatst sensoren om de afstand tussen mensen te kunnen meten.

In Nederland is Amsterdam de eerste stad die met speciale sensoren de massa’s van mensen op specifieke locaties meet. Bij het Vondelpark en de Albert Cuypmarkt hangen er sinds eind april bij vijf ingangen sensoren. Telcamera’s en een 3D-sensor zijn er geïnstalleerd in de rosse buurt en bij het Centraal Station op de Nieuwmarkt. De stad zal indien nodig ingrijpen om mensen 1,5 meter uit elkaar te houden.

Gaat jou dit allemaal veel TE ver? Je kunt de sensoren omzeilen door het Wi-Fi-signaal op je mobiele apparaat uit te schakelen. De sensor pikt dan niets op.

|:)
pi_197332230
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
Er is ons al vanaf het begin voorgehouden dat een vaccin de enige manier was. Onderzoek naar medicijnen is tegen gehouden, over de rol van ventilatie wordt bijna niet gesproken, het coronaschip is maandenlang genegereerd (paar dagen geleden hebben ze eindelijk contact opgenomen), belang van vitamine D, etc.

"Als je alleen een hamer hebt lijkt alles een spijker." Politici kennen alleen het woord verbod en lockdown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')