Het is maar een griepje!quote:Op maandag 11 januari 2021 01:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
Tot vorige week is die bevolking namelijk ontzettend eensgezind geweest.
Tot die opgeblazen voetbalrel van woensdag.
Hysterisch gedoe allemaal.
Juist wel, vandaar...quote:Op maandag 11 januari 2021 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Want niemand zag het aankomen?
Dat denk ik ook maar ik vraag me af welk excuus ze daarvoor gaan aanvoeren.quote:
Geen, want het is natuurlijk gewoon de schuld van... Jeweettoch.quote:Op maandag 11 januari 2021 01:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ik vraag me af welk excuus ze daarvoor gaan aanvoeren.
'Ik zal geen stille dood sterven'.quote:Op maandag 11 januari 2021 02:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
Hij noemt gewoon de namen op van de congresleden die hem geholpen hebben.![]()
De fbi doet het gratis in ruil voor meer info denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 02:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Ik zal geen stille dood sterven'.
Hij heeft een funding geopend voor beveiliging, thuis.
Dat is toch deze gozer? (.... wiens twitter-account zo'n 1,5 uur geleden werd geblokkeerd trouwens.)quote:Op maandag 11 januari 2021 02:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De fbi doet het gratis in ruil voor meer info denk ik.
quote:Op maandag 11 januari 2021 00:48 schreef Toby56 het volgende:
Deze clown... is die al (op zijn minst) verhoord?
[ twitter ]
[ twitter ]
Die wordt ook steeds dikker zeg, met z'n geschreeuw inmiddels een wandelende hartaanvalquote:Op maandag 11 januari 2021 01:57 schreef Vis1980 het volgende:
Ondertussen is Alex Jones er klaar mee, zeg tie. Hij was iig 100% aanwezig, maar niet binnen.
Dat is die meid die zo graag heur Glock tijdens heur werk wou blijven dragen. Ik was gefascineerd door het filmpje (en haar lange benen op stoere hakken) maar ik wist niet dat ze van QAnon was.quote:Op maandag 11 januari 2021 00:52 schreef Toby56 het volgende:
Boebert raast er op twitter nog steeds lustig op los.
Lock her up.
Ze zijn wel slim zeg. Dat woke geneuzel doet het goed op twitter dus zetten ze dat bovenaan, terwijl de algemene boodschap van de video veel breder is dan dat.quote:Op maandag 11 januari 2021 02:57 schreef tjoptjop het volgende:
Ondertussen is Biden begonnen met het verbinden
[ twitter ]
Een extremiste.quote:Op maandag 11 januari 2021 02:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is die meid die zo graag heur Glock tijdens heur werk wou blijven dragen. Ik was gefascineerd door het filmpje (en haar lange benen op stoere hakken) maar ik wist niet dat ze van QAnon was.
Het eerste wat de regering-Biden moet doen, is een plan ontwikkelen om Covid in de USA een grote slag toe te brengen. Dat zal sowieso zorgen voor een positieve impuls voor de ECHTE economie, en niet alleen voor die geldwolfen op Wall Street.quote:Op maandag 11 januari 2021 02:57 schreef tjoptjop het volgende:
Ondertussen is Biden begonnen met het verbinden
[ twitter ]
De rot zit diep.quote:Op maandag 11 januari 2021 03:01 schreef Toby56 het volgende:
Een extremiste.
Met een strafblad geloof ik. Net als haar man.
En ze runt geloof ik ook nog een zaakje waar je geen mondmasker mag dragen.
Dit vond ik trouwens ook wel een interessant (kort) artikel.
Over politiemensen die bedreigd worden (nog steeds).
https://www.rawstory.com/capitol-police-captiol-fake/
Er is blijkbaar wel meer geblokkeerdquote:Op maandag 11 januari 2021 02:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is toch deze gozer? (.... wiens twitter-account zo'n 1,5 uur geleden werd geblokkeerd trouwens.)
[..]
quote:"We have had a beautiful partnership with the PGA of America and are incredibly disappointed with their decision," said a spokesperson for The Trump Organization. "This is a breach of a binding contract and they have no right to terminate the agreement. As an organization we have invested many, many millions of dollars in the 2022 PGA Championship at Trump National Golf Club, Bedminster. We will continue to promote the game of golf on every level and remain focused on operating the finest golf courses anywhere in the world."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |