quote:Op zondag 10 januari 2021 15:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thomas ..de verse Huismeester
is vast begonnen met de nwe regel
Meer slapen overdag
Hij denkt na over de regelsquote:
Ik denk dat ik wel meer dan 5 dingen over Nathalie kan zeggenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:33 schreef JACM het volgende:
[..]
Vijf dingen die je over Nathalie kunt zeggen?
Hij zou toch kunnen voorstellen aan de bewoners wat ze het liefs willen als de drie regels. En daarover stemmen.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thomas ..de verse Huismeester
is vast begonnen met de nwe regel
Meer slapen overdag
" hoe kunnen we Nathalie offeren "quote:Op zondag 10 januari 2021 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Het wachten is op "Ja ik heb het!!!"
[ afbeelding ]
mag niet volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2021 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zou toch kunnen voorstellen aan de bewoners wat ze het liefs willen als de drie regels. En daarover stemmen.
Die verhoogde bedden zijn wel leuk.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die verhoogde bedden zijn wel leuk.
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Daan heeft nog nooit zo'n schrale reet gehad.
Curry
prima taalgebruikquote:Op zondag 10 januari 2021 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Daan heeft nog nooit zo'n schrale reet gehad.
Curry
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
3 nieuwe huisregels:
Nathalie mag tussen 8:00 en 23:00 geen enkele woord zeggen
Nathalie moet buiten slapen
Nathalie moet op de grond eten
akkoordquote:Op zondag 10 januari 2021 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
3 nieuwe huisregels:
Nathalie mag tussen 8:00 en 23:00 geen enkele woord zeggen
Nathalie moet buiten slapen
Nathalie moet op de grond eten
Ook al zo'n vertekend beeldquote:Op zondag 10 januari 2021 15:44 schreef Ireth het volgende:
Daan: "die lichten zijn ook wel fel, zouden we er daardoor beter uit zien op tv?"
![]()
![]()
Huismeester werd verkozen:quote:
Thanks die had ik meegekregen👍quote:Op zondag 10 januari 2021 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Huismeester werd verkozen:
Het is Thomas geworden
Geil hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
The vraagt of Daan dr vrind
ooit eens aan haar tenen heeft gelikt
Theo likt vriendin dr voeten
tis volgens Theo
1 van de erogene zone's bij een vrouw
het hoort erbij
Hopen dat Laurens een Utopia persoonlijkheid heeft.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef greysbones het volgende:
Krijg het idee dat ze toch voor heel andere persoonlijkheden hebben gekozen dan Utopia
Rimmicumquote:Op zondag 10 januari 2021 15:49 schreef JACM het volgende:
[..]
Ruimt eerst de Rummikum op voordat Theo aan de gang mag
Theo likt nog liever de pootjes van een hond met een jurkje aan dan die schuiten van Els.quote:
Jouw posts lezen ook kapot vermoeiend.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kapot vermoeiend dat Bels
zit steeds te wachten tot Samson de hoek om komt
of K3 meisjes die een dansje doen
Niet zo naar tegen Struisquote:Op zondag 10 januari 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw posts lezen ook kapot vermoeiend.
speel de Bal .. niet de persoonquote:Op zondag 10 januari 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw posts leven ook kapot vermoeiend.
Uhu dat klopt niet helemaal, dat deed je gisteren zelf ook een beetjequote:Op zondag 10 januari 2021 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
speel de Bal .. niet de persoon
![]()
je ken ook scrolleh he
of je gaat janken bij een mod
of je vraagt wil je wegblijven
gister was het een
AFN
Ik ben Belg en ik vind het steeds irritant dat er hier geklaagd wordt over onze dialect.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
speel de Bal .. niet de persoon
![]()
je ken ook scrolleh he
of je gaat janken bij een mod
of je vraagt wil je wegblijven
gister was het een
AFN
Hij is er ook zo lang mee bezigquote:Op zondag 10 januari 2021 15:56 schreef Ireth het volgende:
Hoe vaak per dag doet Djowie zijn haar met die hooivork??
Is prima te verstaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg en ik vind het steeds irritant dat er hier geklaagd wordt over onze dialect.
Als ik het zo hoor dan is het alsof we Chinees praten
Hij denkt na over de nieuwe huisregelsquote:Op zondag 10 januari 2021 15:56 schreef freaky40 het volgende:
Thomas begint wel een beetje teveel in zichzelf te geloven, ligt overdag ook al op bed.
Niets van aan trekken, heerlijk taaltje!quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg en ik vind het steeds irritant dat er hier geklaagd wordt over onze dialect.
Vanaf wanneer gaan die in?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij denkt na over de nieuwe huisregels
Ja, en dat moet liggend op bed...quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij denkt na over de nieuwe huisregels
Ik ben geen Belg, maar moet Capu hier toch wel ff gelijk geven. Het is niet leuk voor de Belgen om dat steeds te lezen....quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik tik zoquote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhu dat klopt niet helemaal, dat deed je gisteren zelf ook een beetje
Nee hoor. Had ook op de bank gekunnen.quote:
Meer Vlaamse TV series kijken, dan is het best goed te doen hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg, maar moet Capu hier toch wel ff gelijk geven. Het is niet leuk voor de Belgen om dat steeds te lezen....
ik versta het super, en ik houd van uwen taal!quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij tikt zoals je tikt en wij ookquote:Op zondag 10 januari 2021 15:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik tik zo
..
dat ik wat tik over de streams .. lijkt me ook de bedoeling
dat het vermoeid is .. de Belse zaag modus dialecten
..
.dat een blijkbaar belf dat verdedigt mbt mij tikken
swa
vertrutting .gezever
nee geen Chinees, gewoon een dialect, maar vind wel dat de er wel verschil zit uit welke streek iemand komt.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vnd het geklaag hierover wel meevallenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
poepen moetquote:Op zondag 10 januari 2021 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij tikt zoals je tikt en wij ook
Maar gisteren was je ook niet al te aardig, en dat sloeg ook nergens op. Prima maar dan moet je niet over een ander klagen
typisch BB dit.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:00 schreef Ebinas het volgende:
Thomas weet niet hoe lang hij mag na denken.
Dat heeft hij gevraagd, maar "dat zul je wel zien" was het antwoowrd
Wel iets langer, maar op een gegeven moment kwam de stem met "NOG 1 MINUUT"quote:Op zondag 10 januari 2021 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
typisch BB dit.
Jowi had ook 1 minuut om die boodschappen. dacht ik
Als voorbereiding op BB zei ze laatst...nee, dan weet je nu hoe de wereld in elkaar zit...quote:Op zondag 10 januari 2021 16:03 schreef BB-King het volgende:
Naomi heeft de serie Friends tot seizoen 5 gekeken voor ze het huis in ging.
zou ze niet beter 5 seizoen BB terug kijken ofzo (zowal in NL als in buitenland)quote:Op zondag 10 januari 2021 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als voorbereiding op BB zei ze laatst...nee, dan weet je nu hoe de wereld in elkaar zit...
Lijkt me niet correct. Ze moeten zogenaamd in quarantaine, Theo lachte erom en had zich er niet aangehouden.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Voor geen goud dat ik daar wil zitten.
Maar dat je geen rekening hoeft te houden met dat virus, lijkt me heerlijk.
"I'll be there for youuuuuuu."quote:Op zondag 10 januari 2021 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als voorbereiding op BB zei ze laatst...nee, dan weet je nu hoe de wereld in elkaar zit...
11 dagen geleden het huis ingegaan. Niemand ziek.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt me niet correct. Ze moeten zogenaamd in quarantaine, Theo lachte erom en had zich er niet aangehouden.
Er is een reële kans dat er Corona uitbreekt in het huis met huidige besmettingsgraad en bewoners die zelf isolatie negeren..
Kwalijke zaak, hopelijk doet hij stoer en is ie gewoon braaf geweest.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt me niet correct. Ze moeten zogenaamd in quarantaine, Theo lachte erom en had zich er niet aangehouden.
Er is een reële kans dat er Corona uitbreekt in het huis met huidige besmettingsgraad en bewoners die zelf isolatie negeren..
Gister ook al vroeg slapenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
"aj moe kakn moej kakn eh"
Vlaamser kan je niet hebben
Nu nog niet nee, er is toch nog steeds inloop van nieuwelingenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
11 dagen geleden het huis ingegaan. Niemand ziek.
Zal wel geen corona zijn
De hele dag heeft ze niks anders gedaan dan datquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef BB-King het volgende:
Nathalie is nog steeds met het stemmen bezig.
Heb het volgens mij wel opgenomen. Ging lang door, hahaha zelfisolatie jaa dat heb ik wel gedaan ja, in mijn auto etc. Had het ook over een onkostenvergoeding (tientallen duizenden euro's) die die dan zou moeten krijgen van BB voor het niet uit kunnen voeren van werk in deze periode.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kwalijke zaak, hopelijk doet hij stoer en is ie gewoon braaf geweest.
Nat weer over het stemmen, al liggend
Ja, of alweer... anyways, haar brein loopt weer over, tijd voor een jank uurtjequote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef BB-King het volgende:
Nathalie is nog steeds met het stemmen bezig.
Daarom wordt ie dus wss genomineerd vrees ikquote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Nat over het stemmen en Rene.
Rene zit haar niet lekker
[ afbeelding ]
Els weet dat veel mensen op haar gaan stemmen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Maar els is er ook steeds bij betrokken,
die konkelt ook wel
Heldquote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef DKUp het volgende:
Van de week moesten we stemmen wie we graag meer willen zien.
Ik zie alleen maar Nathalie bijna.
Niet op gestemd.
Dat stemmen was voor bepaling van selectie 3 nieuwe inwoners. Mogelijk ook voor de huismeester.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef DKUp het volgende:
Van de week moesten we stemmen wie we graag meer willen zien.
Ik zie alleen maar Nathalie bijna.
Niet op gestemd.
naar gedrag. Je zal het programma maar om zeep helpen als je het virus binnenbrengt.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Heb het volgens mij wel opgenomen. Ging lang door, hahaha zelfisolatie jaa dat heb ik wel gedaan ja, in mijn auto etc. Had het ook over een onkostenvergoeding (tientallen duizenden euro's) die die dan zou moeten krijgen van BB voor het niet uit kunnen voeren van werk in deze periode.
Wie bedoelt ze?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:10 schreef Was-beer het volgende:
Els: er zitten een hoop creepy mensen hier
Ze bedoelt volgens mij sneaky
Als ie maar niet vertrekt, hopelijk steek de regie daar een stokje voor.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom wordt ie dus wss genomineerd vrees ik
Da's wel sneu, maar dan gaat dit gekonkel haar niet redden vrees ik.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Els weet dat veel mensen op haar gaan stemmen.
Denk niet dat een corona uitbraak in het BB huis het programma vernietigd. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
naar gedrag. Je zal het programma maar om zeep helpen als je het virus binnenbrengt.
En wat betreft die onkostenvergoeding. Hij kreeg toch geen pistool op zijn kop toen hij moest kiezen.
Stoerdoenerij, denk ik echt
Moeten ze allemaal 2 personen nomineren?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat zei ze niet.. ze had het met Nathalie over het nomineren en wie op wie gaat stemmen
ja, vorige keer iigquote:Op zondag 10 januari 2021 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moeten ze allemaal 2 personen nomineren?
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Heb het volgens mij wel opgenomen. Ging lang door, hahaha zelfisolatie jaa dat heb ik wel gedaan ja, in mijn auto etc. Had het ook over een onkostenvergoeding (tientallen duizenden euro's) die die dan zou moeten krijgen van BB voor het niet uit kunnen voeren van werk in deze periode.
Hij denktquote:
Theo buiten in een tentje laten slapen zou wel leuk zijnquote:
Bij Theo in de leer geweest?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:20 schreef JACM het volgende:
René kent alle vrouwonvriendelijke grappen
Ton Kas blijkbaarquote:
Theo:quote:Op zondag 10 januari 2021 16:20 schreef JACM het volgende:
René kent alle vrouwonvriendelijke grappen
Helemaal mee eensquote:Op zondag 10 januari 2021 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop niet dat het zo vredig blijft. Ik weet het, slecht van me, maar dit is saai
Ik denk dat het onmogelijk is om normaal te zitten op deze banken, ik vind het een erg ongelukkig model wat nergens steun geeft.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Eerst lag Thomas op bed
Nu ligt Thomas op de bank
Oooh dan is dan de week alweer bijna voorbijquote:Op zondag 10 januari 2021 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 dagen geloof ik.
Cabaretier die alleen maar oneliners doet.quote:
Ah hoef ik niet te googelenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Cabaretier die alleen maar oneliners doet.
Niet zoveel aan.
Dat klopt. Ik mis de gouden kooi.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:24 schreef Soury het volgende:
Er is geen zak aan, laten we eerlijk zijn. Drank Drugs Redbull sigaretten what ever
Nee er is echt geen reet aanquote:Op zondag 10 januari 2021 16:24 schreef Soury het volgende:
Er is geen zak aan, laten we eerlijk zijn. Drank Drugs Redbull sigaretten what ever
Ik geef ze nog een kans omdat het de eerste weken zijn, als het daarna nog steeds zo isquote:Op zondag 10 januari 2021 16:24 schreef Soury het volgende:
Nee dan gaat het nieuwe huismeesterschap pas in begreep ik. Tot die tijd is Jowi het nog. Klopt het dat hij afgelopen dinsdag huismeester werd?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oooh dan is dan de week alweer bijna voorbij
Oh zoquote:Op zondag 10 januari 2021 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dan gaat het nieuwe huismeesterschap pas in begreep ik. Tot die tijd is Jowi het nog. Klopt het dat hij afgelopen dinsdag huismeester werd?
Niet normaal dat geluidquote:Op zondag 10 januari 2021 16:26 schreef MacDeMarco het volgende:
De hele tijd een streamwissel van de badkamer naar de living room en dan met hol geluid uit de badkamer. Topshow!
Daarom waardeer ik het ook zo.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat komt nooit meer terug...face it.
Die 2 dagen gaat over stemmingen, niet over de huismeester.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dan gaat het nieuwe huismeesterschap pas in begreep ik. Tot die tijd is Jowi het nog. Klopt het dat hij afgelopen dinsdag huismeester werd?
Toch klopt het wel dat Jowi dinsdag huismeester werd.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Die 2 dagen gaat over stemmingen, niet over de huismeester.
Zou ook kunnen, weet iemand nog op welke dag Jowi huismeester werd en of dat voor 1 volle week is? Is Thomas dan nu per direct huismeester geworden?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Die 2 dagen gaat over stemmingen, niet over de huismeester.
Of 3 bewoners die de boel echt ff op de kop zetten..quote:Op zondag 10 januari 2021 16:24 schreef Soury het volgende:
Lijkt niet helemaal netjes afgemaakt door de bouwploeg. Zakjes met schroeven etc onder de putdeksel en plasticjes zitten er ook nog op, halen ze er nu af.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Dany aan het klagen over haar in de doucheputjes en schroeven
Bah naar mormelquote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Dany aan het klagen over haar in de doucheputjes en schroeven
Ja de irritaties komen nogquote:Op zondag 10 januari 2021 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik geef ze nog een kans omdat het de eerste weken zijn, als het daarna nog steeds zo is
Dat zou wel een hele goede zijn zo paar dagen voor het nominerenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of 3 bewoners die de boel echt ff op de kop zetten..
Of al dat geroddel op de tv schermen laten zien.
Lekkerquote:Op zondag 10 januari 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Wat eten ze? Ik zie zoete aardappel sowieso.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt niet helemaal netjes afgemaakt door de bouwploeg. Zakjes met schroeven etc onder de putdeksel en plasticjes zitten er ook nog op, halen ze er nu af.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Schroefjes in het bed van Nathalie leggenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt niet helemaal netjes afgemaakt door de bouwploeg. Zakjes met schroeven etc onder de putdeksel en plasticjes zitten er ook nog op, halen ze er nu af.
Theo is de leukste daarquote:
Dacht ik eerst ookquote:Op zondag 10 januari 2021 16:33 schreef Angelique61 het volgende:
Gaat er nou een klodder mayo over de zoete aardappels?
En dan verder geen flikker doenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef Sestra666 het volgende:
Ik vind t wel flauw dat theo en nick gelijk de taak van koken op zich nemen. Anderen willen ook wel een keer koken, omdat er toch niet veel te doen is. Nee gelijk opeisen die handel
Als ze Rene le Blanc als bewoner in big brother gooien, dan komen de irritaties gauw tevoorschijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:33 schreef BB-King het volgende:
Theo met zijn beste Goor & Geer zang imitaties.
Lijkt mij eerder boterquote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook
Is het geen vloeibare boter?
Koken voor een grote groep is wel een dingetje. Ik zou er blij mee zijn.quote:
Oh die zijn ook wel okquote:Op zondag 10 januari 2021 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had over zijn zang kwaliteiten
Ohh dat kan ook nog ja is aannemelijkerquote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook
Is het geen vloeibare boter?
Is prima te verstaan, als kind keek ik vroeger ook veel belgische kinderseries zoals Liegebeest, en Merlina. Nooit moeite mee gehad om het te verstaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg, maar moet Capu hier toch wel ff gelijk geven. Het is niet leuk voor de Belgen om dat steeds te lezen....
Er zijn taken verdeeldquote:Op zondag 10 januari 2021 16:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
"Ik kook, ik wil de boodschappen bepalen, de rest mag stofzuigen en de bedden doen"
Als hij het kan en wil.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:38 schreef suzi1 het volgende:
is theo's taak alleen maar iedere dag koken??
Die heeft hij zich toegeeigendquote:Op zondag 10 januari 2021 16:38 schreef suzi1 het volgende:
Het zou wel eerlijk zijn als dat wat rouleertquote:Op zondag 10 januari 2021 16:38 schreef suzi1 het volgende:
Ja maar als je Thomas laat koken heb je een probleemquote:Op zondag 10 januari 2021 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou wel eerlijk zijn als dat wat rouleert
Er zijn meer mensen dan alleen Thomasquote:Op zondag 10 januari 2021 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je Thomas laat koken heb je een probleem
Liegebeest! Jeugdsentiment!quote:Op zondag 10 januari 2021 16:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is prima te verstaan, als kind keek ik vroeger ook veel belgische kinderseries zoals Liegebeest, en Merlina. Nooit moeite mee gehad om het te verstaan.
Waarom iedereen doet takenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:40 schreef suzi1 het volgende:
dan maar een probleem. ook anderen laten koken
ja, vind ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:40 schreef suzi1 het volgende:
dan maar een probleem. ook anderen laten koken
De rest zou ik ook niet laten kokenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen dan alleen Thomas
Natalie heeft nog nooit een ei gekookt....laat die maar een week voor de groep kokenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:42 schreef engine het volgende:
[..]
Natalie heeft nog nooit een ei gekookt....laat die maar een week voor de groep koken
Daan sowieso niet , die kan helemaal nergens tegenquote:
Hij lag te slapen zonder gesnurk, dus BB dacht waarschijnlijk dat zijn zender het niet deed, ofzo🤣🤣🤣quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
Thomas voor de 100e keer vandaag zendercheck
Op zich is dat wel een leuk idéé.quote:
Zijn genoeg mensen die niet tegen pittig eten kunnen. Denk dat Daan best kan koken (vergeleken met de rest)quote:Op zondag 10 januari 2021 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daan sowieso niet , die kan helemaal nergens tegen![]()
Alles is te pittig
En de anderen kunnen natuurlijk ook zelf hun mondjes optrekken.. en gewoon gaan kokenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Koken voor een grote groep is wel een dingetje. Ik zou er blij mee zijn.
Ik kook ook lieverquote:Op zondag 10 januari 2021 16:43 schreef Ebinas het volgende:
Ik zou dat echt vreselijk vinden om die douches te doen.
Griezel, getver, jakkes, bah
Daan is een zeikerd wat betreft etenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die niet tegen pittig eten kunnen. Denk dat Daan best kan koken (vergeleken met de rest)
Welke piemel wil je zien?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Camera douche van bovenaf, snel streamwissel.
Die van Nataliequote:
Geen, maar ze zijn gewoon aan het schoonmaken. Die camera van bovenaf gebruiken ze nooit of ze doen snel een streamwissel.quote:
Van mij mag hij blijvenquote:
peilen hoe mensen hier over Theo denken, want de meningen lopen nogal uit eenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is toch geen enkele spraken van dus snap deze poll niet....
Denk je echt dat ze mensen filmenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geen, maar ze zijn gewoon aan het schoonmaken. Die camera van bovenaf gebruiken ze nooit of ze doen snel een streamwissel.
Wow dat gaat snel met motivatiequote:Op zondag 10 januari 2021 16:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
The wil naar huis als er nog zo'n weekend komt.
Eensquote:Op zondag 10 januari 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven
Zonder Theo is het echt saai
Schuilt er toch een Sjon in hem?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
Theo wil naar huis als er nog zo'n weekend komt.
Toch denk ik dat hij voor de streams wel wat kan gaan betekenen.quote:
Duimpjequote:Op zondag 10 januari 2021 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven
Zonder Theo is het echt saai
Heb nog geen pallets voorbij zien komenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Schuilt er toch een Sjon in hem?
OH ...liegebeestquote:Op zondag 10 januari 2021 16:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is prima te verstaan, als kind keek ik vroeger ook veel belgische kinderseries zoals Liegebeest, en Merlina. Nooit moeite mee gehad om het te verstaan.
niet alleen renequote:Op zondag 10 januari 2021 16:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij voor de streams wel wat kan gaan betekenen.
Om ze op te leuken
Ik denk dat Rene het op den duur niet meer slikt.
Hij stoort zich nu al aan die schuine praat
Met die camera bedoel je? Ik snap niet waarom ze die hebben opgehangen als ze gelijk na 1 sec een streamwissel doen en dat terwijl ze gewoon schoonmaken.quote:
Rene is een beetje achterbaksquote:
Daar zou ik dus echt geen problemen mee hebbenquote:
Dat klopt wel. Hij vertelde vanmorgen dat hij zomaar ineens woedend en fel kan worden maar meestal alleen thuis. Daarom is zijn vriendin een stevige tante die hem indamt want dat heeft hij nodig vertelde hij. Buiten wordt hij minder vaak kwaad en fel en volgens hem komt dat omdat hij het niet leuk vindt van zichzelf. Hij schaamt zich er een beetje voor.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:37 schreef Ebinas het volgende:
Ik weet het niet met Nick.
Het is net of er uit het niets een stroomstoring in zijn hersenen kan ontstaan.
Flippen, zo van het padje.
Dan moet Theo er iets aan gaan doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
Theo wil naar huis als er nog zo'n weekend komt.
Vooral omat er meer zijn die dat wel zouden willen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou wel eerlijk zijn als dat wat rouleert
Die hangen daar voor SEX !!!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2021 16:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Met die camera bedoel je? Ik snap niet waarom ze die hebben opgehangen als ze gelijk na 1 sec een streamwissel doen en dat terwijl ze gewoon schoonmaken.
Van Rene vermoed ik dat hij zijn mond niet stil zal houden of sneaky doen.quote:
Niemand die weet dat ik hier ben, hoewel IK de kasteelheer ben. Ik ben geen mens, maar OOK geen echt beest. Ik ben het superliegebeest. Samen met Merlina, met die scheldende Pol, het beste wat de belgischequote:
niemand die weet dat ik hier ben. Hoewel ik de kasteelheer ben. Ik ben geen mens, maar ook geen echt beest. Ik ben het superliegebeest. Samen met Merlina , mey die scheldende Pol met zijn Akkerdjie akkerdjie (schrijf ik dat goed?) Het beste wat belgie qua kinderseries had, toenquote:
Theo wil drankquote:Op zondag 10 januari 2021 16:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet Theo er iets aan gaan doen.
Dat gaan ze echt niet zo vol in beeld brengenquote:
Dat hebben ze toch daar?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Hij vertelde vanmorgen dat hij zomaar ineens woedend en fel kan worden maar meestal alleen thuis. Daarom is zijn vriendin een stevige tante die hem indamt want dat heeft hij nodig vertelde hij. Buiten wordt hij minder vaak kwaad en fel en volgens hem komt dat omdat hij het niet leuk vindt van zichzelf. Hij schaamt zich er een beetje voor.
Ze zijn gewaarschuwdquote:Op zondag 10 januari 2021 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet zo vol in beeld brengen
Soms, maar geen sterke drank, las ik hierquote:Op zondag 10 januari 2021 16:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch daar?
Zeker daar jaquote:Op zondag 10 januari 2021 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is gewoon tijd voor een sterke drank avond
Ik ben jaloers op je UIquote:Op zondag 10 januari 2021 16:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Soms, maar geen sterke drank, las ik hier
Voor daar wel, maar leuk vind ik hem totaal niet.....zit me eerder te ergeren. Maar die moeten er ook tussen zitten das waar.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij voor de streams wel wat kan gaan betekenen.
Om ze op te leuken
Ik denk dat Rene het op den duur niet meer slikt.
Hij stoort zich nu al aan die schuine praat
Ik kan daar ook niet aan wennen.quote:
Er mag niet zoveelquote:Op zondag 10 januari 2021 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mogen ze geen hobby's hebben of zo? Of dingen te doen meenemen? Volgens mij vervelen ze zich een ongeluk. Wel sneu
Switched automatisch, dat zie je. Er zit een extra beveiliging op die hem direct naar de woonkamer gooit. Die beveiliging zal ingebouwd zijn ivm per ongeluk naaktquote:Op zondag 10 januari 2021 16:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Met die camera bedoel je? Ik snap niet waarom ze die hebben opgehangen als ze gelijk na 1 sec een streamwissel doen en dat terwijl ze gewoon schoonmaken.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mogen ze geen hobby's hebben of zo? Of dingen te doen meenemen? Volgens mij vervelen ze zich een ongeluk. Wel sneu
je laat een man toch niet schoonmaken of de was doen?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:38 schreef suzi1 het volgende:
Denk het wel, zelfde regel als in Utopia. Seks in douche = beeld, solo in douche = geen beeld.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet zo vol in beeld brengen
sarcasme?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
je laat een man toch niet schoonmaken of de was doen?
elk zijn taak
Ik erger me ook aan hem hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor daar wel, maar leuk vind ik hem totaal niet.....zit me eerder te ergeren. Maar die moeten er ook tussen zitten das waar.
Waarom niet? Is enkel het sterkste vergroot woord uit de Nederlandse taal.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet aan wennen.
Ondanks dat ik weet dat het in sommige regio's geen betekenis heeft.
Maar ik vind het gruwelijk klinken.
Je slaat de spijker op zijn kop, wil je liever de saaie bewoners zien? En als je je ergert kan je ook opzouten. En wat anders kijkenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor daar wel, maar leuk vind ik hem totaal niet.....zit me eerder te ergeren. Maar die moeten er ook tussen zitten das waar.
Eensquote:Op zondag 10 januari 2021 16:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
je laat een man toch niet schoonmaken of de was doen?
elk zijn taak
Ik dacht dat ze steeds voorzichtiger werden met o.a. big brother na die aanranding enzo.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Denk het wel, zelfde regel als in Utopia. Seks in douche = beeld, solo in douche = geen beeld.
Big Brother: “Maain huhs, maain reeeeegeeeeeeeuuuuuuuuwls”quote:Op zondag 10 januari 2021 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Opzouten nog wel, kan ook andere stream kijken toch.....of is dit Theo's taalquote:Op zondag 10 januari 2021 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop, wil je liever de saaie bewoners zien? En als je je ergert kan je ook opzouten. En wat anders kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |