quote:Op zondag 10 januari 2021 15:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thomas ..de verse Huismeester
is vast begonnen met de nwe regel
Meer slapen overdag
Hij denkt na over de regelsquote:
Ik denk dat ik wel meer dan 5 dingen over Nathalie kan zeggenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:33 schreef JACM het volgende:
[..]
Vijf dingen die je over Nathalie kunt zeggen?
Hij zou toch kunnen voorstellen aan de bewoners wat ze het liefs willen als de drie regels. En daarover stemmen.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thomas ..de verse Huismeester
is vast begonnen met de nwe regel
Meer slapen overdag
" hoe kunnen we Nathalie offeren "quote:Op zondag 10 januari 2021 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Het wachten is op "Ja ik heb het!!!"
[ afbeelding ]
mag niet volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2021 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zou toch kunnen voorstellen aan de bewoners wat ze het liefs willen als de drie regels. En daarover stemmen.
Die verhoogde bedden zijn wel leuk.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die verhoogde bedden zijn wel leuk.
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Daan heeft nog nooit zo'n schrale reet gehad.
Curry
prima taalgebruikquote:Op zondag 10 januari 2021 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Daan heeft nog nooit zo'n schrale reet gehad.
Curry
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
3 nieuwe huisregels:
Nathalie mag tussen 8:00 en 23:00 geen enkele woord zeggen
Nathalie moet buiten slapen
Nathalie moet op de grond eten
akkoordquote:Op zondag 10 januari 2021 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
3 nieuwe huisregels:
Nathalie mag tussen 8:00 en 23:00 geen enkele woord zeggen
Nathalie moet buiten slapen
Nathalie moet op de grond eten
Ook al zo'n vertekend beeldquote:Op zondag 10 januari 2021 15:44 schreef Ireth het volgende:
Daan: "die lichten zijn ook wel fel, zouden we er daardoor beter uit zien op tv?"
![]()
![]()
Huismeester werd verkozen:quote:
Thanks die had ik meegekregen👍quote:Op zondag 10 januari 2021 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Huismeester werd verkozen:
Het is Thomas geworden
Geil hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
The vraagt of Daan dr vrind
ooit eens aan haar tenen heeft gelikt
Theo likt vriendin dr voeten
tis volgens Theo
1 van de erogene zone's bij een vrouw
het hoort erbij
Hopen dat Laurens een Utopia persoonlijkheid heeft.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef greysbones het volgende:
Krijg het idee dat ze toch voor heel andere persoonlijkheden hebben gekozen dan Utopia
Rimmicumquote:Op zondag 10 januari 2021 15:49 schreef JACM het volgende:
[..]
Ruimt eerst de Rummikum op voordat Theo aan de gang mag
Theo likt nog liever de pootjes van een hond met een jurkje aan dan die schuiten van Els.quote:
Jouw posts lezen ook kapot vermoeiend.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kapot vermoeiend dat Bels
zit steeds te wachten tot Samson de hoek om komt
of K3 meisjes die een dansje doen
Niet zo naar tegen Struisquote:Op zondag 10 januari 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw posts lezen ook kapot vermoeiend.
speel de Bal .. niet de persoonquote:Op zondag 10 januari 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw posts leven ook kapot vermoeiend.
Uhu dat klopt niet helemaal, dat deed je gisteren zelf ook een beetjequote:Op zondag 10 januari 2021 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
speel de Bal .. niet de persoon
![]()
je ken ook scrolleh he
of je gaat janken bij een mod
of je vraagt wil je wegblijven
gister was het een
AFN
Ik ben Belg en ik vind het steeds irritant dat er hier geklaagd wordt over onze dialect.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
speel de Bal .. niet de persoon
![]()
je ken ook scrolleh he
of je gaat janken bij een mod
of je vraagt wil je wegblijven
gister was het een
AFN
Hij is er ook zo lang mee bezigquote:Op zondag 10 januari 2021 15:56 schreef Ireth het volgende:
Hoe vaak per dag doet Djowie zijn haar met die hooivork??
Is prima te verstaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg en ik vind het steeds irritant dat er hier geklaagd wordt over onze dialect.
Als ik het zo hoor dan is het alsof we Chinees praten
Hij denkt na over de nieuwe huisregelsquote:Op zondag 10 januari 2021 15:56 schreef freaky40 het volgende:
Thomas begint wel een beetje teveel in zichzelf te geloven, ligt overdag ook al op bed.
Niets van aan trekken, heerlijk taaltje!quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg en ik vind het steeds irritant dat er hier geklaagd wordt over onze dialect.
Vanaf wanneer gaan die in?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij denkt na over de nieuwe huisregels
Ja, en dat moet liggend op bed...quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij denkt na over de nieuwe huisregels
Ik ben geen Belg, maar moet Capu hier toch wel ff gelijk geven. Het is niet leuk voor de Belgen om dat steeds te lezen....quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik tik zoquote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhu dat klopt niet helemaal, dat deed je gisteren zelf ook een beetje
Nee hoor. Had ook op de bank gekunnen.quote:
Meer Vlaamse TV series kijken, dan is het best goed te doen hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg, maar moet Capu hier toch wel ff gelijk geven. Het is niet leuk voor de Belgen om dat steeds te lezen....
ik versta het super, en ik houd van uwen taal!quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij tikt zoals je tikt en wij ookquote:Op zondag 10 januari 2021 15:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik tik zo
..
dat ik wat tik over de streams .. lijkt me ook de bedoeling
dat het vermoeid is .. de Belse zaag modus dialecten
..
.dat een blijkbaar belf dat verdedigt mbt mij tikken
swa
vertrutting .gezever
nee geen Chinees, gewoon een dialect, maar vind wel dat de er wel verschil zit uit welke streek iemand komt.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vnd het geklaag hierover wel meevallenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
poepen moetquote:Op zondag 10 januari 2021 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij tikt zoals je tikt en wij ook
Maar gisteren was je ook niet al te aardig, en dat sloeg ook nergens op. Prima maar dan moet je niet over een ander klagen
typisch BB dit.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:00 schreef Ebinas het volgende:
Thomas weet niet hoe lang hij mag na denken.
Dat heeft hij gevraagd, maar "dat zul je wel zien" was het antwoowrd
Wel iets langer, maar op een gegeven moment kwam de stem met "NOG 1 MINUUT"quote:Op zondag 10 januari 2021 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
typisch BB dit.
Jowi had ook 1 minuut om die boodschappen. dacht ik
Als voorbereiding op BB zei ze laatst...nee, dan weet je nu hoe de wereld in elkaar zit...quote:Op zondag 10 januari 2021 16:03 schreef BB-King het volgende:
Naomi heeft de serie Friends tot seizoen 5 gekeken voor ze het huis in ging.
zou ze niet beter 5 seizoen BB terug kijken ofzo (zowal in NL als in buitenland)quote:Op zondag 10 januari 2021 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als voorbereiding op BB zei ze laatst...nee, dan weet je nu hoe de wereld in elkaar zit...
Lijkt me niet correct. Ze moeten zogenaamd in quarantaine, Theo lachte erom en had zich er niet aangehouden.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Voor geen goud dat ik daar wil zitten.
Maar dat je geen rekening hoeft te houden met dat virus, lijkt me heerlijk.
"I'll be there for youuuuuuu."quote:Op zondag 10 januari 2021 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als voorbereiding op BB zei ze laatst...nee, dan weet je nu hoe de wereld in elkaar zit...
11 dagen geleden het huis ingegaan. Niemand ziek.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt me niet correct. Ze moeten zogenaamd in quarantaine, Theo lachte erom en had zich er niet aangehouden.
Er is een reële kans dat er Corona uitbreekt in het huis met huidige besmettingsgraad en bewoners die zelf isolatie negeren..
Kwalijke zaak, hopelijk doet hij stoer en is ie gewoon braaf geweest.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Lijkt me niet correct. Ze moeten zogenaamd in quarantaine, Theo lachte erom en had zich er niet aangehouden.
Er is een reële kans dat er Corona uitbreekt in het huis met huidige besmettingsgraad en bewoners die zelf isolatie negeren..
Gister ook al vroeg slapenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
"aj moe kakn moej kakn eh"
Vlaamser kan je niet hebben
Nu nog niet nee, er is toch nog steeds inloop van nieuwelingenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
11 dagen geleden het huis ingegaan. Niemand ziek.
Zal wel geen corona zijn
De hele dag heeft ze niks anders gedaan dan datquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef BB-King het volgende:
Nathalie is nog steeds met het stemmen bezig.
Heb het volgens mij wel opgenomen. Ging lang door, hahaha zelfisolatie jaa dat heb ik wel gedaan ja, in mijn auto etc. Had het ook over een onkostenvergoeding (tientallen duizenden euro's) die die dan zou moeten krijgen van BB voor het niet uit kunnen voeren van werk in deze periode.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kwalijke zaak, hopelijk doet hij stoer en is ie gewoon braaf geweest.
Nat weer over het stemmen, al liggend
Ja, of alweer... anyways, haar brein loopt weer over, tijd voor een jank uurtjequote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef BB-King het volgende:
Nathalie is nog steeds met het stemmen bezig.
Daarom wordt ie dus wss genomineerd vrees ikquote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Nat over het stemmen en Rene.
Rene zit haar niet lekker
[ afbeelding ]
Els weet dat veel mensen op haar gaan stemmen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Maar els is er ook steeds bij betrokken,
die konkelt ook wel
Heldquote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef DKUp het volgende:
Van de week moesten we stemmen wie we graag meer willen zien.
Ik zie alleen maar Nathalie bijna.
Niet op gestemd.
Dat stemmen was voor bepaling van selectie 3 nieuwe inwoners. Mogelijk ook voor de huismeester.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef DKUp het volgende:
Van de week moesten we stemmen wie we graag meer willen zien.
Ik zie alleen maar Nathalie bijna.
Niet op gestemd.
naar gedrag. Je zal het programma maar om zeep helpen als je het virus binnenbrengt.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Heb het volgens mij wel opgenomen. Ging lang door, hahaha zelfisolatie jaa dat heb ik wel gedaan ja, in mijn auto etc. Had het ook over een onkostenvergoeding (tientallen duizenden euro's) die die dan zou moeten krijgen van BB voor het niet uit kunnen voeren van werk in deze periode.
Wie bedoelt ze?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:10 schreef Was-beer het volgende:
Els: er zitten een hoop creepy mensen hier
Ze bedoelt volgens mij sneaky
Als ie maar niet vertrekt, hopelijk steek de regie daar een stokje voor.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom wordt ie dus wss genomineerd vrees ik
Da's wel sneu, maar dan gaat dit gekonkel haar niet redden vrees ik.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Els weet dat veel mensen op haar gaan stemmen.
Denk niet dat een corona uitbraak in het BB huis het programma vernietigd. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
naar gedrag. Je zal het programma maar om zeep helpen als je het virus binnenbrengt.
En wat betreft die onkostenvergoeding. Hij kreeg toch geen pistool op zijn kop toen hij moest kiezen.
Stoerdoenerij, denk ik echt
Moeten ze allemaal 2 personen nomineren?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat zei ze niet.. ze had het met Nathalie over het nomineren en wie op wie gaat stemmen
ja, vorige keer iigquote:Op zondag 10 januari 2021 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moeten ze allemaal 2 personen nomineren?
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Heb het volgens mij wel opgenomen. Ging lang door, hahaha zelfisolatie jaa dat heb ik wel gedaan ja, in mijn auto etc. Had het ook over een onkostenvergoeding (tientallen duizenden euro's) die die dan zou moeten krijgen van BB voor het niet uit kunnen voeren van werk in deze periode.
Hij denktquote:
Theo buiten in een tentje laten slapen zou wel leuk zijnquote:
Bij Theo in de leer geweest?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:20 schreef JACM het volgende:
René kent alle vrouwonvriendelijke grappen
Ton Kas blijkbaarquote:
Theo:quote:Op zondag 10 januari 2021 16:20 schreef JACM het volgende:
René kent alle vrouwonvriendelijke grappen
Helemaal mee eensquote:Op zondag 10 januari 2021 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop niet dat het zo vredig blijft. Ik weet het, slecht van me, maar dit is saai
Ik denk dat het onmogelijk is om normaal te zitten op deze banken, ik vind het een erg ongelukkig model wat nergens steun geeft.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Eerst lag Thomas op bed
Nu ligt Thomas op de bank
Oooh dan is dan de week alweer bijna voorbijquote:Op zondag 10 januari 2021 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 dagen geloof ik.
Cabaretier die alleen maar oneliners doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |