Nou met AOC ben je ook lekker af...quote:Op zondag 10 januari 2021 16:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jeff Bezos wil graag meehelpen zijn eigen land door extreemrechtse figuren over te laten nemen denk je?
Weet je niet waar zij toe in staat is in de toekomst... en je weet best hoe links activistisch kan zijn... meestal in het geniep!quote:Op zondag 10 januari 2021 16:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
AOC pleegt in ieder geval geen gewelddadige staatsgrepen
Als Amazon uiteindelijk zijn hele klanten basis wilt weren, moeten zij weten.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:06 schreef AchJa het volgende:
Nu is het nog ja maar extreem rechts, bruinhemden, fascisten en noem alles maar op. Eerst was het nog KP, en terrorisme... De lat wordt steeds lager gelegd tot je zelf aan de beurt bent.
Net zoals Trump van social media gemieterd is en iedereen weer goedkeurend liep te knikken. Alleen zijn er nog 60.000 anderen afgeflikkerd die niet door de door Twitter opgelegde morele beugel konden...
[ twitter ]
Die niet alleen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je bedoelt dat staatsondermijnende, racistische, antisemitische complotgekkies een andere webstek moeten vinden om hun bagger uit te schijten?
Vervelend zeg.
Verzamel bewijs en stuur Big Tech een mailtje.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Weet je niet waar zij toe in staat is in de toekomst... en je weet best hoe links activistisch kan zijn... meestal in het geniep!
Absoluut, maar dan moet je ook zoveel ruggengraat durven tonen om dat aan de voorkant in te regelen en niet ergens achteraf. Want intiteel was de club wel goed genoeg om geld van aan te pakken maar nu moet het circus plotseling op zwart.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
Als Amazon uiteindelijk zijn hele klanten basis wilt weren, moeten zij weten.
Als bedrijf moet je gewoon policies erop na kunnen houden.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Ik denk dat Amazon iets te lang dacht dat de digitale wereld niet echt een parlementsgebouw zou bestormen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moet je ook zoveel ruggengraat durven tonen om dat aan de voorkant in te regelen en niet ergens achteraf. Want intiteel was de club wel goed genoeg om geld van aan te pakken maar nu moet het circus plotseling op zwart.
Dat is het hele punt, je moet niks. Als zij nog recht hebben op bepaalde diensten en je hebt dat onterecht onthouden dan is dat civiel wel op te lossen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moet je ook zoveel ruggengraat durven tonen om dat aan de voorkant in te regelen en niet ergens achteraf. Want intiteel was de club wel goed genoeg om geld van aan te pakken maar nu moet het circus plotseling op zwart.
Ik geloof ook niet dat iedereen op dat platform dat gedaan heeft toch?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:17 schreef Hexagon het volgende:
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Ik denk dat Amazon iets te lang dacht dat de digitale wereld niet echt een parlementsgebouw zou bestormen.
Nee dat klopt, echter wilde het platform daar niets aan doen. AWS kan niet filteren op personen, dit is de consequentie van de app eigenaar. AWS weert de app, niet de mensen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat iedereen op dat platform dat gedaan heeft toch?
Dus Amazon moet eigenlijk gewoon mods gaan leveren?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit iedereen hier op Parler ofzo? Iedereen lijkt hier wel verdomd goed te weten wat daar allemaal bekokstoofd wordt.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:16 schreef Ludachrist het volgende:
Vreemd dat ze momenteel geen platform willen hosten waar regelmatig letterlijke oproepen tot het vermoorden van politici, inclusief instemmende reacties, worden gepost en niet worden verwijderd. Vrijheid van meningsuiting toch!!
Nee maar de voorbereiding komt daar wel vandaan. Het vormt een aantoonbaar veiligheidsrisico en is dus een regelrechte bedreiging voor Jeff Bezos en zijn personeel.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo'n service is prima, als het bij meningen zou blijven. Echter zie je vaak dat als er geen grenzen worden gesteld men (ongeacht de richting) overgaat tot geweld en het oproepen tot geweld. Daar ligt de grens.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is het hele punt, je moet niks. Als zij nog recht hebben op bepaalde diensten en je hebt dat onterecht onthouden dan is dat civiel wel op te lossen.
Lijkt geen enkele sprake van.
Als je een service begint die elke mening ongecensureerd doorlaat op andermans hosting dan weet je wat je kunt verwachten lijkt me.
Wel wat meer, de complete hosting wordt geweerd.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:19 schreef Herkauwer het volgende:
Nee dat klopt, echter wilde het platform daar niets aan doen. AWS kan niet filteren op personen, dit is de consequentie van de app eigenaar. AWS weert de app, niet de mensen.
De definitie wordt ook steeds ruimer. Je bent nu al extreemlinks als je het opruien van mensen om een coup te plegen wilt voorkomen.quote:
Nee, ik had er nog nooit van gehoord, en kon er niet meer tijdig op om het zelf te ondervinden.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit iedereen hier op Parler ofzo? Iedereen lijkt hier wel verdomd goed te weten wat daar allemaal bekokstoofd wordt.
Als je een beetje interesse hebt in de randgroepen rondom Amerikaans rechts staat Parler al wel een tijdje op de radar.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit iedereen hier op Parler ofzo? Iedereen lijkt hier wel verdomd goed te weten wat daar allemaal bekokstoofd wordt.
Dat is toch hetzelfde als de app? De ontwikkelaar van de app wordt geweerd, wellicht had ik het beter kunnen formuleren.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel wat meer, de complete hosting wordt geweerd.
De definitie van een staatsgreep/ coup wordt ook per dag ruimer...quote:Op zondag 10 januari 2021 17:21 schreef Hexagon het volgende:
De definitie wordt ook steeds ruimer. Je bent nu al extreemlinks als je het opruien van mensen om een coup te plegen wilt voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |