abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197322708
twitter

Koekoek!
pi_197322808
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:08 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Koekoek!
Ik vraag mij altijd af hoe ze zich dat voorstellen dan. De Federale regering die een privaat bedrijf gaat verplichten om diensten te verlenen aan een andere private partij die hun Terms of Service overtreed? Onder welke wetgeving denken ze dat dit kan?

Sowieso is anti-trust een lulverhaal in deze, AWS heeft geen monopolie, er zijn legio anderen die dezelfde diensten aanbieden. En de grootste ironie is dat Parler wel degelijk censureert en dat Parler zich tegen een specifieke groep richt als ze censureren.

Maar goed, de hypocritie van de zgn. vrije denkers is zolangzamerhand wel bekend.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2021 13:13:19 ]
  zondag 10 januari 2021 @ 13:13:55 #178
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197322839
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Wel hypocriet dat veel media, journalisten en politici QAnon nu afschildert als een extremistische cult terwijl een hoop van hen dit jarenlang gebagatelliseerd hebben. Ze namen hen totaal niet serieus ondanks dat journalisten die al heel lang QAnon hebben bestudeerd hebben gewaarschuwd dat ze steeds meer extremer werden en steeds meer aanhangers kregen. Ze werden lang afgeschilderd als eenzame nerds die gek waren op complottheorieën maar weigerden in te zien dat ook politici, advocaten, militairen en politieagenten aanhangers zijn.
Wat heeft onderschatten met hypocriet te maken? Zo werkt dat toch? Tot het beest bijt denk je dat het wel meevalt. Braaf poesie, braaf poesie, rotkat! That's live.
  zondag 10 januari 2021 @ 13:14:57 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197322864
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat heeft onderschatten met hypocriet te maken? Zo werkt dat toch? Tot het beest bijt denk je dat het wel meevalt. Braaf poesie, braaf poesie, rotkat! That's live.
Life ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 10 januari 2021 @ 13:16:40 #180
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197322903
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Life ;)
:bloos:
pi_197322923
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 12:50 schreef wdn het volgende:

[..]

+1 Helemaal mee eens.

En zo zijn er nog wel wat dingen toe te voegen aan je argumentatie.

Zoals het beledigen van Cain. Het beledigen van soldaten die het leven hebben gelaten.

Maar al helemaal het niet bellen met de familie van de dode agenten van afgelopen woensdag. En dat laatste toont aan dat hij dit goedkeurt.
[..]

Het Capitool was ceremonieel beveiligd. Ze willen daar niet uitstralen dat wapens nodig zijn.

Ik denk dat er hulp van binnen is geweest: een aantal senatoren die opdracht hebben gekregen de stemming tegen te werken. Een aantal binnen de politie die geen tegenstand hebben geboden.. Iemand in Washington die het oproepen van de Nationale Garde net eventjes uitstelt.

1 mannetje hier en daar is genoeg. En daar heeft Trump 4 jaar aan gewerkt. De lijst met ontslagen en opgestapte personen is zoooooooooooo bizar lang. Daar zat een plan achter.

Dit is alleen maar gefaald omdat er te weinig mensen waren die door wilde zetten toen het er echt om ging.
Vooral dat uitstel van oproepen van de NG. Staatsgreep by proxy.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197322988
twitter

Terecht of niet dat Trump dit weigert?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2021 13:20:38 ]
pi_197322993
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:17 schreef Felixa het volgende:

[..]

Vooral dat uitstel van oproepen van de NG. Staatsgreep by proxy.
Er is een argument gemaakt door een advocaat dat Pence in daad het 25e Amendement heeft geactiveerd door de NG opdracht te geven naar Washington te gaan, Pence heeft daartoe alleen de bevoegdheid als hij President is, namelijk, als VP heeft hij die bevoegdheid niet dus, aldus het argument, het feit dat hij de opdracht gaf en dat die opdracht gevolgd is betekent dat het 25e Amendement de facto geactiveerd is.

Op zich wel een interessant vraagstuk, natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2021 13:21:48 ]
pi_197323051
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:20 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Terecht of niet dat Trump dit weigert?
Ik vind het veel interessanter dat Pence voor de eerste keer openlijk moed getoond heeft en het principe van de rechtsstaat voor een keer belangrijker vond dan zijn eigen persoonlijke veiligheid. Heeft wel heel lang geduurd maar toch.
  zondag 10 januari 2021 @ 13:25:06 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197323093
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er is een argument gemaakt door een advocaat dat Pence in daad het 25e Amendement heeft geactiveerd door de NG opdracht te geven naar Washington te gaan, Pence heeft daartoe alleen de bevoegdheid als hij President is, namelijk, als VP heeft hij die bevoegdheid niet dus, aldus het argument, het feit dat hij de opdracht gaf en dat die opdracht gevolgd is betekent dat het 25e Amendement de facto geactiveerd is.

Op zich wel een interessant vraagstuk, natuurlijk.
Ik heb begrepen dat Pence die opdracht helemaal niet gegeven heeft. Zat ook niet in the chain of command.
pi_197323149
Ik vind het wel bizar dat men Pence nu ineens tot heldhaftige verdediger der democratie bestempelt.
pi_197323181
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat Pence die opdracht helemaal niet gegeven heeft. Zat ook niet in the chain of command.
Tja, dat is mij niet bekend, het is iig wel zo dat Trump die order niet gegeven heeft. Hogan heeft gezegd dat hij met Pence gesproken heeft over de inzet van de NG, volgens mij en dat die de opdracht gegeven heeft.

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
pi_197323236
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:20 schreef Tijger_m het volgende:
Er is een argument gemaakt door een advocaat dat Pence in daad het 25e Amendement heeft geactiveerd door de NG opdracht te geven naar Washington te gaan, Pence heeft daartoe alleen de bevoegdheid als hij President is, namelijk, als VP heeft hij die bevoegdheid niet dus, aldus het argument, het feit dat hij de opdracht gaf en dat die opdracht gevolgd is betekent dat het 25e Amendement de facto
Was het een opdracht van Pence ? Of was het een verzoek van Pence aan de hoogste commander NG ?
Trump ging beweren dat hij als snel opdracht gaf aan de NG... zo kan hij niet beweren dat die commander op eigen houtje heeft gehandeld. Bij de hoorzittingen moet men gericht onderzoeken hoe dat toeging met NG inzetten
Weigerde Trump ronduit of deed hij gewoon niks . Was het Pence die NG verzocht ?
pi_197323295
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Was het een opdracht van Pence ? Of was het een verzoek van Pence aan de hoogste commander NG ?
Trump ging beweren dat hij als snel opdracht gaf aan de NG... zo kan hij niet beweren dat die commander op eigen houtje heeft gehandeld. Bij de hoorzittingen moet men gericht onderzoeken hoe dat toeging met NG inzetten
Weigerde Trump ronduit of deed hij gewoon niks . Was het Pence die NG verzocht ?
Zoals het MIJ bekend is, en ik heb niet de waarheid in pacht, is door de gouverneur van Maryland diverse malen geprobeerd om zijn NG (Maryland National Guard dus) naar Washington te sturen, zijn verzoeken daartoe richting het Pentagon werden genegeerd tot dat uiteindelijk Pence contact met hem opnam, buiten de chain of command om, en die hem autoriseerde om de Maryland NG naar Washington te sturen.

Dat is hoe ik het verhaal begrijp.
  zondag 10 januari 2021 @ 13:34:27 #190
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197323332
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, dat is mij niet bekend, het is iig wel zo dat Trump die order niet gegeven heeft. Hogan heeft gezegd dat hij met Pence gesproken heeft over de inzet van de NG, volgens mij en dat die de opdracht gegeven heeft.

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
In dit artikel staat het uitvoerig beschreven, inclusief tijdstippen

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197323373
Oh, en er was NOG een telefoontje van Trump naar Georgia om de resultaten aan te passen:

quote:
Georgia Officials Reveal Third Trump Call Seeking to Influence Election Results

In a December call, President Trump told a Georgia election investigator that the official would be a “national hero” for finding evidence of fraud. White House officials’ pressure on the federal prosecutor in Atlanta to resign was also revealed.

ATLANTA — More than a week before President Trump called Georgia’s secretary of state, pressuring him to “find” votes to help overturn his electoral loss, the president made another call, this one to a top Georgia election investigator, in which he asked the investigator to “find the fraud” in the state.

The earlier phone call, which came to light on Saturday, along with the revelation that White House officials had pushed the top federal prosecutor in Atlanta to resign, underlined a broader push by Mr. Trump to overturn election results in the state.

Mr. Trump’s phone call, made in late December, was first reported by The Washington Post. The content of the Post report was verified by a state election official who requested anonymity because the official was not authorized to speak about the matter.

https://www.nytimes.com/2(...)lection-results.html
  zondag 10 januari 2021 @ 13:38:17 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197323457
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:36 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, en er was NOG een telefoontje van Trump naar Georgia om de resultaten aan te passen:
[..]

Was al gemeld ;)
Maar beter 2x dan 0x.
pi_197323533
Van je collega's moet je het hebben?

quote:
Police officers who traveled to Washington are being investigated for connection to the Capitol melee.

Police departments across the country have suspended officers or referred them to internal reviews for attending the events on Jan. 6 in Washington that devolved into an assault on the U.S. Capitol.

The commanding officers or officials involved in the cases in New Hampshire, Pennsylvania, Texas and Washington State stressed that while the officers attended as private citizens, the question of whether they broke the law would be investigated.

In San Antonio, Sheriff Javier Salazar of Bexar County said he had referred Lt. Roxanne Mathai to the internal investigations department after she posted a video of herself on Facebook from near the Capitol, wearing a red, white and blue face mask and wrapped in an American flag. The officer waxed enthusiastic about the day but stated explicitly that she would not enter the Capitol.

https://www.nytimes.com/2(...)/capitol-police.html
pi_197323681
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:41 schreef Tijger_m het volgende:
The officer waxed enthusiastic about the day but stated explicitly that she would not enter the Capitol.
Ze ging niet het gebouw in, maar ze stond erbij , keek verlekkerend toe en en deed niks.
Ga weg... of probeer mensen te bewegen niet naar binnen te gaan en terug naar huis.
Door te blijven als reltourist ondersteun je indirect de lynchmob.
Deed ze nog wat aan foto's maken van bestormers ?
pi_197323724
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ze ging niet het gebouw in, maar ze stond erbij , keek verlekkerend toe en en deed niks.
Ga weg... of probeer mensen te bewegen niet naar binnen te gaan en terug naar huis.
Tja, Law and Order, he?
pi_197323777
Als ze niet naar binnen is gegaan en niet meegedaan heeft aan de bestorming doet ze niets verkeerd, protesteren mag gewoon.
  zondag 10 januari 2021 @ 13:53:57 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197323838
Honderden Tarikjes in een overheidsgebouw.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 10 januari 2021 @ 13:55:55 #198
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197323877
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:51 schreef MoreDakka het volgende:
Als ze niet naar binnen is gegaan en niet meegedaan heeft aan de bestorming doet ze niets verkeerd, protesteren mag gewoon.
Iets met een eed die je aflegt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 10 januari 2021 @ 13:56:44 #199
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197323896
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197323906
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 12:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Snap niet dat je dit naar mij toegooit. Heb nergens gezegd dat ze niet opgepakt moeten worden en niet te ver zijn gegaan.

Het is alleen geen staatsgreep, en ik vind de hysterie overdreven.
Nou, bel de FBI en de Secret Services maar om hun grote onderzoek te stoppen. Hysterisch gedoe.
Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')