Dit is toch ook onzin, iedereen kan zo'n tweet plaatsen zonder gevolgen als men er naast zit.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:35 schreef Felixa het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is...
Interview met politiek adviseur/analist die in december deze tweet plaatste:
[ twitter ]
https://www.gq.com/story/man-predicted-capitol-coup-interview
Die zijn dan ook in de meeste landen illegaal voor onbevoegd personeelquote:Op zondag 10 januari 2021 14:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als een lawinepijl tegen je aankomt ook.
Uit het interview: "If Arieh Kovler knew, why didn’t everyone else?quote:Op zondag 10 januari 2021 14:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is toch ook onzin, iedereen kan zo'n tweet plaatsen zonder gevolgen als men er naast zit.
Toen ik een functie bij de politie had, werd me duidelijk gemaakt dat zelfs te veel snelheidsovertredingen die functie in gevaar kon brengen.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Prima, maar ze is daar op persoonlijke titel om mee te doen aan een protest. Ik denk dat het onmogelijk is om haar daar voor te straffen.
Goed argument.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als een lawinepijl tegen je aankomt ook.
Same here.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Toen ik een functie bij de politie had, werd me duidelijk gemaakt dat zelfs te veel snelheidsovertredingen die functie in gevaar kon brengen.
Ik heb me ook netjes gedragen, die paar jaar.
En ik was niet beëdigd ofzo, ik had een kantoor functie.
Als er een piano op je valt van 15 hoog ook!quote:
Dat is tenminste nog een overtreding. Meedoen aan een protest kan dat nooit zijn. Opruiing of verheerlijken van geweld dan weer welquote:Op zondag 10 januari 2021 15:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Toen ik een functie bij de politie had, werd me duidelijk gemaakt dat zelfs te veel snelheidsovertredingen die functie in gevaar kon brengen.
Ik heb me ook netjes gedragen, die paar jaar.
En ik was niet beëdigd ofzo, ik had een kantoor functie.
vooral in een land waar je zelfs voor wat emails je 4 jaar lang achtervolgd en beschuldigd wordt...quote:Op zondag 10 januari 2021 14:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In Nederland word je uit je functie gezet en krijg je een onderzoek. Dat kan straf opleveren. Ik weet niet hoe dat in Amerika is. Eigenlijk kan dit al als burger hier, maar reken maar dat je flink gezeik krijgt van je baas als agent.
Dit verhaal, en ook als je de achtergronden leest van types die nu gearresteerd zijn, dan krijg je toch de indruk dat Trump zijn hulptroepen recruteert uit ggz-klinieken.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:26 schreef Hyperdude het volgende:
https://www.washingtonpos(...)hooting-trump-qanon/
Over die dode vrouw
Nice piece of work!
quote:
Only the best..quote:Op zondag 10 januari 2021 15:07 schreef OllieA het volgende:
D
[..]
Dit verhaal, en ook als je de achtergronden leest van types die nu gearresteerd zijn, dan krijg je toch de indruk dat Trump zijn hulptroepen recruteert uit ggz-klinieken.
quote:Op zondag 10 januari 2021 14:35 schreef Felixa het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is...
Interview met politiek adviseur/analist die in december deze tweet plaatste:
[ twitter ]
https://www.gq.com/story/man-predicted-capitol-coup-interview
Op het moment dat je als individu een delict pleegt tijden een demonstratie, dan verlies je de bescherming van de first amendment had ik begrepen.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een overtreding. Meedoen aan een protest kan dat nooit zijn. Opruiing of verheerlijken van geweld dan weer wel
De hoeveelheid mensen die in leugens en waanzinnige complottheorieën is gaan geloven is volgens mij de laatste 2 decennia zo enorm gestegen... ik denk dat inmiddels meer dan de helft van onze planeet dan kan worden volgebouwd met dergelijke klinieken.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dit verhaal, en ook als je de achtergronden leest van types die nu gearresteerd zijn, dan krijg je toch de indruk dat Trump zijn hulptroepen recruteert uit ggz-klinieken.
openlijk trump wappie zijn is gevaarlijk, je wordt continu gebanned en uitgescholden, dus dan maar 5de colonne spelen....quote:Op zondag 10 januari 2021 11:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Slechts 50.000 voor tips over de legger ervan, dus klinkt inderdaad niet als iets dat ze serieus nemen.
Waarom voel jij zo de behoefte om deze gebeurtenissen te bagatelliseren en/of goed te praten?
Ik vind het geen probleem dat ze geloven dat Trumps onzin geweldig vinden, en dit hier posten, maar het gezuig en zieltjes winnen wat die gasten doen stuit me geregeld tegen de borst. en dat is wat hier gebeurd.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
openlijk trump wappie zijn is gevaarlijk, je wordt continu gebanned en uitgescholden, dus dan maar 5de colonne spelen....
Ik zie het vooral met iets als Corona. Totaal normale mensen die een lading injecties namen voor hun drie weken in de tropen, probleemloos wat dan ook ernaast slikten of vraten en nu opeens is er een vaccin! De horror!quote:Op zondag 10 januari 2021 15:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De hoeveelheid mensen die in leugens en waanzinnige complottheorieën is gaan geloven is volgens mij de laatste 2 decennia zo enorm gestegen... ik denk dat inmiddels meer dan de helft van onze planeet dan kan worden volgebouwd met dergelijke klinieken.
Ook in mijn eigen omgeving hoor ik die krankzinnige dingen steeds vaker. Hele aardige collega's die zeggen dat het bewezen is dat Hillary Clinton een pedofielennetwerk runt, dat Joe Biden 100 procent seniel is en stijf staat van de medicijnen... noem het maar op.
En ze vinden steun bij elkaar op het internet.
Ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden.
Op deze zeer kwalijke beweging heeft ook Trump zijn succes kunnen bouwen.
Niettemin: I try to keep on smiling.
Als Giuliani de demonstratie omschrijft als 'trial by combat' en Trump, zoals hij 2 of 3 keer aangeeft, de demonstratie beschouwt als een middel to 'take back our country'... (en daarbij hoef je niet altijd vriendelijk te werk te gaan, vindt de beste man) dan is het misschien interessant of justitie en rechters dat uiteindelijk als een oproep tot een illegale/criminele daad tegen de rechtsstaat zullen beschouwen. Mocht dat zo zijn, dan is dat een probleem voor iedereen die aan die oproep gehoor heeft gegeven.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een overtreding. Meedoen aan een protest kan dat nooit zijn. Opruiing of verheerlijken van geweld dan weer wel
Ja... de samenwerking tussen medicijnontwikkelaars- en bedrijven, de chemische industrie, artsen, politici en hoge ambtenaren om onschuldige mensen plat te spuiten met ziekelijke stoffen om ze zodoende weerloos en gehoorzaam te maken... dat is inderdaad ook een voorbeeld van de steeds heftiger wordende complottheorieën. Het Corona-gedoe is daar een vervolg op.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik zie het vooral met iets als Corona. Totaal normale mensen die een lading injecties namen voor hun drie weken in de tropen, probleemloos wat dan ook ernaast slikten of vraten en nu opeens is er een vaccin! De horror!
Maar verbazingwekkend is het niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:19 schreef Bluesdude het volgende:
waar ? niet waar?
onderzoek het.... is het intimidatie en bedreiging, is het meedoen aan de fraude van Trump, ontwrichting van de democratie
[ twitter ]
De geheime dienst had dit ook begrepen. Ze begeleidden Pence, Pelosi en andere top functionarissen naar een beveiligde kamer. En namen de stemuitslagen mee.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als Giuliani de demonstratie omschrijft als 'trial by combat' en Trump, zoals hij 2 of 3 keer aangeeft, de demonstratie beschouwt als een middel to 'take back our country'... (en daarbij hoef je niet altijd vriendelijk te werk te gaan, vindt de beste man) dan is het misschien interessant of justitie en rechters dat uiteindelijk als een oproep tot een illegale/criminele daad tegen de rechtsstaat zullen beschouwen. Mocht dat zo zijn, dan is dat een probleem voor iedereen die aan die oproep gehoor heeft gegeven.
Ach, gelukkig zijn er meerdere kopietjes van die uitslagen naar meerdere locaties verstuurdquote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De geheime dienst had dit ook begrepen. Ze begeleidden Pence, Pelosi en andere top functionarissen naar een beveiligde kamer. En namen de stemuitslagen mee.
[ afbeelding ]
daarmee hebben ze de democratie veilig gesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |