quote:Op zondag 10 januari 2021 01:37 schreef Dutch_view het volgende:
Sommigen denken dat dat Trump zó slim is dat hij verborgen boodschappen kan sturen![]()
[ twitter ]
Wowquote:Op zondag 10 januari 2021 02:08 schreef Dutch_view het volgende:
Er wordt zowaar al gereageerd door Patriots om een pardon te krijgen door Trump![]()
[ twitter ]
FBI:quote:Op zondag 10 januari 2021 02:08 schreef Dutch_view het volgende:
Er wordt zowaar al gereageerd door Patriots om een pardon te krijgen door Trump![]()
[ twitter ]
Still:quote:Op zondag 10 januari 2021 02:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik controleer even via mijn werk iPhone, en parler is nog steeds beschikbaar.
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 02:27 schreef Dutch_view het volgende:
Check ff op mijn Iphone en Parler is er idd niet meer te vinden. Wel Parlor maar das wat anders
Je wordt wel helemaal waus van die mega stoere Parlergangers op Twitter btw. Komen ze snel even terug om te vragen of de mensen ze willen volgen op Parler. Of om even te zeggen dat ze al 3000 volgers hebben op Parler. Kortom ze kunnen niet echt afscheid nemen van Twitter, ondanks dat ze met veel bombarie afscheid hebben genomen van Twitter.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:28 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
Check, maar ik heb em dus echt net... geïnstalleerd....
Misschien een vertraging, dat ik em nog uit de store kan plukken.
Elke keer als ik denk dit kan niet dommer.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:08 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]
Hoe fucking groot is het universum hè, ik bedoel eh....quote:Op zondag 10 januari 2021 02:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dit kan niet dommer.
Hoe fucking dom zijn die gasten.
Ja maar de kans dat ze allemaal op een paar duizend vierkante kilometer in dat universum zitten is astronomisch kleinquote:Op zondag 10 januari 2021 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe fucking groot is het universum hè, ik bedoel eh....
Ik had het waargenomen. Maar de opdoemende scheidslijn parler/twitter vond ik verontrustenderquote:Op zondag 10 januari 2021 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je wordt wel helemaal waus van die Parlergangers op Twitter btw. Komen ze snel even terug om te vragen of de mensen ze willen volgen op Parler. Of om even te zeggen dat ze al 3000 volgers hebben op Parler. Kortom ze kunnen niet echt afscheid nemen van Twitter, ondanks dat ze met veel bombarie afscheid hebben genomen van Twitter..
Ik zie dat je kan inloggen op hun website, dus neem ik aan dat het ook via een browser kan gebruikt worden...quote:
Minder lastig dan je denkt. De belangrijkste 20 zijn er 18 de naam van bekend.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:35 schreef Dutch_view het volgende:
1 voor 1 worden ze herkend en opgepakt![]()
Alleen degene met een doek of masker voor t gezicht zullen wat lastiger te vinden zijn
[ twitter ]
Alles kan met die lui.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat ze allemaal op een paar duizend vierkante kilometer in dat universum zitten is astronomisch klein
Ik zie dat andersom. De parallelle werelden waren er sowieso al, die mensen in die twitter bubbel zitten daar echt vuistdiep in, ondanks het feit dat twitter een hoegenaamd open platform is. Maar het probleem is vooral dat het voor mensen op twitter mogelijk is om ook in dat zwarte gat te vallen. Als die werelden echt gescheiden zijn via een harde lijn dan wordt het veel moeilijker om te groeien.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik had het waargenomen. Maar de opdoemende scheidslijn parler/twitter vond ik verontrustender
Een grens van de parallelle werelden.
Je vraagt nu wel heel veel IT kennis van Trumpquote:Op zondag 10 januari 2021 02:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik zie dat je kan inloggen op hun website, dus neem ik aan dat het ook via een browser kan gebruikt worden...
Dit begrijp ik, daarna echter....quote:Op zondag 10 januari 2021 02:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik zie dat andersom. De parallelle werelden waren er sowieso al,
quote:die mensen in die twitter bubbel zitten daar echt vuistdiep in, ondanks het feit dat twitter een hoegenaamd open platform is. Maar het probleem is vooral dat het voor mensen op twitter mogelijk is om ook in dat zwarte gat te vallen. Als die werelden echt gescheiden zijn via een harde lijn dan wordt het veel moeilijker om te groeien.
Wat snap je niet?quote:Op zondag 10 januari 2021 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit begrijp ik, daarna echter....
[..]
Ik haalde het er ook niet uit, nee.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit begrijp ik, daarna echter....
[..]
Het is voor een willekeurige persoon op twitter mogelijk om via twitter in een zwart gat van desinformatie en conspiracies te vallen waar het bijna onmogelijk is om weer uit te klimmen. Dat zal een stuk moeilijker zijn als je daarvoor eerst een andere app moet installeren.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zwarte gat en moeilijker om te groeien? Eigenlijk alles na de eerste quote..
quote:
Dat ben ik niet met je oneens.quote:De parallelle werelden waren er sowieso al,
Dat zal voor parler niet anders zijn. Die zijn op papier ook wel open.quote:die mensen in die twitter bubbel zitten daar echt vuistdiep in, ondanks het feit dat twitter een hoegenaamd open platform is. Maar het probleem is vooral dat het voor mensen op twitter mogelijk is om ook in dat zwarte gat te vallen.
Ik zie het andersom gedeelte nietquote:Als die werelden echt gescheiden zijn via een harde lijn dan wordt het veel moeilijker om te groeien.
Want "Als die werelden echt gescheiden zijn via een harde lijn dan wordt het veel moeilijker om te groeien" is een positief iets?quote:Op zondag 10 januari 2021 02:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jij ziet het als verontrustend. Ik niet, om de redenen die ik noem.
Ja, goed, dat kan, maar zal niet alleen aan Twitter liggen, maar ook aan oorzaken die bij die persoon zelf liggen en andere sites.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is voor een willekeurige persoon op twitter mogelijk om via twitter in een zwart gat van desinformatie en conspiracies te vallen waar het bijna onmogelijk is om weer uit te klimmen.
Eh hoezo? Ligt niet aan die enkele site of meerdere sites of hoe moeilijk die zijn te installeren imho. Ik bedoel lui die naar Parler gaan zijn sws Trumpisten of complotwappies al. Ze gaan nu weg, omdat Trump is geband door Jack Dorsey, uit solidariteit of omdat ze geloven dat ze binnenkort net als Trump ook worden geband of ze nou naar Parler gaan of toch op Twitter blijven, omdat Parler zogenaamd zo moeilijk is om te installeren (wat ik niet geloof).quote:Dat zal een stuk moeilijker zijn als je daarvoor eerst een andere app moet installeren.
Ja. Elke extra barrière tussen de bizarre Trump-fantasie en de echte wereld is positief.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want "Als die werelden echt gescheiden zijn via een harde lijn dan wordt het veel moeilijker om te groeien" is een positief iets?
Ik neem aan dat hij met "groeien" bedoelt: meer aanhangers aantrekken.quote:Op zondag 10 januari 2021 02:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want "Als die werelden echt gescheiden zijn via een harde lijn dan wordt het veel moeilijker om te groeien" is een positief iets?
Punt is dat mensen die geen Trumpisten of complotwappies zijn Parler niet zo snel installeren. Maar twitter wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eh hoezo? Ligt niet aan die enkele site of meerdere sites of hoe moeilijk die zijn te installeren imho. Ik bedoel lui die naar Parler gaan zijn sws Trumpisten of complotwappies al. Ze gaan nu weg, omdat Trump is geband door Jack Dorsey, uit solidariteit of omdat ze geloven dat ze binnenkort net als Trump ook worden geband of ze nou naar Parler gaan of toch op Twitter blijven, omdat Parler zogenaamd zo moeilijk is om te installeren (wat ik niet geloof).
Ja, het zijn klapmongolen idd.quote:Op zondag 10 januari 2021 03:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Punt is dat mensen die geen Trumpisten of complotwappies zijn Parler niet zo snel installeren. Maar twitter wel.
Zodat ze ongestoord verder kunnen radicalieren.quote:Op zondag 10 januari 2021 03:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij met "groeien" bedoelt: meer aanhangers aantrekken.
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Het gaat niet om die wappies die al geradicaliseerd zijn. Die radicalisatie gebeurde op het platform twitter. Die zijn niet meer te redden. Het gaat er om dat het moeilijker wordt voor mensen die nog geen wappies zijn om in dat zwarte gat te vallen.quote:Op zondag 10 januari 2021 03:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zodat ze ongestoord verder kunnen radicalieren.
What could go wrong
Dat gebeurt sowieso wel, of dat nu op Twitter of op een ander medium gebeurt heeft daar niet zo gek veel invloed op.quote:Op zondag 10 januari 2021 03:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zodat ze ongestoord verder kunnen radicalieren.
What could go wrong
Dus positief, omdat de wappies weg zijn? (Wat niet zo is, want ze komen steeds terug en vragen of mensen van Twitter ze aub willen volgen op Parler. Wat idioot is, want waarom zouden mensen op Parler een andere handle gebruiken op Parler dan op Twitter... heb ik het al paar keer over gehad met die lutsers, maar dat begrijpen ze niet kennelijk.)quote:Op zondag 10 januari 2021 03:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Het gaat niet om die wappies die al geradicaliseerd zijn. Die radicalisatie gebeurde op het platform twitter. Die zijn niet meer te redden. Het gaat er om dat het moeilijker wordt voor mensen die nog geen wappies zijn om in dat zwarte gat te vallen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus positief, omdat de wappies weg zijn?
quote:Op zondag 10 januari 2021 03:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het moeilijker wordt voor mensen die nog geen wappies zijn om in dat zwarte gat te vallen.
Mensen worden niet alleen door Twitter gevormd in hun wappieheid hoor. Dat zijn ze al eerder c.q. worden al eerder gevormd door andere bronnen. Twitter kan ze in een bubble misschien versterken, maar het is zeker niet de enige bron van hun wappieheid wrs.quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen worden niet alleen door Twitter gevormd in hun wappieheid hoor.
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 03:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja. Elke extra barrière tussen de bizarre Trump-fantasie en de echte wereld is positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |