Het Molboekje komt zo te zien vanaf 29 November beschikbaar.quote:Op zondag 6 november 2022 17:14 schreef Burdie het volgende:
Joe, ik zag dit op Twitter. Ik weet niet wat het is, of waarvan het is, misschien van het molboekje? Dit zouden iig de kandidaten van het nieuwe seizoen moeten zijn. Normaliter worden de kandidaten in november bekend gemaakt, dus dat is al bijna.
[ afbeelding ]
Tof dat ze eindelijk eens onbekende Nederlanders een kans geven.quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt wel te kloppen.
1 of 5 is waarschijnlijk Anne-Mar Zwart, 2 is wellicht Jeroen Gortworst en 6 is waarschijnlijk Hans Kesting
Wie tf zijn datquote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt wel te kloppen.
1 of 5 is waarschijnlijk Anne-Mar Zwart, 2 is wellicht Jeroen Gortworst en 6 is waarschijnlijk Hans Kesting
Hans Kesting is acteur en speelt o.a. Sinterklaas bij Paul de Leeuw, waarmee hij ook andere programma's maakt (o.a. Busje komt zo).quote:Op zondag 6 november 2022 22:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hans Kesting is toch van het Klokhuis van vroeger? Speelt hij nu Sinterklaas bij Paul de Leeuw?
eindelijk een naam die ik wel kenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind #2 wel een Waldemar Torenstra
Ik dacht meer aan een Jurre Geluk.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
wiequote:Op woensdag 9 november 2022 23:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een Jurre Geluk.
Een of andere presentator:quote:
Die doet toch ook 3 op reis?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een of andere presentator:
[ afbeelding ]
Die gaat dit echt niet doenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
Die is wel van de reality spel shows, dus zou me niks berbazen (na ER en Verraders).quote:Op woensdag 9 november 2022 23:27 schreef Ireth het volgende:
En bij nr 3 moest ik direct denken aan Hugo Kennis
Dat doen ze elk jaar.quote:Op zondag 6 november 2022 20:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tof dat ze eindelijk eens onbekende Nederlanders een kans geven.
Veel te iele beentjes toch? En is hij niet langer?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |