Als voetbalcommentator is hij echt heel slecht.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op KoertGod
Ga je diep schamen
quote:Op zondag 10 januari 2021 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ze weten dat de VAR ze graag een handje helpt. Net als nu. Belachelijke beslissing natuurlijk.
Dat had ik niet op de kalender gezet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Niet van de comeback van Janmaat willen genieten.
Kan jij maar 1 ding tegelijk?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou wat nuttigs gaan doen @:yats
Een flater in het nadeel van Vitesse?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef yats het volgende:
[..]
Kan jij maar 1 ding tegelijk?
Als ik deze beslissing van de VAR vergelijk met die flater van gisteren. Man,man,man...
Er had een rode kaart kunnen/moeten worden gegeven bij Heracles waardoor Yats alweer 15 uur van slag isquote:Op zondag 10 januari 2021 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een flater in het nadeel van Vitesse?
En hier gaat hij nog 40-45 keer op terugkomen.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er had een rode kaart kunnen/moeten worden gegeven bij Heracles waardoor Yats alweer 15 uur van slag is
quote:Op zondag 10 januari 2021 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk even een paar pagina's terug, dan zie je een filmpje van waar ik het over heb.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe reageerde de overige spelers van Vitesse? Als ze boos waren vind ik het rood.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Al is dit meer ongelukkig dan bewust @:yats
YATSED.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ze weten dat de VAR ze graag een handje helpt. Net als nu. Belachelijke beslissing natuurlijk.
Feyenoord is echt zelden aan te gluren. Over Sparta begin ik niet eens.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
De wedstrijd is trouwens werkelijk verschrikkelijk. Zelfs Ado speelde nog leuker gisteren.
Beetje pech dat de paal net daar stondquote:Op zondag 10 januari 2021 12:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo zeg, dat had maar zo een goal kunnen zijn.
Volgens de VAR bij PEC-Vitesse wel.quote:
Dit is het.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kijk nooit Feyenoord maar zit er soms wel een idee achter het spel of is dit het zeg maar zo’n beetje?
Dat weet ik niet maar Engels is een Duitser.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kijk nooit Feyenoord maar zit er soms wel een idee achter het spel of is dit het zeg maar zo’n beetje?
Ik heb dat wel ergens gelezen ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:49 schreef De_Kraam het volgende:
Bijna een goal van El Oso.
Wisten jullie al dat ze hem El Oso noemen?
Wat leuk!quote:Op zondag 10 januari 2021 12:49 schreef De_Kraam het volgende:
Bijna een goal van El Oso.
Wisten jullie al dat ze hem El Oso noemen?
Had Dordrecht in deze fase überhaupt 3 punten? Helaas maakte die nog een zeer matige comeback tegen het einde.quote:
Die wonnen op de eerste speeldag uit bij Heerenveen geloof ik.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had Dordrecht in deze fase überhaupt 3 punten? Helaas maakte die nog een zeer matige comeback tegen het einde.
Voor mijn idee startten die nog wel aardig, toen hadden we een hype te pakkenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had Dordrecht in deze fase überhaupt 3 punten? Helaas maakte die nog een zeer matige comeback tegen het einde.
Wij vragen @MC-Morgan om duiding.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wonnen op de eerste speeldag uit bij Heerenveen geloof ik.
Ik begin langzaam inslaap te vallenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Sparta nog niets fatsoenlijks zien doen.
Die hadden na 15 potjes 6 puntjes. (ik heb dit nagezocht ja)quote:Op zondag 10 januari 2021 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat terwijl Dordt in seizoensopener in en tegen Heerenveen nog uit de starblokken schoot. Dankzij treffers van Giovanni Korte en Van Overeem greep de gedoodverfde degradatiekandidaat tot ieders verbazing de volle buit.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wonnen op de eerste speeldag uit bij Heerenveen geloof ik.
Flinke hype @Taglianoquote:Op zondag 10 januari 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hadden na 15 potjes 6 puntjes. (ik heb dit nagezocht ja)
En Ajax verloor er op de laatste speeldag.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat terwijl Dordt in seizoensopener in en tegen Heerenveen nog uit de starblokken schoot. Dankzij treffers van Giovanni Korte en Van Overeem greep de gedoodverfde degradatiekandidaat tot ieders verbazing de volle buit.
Maar het bleek allemaal te mooi om waar te zijn. Pas na de jaarwisseling zegevierde Dordrecht voor de tweede keer.
Het blijkt
Funfact, toen scoorde Sean Klaiber.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax verloor er op de laatste speeldag.
Wat een seizoen was dat.
Wie?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Funfact, toen scoorde Sean Klaiber.
Columnquote:
Wow en dit gewoon allemaal uit je hoofd, knap.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Column
Sean Klaiber
Naar navigatie springenNaar zoeken springen
Sean Claude Klaiber
Sean Klaiber
Persoonlijke informatie
Volledige naam Sean Claude Klaiber
Geboortedatum 31 juli 1994
Geboorteplaats Nieuwegein, Vlag van Nederland Nederland
Positie Verdediger
Clubinformatie
Huidige club Vlag van Nederland Ajax
Rugnummer 5
Contract tot 30 juni 2023 (optie + 1 jaar)
Jeugd
–2007
2007–2013 Vlag van Nederland VVIJ
Vlag van Nederland Ajax
Vlag van Nederland JSV Nieuwegein
Vlag van Nederland SV Geinoord
Vlag van Nederland FC Utrecht
Senioren *
Seizoen Club W (G)
2014–2020
2015
2016–2017
2020– Vlag van Nederland FC Utrecht
→ Vlag van Nederland FC Dordrecht
Vlag van Nederland Jong FC Utrecht
Vlag van Nederland Ajax 153(9)
12(2)
7(0)
2(0)
Interlands **
2013
2015 Vlag van Nederland Nederland –20
Vlag van Nederland Nederland –21 2(0)
4(0)
* Bijgewerkt op 3 oktober
** Bijgewerkt op 25 maart 2019
Portaal Portaalicoon Voetbal
Sean Klaiber (Nieuwegein, 31 juli 1994) is een Nederlands voetballer die doorgaans als verdediger speelt. Hij stroomde in 2014 door vanuit de jeugd van FC Utrecht, waar hij in augustus 2019 zijn contract verlengde tot medio 2022. In oktober 2020 verruilde Klaiber FC Utrecht voor Ajax.
Inhoud
1 Clubcarrière
1.1 FC Utrecht
1.2 Ajax
2 Clubstatistieken
3 Interlandcarrière
4 Zie ook
5 Externe links
Clubcarrière
FC Utrecht
Klaiber debuteerde op 23 februari 2014 in het betaald voetbal in het shirt van FC Utrecht. Daarmee speelde hij die dag tegen FC Groningen (1–0). Gedurende de tweede seizoenshelft van het seizoen 2014/15 verhuurde FC Utrecht hem aan FC Dordrecht.[1] In het seizoen 2016/17 speelde Klaiber zeven competitiewedstrijden in Jong FC Utrecht.
Ajax
Op 1 oktober 2020 tekende Klaiber voor drie seizoenen bij Ajax, plus optie tot verlenging voor een seizoen.[2][3] Op 18 oktober debuteerde hij voor Ajax als invaller in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen. De eerste wedstrijd met Klaiber in de basis, uit tegen VVV Venlo op 24 oktober, werd door Ajax met 0-13 gewonnen. Op de positie van rechtsback moet Klaiber de concurrentie aangaan met Noussair Mazraoui, die meestal in de basisopstelling staat. Op 27 oktober debuteerde hij in de Champions League als invaller tijdens de uitwedstrijd tegen Atalanta Bergamo.
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op zondag 10 januari 2021 12:58 schreef T3hTommay het volgende:
Joh, ik wist niet dat Klaiber eigen jeugd was.
En tegen Atalanta speelde hij tegen Gosens, zijn teamgenoot bij dat zelfde Dordrecht.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Column
Sean Klaiber
Sean Claude Klaiber
Sean Klaiber
Persoonlijke informatie
Positie Verdediger
Clubinformatie
Rugnummer 5
Jeugd
–2007
Vlag van Nederland Ajax
Senioren *
Seizoen Club W (G)
2014–2020
2015
2016–2017
12(2)
7(0)
2(0)
Interlands **
2013
4(0)
Sean Klaiber (Nieuwegein, 31 juli 1994) is een Nederlands voetballer die doorgaans als verdediger speelt. Hij stroomde in 2014 door vanuit de jeugd van FC Utrecht, waar hij in augustus 2019 zijn contract verlengde tot medio 2022. In oktober 2020 verruilde Klaiber FC Utrecht voor Ajax.
Inhoud
1 Clubcarrière
1.1 FC Utrecht
1.2 Ajax
2 Clubstatistieken
3 Interlandcarrière
4 Zie ook
5 Externe links
Clubcarrière
FC Utrecht
Klaiber debuteerde op 23 februari 2014 in het betaald voetbal in het shirt van FC Utrecht. Daarmee speelde hij die dag tegen FC Groningen (1–0). Gedurende de tweede seizoenshelft van het seizoen 2014/15 verhuurde FC Utrecht hem aan FC Dordrecht.[1] In het seizoen 2016/17 speelde Klaiber zeven competitiewedstrijden in Jong FC Utrecht.
Ajax
Op 1 oktober 2020 tekende Klaiber voor drie seizoenen bij Ajax, plus optie tot verlenging voor een seizoen.[2][3] Op 18 oktober debuteerde hij voor Ajax als invaller in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen. De eerste wedstrijd met Klaiber in de basis, uit tegen VVV Venlo op 24 oktober, werd door Ajax met 0-13 gewonnen. Op de positie van rechtsback moet Klaiber de concurrentie aangaan met Noussair Mazraoui, die meestal in de basisopstelling staat. Op 27 oktober debuteerde hij in de Champions League als invaller tijdens de uitwedstrijd tegen Atalanta Bergamo.
Dikke van Foebelle. Nu te koop.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Column
Sean Klaiber
Sean Claude Klaiber
Sean Klaiber
Persoonlijke informatie
Positie Verdediger
Clubinformatie
Rugnummer 5
Jeugd
–2007
Vlag van Nederland Ajax
Senioren *
Seizoen Club W (G)
2014–2020
2015
2016–2017
12(2)
7(0)
2(0)
Interlands **
2013
4(0)
Inhoud
1 Clubcarrière
1.1 FC Utrecht
1.2 Ajax
2 Clubstatistieken
3 Interlandcarrière
4 Zie ook
5 Externe links
Clubcarrière
FC Utrecht
Ajax
quote:Op zondag 10 januari 2021 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Hij zag buitenspel.
Dat zag je zelf ook lul.
"SMULLEN"quote:Op zondag 10 januari 2021 13:06 schreef De_Kraam het volgende:
Alleen maar toppers, krakers en deurbies bij EPSN.
Wat gaan we na deze pot eigenlijk kijkenquote:Op zondag 10 januari 2021 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Het lijkt mij dat werkelijk iedereen aan de koffie dan wel alcohol gaat na deze eerste helft
Dat is niet best hoor het is dat jij geen Bundesliga ontvangt en we wel eensgezind moeten blijvenquote:Op zondag 10 januari 2021 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat gaan we na deze pot eigenlijk kijken
Wattequote:Op zondag 10 januari 2021 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet best hoor het is dat jij geen Bundesliga ontvangt en we wel eensgezind moeten blijven
Goede vraag.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat gaan we na deze pot eigenlijk kijken
Ik ookquote:Op zondag 10 januari 2021 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VVV-Willem II en Heerenveen - Fortuna zou ik liever mijden.
Dan maar die lange voorbeschouwing opzetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik zie ook geen bijzonder leuke buitenlandse pot
Ja fantastisch lijkt mij dat. Wie sturen ze naar Amsterdam?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar die lange voorbeschouwing opzetten.
Als ik Frank Lammers voorbij zie komen gooi ik mijn tv uit het raam.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja fantastisch lijkt mij dat. Wie sturen ze naar Amsterdam?
Marciano Vinkquote:Op zondag 10 januari 2021 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja fantastisch lijkt mij dat. Wie sturen ze naar Amsterdam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 10 januari 2021 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marciano VinkIk kan inmiddels door zijn dialect heen kijken en vind hem ben prima. Hij neemt zijn rol als analist tenminste nog een klein beetje serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pijnlijk was dat zeg. Zagen we wel het debuut van Thomas Dalgaard.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wij vragen @:MC-Morgan om duiding.
Hij heeft altijd ontzettend veel woorden nodig om helemaal niets te zeggenquote:Op zondag 10 januari 2021 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels door zijn dialect heen kijken en vind hem ben prima. Hij neemt zijn rol als analist tenminste nog een klein beetje serieus.
Ik geniet voornamelijk als hij zoekt naar de naam van een speler om aan te tonen de selectie echt te kennen en vervolgens 20 seconden aan het hakkelen is.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft altijd ontzettend veel woorden nodig om helemaal niets te zeggen
Wel een gave
quote:Op zondag 10 januari 2021 13:25 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop Frank Lammers en Jack Spijkerman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |