Als voetbalcommentator is hij echt heel slecht.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op KoertGod
Ga je diep schamen
quote:Op zondag 10 januari 2021 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ze weten dat de VAR ze graag een handje helpt. Net als nu. Belachelijke beslissing natuurlijk.
Dat had ik niet op de kalender gezet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Niet van de comeback van Janmaat willen genieten.
Kan jij maar 1 ding tegelijk?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou wat nuttigs gaan doen @:yats
Een flater in het nadeel van Vitesse?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef yats het volgende:
[..]
Kan jij maar 1 ding tegelijk?
Als ik deze beslissing van de VAR vergelijk met die flater van gisteren. Man,man,man...
Er had een rode kaart kunnen/moeten worden gegeven bij Heracles waardoor Yats alweer 15 uur van slag isquote:Op zondag 10 januari 2021 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een flater in het nadeel van Vitesse?
En hier gaat hij nog 40-45 keer op terugkomen.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er had een rode kaart kunnen/moeten worden gegeven bij Heracles waardoor Yats alweer 15 uur van slag is
quote:Op zondag 10 januari 2021 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk even een paar pagina's terug, dan zie je een filmpje van waar ik het over heb.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe reageerde de overige spelers van Vitesse? Als ze boos waren vind ik het rood.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Al is dit meer ongelukkig dan bewust @:yats
YATSED.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ze weten dat de VAR ze graag een handje helpt. Net als nu. Belachelijke beslissing natuurlijk.
Feyenoord is echt zelden aan te gluren. Over Sparta begin ik niet eens.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
De wedstrijd is trouwens werkelijk verschrikkelijk. Zelfs Ado speelde nog leuker gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |