Zalig zijn de onwetendenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel knap dat Leo geen vorm van schaamte lijkt te hebben na zijn publiekelijke falen.
Die gelooft er nog in.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel knap dat Leo geen vorm van schaamte lijkt te hebben na zijn publiekelijke falen.
Teruggekeken. Wat een walgelijke domme opmerkingen van de heer Oldenburger.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik moet dit even terugkijken. Gelukkig zit die optie NIET op ESPN Watch.
Welverdiende like makkerquote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef Tagliano het volgende:
Misschien is "de Marcel Maijer onder de voetbalcommentators" wel een aardige omschrijving
Koert Westerman is de Marcel Maijer onder de voetbalcommentators.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:29 schreef Tagliano het volgende:
Misschien is "de Marcel Maijer onder de voetbalcommentators" wel een aardige omschrijving
Volgens mij waren ze dat wel van plan ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Sparta ook nog terug richting gras zoals ADO en Zwolle hebben gedaan?
Lekker stuiteren
https://www.ad.nl/regiosp(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Sparta ook nog terug richting gras zoals ADO en Zwolle hebben gedaan?
Lekker stuiteren
Kwam gisteren weer een hoop nonsens uit Koert maar hij verzint nog geen eigen spelregelsquote:Op zondag 10 januari 2021 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koert Westerman is de Marcel Maijer onder de voetbalcommentators.
Wat een lasterquote:Op zondag 10 januari 2021 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koert was gisteren bij RKC-ADO, dat was wel prima te versmadenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je dan ook aan Bas Nijhuis overlaten.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwam gisteren weer een hoop nonsens uit Koert maar hij verzint nog geen eigen spelregels
Haten op KoertGodquote:Op zondag 10 januari 2021 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je dat soort potjes nog kijkt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Koert was gisteren bij RKC-ADO, dat was wel prima te versmaden
Koert dan
Hoe kijk je terug op die playerquote:Op zondag 10 januari 2021 12:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Teruggekeken. Wat een walgelijke domme opmerkingen van de heer Oldenburger.
Ik zat helemaal te twijfelen.
Als voetbalcommentator zeker.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op KoertGod
Ga je diep schamen
De enige reden dat ik keek was omdat er goede vrienden van mij in het livetopic zatenquote:Op zondag 10 januari 2021 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je dat soort potjes nog kijkt.
Ze weten dat de VAR ze graag een handje helpt. Net als nu. Belachelijke beslissing natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:27 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wat hebben die Feyenoorders toch altijd met de VAR.
Ik claim dit compliment en betrek het op mijzelf.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De enige reden dat ik keek was omdat er goede vrienden van mij in het livetopic zaten
Niet van de comeback van Janmaat willen genieten.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je dat soort potjes nog kijkt.
Jij zou wat nuttigs gaan doen @yatsquote:Op zondag 10 januari 2021 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ze weten dat de VAR ze graag een handje helpt. Net als nu. Belachelijke beslissing natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |