Dat is niet best hoor het is dat jij geen Bundesliga ontvangt en we wel eensgezind moeten blijvenquote:Op zondag 10 januari 2021 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat gaan we na deze pot eigenlijk kijken
Wattequote:Op zondag 10 januari 2021 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet best hoor het is dat jij geen Bundesliga ontvangt en we wel eensgezind moeten blijven
Goede vraag.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat gaan we na deze pot eigenlijk kijken
Ik ookquote:Op zondag 10 januari 2021 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VVV-Willem II en Heerenveen - Fortuna zou ik liever mijden.
Dan maar die lange voorbeschouwing opzetten.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik zie ook geen bijzonder leuke buitenlandse pot
Ja fantastisch lijkt mij dat. Wie sturen ze naar Amsterdam?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar die lange voorbeschouwing opzetten.
Als ik Frank Lammers voorbij zie komen gooi ik mijn tv uit het raam.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja fantastisch lijkt mij dat. Wie sturen ze naar Amsterdam?
Marciano Vinkquote:Op zondag 10 januari 2021 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja fantastisch lijkt mij dat. Wie sturen ze naar Amsterdam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 10 januari 2021 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marciano VinkIk kan inmiddels door zijn dialect heen kijken en vind hem ben prima. Hij neemt zijn rol als analist tenminste nog een klein beetje serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pijnlijk was dat zeg. Zagen we wel het debuut van Thomas Dalgaard.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wij vragen @:MC-Morgan om duiding.
Hij heeft altijd ontzettend veel woorden nodig om helemaal niets te zeggenquote:Op zondag 10 januari 2021 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels door zijn dialect heen kijken en vind hem ben prima. Hij neemt zijn rol als analist tenminste nog een klein beetje serieus.
Ik geniet voornamelijk als hij zoekt naar de naam van een speler om aan te tonen de selectie echt te kennen en vervolgens 20 seconden aan het hakkelen is.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft altijd ontzettend veel woorden nodig om helemaal niets te zeggen
Wel een gave
quote:Op zondag 10 januari 2021 13:25 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop Frank Lammers en Jack Spijkerman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |