Handig lijstje voor de FBI.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
Of dit klopt weet ik niet, maar indien ja, dan kun je als "patriot" een pardon krijgen van Trump![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
What the Heck zeg....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
Of dit klopt weet ik niet, maar indien ja, dan kun je als "patriot" een pardon krijgen van Trump![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Ja, als ze dan een pardon krijgen dan heeft de FBI daar niet zo gek veel meer aan hè.quote:
Hoe weet je waar dat lijstje precies terecht komt?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als ze dan een pardon krijgen dan heeft de FBI daar niet zo gek veel meer aan hè.
Als ik bij de FBI zat dan zou ik undercover zo'n actie op Parler zetten..misschien is dat nu ook wel zoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
Staat er ook een rekeningnr. bij? Kan me namelijk niet voorstellen dat The Donald dit gratis en voor niets doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
Hoeveel duidelijker wil je een honeypot hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
Dus er is eigenlijk alleen de 25th die hem stante pede zou kunnen laten verdwijnen en dat gaat niet gebeuren. Dus ja, dan kan hij nog gekke dingen doen in de komende 11 / 10 dagen dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:12 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Alleen impeachen is dus niet genoeg. Er moet ook nog een veroordeling plaatsvinden om hem o.a. zijn pensioen te ontzeggen.
Zelfs op CNN stond het verkeerd. Fake news dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:12 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Alleen impeachen is dus niet genoeg. Er moet ook nog een veroordeling plaatsvinden om hem o.a. zijn pensioen te ontzeggen.
Pas op he, voor je het weet zit je zelf ook in knettergekkenland.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik bij de FBI zat dan zou ik undercover zo'n actie op Parler zetten..misschien is dat nu ook wel zo
Oh echt? Niet gezienquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelfs op CNN stond het verkeerd. Fake news dus.
Lol, dat zou wel bij de pinken zijn iig. Alleen vraag me af of ze zo bij de pinken zijn bij de FBI.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik bij de FBI zat dan zou ik undercover zo'n actie op Parler zetten..misschien is dat nu ook wel zo
Vind het eigenlijk best een logisch idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:15 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Pas op he, voor je het weet zit je zelf ook in knettergekkenland.
Langzamerhand heb ik het idee dat we allemaal in knettergekkenland zijn aanbeland eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:15 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Pas op he, voor je het weet zit je zelf ook in knettergekkenland.
Ja, ik las over impeachment en dat hij dan niet meer mag meedoen aan volgende verkiezingen, tenminste ik dacht dat het CNN was. Vond dat goed nieuws maar helaas blijkt het niet te kloppen.quote:
hahah idd dan zouden die andere hooggeplaatste figuren zich wel bekocht voelen die eerst wat miljoenen hadden gestortquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:14 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Staat er ook een rekeningnr. bij? Kan me namelijk niet voorstellen dat The Donald dit gratis en voor niets doet.
Ze kunnen wel tegelijk met het impeachment een dergelijk voorstel in stemming brengen, dan kan hij nooit meer een federale functie bekleden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, ik las over impeachment en dat hij dan niet meer mag meedoen aan volgende verkiezingen, tenminste ik dacht dat het CNN was. Vond dat goed nieuws maar helaas blijkt het niet te kloppen.
Mag ie lekker lang samenwonen met z'n moeder (en andere bajesklanten).quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:21 schreef Dutch_view het volgende:
Het zijn ook zulke schatjes heh![]()
[ twitter ]
Hopelijk is het dat, een list om namen en rugnummers te verkrijgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker wil je een honeypot hebben
Nou ja, genoeg van die wappies die daar wel in zullen trappen
Ik pis echt in mijn broek als volgende week blijkt dat de fbi achter dit account zitquote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
Mja kan, maar ik heb eigenlijk meer het idee dat het gewoon een prank is. We'll see.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:28 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik pis echt in mijn broek als volgende week blijkt dat de fbi achter dit account zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |