Ik haat niet. Integendeel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet haten![]()
![]()
![]()
dit is goed content.
Eindelijk een goede bijdrage van deze user.
Verstaan kan ik ook wel maar dat het nu prettig is...... nee.quote:
Ik vind Nick en Thomas moeilijker te verstaanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verstaan kan ik ook wel maar dat het nu prettig is...... nee.
Ik bedoelde meer dat het vlaams gewoon niet prettig klinkt. Los van de verstaanbaarheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Nick en Thomas moeilijker te verstaanVooral als ze met elkaar spreken
Dat vind ik dan weer nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het vlaams gewoon niet prettig klinkt. Los van de verstaanbaarheid.
Vind vlaams in de meeste gevallen ook een mooie variant van Nederlands. Sommige woorden is alleen niet logsich voor ons/.quote:
Voor hun wel , voor ons nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:37 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vind vlaams in de meeste gevallen ook een mooie variant van Nederlands. Sommige woorden is alleen niet logsich voor ons/.
"Niet prettig klinkt " zo een drama is dat toch niet. Als Vlaming moet ik jullie ook aanhoren. Maar daar heb ik geen enkel probleem mee. Soms begrijp ik jullie soms beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verstaan kan ik ook wel maar dat het nu prettig is...... nee.
Het is niet zozeer de vlaamse woorden(die vindt ik best mooi) maar de uitspraak en accent.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:37 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vind vlaams in de meeste gevallen ook een mooie variant van Nederlands. Sommige woorden is alleen niet logsich voor ons/.
Limburgs , Fries, of Amsterdams vind ik ook vreselijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de vlaamse woorden(die vindt ik best mooi) maar de uitspraak en accent.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik haat niet. Integendeel.
Moet altijd lachen om haar voorkeuren. Niks mis mee
doa hub ich sjiet aanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Limburgs , Fries, of Amsterdams vind ik ook vreselijk
op welke stream krijgt ze RB?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:41 schreef Ebinas het volgende:
nou die voelt zich enorm gesterkt nu.
RB is een grote sponsor denk ik zo
DOE DOE DOE!!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:42 schreef Ebinas het volgende:
Nat DBK
Nat dit is niet de bedoeling
Nat je mag nu vertrekken
Is deze airdrop door de productie geregeld??? of een of ander geintje.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:42 schreef Kinga het volgende:
Heeft die kut gedreigd te vertrekken om die red bull ofzo? waarom kruipen ze haar in de reet?
Is juist geweldig.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de vlaamse woorden(die vindt ik best mooi) maar de uitspraak en accent.
Gesprek met de psycholoog gehad ...en nu een beloningquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:42 schreef Kinga het volgende:
Heeft die kut gedreigd te vertrekken om die red bull ofzo? waarom kruipen ze haar in de reet?
Dit komt van de psycholoog hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef TjjWester het volgende:
"ik wil delen met jullie" ja domme kut dat is de bedoeling.
Goh ze wil iets met andere BEWONERS delen?! Ze zou maar "Is allemaal voor mij" zeggen, dan is het hek van de dam.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef TjjWester het volgende:
"ik wil delen met jullie" ja domme kut dat is de bedoeling.
Toen ik vanmorgen vroeg vóór mijn krantje en ontbijt hier even keek toen was je er al en nu nog steeds..... Vergeet je niet te eten....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natelie krijgt een goedmakertje van de regie om haar uit haar negatieve spiraal te halen.
Dit is wel heel vreemd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natelie krijgt een goedmakertje van de regie om haar uit haar negatieve spiraal te halen.
Eten? Red Bull hè... met een rietje zodat ik kan doortypenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen vroeg vóór mijn krantje en ontbijt hier even keek toen was je er al en nu nog steeds..... Vergeet je niet te eten....
Raar dit, en ook duidelijk reclame.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ook RB volgens mij. Ook Red Bull Tropical btw.
Ik denk meer dat ze gebruikt wordt .quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natalie was depressief omdat ze wist dat ze door het red bull verhaal er slecht op stond.
En nu krijgt ze een psychologisch goedmakertje.
Hmm dat is zeer zeker ook mogelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze gebruikt wordt .
Hoe ze zich voelt maakt minder uit vrees ik
Ff je bril opzettenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:49 schreef waxmask het volgende:
nasigoreng lijkt verdacht veel op friet met worstjes
Tuurlijk, want eerlijk zullen we alles delen. Ik iets meer dan jij.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:51 schreef suzi1 het volgende:
pakt natte nou gewoon even de gele rb van els om uit te drinken, en niet een klein slokje he!
Op onze wenken bediend.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft hij nog geen worstgrappen gemaakt?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
pure sponsoring. Ik ga er vanuit dat BB dit weet en dat ze dit niet stiekem hebben gedaan![]()
Zo raar eigenlijk.
Zou Easy Toys ook een sponsor zijn? Dan kunnen we nog lachen.quote:
dat zou ik dan tof vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:54 schreef TjjWester het volgende:
Zou dit een geniale actie van RB zijn???
Precies. Die hartkloppingen die ik krijg heb ik er graag voor over dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:53 schreef suzi1 het volgende:
echt ik zou die 2 laatste van haar naar binnen gooien als ik er zat. gewoon voor t gezeik.
theo wil easytoys als sponsorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou Intertoys ook een sponsor zijn? Dan kunnen we nog lachen.
Hoe dan?Wat is het geniale eraan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:54 schreef TjjWester het volgende:
Zou dit een geniale actie van RB zijn???
En dan???? Ik vat hem even niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou Intertoys ook een sponsor zijn? Dan kunnen we nog lachen.
Als het niet mocht/gepland was, was er nu een SLquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
pure sponsoring. Ik ga er vanuit dat BB dit weet en dat ze dit niet stiekem hebben gedaan![]()
Zo raar eigenlijk.
Die bedoelde ik ookquote:
Aha....die bedoel je. Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou Easy Toys ook een sponsor zijn? Dan kunnen we nog lachen.
Ik bedoelde eigenlijk die andere speelgoedfabrikant.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die andere speelgoedfabrikant.
Ik zag het.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het wel geniaal vinden als RB even met een drone wat blikjes had bezorgd. Maar ik vrees dat het een sponsor is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe dan?Wat is het geniale eraan?
bij de ene haal je rummikub en puzzels...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
tuurlijk gesponsord, anders was er wel een SL geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo raar eigenlijk.
Er was ook een SL, op de Nederlandse stream. Op de Belg niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:58 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk gesponsord, anders was er wel een SL geweest
Er was een Sl in nederland. Beide streams.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:58 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk gesponsord, anders was er wel een SL geweest
Och jeequote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:00 schreef waxmask het volgende:
max verstappen dus binnenkort op bezoek...
geen bezoekers ivm Coronaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:00 schreef waxmask het volgende:
max verstappen dus binnenkort op bezoek...
Jullie lopen echt voor met de streams. Of mijn internet is traagquote:
Heb je het balkje helemaal naar rechts staan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jullie lopen echt voor met de streams. Of mijn internet is traag
Kheb geen balkjequote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Heb je het balkje helemaal naar rechts staan?
Bij mij ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jullie lopen echt voor met de streams. Of mijn internet is traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |