Ik haat niet. Integendeel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet haten![]()
![]()
![]()
dit is goed content.
Eindelijk een goede bijdrage van deze user.
Verstaan kan ik ook wel maar dat het nu prettig is...... nee.quote:
Ik vind Nick en Thomas moeilijker te verstaanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verstaan kan ik ook wel maar dat het nu prettig is...... nee.
Ik bedoelde meer dat het vlaams gewoon niet prettig klinkt. Los van de verstaanbaarheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Nick en Thomas moeilijker te verstaanVooral als ze met elkaar spreken
Dat vind ik dan weer nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het vlaams gewoon niet prettig klinkt. Los van de verstaanbaarheid.
Vind vlaams in de meeste gevallen ook een mooie variant van Nederlands. Sommige woorden is alleen niet logsich voor ons/.quote:
Voor hun wel , voor ons nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:37 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vind vlaams in de meeste gevallen ook een mooie variant van Nederlands. Sommige woorden is alleen niet logsich voor ons/.
"Niet prettig klinkt " zo een drama is dat toch niet. Als Vlaming moet ik jullie ook aanhoren. Maar daar heb ik geen enkel probleem mee. Soms begrijp ik jullie soms beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verstaan kan ik ook wel maar dat het nu prettig is...... nee.
Het is niet zozeer de vlaamse woorden(die vindt ik best mooi) maar de uitspraak en accent.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:37 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vind vlaams in de meeste gevallen ook een mooie variant van Nederlands. Sommige woorden is alleen niet logsich voor ons/.
Limburgs , Fries, of Amsterdams vind ik ook vreselijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de vlaamse woorden(die vindt ik best mooi) maar de uitspraak en accent.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik haat niet. Integendeel.
Moet altijd lachen om haar voorkeuren. Niks mis mee
doa hub ich sjiet aanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Limburgs , Fries, of Amsterdams vind ik ook vreselijk
op welke stream krijgt ze RB?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:41 schreef Ebinas het volgende:
nou die voelt zich enorm gesterkt nu.
RB is een grote sponsor denk ik zo
DOE DOE DOE!!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:42 schreef Ebinas het volgende:
Nat DBK
Nat dit is niet de bedoeling
Nat je mag nu vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |