Ik snap twitter niet zo goed. Ondanks dat toch naar het draadje gekeken of hoe men het ook noemt. Want ik was ook benieuwd naar de andere kant van het verhaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:52 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die "wakkere" mensen dit ook eens te zien krijgen. Deze vorm van fake news kan de hoognodige vaccinatiebereidheid ernstig ondermijnen.
zodan, dat had ik echt niet verwacht....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:58 schreef Jor_Dii het volgende:
We zitten al op 30.000 gezette vaccins
Oh dus we kunnen al 84k per week zetten?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[ afbeelding ]
27.000 vaccinaties.
Woensdag:6.000
Donderdag: 9.000
Vrijdag: 12.000
Ik heb door corona geocaching (ofzoiets) uitgevonden met de kindjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is ook zo. Er is natuurlijk weinig wat open blijft en blijkbaar kunnen mensen zich moeilijk zelf vermaken in hun eigen omgeving. Ik heb ook makkelijk praten midden in de natuur wonend met een paard waar ik vier keer per week mee in het bos kom. Maar ik begrijp niet wat ze er aan vinden om in die drukte te gaan lopen Je ziet dan toch ook weinig van de natuur. De hertjes en reeën verschuilen zich wel met die drukte. Maar ik verbaas me dan vooral dat ze de boel zo vervuilen, met plastic nog wel.
Mensen die ineens massaal de natuur in gaan. Dit jaar zijn de honden, katten en paarden niet aan te slepen. en straks komen ze allemaal weer te koop natuurlijk als alles voorbij is. Of erger.
Schijnt dat zij de calimero variant hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij PSV is iedereen toch al immuun intussen.
Ergens in, ik geloof september, was er in Tilburg ook zo'n enorm voetbalfeest. Totaal niet handig uiteraard, maar volgens mij heeft dat geen piek opgeleverd. Net zo min als de "sneeuwpiek" vandaag gaat doen. En de paaspiek en Hemelvaartpiek etc. etc.quote:
Dat zei ik in ieder geval ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Iemand zei 't gisteren volgens mij in dit topic ook, maar onze perceptie van drukte is naar mijn idee ook compleet anders dan voor de coronacrisis. Als je niet over de hoofden liep in de Efteling was 't lekker rustig, maar nu heb ik 't idee dat we 't al druk vinden als 10% van wat er normaal is er rondloopt.
Ben serieus benieuwd hoe ik de drukte zal gaan ervaren als op den duur alles weer als voorheen is. Zouden we deze periode snel vergeten zijn en voelt het na 5 minuten weer als vanouds? Of zal het toch wel Awkward zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zei ik in ieder geval ook, inderdaad.
Onze perceptie van druk is werkelijk veranderd. Logisch ook, want we kijken er al bijna een jaar heel anders naar, zijn helemaal geen echte drukte meer gewend. Gaan niet naar drukke winkels, festivals, markten, pretparken, dierentuinen. Overal zien we maar een fractie van wat we voorheen gewend waren. En als die fractie ineens weer groter wordt in aantal, voelt dat als druk. Het zal echter nog niet in de buurt komen van wat voorheen druk was.
Ik ga zo toch niet meer zomaar staan in een trein die echt afgeladen vol zit .....quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:23 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ben serieus benieuwd hoe ik de drukte zal gaan ervaren als op den duur alles weer als voorheen is. Zouden we deze periode snel vergeten zijn en voelt het na 5 minuten weer als vanouds? Of zal het toch wel Awkward zijn?
Ik was nooit een fan van drukte en heb dat altijd proberen te vermijden, maar een Efteling of shoppen in Amsterdam of een festival zijn wel momenten waarop drukte niet te vermijden is. Ik ben ook benieuwd hoe dat weer voelt, dadelijk, als je weer in een mensenmassa meegevoerd wordt in een bepaalde richting. Het idee staat me nu nog minder aan dan ooitquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:23 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ben serieus benieuwd hoe ik de drukte zal gaan ervaren als op den duur alles weer als voorheen is. Zouden we deze periode snel vergeten zijn en voelt het na 5 minuten weer als vanouds? Of zal het toch wel Awkward zijn?
Dat is je goed recht natuurlijk. Iedereen zijn eigen lichaam en keuze. Zoiets zou bijvoorbeeld ook NOOIT grondslag mogen zijn voor een toegangsweigering tot bepaalde gebouwen en gelegenheden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:59 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik snap twitter niet zo goed. Ondanks dat toch naar het draadje gekeken of hoe men het ook noemt. Want ik was ook benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Voor mijzelf ben en blijf ik nog steeds van mening dat ik het vaccin nu niet nodig heb. Datzelfde geldt voor b.v. de griepprik. Die mening zal wellicht in de toekomst veranderen wanneer mijn gezondheid wat mankementen begint te vertonen.
Desondanks .. ik blijf benieuwd naar de.. hoe noemen ze dat? Bijverschijnselen? Ik ben er nog niet gerust op of die inderdaad net zo verwaarloosbaar zijn als iedere andere reguliere vaccinatie die we nu vanuit het rijksvaccinatieprogramma kennen.
Maar goed .. die zorg heb ik nu voor mijn eigen lijf niet direct omdat ik de vaccinatie nu toch nog niet hoef/krijg. En ik kan alleen maar hopen dat het mee valt op de korte danwel lange termijn voor de mensen die onlangs de vaccinatie al hebben gehad danwel op (korte) termijn gaan halen.
Wanneer het columntechnisch uitkomt. Het open blijven van de kerken bejubelde ze.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
We moeten nu een visite- en reisverbod afkondigen
[..]
Rosanne Hertzberger is van het doorpakken.
De intelligentie wordt ook vrijwel volledig geïmporteerd daar en dat is zo te zien wel nodig.quote:
Bijna allemaal in de ziekenhuizenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zodan, dat had ik echt niet verwacht....
GGD GODEN![]()
Goed nieuws. Dat zijn in ieder geval 30.000 mensen die hopelijk het virus niet meer kunnen krijgen of doorgeven. Bovenop de ruim 2 miljoen mensen die het al gehad hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:58 schreef Jor_Dii het volgende:
We zitten al op 30.000 gezette vaccins
Grote kans dat het inderdaad 5 minuten weer voelt als "vroeger".quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:23 schreef Luke83 het volgende:
Ik denk dat je ongemerkt zo weer in drukke treinen staat in de ochtendspits.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo toch niet meer zomaar staan in een trein die echt afgeladen vol zit .....
Dat vaccin werkt toch pas na de tweede dosis?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:30 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Goed nieuws. Dat zijn in ieder geval 30.000 mensen die hopelijk het virus niet meer kunnen krijgen of doorgeven. Bovenop de ruim 2 miljoen mensen die het al gehad hebben.
Het werkt in principe ook al na 1 dosis, maar alleen wat minder. En het duurt ook een aantal weken voordat men echt beschermd is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:31 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat vaccin werkt toch pas na de tweede dosis?
Dus per saldo is er nog niemand beschermd en lopen we voor de fanfare uit?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:33 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Het werkt in principe ook al na 1 dosis, maar alleen wat minder. En het duurt ook een aantal weken voordat men echt beschermd is.
In plaats van Brainport kunnen ze ook gewoon Braindrain op hun shirt zetten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
De intelligentie wordt ook vrijwel volledig geïmporteerd daar en dat is zo te zien wel nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |