Stream 2 is leuker, we leren Jill beter kennenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef JACM het volgende:
Gezellig de camera op Els in de hottub nu. Die aan haar neus peutert
Els probeert Els soep te trekken in die hottub.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:09 schreef JACM het volgende:
Lekker Els. Aan je neus peuteren en dan je handen weer schoonmaken in het water van de hottub
Gewoon neequote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Els probeert Els soep te trekken in die hottub.
Volgens mij dat laatste...beetje gedronken...gewoon relaxtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop zo dat els het niet moeilijk heeft maar gewoon geniet
Ik. Wat wil je aangepast?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Wie heeft de OP gemaakt?
Kan die bijgewerkt worden?
Bewoners bijwerkenquote:
Heb al plaatjes gepost met genomineerd en vandaag met exit, maar OP is nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Wie heeft de OP gemaakt?
Kan die bijgewerkt worden?
Mannen weten waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:15 schreef blanket het volgende:
Bloedlul/vleeslul? Waar heeft die vent het over?
Je kent het verschil nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:15 schreef blanket het volgende:
Bloedlul is slap klein en groot 2x zo groot ongeveer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:15 schreef blanket het volgende:
De man in het blauw. Hij heeft de OP gemaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welke luiwammes heeft de OP niet aangepast?
En Theo verzoekt haar dat maar niet te vertellen omdat hij nog een leuke week wiltquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill zit uitgebreid te vertellen dat ze in de uitzending heeft gezien hoe Natte Alie in de badkamer haar snor stond te scheren.
Ah dank je wel...ik wist serieus niet waar die het overhad.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:16 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Bloedlul is slap klein en groot 2x zo groot ongeveer.
Vleeslul is al groot en word vooral harder.
Bloeier/Groeier word het ook wel genoemd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:17 schreef Flory het volgende:
[..]
En Theo verzoekt haar dat maar niet te vertellen omdat hij nog een leuke week wilt
Denk het wel ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat 1 van de bewoners een geheim opdracht hebben gekregen?
Ik scheer mijn snor(stoppel) ook wel eens, wat is het punt...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill zit uitgebreid te vertellen dat ze in de uitzending heeft gezien hoe Natte Alie in de badkamer haar snor stond te scheren.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:15 schreef blanket het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
Lullenn dr zijn diverse soorten
zo is er ook de Haaklull
de champignon lull
en de Slakk
.
info voor intimie
na...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:16 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Bloedlul is slap klein en groot 2x zo groot ongeveer.
Vleeslul is al groot en word vooral harder.
Bloeier/Groeier word het ook wel genoemd.
Heb je het opgezocht?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:20 schreef blanket het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nouhouuuu ik wist het echt niet! En nee niet vegan...
Is al meerdere keren besproken. Nul reactie.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ja die 2 bewoners weten van capitol bestorming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |