SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Ik vond hem wel leuk...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu pas dat ik mijn kerst avatar nog had... maar even aangepast.
Te ouderwetsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
Dit verbaast me toch wel heel erg dat deze er niet in staat.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij wilden ook speciaals kittens, maar toen ze er eenmaal waren, waren ze wel erg druk en moesten we ze constant in de gaten houden met de deuren. Ze mochten toen niet naar buiten of naar boven. Nu zijn ze wel een stuk rustiger maar kunnen nog wel zeuren soms hoor.
Ze mogen wel naar buiten, maar willen dat alleen 's avonds. En zijn overdag alleen buiten als de achterdeur openstaat. Als de dicht is, willen ze naar binnen. Maar ze zijn wel allebei erg aanhalig/lief en liggen erg graag bij je.
Dat is Whiter shade of pale dan ook en die is gestegenquote:
Ik wilde er net al wat van zeggen dat ik het leuk vond, was ik niet de enige. Die van mij sneeuwt het ook nog en de kerstmutsjesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu pas dat ik mijn kerst avatar nog had... maar even aangepast.
ja en toch heeft deze er maar 7 keer in gestaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
Over schandaal dat het er niet in staat gesproken
Ja en ze hebben onze eethoek stoelen allemaal vernield door het krabben.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]speelse katten. Volgens mij hadden jullie daar wel je handen aan vol
![]()
Maar ook wel leuk met kinderen denk ik. Dan is het voor de katten ook leuker om te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ligt Coco alweer bij Lennon.Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en ze hebben onze eethoek stoelen allemaal vernield door het krabben.![]()
Lennon is heel gek met ze, erg leuk om te zien. Coco ligt altijd bij hem, Woodstock af en toe.
Ze liggen er vanmiddag zo bij:Lennon gespot!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ligt Coco alweer bij Lennon.
My friends all drive horses
gelukkig weet ie het niet, anders hadden we wel commentaar gekregenquote:
Weet hij wel dat hij een FOK beroemdheid is?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig weet ie het niet, anders hadden we wel commentaar gekregen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en ze hebben onze eethoek stoelen allemaal vernield door het krabben.![]()
Lennon is heel gek met ze, erg leuk om te zien. Coco ligt altijd bij hem, Woodstock af en toe.
Ze liggen er vanmiddag zo bij:
[ afbeelding ]
En nu ligt Coco alweer bij Lennon.
ze zijn nog aan het plannen he?!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dus wat zijn ze nou precies van plan met Nigel?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet hij wel dat hij een FOK beroemdheid is?
Gewoon wat het beste voor hem isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zeg schat, je bent heel wat van plan dan...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ja is bijna standaard als Lennon daar ligt. Als ik daar lig, ligt ze ook eigenlijk altijd bij mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]je zoon en Coco zitten er wel heel relaxt bij.
Woodstock ligt er alleen bij als Coco even weg is![]()
Echt Superlief
Gwn Blijven luisteren en dan kom je er vanzelf wel achterquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk niet dat Eric B & Rakim of Holy Diver nog komt he?
Of King Crimsonquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
ik durf het je niet te zeggen. ken de lijst niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Excel is ook dicht in de buurt...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik durf het je niet te zeggen. ken de lijst niet uit mijn hoofd
ik ook. heeft niet mogen batenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, hier heb ik ook op gestemd.
Nummer 2000 in 2019
Paid In Full?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Hahahha die hoopt van zijn 6,5 kilo iets meer maken met de visjesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja is bijna standaard als Lennon daar ligt. Als ik daar lig, ligt ze ook eigenlijk altijd bij mij.
Woodstock ligt vaak op het aquarium of is buiten 's avonds. Maar die is ook 6,5 kilo en niet zo fijn om de hele tijd op je schoot te hebben liggen.
Zeker. Er is een hele periode tussen Rappers Delight en Dr. Dre en 2Pac die nooit de lijst heeft gehaald.quote:
@Gretzl zou zeggen: waarom maken ze de stemmen niet bekendquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een complot, er wordt gesjoemeld met de data. Sørøs en zo
Zouden er zoveel hier daarop gestemd hebben dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel die zouden nog wel langskomen Toch.
Iets van Public Enemy of N.W.A. mag van mij ook wel...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker. Er is een hele periode tussen Rappers Delight en Dr. Dre en 2Pac die nooit de lijst heeft gehaald.
Kan natuurlijk ook makkelijk mee gesjoemeld wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:gretzl zou zeggen: waarom maken ze de stemmen niet bekend
Ik vind ze best leuk, maar stem er niet op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zouden er zoveel hier daarop gestemd hebben dan?
Ik vraag het me ergens echt wel af, weet dat er een aantal bijzitten die ze wel heel vet vinden, maar of het er genoeg zijn als we al bij 8 stemmen zitten...
dat is nu in elk geval niet zo. ik nodig iemand van harte uit om mij te controleren. (neem er de tijd voor, want die heb je nodigquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook makkelijk mee gesjoemeld worden
Zeker zeker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets van Public Enemy of N.W.A. mag van mij ook wel...
Ik ben Classic Albums: Graceland aan het kijken. Ik laat jullie weer met rustquote:
Nou er is ook op een nummer gestemd die langer dan 23 minuten duurtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zouden er zoveel hier daarop gestemd hebben dan?
Ik vraag het me ergens echt wel af, weet dat er een aantal bijzitten die ze wel heel vet vinden, maar of het er genoeg zijn als we al bij 8 stemmen zitten...
Dit vindt Dago ook leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:45 schreef peaceman het volgende:
Buffalo Springfield - For What It's Worth
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:45 schreef peaceman het volgende:
Buffalo Springfield - For What It's Worth
Yep, en jij ook...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Was jij nou ook bij die tribute aan NWA in het Concertgebouw?
Goede albumhoezen hebben ze ook!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou er is ook op een nummer gestemd die langer dan 23 minuten duurten die is ook nog steeds niet voorbij gekomen. Staat dus kennelijk best hoog.
Verwacht krimson dan ook nog wel.
*heb overigens geen idee wie zij zijn of ooit een nummer van gehoord
Eerste nummer dat ik op gitaar leerde.quote:
Jaja. Ik wist niet zeker of jij dat was. Dat was best een leuke avond. Tot mijn schande moet ik bekennen dat dat de enige keer was dat ik in het Concertgebouw ben geweest.quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Zow *gaap* was 2 a 3 uurtjes in slaap gekacheld, zolang had ik sinds maandag niet meer geslapen
Ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goede albumhoezen hebben ze ook!
Dagoquote:
solo lijkt hij wat minder saai dan met The National.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb in 2021 al een keer of acht dat liedje van Matt Berninger gehoord. Wel lekker hoor.
Ja, ik vergeet dit soort dingen altijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dago
Jij mistte nog voor het T2000 (nacht)bagger gevoel
Ik ben zelfs Vriend (donateur) van het Concertgebouw.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jaja. Ik wist niet zeker of jij dat was. Dat was best een leuke avond. Tot mijn schande moet ik bekennen dat dat de enige keer was dat ik in het Concertgebouw ben geweest.
vergeetachtigheid door slaapgebrek?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet dit soort dingen altijd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Binnenkort een top 10.000 waarbij iedereen kan stemmen peaceman?
hahaha zo gek ben ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Jij hoeft niet te stemmen hoor, enkel te draaienquote:
oh, ik dacht dat de cijfers die je zou nu en dan voor een track postte het aantal stemmen warenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:53 schreef peaceman het volgende:
We zitten nog steeds in het blokje met 5 stemmen trouwens.
Ik was 6 dagen geleden 10.000 dagen oud.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
ja sorry dat was verwarrendquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat de cijfers die je zou nu en dan voor een track postte het aantal stemmen waren
dat weet ik zo even niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Had ik hier nou ook op gestemd, Peace?
Ik kan DJ Shadow altijd lastig serieus nemen omdat zijn naam me doet denken aan schertsfiguren als DJ Rankin enzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was 6 dagen geleden 10.000 dagen oud.
Had eigenlijk die dag 10,000 Days van Tool willen luisteren maar dat ben ik dus ook vergeten. Dus daarom maar vandaag luisteren + het nummer Six Days van DJ Shadow
Maar ik dwaal af.
Ik nu wel...quote:
quote:Helaas hebben deze favorieten van jou het dit jaar niet gered:
Yazoo - Don't Go
ja ik was er inmiddels achterquote:
Ja, die wilde ik ook nog wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat was het vorige nummer ?
Niet de National toch ?
Dan moet je ook niet 10 lijstjes met allerlei fake mailadressen insturen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat mailtje gehad.
the national was twee nummer voor Don't go.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat was het vorige nummer ?
Niet de National toch ?
Ik had geen fake mailadressenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet 10 lijstjes met allerlei fake mailadressen insturen...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
the national was twee nummer voor Don't go.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had geen fake mailadressenIk heb in totaal maar 2 lijstjes ingestuurd.
Dank uquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:00 schreef peaceman het volgende:
1 Velvet Underground & Nico - Sunday Morning
2 Corona - The Rhythm Of The Night
3 Blur - Parklife
4 Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
5 Procol Harum - Homburg
6 XTC - Making Plans For Nigel
7 Monkees - Daydream Believer
8 Crosby Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes
9 Buffalo Springfield - For What It's Worth
10 National - Bloodbuzz Ohio
11 Vampire Weekend - A-Punk
12 Yazoo - Don't Go
13 Fatal Flowers - Younger Days
er komen na het huidige nummer nog 3 nummers met 5 stemmen
Je moest wel aangeven dat je een dergelijke mail wilde ontvangen, volgens mij...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had geen fake mailadressenIk heb in totaal maar 2 lijstjes ingestuurd.
Dat zou best kunnen. Ik heb het dan bij 1 lijstje wel gedaan, bij de andere niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moest wel aangeven dat je een dergelijke mail wilde ontvangen, volgens mij...
ik vind het wel leuk... ook live gezien trouwensquote:
ook ooit live gezien, maar volgens mij was ik toen dronkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zag trouwens dat Overpowered van Roisin Murphy er niet in staat, beetje jammer, kan die best waarderen
31 december, even voor middernacht...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Tot wanneer gaat dit door eigenlijk?
ik schat tot max half 12.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Klinkt bekend in de orenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook ooit live gezien, maar volgens mij was ik toen dronken
23:00 - 23:30 ongeveerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Op down the rabbitholequote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klinkt bekend in de oren
Heb zelf ook genoeg gezien in verschillende statenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Ieuw, wat een naar stemmetjequote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dit het nummer van 23 minuten ?
Dank u, net op tijd!quote:
Je wordt bijna omver gebeukt door een stel Laven, kijk uitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, we zijn in de Efteling beland?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toen ik nierstenen had, was ik er dolgelukkig mee geweest...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
23 minuten pissen, da’s niet best
Ik heb m in de voorbereiding wel geluisterd en viel me niet tegen. Al is ruim 23 minuten wel lang voor veel mensen.quote:
Een ware Droomvlucht!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Daarna moet je ook ff blijven hangen.quote:
Wisselt wel echt een paar keer en heeft niet van die lange nikszeggende stukjes zoals Echoes wel heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb m in de voorbereiding wel geluisterd en viel me niet tegen. Al is ruim 23 minuten wel lang voor veel mensen.
Auwww. Nierstenen zijn echt naarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik nierstenen had, was ik er dolgelukkig mee geweest...
Als je Muse aankan, kun je dit ook hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Het is toch niet heel bombastisch he?
Ok, al ga ik wel bijna naar bed hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarna moet je ook ff blijven hangen.
Liever Tuomas die mag mi..uh dat keyboard wel even bespelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Troy God met z'n "pipes"
Dat was een grapjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dacht dat het Pink Floyd werd en had dus gemute.
Had ook vorig jaar naar Nightwish moeten gaan...
Die wil je zeker horenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok, al ga ik wel bijna naar bed hoor
Als er ooit weer concerten komen, ik ook!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:14 schreef Poppejans het volgende:
En ik ga deze goden gewoon live zien, en Floor solo ook nog (ooit al weleens live gezien ten tijde van After Forever)![]()
![]()
Mja, snap wel wat je bedoelt, maar dit nummer zit ingewikkelder inelkaar dan 95% van de nummers in de Top 2000, dus echt weinig kinderlijks aanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik weet niet wat het is, het zit op zich prima in elkaar enzo.... maar vind dit soort dingen om een of andere reden heel kinderlijk ofzo
Die wil ik ook wel een keer live zienquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dacht dat het Pink Floyd werd en had dus gemute.
Had ook vorig jaar naar Nightwish moeten gaan...
+1quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel een keer live zien
Floor solo was leuk met Henk godquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:14 schreef Poppejans het volgende:
En ik ga deze goden gewoon live zien, en Floor solo ook nog (ooit al weleens live gezien ten tijde van After Forever)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:17 schreef peaceman het volgende:
voor de haters: de helft is achter de rug
voor de liefhebbers: we zijn pas op de helft
Daar heb ik het ook niet gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was een grapje![]()
Echoes stond immers in de top 2000
Dit moet je echt even een keer rustig luisteren en dan ook echt naar de lyrics, liefst de live versie, dan snap je echt wat ze aan het doen zijn. Snap deze reactie namelijk echt helemaalquote:
Dan moet je eens een album van Cardiacs opzetten, die gaan al helemaal van hot naar herquote:
Stiekem heb ik deze versie geluisterd:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan DJ Shadow altijd lastig serieus nemen omdat zijn naam me doet denken aan schertsfiguren als DJ Rankin enzo.Maar het schijnt best goede muziek te zijn.
Ho ho, eerst nog even je vaccinatie paspoort halen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:14 schreef Poppejans het volgende:
![]()
ik heb nog wel gezocht naar een fatsoenlijke live versie, maar vond er geen die de dynamiek van deze versie goed liet horen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit moet je echt even een keer rustig luisteren en dan ook echt naar de lyrics, liefst de live versie, dan snap je echt wat ze aan het doen zijn. Snap deze reactie namelijk echt helemaal
Ik vond dit de eerste paar keer ook niks, kwartje viel pas toen ik het live hoorde
Ik ben redelijk snel aan de beurt, werk in de gehandicaptenzorg, maar ik vrees dat concerten er echt nog niet in zitten dit eerste half jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho ho, eerst nog even je vaccinatie paspoort halen...
Mja volgens mij is de goeie versie alleen op YT te vindenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb nog wel gezocht naar een fatsoenlijke live versie, maar vond er geen die de dynamiek van deze versie goed liet horen.
Damn, 23 minuten lang euforisch doen over een song.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, snap wel wat je bedoelt, maar dit nummer zit ingewikkelder inelkaar dan 95% van de nummers in de Top 2000, dus echt weinig kinderlijks aanZoveel lagen, zoveel instrumenten....
Het zou net zo goed andersom kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:17 schreef peaceman het volgende:
voor de haters: de helft is achter de rug
voor de liefhebbers: we zijn pas op de helft
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zou net zo goed andersom kunnen zijn
Lucky you, mijn buurvrouw mag ook binnenkort.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben redelijk snel aan de beurt, werk in de gehandicaptenzorg, maar ik vrees dat concerten er echt nog niet in zitten dit eerste half jaar.
Hier nog 2 concerten en F1 ... ach ja we zien wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucky you, mijn buurvrouw mag ook binnenkort.
Ik ga er van uit dat er dit jaar nog helemaal geen grootschalige concerten of evenementen zijn.
Ik ga de kosten van mijn nog aanwezige concerttickets maar terugvorderen...
Wel blijven ademen, hè...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:21 schreef Evenstar het volgende:
Dit stukje was dus zo mooi toen na Bataclan gebeuren
Chicken skin en alles .....
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zou net zo goed andersom kunnen zijn
Serieus? Zonde man!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucky you, mijn buurvrouw mag ook binnenkort.
Ik ga er van uit dat er dit jaar nog helemaal geen grootschalige concerten of evenementen zijn.
Ik ga de kosten van mijn nog aanwezige concerttickets maar terugvorderen...
Hyperventileren jonguhquote:
Ik hoor t ook niet hoorquote:
Oke oke . Vind het nummer opzich niet verkeerd maar het lijkt alsof er van alles in wordt gegooid. Ik heb zelfs iets van een tijger of andere grote katachtige horen brullenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit moet je echt even een keer rustig luisteren en dan ook echt naar de lyrics, liefst de live versie, dan snap je echt wat ze aan het doen zijn. Snap deze reactie namelijk echt helemaal
Ik vond dit de eerste paar keer ook niks, kwartje viel pas toen ik het live hoorde
Ik heb voor ruim 2000 euro aan kaarten liggen, ik vind het wel best met al die onzekerheid en doorschuiven naar onmogelijke data. Helaas, ik wacht wel op de volgende ronde in de meeste gevallen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier nog 2 concerten en F1 ... ach ja we zien wel.
Ban aangevraagd!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben een Metallica antifan.
Ik vind het echt een verschrikkelijke band.
Hahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan moet je eens een album van Cardiacs opzetten, die gaan al helemaal van hot naar her
Ik heb honderden concerten gezien, ik kom niks tekort...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Serieus? Zonde man!
Wat in 't vat zit...
Ik denk maar zo: die kaarten heb ik iig binnen.
Daar zetten we onze DJ Melting tegenover, groot fanquote:
dat mag nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
Na de climax krijgen we nu nog een knuffelsessie van 10 minuten?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
Niet? Als je dat stukje hebt waar ze allerlei muziekstijlen laten horen speelt Emppu Enter Sandman rifjequote:
Afrollen, sigaretje...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
Wees een man en accepteer die ban!quote:
Deze mag wisselen met Elanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:26 schreef Poppejans het volgende:
En toch stem ik niet op deze. Vind Ghost love score echt veel beter
quote:Seriously, name a song that, in about ten seconds, goes through the Gregorian chant in Dies Irae (Mozart), Bach’s Minuet in G Major followed by his famous Fugue in D Minor, followed by Metallica’s Enter Sandman riff (!!!), finally ending in Rap/Hip-Hop and 90s dance music…
en die stond erin...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:26 schreef Poppejans het volgende:
En toch stem ik niet op deze. Vind Ghost love score echt veel beter
+1quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees een man en accepteer die ban!
Ik ga met je mee in ballingschap.
er staat nakletsen hè en niet naketsenquote:
And then has another 22 minutes and 50 seconds to spare!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deze mag wisselen met Elan
Stukje wat ik bedoel is hier trouwens beschreven
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
And then has another 22 minutes and 50 seconds to spare!!!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
And then has another 22 minutes and 50 seconds to spare!!!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:30 schreef Poppejans het volgende:
@:peaceman ik snap 'm niet...
Of komt hierna iets wat ik moest horen
Okquote:
Jij bent voor altijd AF!quote:
Duidelijk erin gesjoemeld dusquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
He @:evenstar dit liedje gaat in twee seconden van Gregoriaans gezang naar eurohouse!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Duidelijk erin gesjoemeld dus
Het is net de Top 2000 zelf...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was een puber in de nineties.
Ik word Pavloviaans opgewonden van dit nummer. Mannen van mijn leeftijd weten.
Vanwege Sandra?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dan wel geen man, maarre de soft erotische films op veronica?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Welke?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen man, maarre de soft erotische films op veronica?
Nog Iets wat 2020 k** maaktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef peaceman het volgende:
ooit op 580, sinds 2000 er elk jaar in gestaan. Tot 2020
Dan was het sbs ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke?
Verder dan de Pin Up Club is Veronica nooit gegaan...
Ik weet niet precies wat het was. Maar dit liedje en Children van Robert Miles werden bij een of ander soft porno programma gebruikt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen man, maarre de soft erotische films op veronica?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het was. Maar dit liedje en Children van Robert Miles werden bij een of ander soft porno programma gebruikt.
Dit was pre internet en je moest het doen met wat je kon vinden. Zeg maar
Children zou tegenwoordig niet meer kunnen, hoe soft erotisch dan ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het was. Maar dit liedje en Children van Robert Miles werden bij een of ander soft porno programma gebruikt.
Dit was pre internet en je moest het doen met wat je kon vinden. Zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |