SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Ik vond hem wel leuk...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu pas dat ik mijn kerst avatar nog had... maar even aangepast.
Te ouderwetsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
Dit verbaast me toch wel heel erg dat deze er niet in staat.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij wilden ook speciaals kittens, maar toen ze er eenmaal waren, waren ze wel erg druk en moesten we ze constant in de gaten houden met de deuren. Ze mochten toen niet naar buiten of naar boven. Nu zijn ze wel een stuk rustiger maar kunnen nog wel zeuren soms hoor.
Ze mogen wel naar buiten, maar willen dat alleen 's avonds. En zijn overdag alleen buiten als de achterdeur openstaat. Als de dicht is, willen ze naar binnen. Maar ze zijn wel allebei erg aanhalig/lief en liggen erg graag bij je.
Dat is Whiter shade of pale dan ook en die is gestegenquote:
Ik wilde er net al wat van zeggen dat ik het leuk vond, was ik niet de enige. Die van mij sneeuwt het ook nog en de kerstmutsjesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu pas dat ik mijn kerst avatar nog had... maar even aangepast.
ja en toch heeft deze er maar 7 keer in gestaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
Over schandaal dat het er niet in staat gesproken
Ja en ze hebben onze eethoek stoelen allemaal vernield door het krabben.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]speelse katten. Volgens mij hadden jullie daar wel je handen aan vol
![]()
Maar ook wel leuk met kinderen denk ik. Dan is het voor de katten ook leuker om te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ligt Coco alweer bij Lennon.Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en ze hebben onze eethoek stoelen allemaal vernield door het krabben.![]()
Lennon is heel gek met ze, erg leuk om te zien. Coco ligt altijd bij hem, Woodstock af en toe.
Ze liggen er vanmiddag zo bij:Lennon gespot!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ligt Coco alweer bij Lennon.
My friends all drive horses
gelukkig weet ie het niet, anders hadden we wel commentaar gekregenquote:
Weet hij wel dat hij een FOK beroemdheid is?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig weet ie het niet, anders hadden we wel commentaar gekregen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en ze hebben onze eethoek stoelen allemaal vernield door het krabben.![]()
Lennon is heel gek met ze, erg leuk om te zien. Coco ligt altijd bij hem, Woodstock af en toe.
Ze liggen er vanmiddag zo bij:
[ afbeelding ]
En nu ligt Coco alweer bij Lennon.
ze zijn nog aan het plannen he?!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dus wat zijn ze nou precies van plan met Nigel?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet hij wel dat hij een FOK beroemdheid is?
Gewoon wat het beste voor hem isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zeg schat, je bent heel wat van plan dan...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ja is bijna standaard als Lennon daar ligt. Als ik daar lig, ligt ze ook eigenlijk altijd bij mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]je zoon en Coco zitten er wel heel relaxt bij.
Woodstock ligt er alleen bij als Coco even weg is![]()
Echt Superlief
Gwn Blijven luisteren en dan kom je er vanzelf wel achterquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk niet dat Eric B & Rakim of Holy Diver nog komt he?
Of King Crimsonquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
ik durf het je niet te zeggen. ken de lijst niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Excel is ook dicht in de buurt...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik durf het je niet te zeggen. ken de lijst niet uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |