Heeft Dick ook een prik gehad?quote:
Dit was in november, toen die hele mutatie nog niet meespeelde. De context was een compleet terrein vol met mensen uit de groep waar ze zo zwaar op zouden inzetten qua veiligheid en vaccinaties.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Opzich lijkt mij BCO ook niet zo relevant als je gewoon weet met wie je in contact bent geweest en niet de UK of ZA variant hebt. Als blijkt dat ik met iemand in contact ben geweest met corona kunnen ze mij ook wel gewoon appen ipv de ggd.
Ik heb vandaag Engelse drop op....damn helemaal niet aan gedacht....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:48 schreef Momo het volgende:
Ik maak me wel een beetje zorgen om de Britse variant in mijn eigen omgeving, ik zit hier vlak bij de British School en in een flats waar ik hier woon wonen ook veel expat Britten (mede als gevolg van de Brexit).
Je bedoelt net als het mondkapje dat 95% nu braafjes draagt? Wij zijn een extreeem regeltjesgeil land.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het valt en staat natuurlijk met de handhaving. En de pakkans.
En de hoogte van de boete zal ook meespelen.
Voor 95 euro én een lage pakkans zullen veel mensen de gok nemen.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje, is er al bekend of het vaccin helpt tegen het variant in ZA?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje, is er al bekend of het vaccin helpt tegen het variant in ZA?
Gommers op tv? Leuk dat je zo'n man ook eens in een programma ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:15 schreef JosMert het volgende:
Gommers tussen neus en lippen door bij M net dat maatregelen dus lockdown zal duren tot en met alle 4 miljoen ouderen en kwetsbaren zijn gevaccineerd.
Dus augustus af van lockdown?
Er zijn geen acht miljoen vaccins in augustus?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:15 schreef JosMert het volgende:
Gommers tussen neus en lippen door bij M net dat maatregelen dus lockdown zal duren tot en met alle 4 miljoen ouderen en kwetsbaren zijn gevaccineerd.
Jawel toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn geen acht miljoen vaccins in augustus?
Je leest 0.4 tot 0.7 hoger, of 1 op 10 contacten die besmet worden ipv 1 op 15. Maar vooral die 0.4 tot 0.7 zal ook ook samenhangen met de maatregelen denk ik. Zonder maatregelen misschien 0.7 hoger, met maatregelen 0.4.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet zo'n goed zicht op de verhouding nieuwe-strain/oude-strains momenteel in het VK. Het echt explosieve lijkt ook wel weer wat verdwenen uit de dagelijkse gevallen eigenlijk. R van 1,1, zoiets? Dat is met de huidige prevalentie van het virus, aangenomen dat het virus hier dezelfde verspreidingssnelheid heeft als in Engeland, voor de komende weken nog wel te overzien. En wellicht dat er dan ook wat meer bekend is over wáár die extra besmettingen zich bevinden - als jongeren bijvoorbeeld extra besmettelijk zijn, kun je daar gerichter beleid op voeren, waardoor je ook de Engelse variant toch onder controle kan houden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gommers op tv? Leuk dat je zo'n man ook eens in een programma ziet.
Hier in de gemeente is ook zo'n regio-locatie ingericht voor de vaccinaties, maar daar moeten ze inderdaad van heinde en verre naartoe komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Net gebeld voor een vaccinatie afspraak. Moet ik 40 minuten rijden. 40 minuten voor een prikje, en een kwartier nazorg.
Ik doe het voor de goede zaak, maar mijn hemel...
Je beseft je dat er een spectrum zit tussen alle maatregelen weg en weer gezellig met 60.000 op de lowlands hei en een lockdown?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:15 schreef JosMert het volgende:
ik denk dat we volledige grote festivals kunnen vergeten tot tenminste september dit jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:13 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Je beseft je dat er een spectrum zit tussen alle maatregelen weg en weer gezellig met 60.000 op de lowlands hei en een lockdown?
Haten op JaapGodquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:15 schreef Predator40 het volgende:
#wisselvandissel trending op Twitter....
dat scholieren geen afstand moesten houden was een "vergissing"
kinderen toch wel heel besmettelijk
Ho eens even, heb tickets voor een feest in het voorjaar. Ze regelen het maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk dat we volledige grote festivals kunnen vergeten tot tenminste september dit jaar.
Ook makkelijk te omzeilen. Gewoon iets eerder komen en blijven slapen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jongeren gaan nog steeds chillen en mensen werken nog steeds op locatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |