abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197305014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:16 schreef AchJa het volgende:
Ingrijpen als er niks gebeurt? Wat bedoel je hier eigenlijk?

Volgens mij heb ik hier een fout gemaakt. Excuses.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197305782
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Man man man...
Best bizar dat je niet opgepakt word als je kleding draagt met zulk soort teksten, ik heb tijdens een voetbalwedstrijd wel eens iemand van de tribune afgehaald zien worden die een t-shirt droeg met een hakenkruis erop.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_197306604
_O-

Het blijft echt ongelofelijk wat voor narratief er wordt aangewakkerd. En moet je even nagaan welk effect dat straks op de VS gaat hebben, nee .. daar wil je niet zitten hoor. Politieke polarisatie en raciale polarisatie. Maar gelukkig komen de Democraten alles oplossen met hun holle retoriek, stoelende op een énorme dubbele standaard en het idee dat de VS een verschrikkelijk discriminerend en racistisch land is.

Je kunt nu al uittekenen dat dit heel erg slecht gaan aflopen. En het ergste is nog wel dat ook internationale media aan dit gebeuren meedoen. Die delen en verspreiden gewoon dit niet kloppende narratief.
pi_197306827
Het is me het weekje wel, Capitool in de fik, beelden ondergekalkt en omver getrokken, in het water geworpen.

Oh nee, dat was..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:08:04 #131
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197306912
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:47 schreef Dejannn het volgende:
_O-

Het blijft echt ongelofelijk wat voor narratief er wordt aangewakkerd. En moet je even nagaan welk effect dat straks op de VS gaat hebben, nee .. daar wil je niet zitten hoor. Politieke polarisatie en raciale polarisatie. Maar gelukkig komen de Democraten alles oplossen met hun holle retoriek, stoelende op een énorme dubbele standaard en het idee dat de VS een verschrikkelijk discriminerend en racistisch land is.

Je kunt nu al uittekenen dat dit heel erg slecht gaan aflopen. En het ergste is nog wel dat ook internationale media aan dit gebeuren meedoen. Die delen en verspreiden gewoon dit niet kloppende narratief.
CNN staat tegenwoordig gelijk aan ' de internationale media'?
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:31:38 #132
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197307288
twitter
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_197308108
quote:
Gekkie steunt gekkie.
pi_197308789
De whataboutism's, ook in dit topic, zijn wel treurig hoor. Het parlement van wat ooit de grootste Westerse democratie was wordt bestormd door een stelletje extremisten en idioten, opgehitst door de president en zijn vriendje "Trial-by-Combat"-Guiliani.

En dit is de reactie: JA MAAR HULLIE!!!

Treuriger wordt het niet. Ga je in een hoekje zitten schamen.

[ Bericht 1% gewijzigd door recursief op 09-01-2021 17:58:16 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_197308876
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:05 schreef recursief het volgende:
De whataboutism's, ook in dit topic, zijn wel treurig hoor. Het parlement van wat ooit de grootste Westerse democratie was wordt genoemd wordt bestormd door een stelletje extremisten en idioten, opgehitst door de president en zijn vriendje "Trial-by-Combat"-Guiliani.

En dit is de reactie: JA MAAR HULLIE!!!

Treuriger wordt het niet. Ga je in een hoekje zitten schamen.
Ja maar onder Hillary was het ook een rommeltje geworden hoor!!
pi_197308960
https://www.spiked-online(...)the-capitol-rioters/

quote:
And now let’s be clear about what did not take place at the Capitol Building last night. This was not a fascist coup, as so many shrill, supposedly liberal commentators are claiming. Their flagrant use of the word ‘fascist’ to describe every political movement they disapprove of is an insult to reason and history. This wasn’t a coup full stop. The National Guard suppressed the morons, the barricades were put back up, and even their hero Donald Trump told them to go home. A coup is a conscious effort to illegally seize power from the government. These people couldn’t even believe they made it into the Capitol Building. They were like children finding a candy store unguarded.

And it wasn’t an insurrection, either, as Joe Biden and others are calling it. Except perhaps a pantomime insurrection, a cosplay revolt, a more heated version of those history aficionados who spend their weekends dressed up as soldiers of the American Revolution or the American Civil War.
_O_
pi_197309118
twitter

Ze moeten de beveiliging in Washington maar flink aanscherpt. Een demonstratie die uitmondt in een plundering zie ik niet meer zo snel gebeuren, maar de kans op terroristische aanslagen is groot vrees ik.
pi_197309295
quote:
Het was inderdaad geen coup maar er was wel een plan om met geweld en wapens de boel te bezetten. Het woord "fascist" is een stopwoord van Amerikaanse media en moet je niet te veel aandacht geven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197309360
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]

Ze moeten de beveiliging in Washington maar flink aanscherpt. Een demonstratie die uitmondt in een plundering zie ik niet meer zo snel gebeuren, maar de kans op terroristische aanslagen is groot vrees ik.
Vanuit extreemlinks wel ja.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:10:33 #140
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_197312219
https://www.hln.be/buiten(...)t-capitool~ad9b9dc4/

Wat hadden die Sjamaan en die Beanie kerel met de lessenaar nu echt gedacht door zo te poseren voor de camera _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:22:53 #141
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_197312481
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)t-capitool~ad9b9dc4/

Wat hadden die Sjamaan en die Beanie kerel met de lessenaar nu echt gedacht door zo te poseren voor de camera _O-
Ze kunnen er nog jarenlang over nadenken.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_197312628
Biden kan zijn borst nat maken, wat een pyrrusoverwinning.
pi_197312735
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]

Nou, dat ligt er aan vanaf welke kant het komt. Het zou mij niets verbazen als we ook in 2021 weer ergens een uitbarsting van pyromanie, geweld, plunderingen en vandalisme krijgen, aangemoedigd door politici en de mainstream media.
pi_197314649
quote:
Jeetje, weer achterlijke artikelen van achterlijke personen. Waar komen deze sukkels toch vandaan?

Gasten zijn met honderden binnengedrongen (politie totaal niet voorbereid terwijl elke persoon met minimaal 100 IQ op zoiets had kunnen rekenen), op video te schreeuwen dat ze mike pence willen ophangen en gingen kamer voor kamer af opzoek naar senatoren. Het zijn gewoon terroristen. Pas toen ze mensen dood gingen schieten kregen ze door dat niet iedereen aan hun zijde stond en ze niet zomaar van alles konden doen.

Dit had ontzettend fout af kunnen lopen als die gast van de politie niet absoluut noodgedwongen was om te beginnen met schieten omdat dat letterlijk de laatste barricade was die die terroristen scheidde van kamerleden.

Dit had uberhaupt nooit zo ver mogen komen. Barricades were put back up? Waarom waren ze uberhaupt omver gelopen!? Sukkels. Hoe kan je hier tevreden over zijn? Echt achterlijk.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 22:31:05 #145
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197314740
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ja maar onder Hillary was het ook een rommeltje geworden hoor!!
Welke glazen bol zegt dat?
pi_197315312
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 22:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Welke glazen bol zegt dat?
Sowieso eentje met een enorme barst.
pi_197315715
Snap de frustratie van de trump fans hier wel hoor. Jarenlang lopen jullie idiote dingen te roepen als "democraten zijn slechte verliezers, kunnen niet accepteren dat trump heeft gewonnen, rellen veel bij protestaties". En dan kom je er in de laatste paar maanden achter dat trump en zijn fans toch geschifte terroristen zijn die zo mentaal van het padje zijn...dat ze denken dat er sprake is van grootschalige fraude en dat ze eigenlijk toch echt niet verloren hebben. En maar de boel zoveel mogelijk terroriseren met dreigementen van geweld en daadwerkelijk geweld in overheidsgebouwen. Compleet gestoord.

Dat is de groep waar jullie nu mee identificeren. :') Ik zou me ook doodschamen als ik jullie was. Zo een beetje de ergste vorm van trailer trash. Horen al lang in de gevangenis/gesticht vast te zitten.
  zondag 10 januari 2021 @ 00:27:50 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197316460
quote:
Dat is pas geweld toejuichen.
Niks afkeuren...

Wanneer worden die van twitter afgegooid voor opruiing?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 10 januari 2021 @ 00:32:07 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197316505
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Het was inderdaad geen coup maar er was wel een plan om met geweld en wapens de boel te bezetten. Het woord "fascist" is een stopwoord van Amerikaanse media en moet je niet te veel aandacht geven.
Die term is ook zo aan inflatie onderhevig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197316791
quote:
Wat een onzin dit zeg. Alsof het feit dat het allemaal idioten zijn ook maar enige verdediging voor deze actie is. Bovendien staan er meerdere idioten op tape die het zelf wel een revolutie en/of coup noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')