Volgens mij heb ik hier een fout gemaakt. Excuses.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:16 schreef AchJa het volgende:
Ingrijpen als er niks gebeurt? Wat bedoel je hier eigenlijk?
Best bizar dat je niet opgepakt word als je kleding draagt met zulk soort teksten, ik heb tijdens een voetbalwedstrijd wel eens iemand van de tribune afgehaald zien worden die een t-shirt droeg met een hakenkruis erop.quote:
CNN staat tegenwoordig gelijk aan ' de internationale media'?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:47 schreef Dejannn het volgende:
Het blijft echt ongelofelijk wat voor narratief er wordt aangewakkerd. En moet je even nagaan welk effect dat straks op de VS gaat hebben, nee .. daar wil je niet zitten hoor. Politieke polarisatie en raciale polarisatie. Maar gelukkig komen de Democraten alles oplossen met hun holle retoriek, stoelende op een énorme dubbele standaard en het idee dat de VS een verschrikkelijk discriminerend en racistisch land is.
Je kunt nu al uittekenen dat dit heel erg slecht gaan aflopen. En het ergste is nog wel dat ook internationale media aan dit gebeuren meedoen. Die delen en verspreiden gewoon dit niet kloppende narratief.
Ja maar onder Hillary was het ook een rommeltje geworden hoor!!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:05 schreef recursief het volgende:
De whataboutism's, ook in dit topic, zijn wel treurig hoor. Het parlement van wat ooit de grootste Westerse democratie was wordt genoemd wordt bestormd door een stelletje extremisten en idioten, opgehitst door de president en zijn vriendje "Trial-by-Combat"-Guiliani.
En dit is de reactie: JA MAAR HULLIE!!!
Treuriger wordt het niet. Ga je in een hoekje zitten schamen.
quote:And now let’s be clear about what did not take place at the Capitol Building last night. This was not a fascist coup, as so many shrill, supposedly liberal commentators are claiming. Their flagrant use of the word ‘fascist’ to describe every political movement they disapprove of is an insult to reason and history. This wasn’t a coup full stop. The National Guard suppressed the morons, the barricades were put back up, and even their hero Donald Trump told them to go home. A coup is a conscious effort to illegally seize power from the government. These people couldn’t even believe they made it into the Capitol Building. They were like children finding a candy store unguarded.
And it wasn’t an insurrection, either, as Joe Biden and others are calling it. Except perhaps a pantomime insurrection, a cosplay revolt, a more heated version of those history aficionados who spend their weekends dressed up as soldiers of the American Revolution or the American Civil War.
Het was inderdaad geen coup maar er was wel een plan om met geweld en wapens de boel te bezetten. Het woord "fascist" is een stopwoord van Amerikaanse media en moet je niet te veel aandacht geven.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Scrummie het volgende:
https://www.spiked-online(...)the-capitol-rioters/
[..]
Vanuit extreemlinks wel ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Ze moeten de beveiliging in Washington maar flink aanscherpt. Een demonstratie die uitmondt in een plundering zie ik niet meer zo snel gebeuren, maar de kans op terroristische aanslagen is groot vrees ik.
Ze kunnen er nog jarenlang over nadenken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)t-capitool~ad9b9dc4/
Wat hadden die Sjamaan en die Beanie kerel met de lessenaar nu echt gedacht door zo te poseren voor de camera
Nou, dat ligt er aan vanaf welke kant het komt. Het zou mij niets verbazen als we ook in 2021 weer ergens een uitbarsting van pyromanie, geweld, plunderingen en vandalisme krijgen, aangemoedigd door politici en de mainstream media.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Ze moeten de beveiliging in Washington maar flink aanscherpt. Een demonstratie die uitmondt in een plundering zie ik niet meer zo snel gebeuren, maar de kans op terroristische aanslagen is groot vrees ik.
Jeetje, weer achterlijke artikelen van achterlijke personen. Waar komen deze sukkels toch vandaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welke glazen bol zegt dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja maar onder Hillary was het ook een rommeltje geworden hoor!!
Dat is pas geweld toejuichen.quote:
Die term is ook zo aan inflatie onderhevig.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Het was inderdaad geen coup maar er was wel een plan om met geweld en wapens de boel te bezetten. Het woord "fascist" is een stopwoord van Amerikaanse media en moet je niet te veel aandacht geven.
Wat een onzin dit zeg. Alsof het feit dat het allemaal idioten zijn ook maar enige verdediging voor deze actie is. Bovendien staan er meerdere idioten op tape die het zelf wel een revolutie en/of coup noemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |