SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 7% gewijzigd door 3rr0r op 08-01-2021 13:03:55 ]
Ik zag laatst een post-game interview van hem, waarbij verschillende journalisten dus vragen mochten stellen. Wat een vervelende ongeinteresseerde houding heeft die man zeg, alsof hij geen miljoenen betaald krijgt en een spelletje speelt waar hij ontzettend van houdt...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Kyrie mag blijkbaar gewoon wedstrijden afzeggen zonder het aan Brooklyn of Nash te melden en vervolgens is die onbereikbaar .
Heeft ook een keer geweigerd om de pers te woord te staan want ja ze begrijpen hem toch niet ofzo .quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zag laatst een post-game interview van hem, waarbij verschillende journalisten dus vragen mochten stellen. Wat een vervelende ongeinteresseerde houding heeft die man zeg, alsof hij geen miljoenen betaald krijgt en een spelletje speelt waar hij ontzettend van houdt...
Denk je werkelijk dat ze ongelijk hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
Oh, Chris Webber die weer moet gaan janken over 'Als de Capitoolbestormers zwart waren geweest waren ze allemaal overhoop geschoten' en Doc Rivers doet er ook z'n plasje over. Erg vermoeiend, had gehoopt dat ze dit het huidige seizoen wat zouden laten rusten en de NBA niet zo gebruiken voor hun activisme.
Weet ik niet, afgaande op hoe men die plunderende, brandstichtende mensen en halve vrijstaten (dat laatste was geen BLM maar Antifa, anarchisten, weet ik) hun gang lieten gaan lijkt me het onzinnig te stellen dat áls het allemaal donkere mensen waren geweest bij het Capitool, ze doodgeschoten zouden worden. Dat vind ik zo'n jankboel en iets van ras erbij betrekken daar waar die bezetting van het Capitool niks met ras of BLM te maken had. Maar Doc en Chris maken het er wel even van om nog meer slachtoffer te voelen. Maar heb gewoon liever dat ze dat in hun vrije tijd aankaarten dan steeds tijdens basketballwedstrijden. Andere sporten zijn daar wat dat betreft ietsjes beter in, niet al die politiek in de sport mengen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze ongelijk hebben?
De eerste die komend weekend uit mn fantasy lineup verdwijntquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Kyrie mag blijkbaar gewoon wedstrijden afzeggen zonder het aan Brooklyn of Nash te melden en vervolgens is die onbereikbaar .
Ik twijfel er niet aan dat jij dit beter kan inschatten dan de mensen die daar hun hele leven wonen en racisme hun leven lang al ervarenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet ik niet, afgaande op hoe men die plunderende, brandstichtende mensen en halve vrijstaten (dat laatste was geen BLM maar Antifa, anarchisten, weet ik) hun gang lieten gaan lijkt me het onzinnig te stellen dat áls het allemaal donkere mensen waren geweest bij het Capitool, ze doodgeschoten zouden worden. Dat vind ik zo'n jankboel en iets van ras erbij betrekken daar waar die bezetting van het Capitool niks met ras of BLM te maken had. Maar Doc en Chris maken het er wel even van om nog meer slachtoffer te voelen. Maar heb gewoon liever dat ze dat in hun vrije tijd aankaarten dan steeds tijdens basketballwedstrijden. Andere sporten zijn daar wat dat betreft ietsjes beter in, niet al die politiek in de sport mengen.
Tsja, dooddoener.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat jij dit beter kan inschatten dan de mensen die daar hun hele leven wonen en racisme hun leven lang al ervaren
Tsjaa, ik hecht meer waarde aan de mening van mensen die racisme meemaken dan aan die van een anonieme fokker.quote:
Oh je ziet me als boze witte man? Je weet niet eens wat ik heb meegemaakt en wat mijn afkomst is. Dus zie hetgeen ik zeg maar gewoon als een mening van een kijker die inschakelt om basketball te kijken, liefde voor het spelletje.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tsjaa, ik hecht meer waarde aan de mening van mensen die racisme meemaken dan aan die van een anonieme fokker.
Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om mensen die hun leven lang met racisme in de VS te maken hebben gehad te weerspreken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh je ziet me als boze witte man? Je weet niet eens wat ik heb meegemaakt en wat mijn afkomst is. Dus zie hetgeen ik zeg maar gewoon als een mening van een kijker die inschakelt om basketball te kijken, liefde voor het spelletje.
Omdat je dat hebt weggeedit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om mensen die hun leven lang met racisme in de VS te maken hebben gehad te weerspreken.
Je mag het doen hoor, maar je argumentatie en toon geven mij niet de indruk dat je over de relevante ervaring, of de benodigde objectiviteit beschikt om een serieuze bijdrage aan de discussie te leveren.
De woorden boze witte man zijn overigens geheel op jouw conto.
LeBron James heeft al eens aangegeven wat ie vindt van dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tsjaa, ik hecht meer waarde aan de mening van mensen die racisme meemaken dan aan die van een anonieme fokker.
En Daryl Morey moest zich meer in de Hong Kong situatie inlezen aldus LeMaoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
LeBron James heeft al eens aangegeven wat ie vindt van dit soort uitspraken
Ja, want er zaten ook genoeg zwarten tussen die dag. Ik heb soms het idee dat mensen niet helemaal beseffen dat er ook gewoon zwarte mensen op Trump hebben gestemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze ongelijk hebben?
Er werd gezegd dat het om persoonlijke redenen was, maar ik neig eerder te denken dat het om corona gaat. KD had het ook en die is letterlijk nogal close met Kyrie, dus dat zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
KD was toch slechts uit voorzorg? Of was hij daadwerkelijk positief bevonden? Hoorde gisteren dat hij waarschijnlijk wel eerder weer terug was dan gedacht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het om persoonlijke redenen was, maar ik neig eerder te denken dat het om corona gaat. KD had het ook en die is letterlijk nogal close met Kyrie, dus dat zou me niks verbazen.
KD was positief en word weer verwacht op zaterdag als hij dan negatief test.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KD was toch slechts uit voorzorg? Of was hij daadwerkelijk positief bevonden? Hoorde gisteren dat hij waarschijnlijk wel eerder weer terug was dan gedacht.
KD was in de zomer al positief volgens mij. Nu contact gehad met positief getest persoon dacht ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KD was toch slechts uit voorzorg? Of was hij daadwerkelijk positief bevonden? Hoorde gisteren dat hij waarschijnlijk wel eerder weer terug was dan gedacht.
Klinkt eerder alsof die niet willen ballen als KD er ook niet bij is . We weten al wie er bij het team hoort volgens hem (Harris , Allen, Levert en nog een paar horen daar niet bij )quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het om persoonlijke redenen was, maar ik neig eerder te denken dat het om corona gaat. KD had het ook en die is letterlijk nogal close met Kyrie, dus dat zou me niks verbazen.
Beetje een splijtzwam dus, bij Boston waren er toch ook al de nodige problemen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof die niet willen ballen als KD er ook niet bij is . We weten al wie er bij het team hoort volgens hem (Harris , Allen, Levert en nog een paar horen daar niet bij )
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje een splijtzwam dus, bij Boston waren er toch ook al de nodige problemen?
Ze hebben 80 miljoen weggegooid voor Oubre . Toen die moest bankzitten leek Curry wel bevrijd als nooit tevoren lolquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:45 schreef danusz1986 het volgende:
En als GS knap terug komt hoor ik je niet PowerLoungen:P Erg knap natuurlijk met zo'n average team dat je dit nog goed kan maken. Naast Curry is het gewoon niet zoveel.
Is Siakam al langs de psycholoog geweest denk je?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:30 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het voorlopig allemaal zeer wisselvallend, Milwaukee kan me echt niet overtuigen, de Raptors is een drama momenteel, Clippers dan weer alles dan weer niks, Denver zwak uit de startblokken, Portland evenzeer, Boston matig. Enige positieve verrassing is toch wel Phoenix.
Dat of hij moest strafregels schrijven. Laatste twee matches (verlies in PHX, winst in SAC) waren qua score okquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is Siakam al langs de psycholoog geweest denk je?
En Embiid, Simmons injuredquote:As the Philadelphia 76ers prepare to take on the Denver Nuggets Saturday afternoon with seven healthy players, coach Doc Rivers said he believes the NBA should have postponed the game.
This after the Sixers had eight players in the NBA's health and safety protocols Friday in the wake of guard Seth Curry testing positive for COVID-19
Als je kijkt wat er op het veld staat, dat heeft met zn allen evenveel waarde in fantasygames als Joker Jokic in zn eentjequote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Sixers komen zo weer wat met beide benen op de grond
edit: oh wacht, Sixers flink gehavend schijnt
[..]
En Embiid, Simmons injured
Siakam wil wegquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is Siakam al langs de psycholoog geweest denk je?
Ze spelen nu in Florida, dan zou ie dus als een malle moeten balken dit seizoenquote:
Was te verwachten, compleet chaotisch verloop van het seizoen. En hier bij ons zitten ze alweer vrolijk hardop te denken aan een EK met publiek.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
3 wedstrijden op een rij aan het einde van het seizoen
Hij vindt het zo leuk in het zuiden dat ie er straks niet weg wilquote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze spelen nu in Florida, dan zou ie dus als een malle moeten balken dit seizoen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Net als Harden een schofterig stuk vreten
Staande voet ontslag, weg ermeequote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Net als Harden een schofterig stuk vreten
Nah, gewoon laten verplicht ballen (contract = contract) en voor de rest van het jaar op 1200 dollar per maand na zijn hele salaris gebruiken om een aantal woonblokken in Brooklyn die door corona in de problemen zitten een steun in de rug te geven. Is iig iets terugdoen voor de gemeenschapquote:
Ze hebben nu weer nieuwe theatrale strengere regels maar ik geef het nog een paar weken voordat ze het seizoen weer stopzetten . Nu al teveel wedstrijden die uitgesteld worden en teams die moeten spelen met hun hele G-league ploegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was te verwachten, compleet chaotisch verloop van het seizoen. En hier bij ons zitten ze alweer vrolijk hardop te denken aan een EK met publiek.
Op naar Disney World!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben nu weer nieuwe theatrale strengere regels maar ik geef het nog een paar weken voordat ze het seizoen weer stopzetten . Nu al teveel wedstrijden die uitgesteld worden en teams die moeten spelen met hun hele G-league ploeg
Ja die gaan natuurlijk voor geen meter helpen wanneer de speler(s) het in eerste instantie buiten de club oplopen. Ik snap wel dat de elleboog ipv handje klap etc de kans om verspreiding limiteert, maar alsof er ook maar 10% van de spelers zich daar aan gaat houden in de eigen kleedkamer, wellicht met de tegenstander, maar daar blijft het ook wel bij lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben nu weer nieuwe theatrale strengere regels maar ik geef het nog een paar weken voordat ze het seizoen weer stopzetten . Nu al teveel wedstrijden die uitgesteld worden en teams die moeten spelen met hun hele G-league ploeg
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja die gaan natuurlijk voor geen meter helpen wanneer de speler(s) het in eerste instantie buiten de club oplopen. Ik snap wel dat de elleboog ipv handje klap etc de kans om verspreiding limiteert, maar alsof er ook maar 10% van de spelers zich daar aan gaat houden in de eigen kleedkamer, wellicht met de tegenstander, maar daar blijft het ook wel bij lijkt mij.
Zeker als je ziet hoeveel van die gasten een dwaas blijken te zijn. Porter Jr, Irving, Danuel House, Harden, die andere gasten van de Rockets die lekker met z'n 5-en ofzo naar de kapper gingen etc etc.
Waaaaat? Die Harden is zeker 20 kilo aangekomen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit komt nogal scheef over .
Wie wil hem nou nog hebben?quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waaaaat? Die Harden is zeker 20 kilo aangekomen.![]()
Dat is toch niet normaal?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waaaaat? Die Harden is zeker 20 kilo aangekomen.![]()
Dat is toch niet normaal?
Zat teams denk ik maar ze willen er niet veel voor opgeven .quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit komt nogal scheef over .
Houston trade niet met de Nets als Irving niet die kant op gaat lijkt mij?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toch wel geruchten dat die trade er gaat komen. Ofwel Sixers, ofwel Nets.
Interessant. Zou enerzijds matig zijn als Harden naar Brooklyn gaat, want je hebt best wel een mooi league op dit moment met veel teams met twee goede spelers.
Anderzijds, ik zit niet te wachten op een Lakers threepeat, geen enkel team komt op dit moment in de buurt van dat geforceerde superduo.
Das een hele hoop voor een bewezen choker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Zal wel Simmons+ filler + picks voor Harden worden, denk ik tenminste.
Houston heeft natuurlijk ook de trade packages gezien voor PG13 en Davis, die zijn niet helemaal koekoek daarquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das een hele hoop voor een bewezen choker.
Hopelijk naar de Nets voor de ultieme shitshow met Kyrie en een coach die niks te zeggen heeft.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou zeg het maar.
Irving+Lavert en alle picks?
Hele goede deal voor Indianaquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:24 schreef DrMarten het volgende:
[ twitter ]
Deze vind ik ook wel bijzonder.
Geen super groot probleem. Jordan starten, finishen met Green op de 5.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook wel grappig dat Brooklyn geen center heeft op redelijk niveau (Jordan is een hopeloos geval )
Geen enkele verdediging . Maar dat is ook wel te verwachten als je D'Antoni als coach hebt (Nash nemen ze niet serieus )quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:54 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Geen super groot probleem. Jordan starten, finishen met Green op de 5.
Defense is er toch al niet haha..quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen enkele verdediging . Maar dat is ook wel te verwachten als je D'Antoni als coach hebt (Nash nemen ze niet serieus )
Dat is KD's vriendje ja . Maar de manier van spelen is in alles D'Antoni , Nash is een boegbeeld voor naar buiten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Defense is er toch al niet haha..
Denk overigens dat ze Nash wel respecteren, oud topspeler, hebben waarschijnlijk goedkeuring gegeven voor aanstellen van Nash..
D’Antoni is verantwoordelijk voor de offense ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is KD's vriendje ja . Maar de manier van spelen is in alles D'Antoni , Nash is een boegbeeld voor naar buiten.
Vol aan het gokken op de buyout-markt natuurlijk. Zo kwam Cleveland ook voortdurend aan prima restspelers.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook wel grappig dat Brooklyn geen center heeft op redelijk niveau (Jordan is een hopeloos geval )
ESPN zijn vieze LeHole kruipers.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Als je je na het schieten omdraait gaan ze het nu ook al no-look noemen?
[ twitter ]
Ridnour (of eigenlijk zijn contract) werd ooit vier keer in een week getrade.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:12 schreef Attitude het volgende:
Blijf het elke keer vreemd vinden dat een speler tijdens seizoen van ploeg wisselt. Ja ik weet dat het kan voorkomen maar blijft vreemd.
Hoe doen de rookies Maledon en Pokusevski het tot nu toe?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekkere pot van OKCTerug komen van 22 down en winnen in OT
![]()
SGA career high, en Dort wederom fenomenaal. Grootste steal in de huidige NBA, 4 jaar onder contract voor 1,3 miljoen oid per jaar.
Ha, ik heb het zoveel mogelijk gelaten zoals het was (wil de originele maker niet voor het hoofd stoten), maar wel de clubs opgeleukt met hun clublogo zodat je iets sneller ziet wie er ook alweer bij elkaar zitten en wat links onder een spoiler gezet om het wat in te korten. Misschien dat de divisie's zo onder elkaar niet erg overzichtelijk zijn en beter naast elkaar kunnen maar dan kan je de championships niet echt kwijt.quote:
Pokusevski is 'tegenvallend' op het eerste gezicht. Z'n shooting is vrij dramatisch op het moment, maar je ziet wel dat hij talent heeft. Hij maakt nog heel veel fouten, vooral defensief gezien, en lijkt soms zelfs de NBA regels niet helemaal te kennen. Hij had bijvoorbeeld een goaltending een paar wedstrijden terug tegen hem omdat hij iets deed dat in de Euro league mag, maar in de NBA niet. Hij maakt wel snel stapjes, en je ziet wel echt dat hij visie heeft en z'n lengte goed kan gebruiken voor blocks etc. Is ook erg actief om vrij te komen, en komt dat vaak ook. Zou kunnen dat het andere team hem open laat vanwege z'n schiet percentages thoughquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekkere pot van OKCTerug komen van 22 down en winnen in OT
![]()
SGA career high, en Dort wederom fenomenaal. Grootste steal in de huidige NBA, 4 jaar onder contract voor 1,3 miljoen oid per jaar.
Boooooommmm!!!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
Het is vandaag MLK-day dus veel vroege wedstrijden
Nou, inderdaad, zoals hij de slams eventjes doet, verbaast mij ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Durant is trouwens gewoon weer smerig goed. Alsof er helemaal niets gebeurd is met z’n achilles, bizar.
En het ziet er allemaal zo makkelijk uit bij hem. Scheelt ook wel dat ie over iedereen heen kan schietenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Durant is trouwens gewoon weer smerig goed. Alsof er helemaal niets gebeurd is met z’n achilles, bizar.
3 op 12 3punters is dan wel weer magertjes. Hij schiet ze nog niet heel lekker binnen dit seizoen. Ook Oubrie maar 2 uit 8, die heeft het ook nog niet.quote:
Ben wel blij voor hem wat dat betreft, een blessure waardoor je carriere in het slop raakt of zelfs beeindigt gun je niemand. Het is niet de meest sympathieke kerel in de NBA, maar het blijft wel een genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Wiggins valt dan weer wel op in positieve zin.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 op 12 3punters is dan wel weer magertjes. Hij schiet ze nog niet heel lekker binnen dit seizoen. Ook Oubrie maar 2 uit 8, die heeft het ook nog niet.
Sexton ging goed los zo te zien. Hoewel KD een vrijwel gelijke bazenprestatie neerzette.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooi staaltje verdedigen van de Nets haha. Bizar weer.
Ja baas. Iemand in mn fantasy leagye had Sexton gistermiddag gedroptquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sexton ging goed los zo te zien. Hoewel KD een vrijwel gelijke bazenprestatie neerzette.
Ze hebben nu een big three die elke game goed is voor 100 punten, maar verdedigen kunnen ze voor geen meter. Zo ga je dus geen ring winnen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooi staaltje verdedigen van de Nets haha. Bizar weer.
Wie had dat vantevoren nou kunnen verzinnen, op papier zouden de Cavs helemaal overhoop gespeeld moeten wordenquote:
Cavs zijn nu 8-7 zag ik, weet niet of dat tegen behoorlijke tegenstanders is bewerkstelligd (iig 2x Netsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie had dat vantevoren nou kunnen verzinnen, op papier zouden de Cavs helemaal overhoop gespeeld moeten worden
Cavs doen het inderdaad redelijk, Knicks ook, die wonnen laatst nog van de Warriors, die op Thompson na compleet waren.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Cavs zijn nu 8-7 zag ik, weet niet of dat tegen behoorlijke tegenstanders is bewerkstelligd (iig 2x Nets)
Sixers en Knicks oa zie ik. Maar tegenwoordig weet je niet of dat dan tegen een zwaar gehavend team was.
Met een beetje geluk draften jullie wel drie toekomstige MVP’s. Als dat geen titels oplevert!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC wint veel te veel gamesGeen idee hoe we dit iedere keer weer flikken.
Gelukkig hebben we wel de 2 beste picks van de huidige nummer 10 en 12 uit het westen, en de huidige nummer 13 in het oosten. Lekker zo door blijven gaan Miami en Houston![]()
De Warriors pick is nu nummer 20 geloof ik, die is top 20 protected, dus als die nu even het 9de beste team in de league kunnen worden zou dat ook chill zijn.
Zag het gisteren ja, trieste zaak, veel te jong heengegaan en maar weer eens een bevestiging dat mensen dat Covid maar beter eens serieus kunnen gaan nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
Kak, ik lees net pas dat Sekou Smith is overleden. Als je een beetje podcasts luistert of NBA artikelen leest kon je niet om hem heen.
48 jaar, overleden aan Covid.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens wie hebben er hier allemaal beetje medelijden met Beal?
Spelen met Westbrick ipv Wall kan een man tot wanhoop drijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens wie hebben er hier allemaal beetje medelijden met Beal?
Las het gisteravond ook inderdaad. Heftig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
Kak, ik lees net pas dat Sekou Smith is overleden. Als je een beetje podcasts luistert of NBA artikelen leest kon je niet om hem heen.
48 jaar, overleden aan Covid.
Bij Miami zag ik er plukjes flink verspreid zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:02 schreef Salina het volgende:
Welke teams hebben er nu eigenlijk al publiek bij de wedstrijden? Alleen de Utah Jazz of ook andere teams?
Bij Utah zit er naar schatting 1000-1500 man verspreid op de tribunes denk ik?
Ah ok, al een tijdje de Heat niet meer gezien, ik zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Miami zag ik er plukjes flink verspreid zitten
Volgens mij zijn het alleen gasten en familie van de spelersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Miami zag ik er plukjes flink verspreid zitten
Rockets, Hawks, Cleveland , Orlando , Pelicans en Indiana waar best veel mensen mogen zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:02 schreef Salina het volgende:
Welke teams hebben er nu eigenlijk al publiek bij de wedstrijden? Alleen de Utah Jazz of ook andere teams?
Bij Utah zit er naar schatting 1000-1500 man verspreid op de tribunes denk ik?
Ik zal er eens op letten. Ik kijk maar een paar teams en zo nu en dan eens een wedstrijd tussen twee topteams b.v., maar toevallig heb ik van al deze teams die je opnoemt nog amper wat gezien. Valt me wel op dat ze in de VS al "verder" zijn met het weer toelaten van wat publiek.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rockets, Hawks, Cleveland , Orlando , Pelicans en Indiana waar best veel mensen mogen zitten
Hawks zijn wel vermakelijk , idem dito met de Rockets die nu weer leuk zijn om naar te kijken .quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten. Ik kijk maar een paar teams en zo nu en dan eens een wedstrijd tussen twee topteams b.v., maar toevallig heb ik van al deze teams die je opnoemt nog amper wat gezien. Valt me wel op dat ze in de VS al "verder" zijn met het weer toelaten van wat publiek.
Ik heb wel wat van de Hawks gezien, maar kan me geen publiek herinneren. Wel een leuk, jong team inderdaad. Veel talent (Young, Reddish, Hunter, Collins, Capela) en nog Bogdanovic en Gallinari er bij. Verwacht wel een playoff plek voor hun.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hawks zijn wel vermakelijk , idem dito met de Rockets die nu weer leuk zijn om naar te kijken .
En het zijn vooral staten die het toelaten waar Covid niet echt een thema is . Warriors bijv willen ook toeschouwers maar de staat laat het niet toe.
Nja, zonder KD... Ook tegen de betere teams gaan ze gewoon veel scoren hoor. Maar defense kan wel een issue worden ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef GotenSSJ het volgende:
De Nets hebben een groot probleem wanneer ze tegen een beter team spelen dan de Thunder afgelopen nacht. Wij hebben een belabberde defense, dus geven even 147 punten wegMaar, scoren er ook 125 ofzo, en zijn het 1 na slechtste offensieve team in de league. Dat gaat de Nets wel in de weg zitten, om echt ver te komen, lijkt mij zo.
Z'n vervanger ging wel 9/11 FGs en 19 punten he, het is niet alsof z'n vervanger met 0 punten de arena uit ging. Durant zal er dan 30 scoren oid, maar als je 125 punten opgeeft tegen dit Thunder team, ga je tegen andere ploegen een zware avond tegemoet denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:49 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nja, zonder KD... Ook tegen de betere teams gaan ze gewoon veel scoren hoor. Maar defense kan wel een issue worden ja.
Nee offensief..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Z'n vervanger ging wel 9/11 FGs en 19 punten he, het is niet alsof z'n vervanger met 0 punten de arena uit ging. Durant zal er dan 30 scoren oid, maar als je 125 punten opgeeft tegen dit Thunder team, ga je tegen andere ploegen een zware avond tegemoet denk ik.
Edit: Of bedoel je KD defensief gezien?
Ik zat ook te kijken, alles valt goed voor ze inderdaad. 15-17 3pt shooting en Jokic met 33. En dat in de eerste helft.quote:
Lijkt meer op de score van een all stargame dan van een normale wedstrijd. Alsof beide teams geen zin hadden in verdedigen.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:00 schreef GotenSSJ het volgende:
149 punten opgeven tegen het team met het slechtste record in de league, dan kom je er wel. Misschien zit ik er totaal naast, maar ik zie niet hoe dit huidige team de LA teams, Philly, Denver etc gaat verslaan in een 7 game series.
De Nets hebben een defensieve speler nodig, geen idee wie er beschikbaar is overigens.
Nets zullen er best zin in hebben, maar ze kunnen het gewoon niet. Ze hadden inplaats van Harden beter een rimprotector kunnen binnenhalen.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt meer op de score van een all stargame dan van een normale wedstrijd. Alsof beide teams geen zin hadden in verdedigen.
Doncic is dikkig en schiet kut (28% van 3) en Porzingis is ook niet echt fitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
Mavs kut bezig, en nu weer net zuur van de Suns verloren. Niet echt meegekregen of ze spelers missen of gewoon niet zo goed presteren.
Prestaties van Doncic lijken (even scorebordjournalist), niet verkeerd tochquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doncic is dikkig en schiet kut (28% van 3) en Porzingis is ook niet echt fit
Maar zijn % blijven slecht . Maar hij moet het alleen doen zo te zien omdat Porzingis matig is , vervalt snel in het nemen van onmogelijke schoten die alleen Curry en Lillard consistent maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prestaties van Doncic lijken (even scorebordjournalist), niet verkeerd toch
[ afbeelding ]
Nets lijkt fan te zijn van de Frank Wormuth methode: maak één punt meer dan je tegenstanderquote:Op maandag 1 februari 2021 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nets zullen er best zin in hebben, maar ze kunnen het gewoon niet. Ze hadden inplaats van Harden beter een rimprotector kunnen binnenhalen.
Jammer dat die verder geen enkele hulp heeft. Zag er weer ziedend uit aan het einde van de wedstrijd.quote:
Blijft er aan de zijkant geen ruimte over of je moet het veld groter makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld belachelijk gemaakt worden hier, maar wat denken jullie er van om de 3 punt lijn verder naar achteren te brengen?
Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dat alle teams constant 3’tjes gooien. Het begint ongeveer een potje basketbal te worden waarin het team dat een acceptabel 3% percentage schiet wint, terwijl het andere team een off night heeft maar toch maar 3tjes blijft schieten omdat er anders geen beginnen meer aan is. Teveel spelers schieten een ‘te hoog’ percentage momenteel denk ik.
Ik snap dat een 3 meer punten geeft dan 2, en dat het momenteel de beste strategie is, maar fucking hell sommige potten zijn dodelijk saai om te kijken.
Je zou inderdaad de ‘corner 3’ kunnen elimineren, en de lijn ergens vanuit de zijkant laten komen in dit geval. De corner 3 is natuurlijk ook het hoogste percentage.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijft er aan de zijkant geen ruimte over of je moet het veld groter maken![]()
Als je geen 3-tjes tegen wil moet je maar anders verdedigen. Wat ze wel moeten doen is eens normaal gaan scheidsen bij al die moving screens die worden gezet (mede om de schutter vrij te laten komen). Ze fluiten voor allerlei kleine dingetjes maar op een of andere manier slechts bij hoge uitzondering voor die onreglementaire picks.
Als je ziet hoe precies ze met een charge callen vaak bezig zijn, zijn die moving screens nog grappiger. Je kan nog wel zeggen dat het een direct een actie met de bal is en het ander een speler zonder de bal betreft, maar het effect op de scoringspoging is erg groot vind ik als je steeds eigenlijk 99% zeker bent dat je pick gaat werken omdat je wat mee mag bewegen en iemand zo goed als nooit goed om de pick heen kan om verder te verdedigen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je zou inderdaad de ‘corner 3’ kunnen elimineren, en de lijn ergens vanuit de zijkant laten komen in dit geval. De corner 3 is natuurlijk ook het hoogste percentage.
Makkelijk gezegd natuurlijk dat je dan maar anders moet gaan verdedigen, maar met het huidige aanvallende talent in de league is dat in praktijk niet te doen denk ik. Zeker omdat als je ook maar in de buurt van een schutter komt, je direct 3 free throws om je oren krijgt.
Moving screens ben ik het helemaal mee eens overigens, lachwekkend hoe weinig die gecalled worden.
Porzingis kan niet lopen , rest van het team loopt er als verdoofd bijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:47 schreef danusz1986 het volgende:
Oubre career high en GS sloopt Dallas. Wat is er toch met dat team aan de hand?
Langste vrouwen ter wereld helpt blijkbaar niet bij het basketballquote:Op zondag 7 februari 2021 01:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie een stukje van Oranje dames EK Kwalificatie op Ziggo.. wat een kneuzenkermis. Je verwacht niet veel maar het is wel erg slecht voor de besten van Nederland.
Scheidsen doet men maar losjes want ze veranderen steeds van pivot voet en het mag. Ik hou maar op want zo'n beetje alles is kut.
Ze zijn allemaal een beetje lompig gebouwd, zelfs de guards. Ze speelden tegen Slowakije en daar zie je snelle behendige vrouwen waarvan de heupen niet op slot zitten. Maar vooral de skills schrok ik van, de point guard dribbelt op eigen voet, als ze passt is het niet strak maar alsof een chest pass backspin nodig heeft. Kip zonder kop drive. Veel travelling (maar daar fluit men blijkbaar niet zo voor). Layups missen. Airballs. Etceteraquote:Op zondag 7 februari 2021 01:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Langste vrouwen ter wereld helpt blijkbaar niet bij het basketball
Goede “analyse” weer man🤣. Wedstrijd was inderdaad slecht. Waarschijnlijk spanning, en Slowakije is een slechte match-up voor dit team. Maar deze groep heeft van veel betere teams gewonnen laatste jaren dus dit slaat weer nergens op allemaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 02:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal een beetje lompig gebouwd, zelfs de guards. Ze speelden tegen Slowakije en daar zie je snelle behendige vrouwen waarvan de heupen niet op slot zitten. Maar vooral de skills schrok ik van, de point guard dribbelt op eigen voet, als ze passt is het niet strak maar alsof een chest pass backspin nodig heeft. Kip zonder kop drive. Veel travelling (maar daar fluit men blijkbaar niet zo voor). Layups missen. Airballs. Etcetera
Dat ze zich nog konden plaatsen voor een EK geeft wel aan dat ze wel wat kunnen lijkt me ja, of de rest in Europa moet wel heel slecht zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 13:41 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Goede “analyse” weer man🤣. Wedstrijd was inderdaad slecht. Waarschijnlijk spanning, en Slowakije is een slechte match-up voor dit team. Maar deze groep heeft van veel betere teams gewonnen laatste jaren dus dit slaat weer nergens op allemaal.
Smart was er niet bij toch? Of inmiddels wel weer? Die is nog wel okquote:Op maandag 8 februari 2021 08:00 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat Boston Celtics een vreselijk povere ploeg zeg, als het bij Tatum even niet loopt is het helemaal, maar dan ook helemaal niks meer. En maar drietjes blijven schieten, ook al valt er helemaal nks. En een Kemba Walker die meen ik 4 uit 19 schiet, moeten ze die serieus een salaris betalen voor zo'n wanprestatie?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:03 schreef PowerLoungen het volgende:
https://streamable.com/1ygur2
En dan sta je daar weer Curry met al die troep om je heen
Goede schijnbeweging van aan welke kant hij de pick gaat zettenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 05:03 schreef PowerLoungen het volgende:
https://streamable.com/1ygur2
En dan sta je daar weer Curry met al die troep om je heen
Curry of Kerr zal best wat tegen hem zeggen, maar gok dat ie zelf ook wel weet dat het niet zo slim wasquote:Op woensdag 10 februari 2021 10:33 schreef Hathor het volgende:
Zou iemand Green na de de wedstrijd nou aanspreken op zo'n idioot schot met nog genoeg tijd op de klok voor betere opties, of mag hij dat gewoon allemaal?
Vraag me af of ie dit zo bedoelde of dat ie in eerste instantie de bal de hoek in wilde passen maar zich in midair bedacht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:39 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Derrick Rose eerste potje voor de Knicks gespeeld
Zich mid air bedacht, verdediger in de weg, zie:quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vraag me af of ie dit zo bedoelde of dat ie in eerste instantie de bal de hoek in wilde passen maar zich in midair bedacht.Beetje een MJ actie wel.
10 drietjes, cheatmode.quote:
Nou maar hopen dat ie weer eens een heel jaar heel blijft. Het zal met Curry erbij al een hele klus worden om de playoffs te halen, maar als hij wegvalt winnen ze geen enkele pot meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit sowieso al op MVP niveau uit zijn 2016 seizoen
Die halen ze wel denk als 8ste of 7de seed maar dan moet die wel eens fit blijven ja . Zijn vervanger zou zelfs niet in Europa kunnen rekenen op speeltijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie weer eens een heel jaar heel blijft. Het zal met Curry erbij al een hele klus worden om de playoffs te halen, maar als hij wegvalt winnen ze geen enkele pot meer.
Echt hele partij (flink) voorstaan en dan bij de laatste 1:20 min alsnog achter, dan ga je zeker met een kutgevoel het veld af.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekkere potten van OKC de laatste tijdLang voorstaan en dan even een paar minuutjes aan het einde als een natte krant spelen.
2x lakers naar OT, nu de Nuggets van 8 of 10 achter terug laten komen in de laatste 6 minuten. Cade Cunningham here we come
Welnee. Wat hebben we er aan om deze potten te winnen? Geef mij de top 3 pick maar ipv blijven proberen. Gewoon 40-42 minuten normaal spelen en het dan weggeven, prima wat mij betreft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Echt hele partij (flink) voorstaan en dan bij de laatste 1:20 min alsnog achter, dan ga je zeker met een kutgevoel het veld af.
Neuh, Wolves gaan gewoon voor die tweede nr 1 pick op rij. Om vervolgens nog steeds niets te presteren waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekkere potten van OKC de laatste tijdLang voorstaan en dan even een paar minuutjes aan het einde als een natte krant spelen.
2x lakers naar OT, nu de Nuggets van 8 of 10 achter terug laten komen in de laatste 6 minuten. Cade Cunningham here we come
Wolves moeten sowieso top 3 picken want anders zijn ze die pick kwijt aan GSWquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:26 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Neuh, Wolves gaan gewoon voor die tweede nr 1 pick op rij. Om vervolgens nog steeds niets te presteren waarschijnlijk
Niet gekeken, maar blijkbaar was Nets-Warriors een blowout.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
Zowel Nets - Warriors als Heat - Jazz lijkt me vannacht wel een leuke potje
Ja, door Curry z'n goede spel afgelopen tijd iets teveel van gehoopt. Nets uiteraard wat meer mannetjes waar ze op kunnen leunen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar blijkbaar was Nets-Warriors een blowout.
Warriors hebben teveel spelers die het leuk kunnen doen tegen teams onder .500 maar zodra ze tegen een topteam moeten geven ze nooit thuis (Oubre, Wiggins, Green en ga zo maar door)quote:Op zondag 14 februari 2021 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, door Curry z'n goede spel afgelopen tijd iets teveel van gehoopt. Nets uiteraard wat meer mannetjes waar ze op kunnen leunen.
Heat ook met opeens een 15 punten vs 31 voor de Jazz derde kwart
Klay groot gemis bij het dragen ja. Als ik naar hun record kijk dan is het nogal wisselend, Lakers winnen ze van, Clippers 2 keer gespeeld waarvan 1 keer gewonnen, zo ook bij Blazers Mavs en Spurs. Hoewel er dit seizoen teveel wisseling is qua teamsterkte door corona en blessures om daar echt wat uit te kunnen concluderen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Warriors hebben teveel spelers die het leuk kunnen doen tegen teams onder .500 maar zodra ze tegen een topteam moeten geven ze nooit thuis (Oubre, Wiggins, Green en ga zo maar door)
Lakers waren aan het coasten en de Blazers , Mavs en Spurs zijn meh nu . Maar verder worden ze gewoon weggeblazen zoals bij Denver , Utah en de Suns . Op een slechte dag gaan ze onderuit tegen zelfs de Knicks en kunnen ze nog steeds geen 3 op een rij winnen. Middelmatig team met uitschieters maar ook flinke dalen .quote:Op zondag 14 februari 2021 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klay groot gemis bij het dragen ja. Als ik naar hun record kijk dan is het nogal wisselend, Lakers winnen ze van, Clippers 2 keer gespeeld waarvan 1 keer gewonnen, zo ook bij Blazers Mavs en Spurs. Hoewel er dit seizoen teveel wisseling is qua teamsterkte door corona en blessures om daar echt wat uit te kunnen concluderen.
Denk niet dat het maanden is... Achillespees is niet gescheurd. Had een kleinere blessure in dat gebied, die is iets erger geworden.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:32 schreef Hathor het volgende:
Davis wss maanden eruit met een achillespees blessure, dan ziet de competitie er ineens heel anders uit.
Effe afwachten maar, foto's zullen later meer duidelijkheid geven. Is dit niet een blessure die hem al eerder langere tijd aan de kant heeft gehouden?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:35 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk niet dat het maanden is... Achillespees is niet gescheurd. Had een kleinere blessure in dat gebied, die is iets erger geworden.
Vorige week 2 games gemist met "Achilles tendinosis".quote:Op maandag 15 februari 2021 11:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Effe afwachten maar, foto's zullen later meer duidelijkheid geven. Is dit niet een blessure die hem al eerder langere tijd aan de kant heeft gehouden?
Portland staat lekker te ballen de laatste tijd. En dat zonder McCollum en Nurkic. Kan nog leuk worden als die weer terug zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
Arme Doncic knallend met 44 maar net niet genoeg om te winnen van de Blazers
Ze staan 5e in de West. @PowerLoungen vindt ze echter meh. Dus ik kijk het nog even aanquote:Op maandag 15 februari 2021 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Portland staat lekker te ballen de laatste tijd. En dat zonder McCollum en Nurkic. Kan nog leuk worden als die weer terug zijn.
Mja het is de Lillardshow maar zoals altijd zal het wel weer compleet opbranden als de play-offs beginnen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze staan 5e in de West. @:PowerLoungen vindt ze echter meh. Dus ik kijk het nog even aan
Is wel zo (helaas)quote:Op maandag 15 februari 2021 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mja het is de Lillardshow maar zoals altijd zal het wel weer compleet opbranden als de play-offs beginnen.
Dan staat alleen uncle Drew nog een overgang van Westbrook in de weg, dan zijn ze bijna compleet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Andre Roberson naar de Nets. Die komt niet meer op z’n oude niveau terug, maar heeft wellicht nog iets van defense ipv wat er nu rond loopt
Als ik iemand een ring gun is hij het wel. DPOY niveau, om vervolgens z’n knie op te blazen. What could have been.
Nets zijn wel lekker bezig om OKC 2.0 op te zetten daar, 5 voormalig Thunder spelers nu
Dat zou wel een sensatie zijn. Kan Green wellicht ook eens een finale hale met de oude OKC corequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan staat alleen uncle Drew nog een overgang van Westbrook in de weg, dan zijn ze bijna compleet.
Moeten natuurlijk ook nog wel even Ibaka lospeuteren van de Clippers, dan is het feest compleet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:34 schreef peasant het volgende:
[..]
Dat zou wel een sensatie zijn. Kan Green wellicht ook eens een finale hale met de oude OKC core
Ja scoren kunnen ze wel.quote:
Gefeliciteerd Marcin Gortat allenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:09 schreef Zipportal het volgende:
@:PowerLoungen en ik wensen de GOAT een fijne verjaardag.
Curry weet verdomde goed dat hij omringt is door jan rap en zijn ouwe moer, dus hij zal wel de drang hebben om het dan maar helemaal alleen te doen. Soms lukt het, en soms ook niet. tijd dat Klay weer terug komt, hopelijk op 100%.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Curry met weer wat goede schoten richting einde maar om dan per se te willen schieten als je een fanatieke double team zo op je hebt, ipv van iemand anders de gelijkmaker voor OT toe te vertrouwen...
En ook van iets van 17 punten achter naar 13 voor te gaan en dan nog zo verliezen, ha
Donkey geeft hem eigenlijk geen andere keuze door die bal openstaand gelijk naar hem naar te passen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Curry met weer wat goede schoten richting einde maar om dan per se te willen schieten als je een fanatieke double team zo op je hebt, ipv van iemand anders de gelijkmaker voor OT toe te vertrouwen...
En ook van iets van 17 punten achter naar 13 voor te gaan en dan nog zo verliezen, ha
Het klopt dat Green alleen oog had voor Curry, maar alsnog was er al die tijd ook prima nog tijd voor Curry om de mega wide open staande Oubre aan te spelenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Donkey geeft hem eigenlijk geen andere keuze door die bal openstaand gelijk naar hem naar te passen.
Die 2 dagen daarvoor een gamewinner tegen de Heat miste.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het klopt dat Green alleen oog had voor Curry, maar alsnog was er al die tijd ook prima nog tijd voor Curry om de mega wide open staande Oubre aan te spelen
Oh haha, die recap had ik gemist. Maar het is duidelijk gebrek aan algeheel vertrouwen, want Oubre zat gisteren juist goed in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 dagen daarvoor een gamewinner tegen de Heat miste.
Die is sowieso goed op dreef de laatste tijd al moet die ophouden met die achterlijke kushandjes en vreemde gebaartjes na een scorequote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh haha, die recap had ik gemist. Maar het is duidelijk gebrek aan algeheel vertrouwen, want Oubre zat gisteren juist goed in de wedstrijd.
Zag het net ja, moest even goed in mijn ogen wrijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
De Oranje mannen hebben gewonnen van Kroatie (65-57) en hebben zich geplaatst voor het EK
Erg mooi.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat niet best met de Lakers zonder Davis, nu ook al verliezen van de Wizards
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef Hathor het volgende:
Als ik Stevens was zou ik Walker verbieden om nog ooit een driepunter te schieten, zelfs al staat hij helemaal open, wat een slechte schutter is dat zeg.
Over Utah gesproken, de poep gaat daar hard de ventilator raken voor team executive Dennis Lindsey, die in 2015 tegen toenmalig Jaz speler Elijah Millsap "if u say one more word, I’ll cut your Black ass and send you back to Louisiana” gezegd schijnt te hebben. In de VS kan je tegenwoordig al voor veel minder op straat komen te staan, dus dit ziet er niet best uit voor hem.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Jazz zijn erg goed bezig met hun 26-6 record. Van Stockton Malone naar Mitchell Gobert
Zo'n uitspraak is wel een dermate foute, slavendrijverachtige dat hij wel doei doei kan zeggen lijkt me. Ook al weet je de context niet, wat de speler bijvoorbeeld heeft gezegd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Over Utah gesproken, de poep gaat daar hard de ventilator raken voor team executive Dennis Lindsey, die in 2015 tegen toenmalig Jaz speler Elijah Millsap "if u say one more word, I’ll cut your Black ass and send you back to Louisiana” gezegd schijnt te hebben. In de VS kan je tegenwoordig al voor veel minder op straat komen te staan, dus dit ziet er niet best uit voor hem.
Ik verbaas me er alleen wel over dat het nu pas naar buiten komt, het is meer dan 6 jaar geleden. Als dit nou meteen naar buiten was gekomen dan was er wat voor te zeggen geweest, nu krijg ik de indruk dat die gast een agenda heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n uitspraak is wel een dermate foute, slavendrijverachtige dat hij wel doei doei kan zeggen lijkt me. Ook al weet je de context niet, wat de speler bijvoorbeeld heeft gezegd.
Als Jeremy Lin steeds harder begint te roepen zullen ze ook wel zeggen dat die een agenda heeft . Narratief moet en zal overeind blijvenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik verbaas me er alleen wel over dat het nu pas naar buiten komt, het is meer dan 6 jaar geleden. Als dit nou meteen naar buiten was gekomen dan was er wat voor te zeggen geweest, nu krijg ik de indruk dat die gast een agenda heeft.
Hij is 'coronavirus' genoemd tijdens een game of niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Jeremy Lin steeds harder begint te roepen zullen ze ook wel zeggen dat die een agenda heeft . Narratief moet en zal overeind blijven
Dat is bij wel meer teams zo, ben vergeten welke maar viel me laatst ook op bij een partij die ik keek, dat het lachwekkend wordt als men verder gaat dan een licht gekleurde bril, zelfs voor de fans van dat team zelf lijkt me.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Holy shit, het commentator team van de Hawks moet wel het allerslechtste zijn in de hele NBA.
Ik zit nu richting het einde van het eerste kwart, het staat 28-26 voor de Hawks, en alles wat de Hawks doen (vooral Trae Young en John Collins) is geweldig, fantastisch, fenomenaal. Daarentegen elk gemist schot van de Thunder is waanzin dat hij van daar schiet, poor shot selection, slecht uitgespeeld, geen idee wat ze met de bal moeten doen etc etc. Er zijn zelfs al superlatieven als 'The Hawks are just destroying the Thunder' zijn al voorbij gekomen toen ze 5 punten voor stonden.
Normaal irriteer ik me niet zo aan commentatoren, buiten Wytse van der Goot op de Nederlandse TV, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Fox moet zich echt kapot schamen dat je zulke Trae Young/Hawks dickriders commentaar laat doen voor je uitzendingsmaatschappij. Ik begrijp best dat ze geheel objectief zijn, maar deze gasten kijken door 17 roze gekleurde hawks-brillen heb ik het idee. Je stata verdorie 2 punten voor en doet alsof je 50 punten voorstaat man.
/rant, nu weer verder kijken
Yup, men zegt er alleen niet bij door wie.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is 'coronavirus' genoemd tijdens een game of niet?
De 'bitch ass white boy' van Harrell tegen Luca afgelopen playoffs werd ook vakkundig genegeerdquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Yup, men zegt er alleen niet bij door wie.
Ho ho ho, Harrell heeft hem even een high five gegeven voor de volgende pot. Zand erover.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De 'bitch ass white boy' van Harrell tegen Luca afgelopen playoffs werd ook vakkundig genegeerd
Neemt niet weg dat het een sterk staaltje meten met twee maten is.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ho ho ho, Harrell heeft hem even een high five gegeven voor de volgende pot. Zand erover.
Was sarcastisch.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een sterk staaltje meten met twee maten is.
Yup , maar ook over de Aziatische bevolking in het algemeen daar . Dat ze worden bedreigd en desnoods vermoord door jeweetwel wie en dat het best wel vaak voorkomt . Daar zal je LeMao nooit over horenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is 'coronavirus' genoemd tijdens een game of niet?
Iedere keer dat hij commentaar geeft bij een Europese wedstrijd irriteer ik me mateloos aan hem. Altijd het overdreven 'gejuich' als Ajax of PSV scoort etc. Luister ook gewoon niet graag naar hem, geen prettig stemgeluid etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:26 schreef RipCity het volgende:
Wat heb je tegen Wytse goten? Toch beter dan de leo driessen’s van Nl?
De beste man gelooft echt dat Bruma en Mitroglu wereldspelers zijn , Tadic een hoger niveau kan halen dan Messi en dat Everton kampioen kan wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedere keer dat hij commentaar geeft bij een Europese wedstrijd irriteer ik me mateloos aan hem. Altijd het overdreven 'gejuich' als Ajax of PSV scoort etc. Luister ook gewoon niet graag naar hem, geen prettig stemgeluid etc.
Maar volgens mij zijn heel veel mensen erg tevreden over hem als commentator, dus het zal ongetwijfeld aan mij liggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |