Wie had dat vantevoren nou kunnen verzinnen, op papier zouden de Cavs helemaal overhoop gespeeld moeten wordenquote:
Cavs zijn nu 8-7 zag ik, weet niet of dat tegen behoorlijke tegenstanders is bewerkstelligd (iig 2x Netsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie had dat vantevoren nou kunnen verzinnen, op papier zouden de Cavs helemaal overhoop gespeeld moeten worden
Cavs doen het inderdaad redelijk, Knicks ook, die wonnen laatst nog van de Warriors, die op Thompson na compleet waren.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Cavs zijn nu 8-7 zag ik, weet niet of dat tegen behoorlijke tegenstanders is bewerkstelligd (iig 2x Nets)
Sixers en Knicks oa zie ik. Maar tegenwoordig weet je niet of dat dan tegen een zwaar gehavend team was.
Met een beetje geluk draften jullie wel drie toekomstige MVP’s. Als dat geen titels oplevert!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC wint veel te veel gamesGeen idee hoe we dit iedere keer weer flikken.
Gelukkig hebben we wel de 2 beste picks van de huidige nummer 10 en 12 uit het westen, en de huidige nummer 13 in het oosten. Lekker zo door blijven gaan Miami en Houston![]()
De Warriors pick is nu nummer 20 geloof ik, die is top 20 protected, dus als die nu even het 9de beste team in de league kunnen worden zou dat ook chill zijn.
Zag het gisteren ja, trieste zaak, veel te jong heengegaan en maar weer eens een bevestiging dat mensen dat Covid maar beter eens serieus kunnen gaan nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
Kak, ik lees net pas dat Sekou Smith is overleden. Als je een beetje podcasts luistert of NBA artikelen leest kon je niet om hem heen.
48 jaar, overleden aan Covid.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens wie hebben er hier allemaal beetje medelijden met Beal?
Spelen met Westbrick ipv Wall kan een man tot wanhoop drijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens wie hebben er hier allemaal beetje medelijden met Beal?
Las het gisteravond ook inderdaad. Heftig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
Kak, ik lees net pas dat Sekou Smith is overleden. Als je een beetje podcasts luistert of NBA artikelen leest kon je niet om hem heen.
48 jaar, overleden aan Covid.
Bij Miami zag ik er plukjes flink verspreid zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:02 schreef Salina het volgende:
Welke teams hebben er nu eigenlijk al publiek bij de wedstrijden? Alleen de Utah Jazz of ook andere teams?
Bij Utah zit er naar schatting 1000-1500 man verspreid op de tribunes denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |