Boooooommmm!!!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
Het is vandaag MLK-day dus veel vroege wedstrijden
Nou, inderdaad, zoals hij de slams eventjes doet, verbaast mij ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Durant is trouwens gewoon weer smerig goed. Alsof er helemaal niets gebeurd is met z’n achilles, bizar.
En het ziet er allemaal zo makkelijk uit bij hem. Scheelt ook wel dat ie over iedereen heen kan schietenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Durant is trouwens gewoon weer smerig goed. Alsof er helemaal niets gebeurd is met z’n achilles, bizar.
3 op 12 3punters is dan wel weer magertjes. Hij schiet ze nog niet heel lekker binnen dit seizoen. Ook Oubrie maar 2 uit 8, die heeft het ook nog niet.quote:
Ben wel blij voor hem wat dat betreft, een blessure waardoor je carriere in het slop raakt of zelfs beeindigt gun je niemand. Het is niet de meest sympathieke kerel in de NBA, maar het blijft wel een genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Wiggins valt dan weer wel op in positieve zin.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 op 12 3punters is dan wel weer magertjes. Hij schiet ze nog niet heel lekker binnen dit seizoen. Ook Oubrie maar 2 uit 8, die heeft het ook nog niet.
Sexton ging goed los zo te zien. Hoewel KD een vrijwel gelijke bazenprestatie neerzette.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooi staaltje verdedigen van de Nets haha. Bizar weer.
Ja baas. Iemand in mn fantasy leagye had Sexton gistermiddag gedroptquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sexton ging goed los zo te zien. Hoewel KD een vrijwel gelijke bazenprestatie neerzette.
Ze hebben nu een big three die elke game goed is voor 100 punten, maar verdedigen kunnen ze voor geen meter. Zo ga je dus geen ring winnen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooi staaltje verdedigen van de Nets haha. Bizar weer.
Wie had dat vantevoren nou kunnen verzinnen, op papier zouden de Cavs helemaal overhoop gespeeld moeten wordenquote:
Cavs zijn nu 8-7 zag ik, weet niet of dat tegen behoorlijke tegenstanders is bewerkstelligd (iig 2x Netsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie had dat vantevoren nou kunnen verzinnen, op papier zouden de Cavs helemaal overhoop gespeeld moeten worden
Cavs doen het inderdaad redelijk, Knicks ook, die wonnen laatst nog van de Warriors, die op Thompson na compleet waren.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Cavs zijn nu 8-7 zag ik, weet niet of dat tegen behoorlijke tegenstanders is bewerkstelligd (iig 2x Nets)
Sixers en Knicks oa zie ik. Maar tegenwoordig weet je niet of dat dan tegen een zwaar gehavend team was.
Met een beetje geluk draften jullie wel drie toekomstige MVP’s. Als dat geen titels oplevert!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC wint veel te veel gamesGeen idee hoe we dit iedere keer weer flikken.
Gelukkig hebben we wel de 2 beste picks van de huidige nummer 10 en 12 uit het westen, en de huidige nummer 13 in het oosten. Lekker zo door blijven gaan Miami en Houston![]()
De Warriors pick is nu nummer 20 geloof ik, die is top 20 protected, dus als die nu even het 9de beste team in de league kunnen worden zou dat ook chill zijn.
Zag het gisteren ja, trieste zaak, veel te jong heengegaan en maar weer eens een bevestiging dat mensen dat Covid maar beter eens serieus kunnen gaan nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
Kak, ik lees net pas dat Sekou Smith is overleden. Als je een beetje podcasts luistert of NBA artikelen leest kon je niet om hem heen.
48 jaar, overleden aan Covid.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens wie hebben er hier allemaal beetje medelijden met Beal?
Spelen met Westbrick ipv Wall kan een man tot wanhoop drijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens wie hebben er hier allemaal beetje medelijden met Beal?
Las het gisteravond ook inderdaad. Heftig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
Kak, ik lees net pas dat Sekou Smith is overleden. Als je een beetje podcasts luistert of NBA artikelen leest kon je niet om hem heen.
48 jaar, overleden aan Covid.
Bij Miami zag ik er plukjes flink verspreid zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:02 schreef Salina het volgende:
Welke teams hebben er nu eigenlijk al publiek bij de wedstrijden? Alleen de Utah Jazz of ook andere teams?
Bij Utah zit er naar schatting 1000-1500 man verspreid op de tribunes denk ik?
Ah ok, al een tijdje de Heat niet meer gezien, ik zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Miami zag ik er plukjes flink verspreid zitten
Volgens mij zijn het alleen gasten en familie van de spelersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Miami zag ik er plukjes flink verspreid zitten
Rockets, Hawks, Cleveland , Orlando , Pelicans en Indiana waar best veel mensen mogen zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:02 schreef Salina het volgende:
Welke teams hebben er nu eigenlijk al publiek bij de wedstrijden? Alleen de Utah Jazz of ook andere teams?
Bij Utah zit er naar schatting 1000-1500 man verspreid op de tribunes denk ik?
Ik zal er eens op letten. Ik kijk maar een paar teams en zo nu en dan eens een wedstrijd tussen twee topteams b.v., maar toevallig heb ik van al deze teams die je opnoemt nog amper wat gezien. Valt me wel op dat ze in de VS al "verder" zijn met het weer toelaten van wat publiek.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rockets, Hawks, Cleveland , Orlando , Pelicans en Indiana waar best veel mensen mogen zitten
Hawks zijn wel vermakelijk , idem dito met de Rockets die nu weer leuk zijn om naar te kijken .quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten. Ik kijk maar een paar teams en zo nu en dan eens een wedstrijd tussen twee topteams b.v., maar toevallig heb ik van al deze teams die je opnoemt nog amper wat gezien. Valt me wel op dat ze in de VS al "verder" zijn met het weer toelaten van wat publiek.
Ik heb wel wat van de Hawks gezien, maar kan me geen publiek herinneren. Wel een leuk, jong team inderdaad. Veel talent (Young, Reddish, Hunter, Collins, Capela) en nog Bogdanovic en Gallinari er bij. Verwacht wel een playoff plek voor hun.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hawks zijn wel vermakelijk , idem dito met de Rockets die nu weer leuk zijn om naar te kijken .
En het zijn vooral staten die het toelaten waar Covid niet echt een thema is . Warriors bijv willen ook toeschouwers maar de staat laat het niet toe.
Nja, zonder KD... Ook tegen de betere teams gaan ze gewoon veel scoren hoor. Maar defense kan wel een issue worden ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef GotenSSJ het volgende:
De Nets hebben een groot probleem wanneer ze tegen een beter team spelen dan de Thunder afgelopen nacht. Wij hebben een belabberde defense, dus geven even 147 punten wegMaar, scoren er ook 125 ofzo, en zijn het 1 na slechtste offensieve team in de league. Dat gaat de Nets wel in de weg zitten, om echt ver te komen, lijkt mij zo.
Z'n vervanger ging wel 9/11 FGs en 19 punten he, het is niet alsof z'n vervanger met 0 punten de arena uit ging. Durant zal er dan 30 scoren oid, maar als je 125 punten opgeeft tegen dit Thunder team, ga je tegen andere ploegen een zware avond tegemoet denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:49 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nja, zonder KD... Ook tegen de betere teams gaan ze gewoon veel scoren hoor. Maar defense kan wel een issue worden ja.
Nee offensief..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Z'n vervanger ging wel 9/11 FGs en 19 punten he, het is niet alsof z'n vervanger met 0 punten de arena uit ging. Durant zal er dan 30 scoren oid, maar als je 125 punten opgeeft tegen dit Thunder team, ga je tegen andere ploegen een zware avond tegemoet denk ik.
Edit: Of bedoel je KD defensief gezien?
Ik zat ook te kijken, alles valt goed voor ze inderdaad. 15-17 3pt shooting en Jokic met 33. En dat in de eerste helft.quote:
Lijkt meer op de score van een all stargame dan van een normale wedstrijd. Alsof beide teams geen zin hadden in verdedigen.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:00 schreef GotenSSJ het volgende:
149 punten opgeven tegen het team met het slechtste record in de league, dan kom je er wel. Misschien zit ik er totaal naast, maar ik zie niet hoe dit huidige team de LA teams, Philly, Denver etc gaat verslaan in een 7 game series.
De Nets hebben een defensieve speler nodig, geen idee wie er beschikbaar is overigens.
Nets zullen er best zin in hebben, maar ze kunnen het gewoon niet. Ze hadden inplaats van Harden beter een rimprotector kunnen binnenhalen.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt meer op de score van een all stargame dan van een normale wedstrijd. Alsof beide teams geen zin hadden in verdedigen.
Doncic is dikkig en schiet kut (28% van 3) en Porzingis is ook niet echt fitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
Mavs kut bezig, en nu weer net zuur van de Suns verloren. Niet echt meegekregen of ze spelers missen of gewoon niet zo goed presteren.
Prestaties van Doncic lijken (even scorebordjournalist), niet verkeerd tochquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doncic is dikkig en schiet kut (28% van 3) en Porzingis is ook niet echt fit
Maar zijn % blijven slecht . Maar hij moet het alleen doen zo te zien omdat Porzingis matig is , vervalt snel in het nemen van onmogelijke schoten die alleen Curry en Lillard consistent maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prestaties van Doncic lijken (even scorebordjournalist), niet verkeerd toch
[ afbeelding ]
Nets lijkt fan te zijn van de Frank Wormuth methode: maak één punt meer dan je tegenstanderquote:Op maandag 1 februari 2021 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nets zullen er best zin in hebben, maar ze kunnen het gewoon niet. Ze hadden inplaats van Harden beter een rimprotector kunnen binnenhalen.
Jammer dat die verder geen enkele hulp heeft. Zag er weer ziedend uit aan het einde van de wedstrijd.quote:
Blijft er aan de zijkant geen ruimte over of je moet het veld groter makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld belachelijk gemaakt worden hier, maar wat denken jullie er van om de 3 punt lijn verder naar achteren te brengen?
Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dat alle teams constant 3’tjes gooien. Het begint ongeveer een potje basketbal te worden waarin het team dat een acceptabel 3% percentage schiet wint, terwijl het andere team een off night heeft maar toch maar 3tjes blijft schieten omdat er anders geen beginnen meer aan is. Teveel spelers schieten een ‘te hoog’ percentage momenteel denk ik.
Ik snap dat een 3 meer punten geeft dan 2, en dat het momenteel de beste strategie is, maar fucking hell sommige potten zijn dodelijk saai om te kijken.
Je zou inderdaad de ‘corner 3’ kunnen elimineren, en de lijn ergens vanuit de zijkant laten komen in dit geval. De corner 3 is natuurlijk ook het hoogste percentage.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijft er aan de zijkant geen ruimte over of je moet het veld groter maken![]()
Als je geen 3-tjes tegen wil moet je maar anders verdedigen. Wat ze wel moeten doen is eens normaal gaan scheidsen bij al die moving screens die worden gezet (mede om de schutter vrij te laten komen). Ze fluiten voor allerlei kleine dingetjes maar op een of andere manier slechts bij hoge uitzondering voor die onreglementaire picks.
Als je ziet hoe precies ze met een charge callen vaak bezig zijn, zijn die moving screens nog grappiger. Je kan nog wel zeggen dat het een direct een actie met de bal is en het ander een speler zonder de bal betreft, maar het effect op de scoringspoging is erg groot vind ik als je steeds eigenlijk 99% zeker bent dat je pick gaat werken omdat je wat mee mag bewegen en iemand zo goed als nooit goed om de pick heen kan om verder te verdedigen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je zou inderdaad de ‘corner 3’ kunnen elimineren, en de lijn ergens vanuit de zijkant laten komen in dit geval. De corner 3 is natuurlijk ook het hoogste percentage.
Makkelijk gezegd natuurlijk dat je dan maar anders moet gaan verdedigen, maar met het huidige aanvallende talent in de league is dat in praktijk niet te doen denk ik. Zeker omdat als je ook maar in de buurt van een schutter komt, je direct 3 free throws om je oren krijgt.
Moving screens ben ik het helemaal mee eens overigens, lachwekkend hoe weinig die gecalled worden.
Porzingis kan niet lopen , rest van het team loopt er als verdoofd bijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:47 schreef danusz1986 het volgende:
Oubre career high en GS sloopt Dallas. Wat is er toch met dat team aan de hand?
Langste vrouwen ter wereld helpt blijkbaar niet bij het basketballquote:Op zondag 7 februari 2021 01:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie een stukje van Oranje dames EK Kwalificatie op Ziggo.. wat een kneuzenkermis. Je verwacht niet veel maar het is wel erg slecht voor de besten van Nederland.
Scheidsen doet men maar losjes want ze veranderen steeds van pivot voet en het mag. Ik hou maar op want zo'n beetje alles is kut.
Ze zijn allemaal een beetje lompig gebouwd, zelfs de guards. Ze speelden tegen Slowakije en daar zie je snelle behendige vrouwen waarvan de heupen niet op slot zitten. Maar vooral de skills schrok ik van, de point guard dribbelt op eigen voet, als ze passt is het niet strak maar alsof een chest pass backspin nodig heeft. Kip zonder kop drive. Veel travelling (maar daar fluit men blijkbaar niet zo voor). Layups missen. Airballs. Etceteraquote:Op zondag 7 februari 2021 01:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Langste vrouwen ter wereld helpt blijkbaar niet bij het basketball
Goede “analyse” weer man🤣. Wedstrijd was inderdaad slecht. Waarschijnlijk spanning, en Slowakije is een slechte match-up voor dit team. Maar deze groep heeft van veel betere teams gewonnen laatste jaren dus dit slaat weer nergens op allemaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 02:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal een beetje lompig gebouwd, zelfs de guards. Ze speelden tegen Slowakije en daar zie je snelle behendige vrouwen waarvan de heupen niet op slot zitten. Maar vooral de skills schrok ik van, de point guard dribbelt op eigen voet, als ze passt is het niet strak maar alsof een chest pass backspin nodig heeft. Kip zonder kop drive. Veel travelling (maar daar fluit men blijkbaar niet zo voor). Layups missen. Airballs. Etcetera
Dat ze zich nog konden plaatsen voor een EK geeft wel aan dat ze wel wat kunnen lijkt me ja, of de rest in Europa moet wel heel slecht zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 13:41 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Goede “analyse” weer man🤣. Wedstrijd was inderdaad slecht. Waarschijnlijk spanning, en Slowakije is een slechte match-up voor dit team. Maar deze groep heeft van veel betere teams gewonnen laatste jaren dus dit slaat weer nergens op allemaal.
Smart was er niet bij toch? Of inmiddels wel weer? Die is nog wel okquote:Op maandag 8 februari 2021 08:00 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat Boston Celtics een vreselijk povere ploeg zeg, als het bij Tatum even niet loopt is het helemaal, maar dan ook helemaal niks meer. En maar drietjes blijven schieten, ook al valt er helemaal nks. En een Kemba Walker die meen ik 4 uit 19 schiet, moeten ze die serieus een salaris betalen voor zo'n wanprestatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |