Ze hebben nu weer nieuwe theatrale strengere regels maar ik geef het nog een paar weken voordat ze het seizoen weer stopzetten . Nu al teveel wedstrijden die uitgesteld worden en teams die moeten spelen met hun hele G-league ploegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was te verwachten, compleet chaotisch verloop van het seizoen. En hier bij ons zitten ze alweer vrolijk hardop te denken aan een EK met publiek.
Op naar Disney World!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben nu weer nieuwe theatrale strengere regels maar ik geef het nog een paar weken voordat ze het seizoen weer stopzetten . Nu al teveel wedstrijden die uitgesteld worden en teams die moeten spelen met hun hele G-league ploeg
Ja die gaan natuurlijk voor geen meter helpen wanneer de speler(s) het in eerste instantie buiten de club oplopen. Ik snap wel dat de elleboog ipv handje klap etc de kans om verspreiding limiteert, maar alsof er ook maar 10% van de spelers zich daar aan gaat houden in de eigen kleedkamer, wellicht met de tegenstander, maar daar blijft het ook wel bij lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben nu weer nieuwe theatrale strengere regels maar ik geef het nog een paar weken voordat ze het seizoen weer stopzetten . Nu al teveel wedstrijden die uitgesteld worden en teams die moeten spelen met hun hele G-league ploeg
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja die gaan natuurlijk voor geen meter helpen wanneer de speler(s) het in eerste instantie buiten de club oplopen. Ik snap wel dat de elleboog ipv handje klap etc de kans om verspreiding limiteert, maar alsof er ook maar 10% van de spelers zich daar aan gaat houden in de eigen kleedkamer, wellicht met de tegenstander, maar daar blijft het ook wel bij lijkt mij.
Zeker als je ziet hoeveel van die gasten een dwaas blijken te zijn. Porter Jr, Irving, Danuel House, Harden, die andere gasten van de Rockets die lekker met z'n 5-en ofzo naar de kapper gingen etc etc.
Waaaaat? Die Harden is zeker 20 kilo aangekomen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit komt nogal scheef over .
Wie wil hem nou nog hebben?quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waaaaat? Die Harden is zeker 20 kilo aangekomen.![]()
Dat is toch niet normaal?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waaaaat? Die Harden is zeker 20 kilo aangekomen.![]()
Dat is toch niet normaal?
Zat teams denk ik maar ze willen er niet veel voor opgeven .quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit komt nogal scheef over .
Houston trade niet met de Nets als Irving niet die kant op gaat lijkt mij?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toch wel geruchten dat die trade er gaat komen. Ofwel Sixers, ofwel Nets.
Interessant. Zou enerzijds matig zijn als Harden naar Brooklyn gaat, want je hebt best wel een mooi league op dit moment met veel teams met twee goede spelers.
Anderzijds, ik zit niet te wachten op een Lakers threepeat, geen enkel team komt op dit moment in de buurt van dat geforceerde superduo.
Das een hele hoop voor een bewezen choker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Zal wel Simmons+ filler + picks voor Harden worden, denk ik tenminste.
Houston heeft natuurlijk ook de trade packages gezien voor PG13 en Davis, die zijn niet helemaal koekoek daarquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das een hele hoop voor een bewezen choker.
Hopelijk naar de Nets voor de ultieme shitshow met Kyrie en een coach die niks te zeggen heeft.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou zeg het maar.
Irving+Lavert en alle picks?
Hele goede deal voor Indianaquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:24 schreef DrMarten het volgende:
[ twitter ]
Deze vind ik ook wel bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |