Er is (nog) geen voorspellingentopic, maar die non-valeurs hier trekken wij ons niks van aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ben ik vanzelfsprekend heel erg benieuwd naar, maar er zijn altijd kinderachtige users die dan "VBL in de SC" gaan plaatsen. Mogelijk dienen we hier een nieuw topic voor te openen. Of is er een voorspellingentopic?
Erwtensoep Drizzt, erwtensoep.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Met een hattrick van Haller.quote:
pannekoekenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
VBL / [Zondag 10 januari 16:45 uur] Ajax - PSV #1 De eerste topper van 2021quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ben ik vanzelfsprekend heel erg benieuwd naar, maar er zijn altijd kinderachtige users die dan "VBL in de SC" gaan plaatsen. Mogelijk dienen we hier een nieuw topic voor te openen. Of is er een voorspellingentopic?
Sushiquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt? Daar sta ik van te kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is (nog) geen voorspellingentopic, maar die non-valeurs hier trekken wij ons niks van aan.
Ik hou het op 1-2 voor PSV.
Zonder Götze en Ajax met Haller? Gaat psv niet winnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is (nog) geen voorspellingentopic, maar die non-valeurs hier trekken wij ons niks van aan.
Ik hou het op 1-2 voor PSV.
Dit is het wedstrijdtopic.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
VBL / [Zondag 10 januari 16:45 uur] Ajax - PSV #1 De eerste topper van 2021
Heb ik gisteren gehad makker. En vanmiddag nog 8 stuks naar binnen gewerkt omdat die over waren.quote:
Kudus lijkt het ook niet te gaan halen dus dan mogen we weer naar Labyad gaan gluren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt? Daar sta ik van te kijken.
Dat maak ik zelf nog wel uit. Ik ga een voorspellingstopic alleen voor @maxi-mus en mezelf aanmaken.quote:
Ook zonder onze Duitse vriend hebben ze nog prima aanvallende opties toch? Ajax mist Neres en Kudus en Haller moet ik nog even afwachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonder Götze en Ajax met Haller? Gaat psv niet winnen.
Stijn is de laatste tijd inderdaad snel boos.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kudus lijkt het ook niet te gaan halen dus dan mogen we weer naar Labyad gaan gluren.![]()
Vind het centrum van Ajax érg matig, en ben wel onder de indruk van de aanvallende kracht van PSV. (ook via de backs) Maar ik zal me niet teveel indekken, anders wordt @:el-stinho boos.
Ja de Eredivisie-toto van @El-Stinhoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ohja gezinszakjes zijn dan wel beter ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroket en een shoarmaroll, en voor een paar euro patat kun je vaak een week eten. Wat mayonaise en pindasaus erbij ja.
En dat Neres er nog steeds niet bij is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies dit, hoewel ik erg baal dat Kudus niet meedoet.
Heel verstandig, het is daar is toch een verzameling gedwongen opnames in willekeurige instellingen, waar ik me ook graag verre van houd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik heb nog nooit gepost in klb en dat wil ik graag zo houden
Hij heeft gewoon met een landslide gewonnen, dat zegt hij zelf gewoon nog steeds.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg jammer dat hij zich zo makkelijk neerlegt bij zijn nederlaag.
Niet in Vechain zittenquote:Ja, buiten bitcoin is DOT de enige altcoin die ik heb en daar zal het ook bij blijven.
Niet meer dan logisch dat zwakzinnige figuren maar al te graag in het trollenleger van een idiote teringdebiel als Trump willen zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zal maar jarenlang hier fan van zijn, wat een slechte verliezer.
Ohja we roddelen hier niet, @:scrummie @:onlogisch
Meestal gaat er wel wat weg ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja gezinszakjes zijn dan wel beter ja.
Al kan je dan vaak ook een hoop weggooien (als je niet veel grote eters hebt lol)
Moeilijk racistisch en extreem homofoob ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel verstandig, het is daar is toch een verzameling gedwongen opnames in willekeurige instellingen, waar ik me ook graag verre van houd.
[..]
Hij heeft gewoon met een landslide gewonnen, dat zegt hij zelf gewoon nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |