SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die hebben we net gehad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
Ik ben denk ik best slecht in muziek aan films koppelen.
Maar als je met iets uit Dirty Dancing komt, dan lukt het misschien.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
Ik ben denk ik best slecht in muziek aan films koppelen.
Maar als je met iets uit Dirty Dancing komt, dan lukt het misschien.
Jullie kennen mijn kennis over muziek toch welquote:
Ik dacht dat je een enorme filmkennis had.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
Jullie kennen mijn kennis over muziek toch wel
Heel beperkt iddquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just Me kijkt een beperkt genre films...
Heeft iemand anders dan Sylvia Kristel die rol gespeeld ook?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:34 schreef livelink het volgende:
Leuk weetje: de donkere Emmanuelle heeft op ons pleintje gewoond.
en deed ze haar naam eer aan ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:34 schreef livelink het volgende:
just me wil alle sappige details.quote:
Hé Manuel!quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:34 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
just me wil alle sappige details.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Dit is dan die van de bruiloft en begrafenis...
Ik ga wel de was vouwen, ben ik beter inquote:
Nee, hier blijven!quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga wel de was vouwen, ben ik beter in
Het is maar goed dat ik geen koffie meer in mijn mond hadquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier blijven!
Ik wil wel een avondje lachen...
Ze heeft nog groot gelijk ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Liveink is nog even voor 20.00u een fles wijn halen...
Nee, mijn zoon van eten voorzien. Die wilde nog wat stamppot.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Liveink is nog even voor 20.00u een fles wijn halen...
Mooie vrouw denk ik, maar ik weet niet hoe de heren hier over denken ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb haar maar een paar keer gezien.
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon van eten voorzien. Die wilde nog wat stamppot.
Was die niet ook bij Het Mooiste Meisje Van De Klas?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb haar maar een paar keer gezien.
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
Mooie vrouw.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Mooie vrouw denk ik, maar ik weet niet hoe de heren hier over denken ?
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was die niet ook bij Het Mooiste Meisje Van De Klas?
Ik ben overigens ook hier niet wild van...
Ik heb mw. Laura Gemser even gecheckt en Emmanuele was een zeer kuise film ten opzichte van wat ze nog meer heeft klaar gemaakt...quote:
Ik probeerde goed naar de titelsong te luisteren en ging dan googelen maar niet altijd met het gewenste effectquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat dit nog moeilijk te googlen is zelfs.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat dit nog moeilijk te googlen is zelfs.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mw. Laura Gemser even gecheckt en Emmanuele was een zeer kuise film ten opzichte van wat ze nog meer heeft klaar gemaakt...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Just me wil iets uit de West Side Story.
En ik ook...
Oh sooooooooooooquote:
Dat doe ik dan weer wel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Eyes Of Lucy Jordan...
Maar vraag niet naar de film.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik kan ook googlen
It is featured on the soundtracks to the films Montenegro, Tarnation and Thelma & Louise
Maar dan weet ik het dus nog niet![]()
Welke van de 3 Melting?
Jij mag het zeggen...quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik kan ook googlen
It is featured on the soundtracks to the films Montenegro, Tarnation and Thelma & Louise
Maar dan weet ik het dus nog niet![]()
Welke van de 3 Melting?
Ik heb hem gezien, maar kan me er nauwelijks iets van herinneren. Ze draaiden het op mijn werk op Internationale Vrouwendag. Dat was toen ik nog voor het Ministerie van Sociale Zaken werktequote:Op donderdag 7 januari 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waardeloze film, zit geen lijn in...
Discriminatie!quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, maar kan me er nauwelijks iets van herinneren. Ze draaiden het op mijn werk op Internationale Vrouwendag. Dat was toen ik nog voor het Ministerie van Sociale Zaken werkte![]()
Daar organiseerden ze ieder jaar iets voor alle vrouwen op Internationale Vrouwendag
Thelma and Louise was sowieso de enige die ik kende.quote:
Het was toch een film met 2 vrouwen die helmaal uit hun dak gingen en alles deden wat verboden was?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, maar kan me er nauwelijks iets van herinneren. Ze draaiden het op mijn werk op Internationale Vrouwendag. Dat was toen ik nog voor het Ministerie van Sociale Zaken werkte![]()
Daar organiseerden ze ieder jaar iets voor alle vrouwen op Internationale Vrouwendag
Het was een vrouwenfilm. Dat was volgens mij het enige criterium.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was toch een film met 2 vrouwen die helmaal uit hun dak gingen en alles deden wat verboden was?
Is dat de bedoeling van Internationale Vrouwendag?
Snip & Snap had dus ook gekund...quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was een vrouwenfilm. Dat was volgens mij het enige criterium.
Dit is ook Nina Simone.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:00 schreef just me het volgende:
Ik zou echt mijn koffie er om verwed hebben dat dit Nina SImone was
zie mijn edit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snip & Snap had dus ook gekund...
Zo klinkt het wel...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:00 schreef just me het volgende:
Ik zou echt mijn koffie er om verwed hebben dat dit Nina SImone was
Oh fijn dat ze zo snel gevaksineerd mag wordenquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort wordt de buurt hier iets veiliger.
Onze buuf krijgt binnenkort haar Krona prikje...
Begin is gemaakt in jullie buurt dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort wordt de buurt hier iets veiliger.
Onze buuf krijgt binnenkort haar Krona prikje...
dan mag jij mijn kofiequote:
Ja, ik heb haar 100 euro geboden voor haar verpleegsterspakje, maar ze heeft helaas geweigerd...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Oh fijn dat ze zo snel gevaksineerd mag worden
Ik vermoedde al dat dat antwoord zou komen.quote:
Om een of andere reden lijkt jouw depressieve jompelmeisje vanavond nog een stukje depressiever.quote:
Had je wel schattig gestaan denk ik zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar 100 euro geboden voor haar verpleegsterspakje, maar ze heeft helaas geweigerd...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Om een of andere reden lijkt jouw depressieve jompelmeisje vanavond nog een stukje depressiever.
Ik heb in het verleden al ruim een jaar in een verplegerspakje mogen rondhuppelen, ik ben die schaamte voorbij...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Had je wel schattig gestaan denk ik zo
Ik keur hem goedquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik keur hem goed![]()
Maar is de film ook niet gewoon Wonderful World?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al ruim een jaar in een verplegerspakje mogen rondhuppelen, ik ben die schaamte voorbij...
Ik kwam bij deze:quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik keur hem goed![]()
Maar is de film ook niet gewoon Wonderful World?
Geen idee. In mijn quote zag ze er weer normaal uit, maar in jouw posts niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe dat zo?![]()
Dan maar een vrolijk jompelmeisje er tegenaan:
Ik was bijna de medische wereld in gegaan daarna.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:06 schreef just me het volgende:
[..]dan voorlopig maar niet meer hoor!!!
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn quote zag ze er weer normaal uit, maar in jouw posts niet.
Hoezo zo ver weg ???quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was bijna de medische wereld ingegaan daarna.
Maar dan moest ik elke dag naar Assen en daar had ik geen zin in...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Richard Gere![]()
![]()
An officer and a gentleman
En voor straf krijg je nu pas heel laat je vaccin.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was bijna de medische wereld in gegaan daarna.
Maar dan moest ik elke dag naar Assen en daar had ik geen zin in...
Daar zat de geneeskundige compagnie waar ik mijn verdere opleiding moest gaan doen.quote:
Ik krijg normaal eind maart mijn hooikoorts vaccin.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
En voor straf krijg je nu pas heel laat je vaccin.
Bloody Mary?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg normaal eind maart mijn hooikoorts vaccin.
Nu wil ik een cocktail...
Ik kan er veel bedenkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zat de geneeskundige compagnie waar ik mijn verdere opleiding moest gaan doen.
Ik was gewondenverzorger tijdens mijn dienstplicht en ik vind dat wel leuk.
Heb bijna een jaar op de spoed polikliniek gewerkt, aan elk lichaamsdeel dat je kan bedenken...
We hebben ooit iemand moeten behandelen die vanaf een stoel met z'n zakie op de deurkruk van z'n kast was gevallen en die daardoor daar helemaal open lag. Dat voelde je gewoon zelf...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan er veel bedenkenmaar wel giga interessant
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben ooit iemand moeten behandelen die vanaf een stoel met z'n zakie op de deurkruk van z'n kast was gevallen en die daardoor daar helemaal open lag. Dat voelde je gewoon zelf...
Zelfs als ik het lees en terwijl ik geen zakie heb, voel ik het.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben ooit iemand moeten behandelen die vanaf een stoel met z'n zakie op de deurkruk van z'n kast was gevallen en die daardoor daar helemaal open lag. Dat voelde je gewoon zelf...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Is dit allemaal afkomstig van de CD 'Alle 13 Bioscoopbroek'?
had hij niet beter een pop kunnen kopen of zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als uit een zwart-wit film die mijn moeder vroeger keek.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
had hij niet beter een pop kunnen kopen of zo
Had die een eindtune?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef livelink het volgende:
Heeft het iets met de eindtune van Mopperkont te maken?
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef livelink het volgende:
Heeft het iets met de eindtune van Mopperkont te maken?
Kon hij nog kinderen krijgen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hij wilde wat op z'n kast leggen en toen gleed de stoel weg...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hij wilde wat op z'n kast leggen en toen gleed de stoel weg...
Geen idee, we hebben 'm uiteindelijk naar het ziekenhuis in Meppel gebracht en ik heb hem nooit meer gezien...quote:
Ik ken hem niet als Spezza. Ik ken alleen Austin Powers van hem als eindtune.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef just me het volgende:
Oscar had, toen hij nog Spezza was, Gute Nacht Freunde als eindtune
Missing After Actionquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben 'm uiteindelijk naar het ziekenhuis in Meppel gebracht en ik heb hem nooit meer gezien...
Zo staat hij wel op IMDB.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is zelfs de cover van de cover van de originele film!
quote:
Leef je uit, wij weten ze bijna geen van allen.quote:
Kwestie van niet te makkelijk maken. En wie weet binnenkort.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, wij weten ze bijna geen van allen.
Ennio Morricone is nog steeds niet langs gekomen, Hans Zimmer evenmin...
Hopelijk weet je wat. Wij zijn duidelijk geen filmkenners.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan draai ik daarna nog wel wat filmmuziek die niet geweest is...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kwestie van niet te makkelijk maken. En wie weet binnenkort.
Het gaat toch om de muziek. Niet om de film.
Ja, maar de songs hoef ik nu niet te raden en de films weet ik niet...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kwestie van niet te makkelijk maken. En wie weet binnenkort.
Het gaat toch om de muziek. Niet om de film.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:40 schreef brother52 het volgende:
En cowbell![]()
Kwam voorbij in de muziekquiz van Peaceman en Diaan.
Nee hoor, ik zit gewoon te luisterenquote:
2,5 week langer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
Ja, dit is die film met Kim Basinger. Titel weet ik even niet meer.
7 weeks of zo?
9 ½ weeks dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
Ja, dit is die film met Kim Basinger. Titel weet ik even niet meer.
7 weeks of zo?
Die is al langs gekomen...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:47 schreef brother52 het volgende:
Goodmorning Vietnam dan natuurlijk...
Ze zijn vaak best wel vaag maar ik houd wel van dat soort films.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Ik snap de Tarantino films niet...
Ik ook niet. Ik hou niet van geweld in films. En dan moet het ook grappig zijn, maar dat is het voor mij niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Ik snap de Tarantino films niet...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Kijk!![]()
The Good, The Bad & The Ugly...
Ik heb deze film dus nog nooit gezienquote:
Qua film ook niet heel spectaculair, maar wel mooi gefilmd in een mooie omgeving.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb deze film dus nog nooit gezien
Schindlers List...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij ook uit een cultfilm.
Niet bepaald. Maar je moet hem minimaal 1 keer gezien hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij ook uit een cultfilm.
Ik ook niet.quote:
Ik kijk hem elke 2 jaar of zo wel een keer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, en ik kan 'm niet meer zien...
Zeker, maar ik vind 1 keer genoeg...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kijk hem elke 2 jaar of zo wel een keer.
Erg emotioneel verhaal.
Die van vanmiddag?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik zit nu kennelijk naar de stream van MadMaster te luisteren.
Ride on time gemixt met een nummer van Aviici denk ik.
Klinkt lekker.
Ja, het is dus gewoon die Remix van Ride on Time. Want daarna hoorde ik inderdaad Prince. En dan hoorde ik in die Remix dus onterecht Aviici.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van vanmiddag?
Ik heb geen Aviici gedraaid, ik ben daar niet zo kapot van...
Zal zo eens kijken wat ik wel gedraaid heb...
Edit: Vanmiddag heb ik 'm gedraaid, maar toen stond de stream nog niet aan.
Gisteren was het:
20:59 : Adamski - Killer
21:04 : Black Box - Ride On Time (Remix)
21:10 : Prince - America (12')
Grappig dat je terug hoort wat ik gisteren draaide, terwijl er ondertussen al weer draaibeurten vandaag zijn geweest...quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is dus gewoon die Remix van Ride on Time. Want daarna hoorde ik inderdaad Prince. En dan hoorde ik in die Remix dus onterecht Aviici.
Ja, er zit geen logica in in wat er wordt opgeslagen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig dat je terug hoort wat ik gisteren draaide, terwijl er ondertussen al weer draaibeurten vandaag zijn geweest...
Goedemorgen Melting.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik was eens een keertje vroeger dan jij en dan vergeet ik goedemorgen te zeggen.
Ze zien er niet echt eetbaar uitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:07 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag een simpele maar heerlijke bonbon:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
quote:
Als chocolaatje bij het dessert/de koffie in een restaurant zijn ze wel passend, maar voor thuis zou ik ze niet snel halen. Dan ben ik meer van de pure chocolade, eventueel met wat hazelnoten...quote:
Nou, nou, nou, wat een stemmingmakerij weer...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:01 schreef peaceman het volgende:
Vanmiddag/vanavond:
Fok! Top 2000
De nummers waarop gestemd is door Fokkers die schandalig genoeg niet in de top 2000 stonden.
8 januari van 16.00 tot ongeveer 23.30
DJ Peaceman
Ik ga naar mn ouders eind vd middag, misschien tjoen ik eind vd avond in als je nog draait.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:01 schreef peaceman het volgende:
Vanmiddag/vanavond:
Fok! Top 2000
De nummers waarop gestemd is door Fokkers die schandalig genoeg niet in de top 2000 stonden.
8 januari van 16.00 tot ongeveer 23.30
DJ Peaceman
Het duurt tot ongeveer half 12, dus kijk maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga naar mn ouders eind vd middag, misschien tjoen ik eind vd avond in als je nog draait.
Wat er in me opkomt, allemaal 12 inch versies in ieder geval.quote:
Altijd goed, heb 2 dagen op bed gelegen dus vrijwel niks meegekregen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat er in me opkomt, allemaal 12 inch versies in ieder geval.
Zit al een paar dagen in de 80's en 90's flow...
Ik zit te denken, heb er een in mijn hoofd, maar kan niet op artiest, noch titel komen nu.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je iets specifieks wilt horen, laat mar weten.
Mits het past...
Dat schiet niet op...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit te denken, heb er een in mijn hoofd, maar kan niet op artiest, noch titel komen nu.
Wat irritant.
Nee die niet, ik heb hier een paar jaar terug ook al tijden naar gezocht en toen verwijderde ik mijn hele muziek dir per ongelukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Swinging On A Star?
Van Spooky & Sue?
Daarom hier alles 4 keer dubbel op de NAS en 6 keer op losse back up schijven...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee die niet, ik heb hier een paar jaar terug ook al tijden naar gezocht en toen verwijderde ik mijn hele muziek dir per ongelukEven schijf opschonen.
Deed wel echt pijn, zat wel echt spul tussen dat ik echt niet kwijt wou. Juist die wat "zeldzamere" muziek uit de 90's.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom hier alles 4 keer dubbel op de NAS en 6 keer op losse back up schijven...
If it ain't broke, don't fix it...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Deed wel echt pijn, zat wel echt spul tussen dat ik echt niet kwijt wou. Juist die wat "zeldzamere" muziek uit de 90's.
Had 1 mapje "90's dance" stond echt van alles in maar ook veel niet mainstream, die mis ik denk ik wel het meest.
Bedankt voor het draaien MadMaster, heb dit keer alleen niet veel kunnen meeluisteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik stop er zo mee, ik maak plaats voor Peaceman die vanaf 16.00 uur draait...
Dacht dat ik goed gekeken had en had schijfruimte nodig, dus hoppa shift+delete.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If it ain't broke, don't fix it...
Dat doe je eens en nooit weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dacht dat ik goed gekeken had en had schijfruimte nodig, dus hoppa shift+delete.
Yup, maar wel zonde.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe eens een nooit weer.
Goede leerschool...
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt voor het draaien MadMaster, heb dit keer alleen niet veel kunnen meeluisteren.
Maar was weer tof
die laatste plaat die je draaidequote:
ah oke.. klonk wel leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trio (van Da Da Da) - Herz ist Trumpf (Dann rufst du an …)
Zo lang geleden alweer.... hmmm.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef peaceman het volgende:
Deze stond voor het laatst in 2016 in de top 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |