Ik heb deze film dus nog nooit gezienquote:
Qua film ook niet heel spectaculair, maar wel mooi gefilmd in een mooie omgeving.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb deze film dus nog nooit gezien
Schindlers List...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij ook uit een cultfilm.
Niet bepaald. Maar je moet hem minimaal 1 keer gezien hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij ook uit een cultfilm.
Ik ook niet.quote:
Ik kijk hem elke 2 jaar of zo wel een keer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, en ik kan 'm niet meer zien...
Zeker, maar ik vind 1 keer genoeg...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kijk hem elke 2 jaar of zo wel een keer.
Erg emotioneel verhaal.
Die van vanmiddag?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik zit nu kennelijk naar de stream van MadMaster te luisteren.
Ride on time gemixt met een nummer van Aviici denk ik.
Klinkt lekker.
Ja, het is dus gewoon die Remix van Ride on Time. Want daarna hoorde ik inderdaad Prince. En dan hoorde ik in die Remix dus onterecht Aviici.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van vanmiddag?
Ik heb geen Aviici gedraaid, ik ben daar niet zo kapot van...
Zal zo eens kijken wat ik wel gedraaid heb...
Edit: Vanmiddag heb ik 'm gedraaid, maar toen stond de stream nog niet aan.
Gisteren was het:
20:59 : Adamski - Killer
21:04 : Black Box - Ride On Time (Remix)
21:10 : Prince - America (12')
Grappig dat je terug hoort wat ik gisteren draaide, terwijl er ondertussen al weer draaibeurten vandaag zijn geweest...quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is dus gewoon die Remix van Ride on Time. Want daarna hoorde ik inderdaad Prince. En dan hoorde ik in die Remix dus onterecht Aviici.
Ja, er zit geen logica in in wat er wordt opgeslagen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig dat je terug hoort wat ik gisteren draaide, terwijl er ondertussen al weer draaibeurten vandaag zijn geweest...
Goedemorgen Melting.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik was eens een keertje vroeger dan jij en dan vergeet ik goedemorgen te zeggen.
Ze zien er niet echt eetbaar uitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:07 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag een simpele maar heerlijke bonbon:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
quote:
Als chocolaatje bij het dessert/de koffie in een restaurant zijn ze wel passend, maar voor thuis zou ik ze niet snel halen. Dan ben ik meer van de pure chocolade, eventueel met wat hazelnoten...quote:
Nou, nou, nou, wat een stemmingmakerij weer...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:01 schreef peaceman het volgende:
Vanmiddag/vanavond:
Fok! Top 2000
De nummers waarop gestemd is door Fokkers die schandalig genoeg niet in de top 2000 stonden.
8 januari van 16.00 tot ongeveer 23.30
DJ Peaceman
Ik ga naar mn ouders eind vd middag, misschien tjoen ik eind vd avond in als je nog draait.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:01 schreef peaceman het volgende:
Vanmiddag/vanavond:
Fok! Top 2000
De nummers waarop gestemd is door Fokkers die schandalig genoeg niet in de top 2000 stonden.
8 januari van 16.00 tot ongeveer 23.30
DJ Peaceman
Het duurt tot ongeveer half 12, dus kijk maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga naar mn ouders eind vd middag, misschien tjoen ik eind vd avond in als je nog draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |