Ik was bijna de medische wereld in gegaan daarna.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:06 schreef just me het volgende:
[..]dan voorlopig maar niet meer hoor!!!
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn quote zag ze er weer normaal uit, maar in jouw posts niet.
Hoezo zo ver weg ???quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was bijna de medische wereld ingegaan daarna.
Maar dan moest ik elke dag naar Assen en daar had ik geen zin in...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Richard Gere![]()
![]()
An officer and a gentleman
En voor straf krijg je nu pas heel laat je vaccin.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was bijna de medische wereld in gegaan daarna.
Maar dan moest ik elke dag naar Assen en daar had ik geen zin in...
Daar zat de geneeskundige compagnie waar ik mijn verdere opleiding moest gaan doen.quote:
Ik krijg normaal eind maart mijn hooikoorts vaccin.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
En voor straf krijg je nu pas heel laat je vaccin.
Bloody Mary?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg normaal eind maart mijn hooikoorts vaccin.
Nu wil ik een cocktail...
Ik kan er veel bedenkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zat de geneeskundige compagnie waar ik mijn verdere opleiding moest gaan doen.
Ik was gewondenverzorger tijdens mijn dienstplicht en ik vind dat wel leuk.
Heb bijna een jaar op de spoed polikliniek gewerkt, aan elk lichaamsdeel dat je kan bedenken...
We hebben ooit iemand moeten behandelen die vanaf een stoel met z'n zakie op de deurkruk van z'n kast was gevallen en die daardoor daar helemaal open lag. Dat voelde je gewoon zelf...quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan er veel bedenkenmaar wel giga interessant
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben ooit iemand moeten behandelen die vanaf een stoel met z'n zakie op de deurkruk van z'n kast was gevallen en die daardoor daar helemaal open lag. Dat voelde je gewoon zelf...
Zelfs als ik het lees en terwijl ik geen zakie heb, voel ik het.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben ooit iemand moeten behandelen die vanaf een stoel met z'n zakie op de deurkruk van z'n kast was gevallen en die daardoor daar helemaal open lag. Dat voelde je gewoon zelf...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Is dit allemaal afkomstig van de CD 'Alle 13 Bioscoopbroek'?
had hij niet beter een pop kunnen kopen of zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als uit een zwart-wit film die mijn moeder vroeger keek.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
had hij niet beter een pop kunnen kopen of zo
Had die een eindtune?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef livelink het volgende:
Heeft het iets met de eindtune van Mopperkont te maken?
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef livelink het volgende:
Heeft het iets met de eindtune van Mopperkont te maken?
Kon hij nog kinderen krijgen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hij wilde wat op z'n kast leggen en toen gleed de stoel weg...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hij wilde wat op z'n kast leggen en toen gleed de stoel weg...
Geen idee, we hebben 'm uiteindelijk naar het ziekenhuis in Meppel gebracht en ik heb hem nooit meer gezien...quote:
Ik ken hem niet als Spezza. Ik ken alleen Austin Powers van hem als eindtune.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef just me het volgende:
Oscar had, toen hij nog Spezza was, Gute Nacht Freunde als eindtune
Missing After Actionquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben 'm uiteindelijk naar het ziekenhuis in Meppel gebracht en ik heb hem nooit meer gezien...
Zo staat hij wel op IMDB.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is zelfs de cover van de cover van de originele film!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |