Week denk ik, weet ik niet zekerquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. ja maar voor hoe lang ?
Je moet al wat ouder zijn om BB1 bewust meegemaakt te hebben, die kids zullen het waarschijnlijk niet gezien hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:41 schreef Stranger het volgende:
Zeiden ze nou zojuist dat de mensen die BB1 hadden gezien van Els haar leeftijd waren?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Thomas geniet echt van de aandacht en aanraking van Jowi
quote:
Ok, gaan we daar van uit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:43 schreef IkFok het volgende:
ik dacht ook dat het een week budget was
Logisch, er is nooit iemand geïnteresseerd geweest in hem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Thomas geniet echt van de aandacht en aanraking van Jowi
Die kans zit er in, al hoop ik het niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Logisch, er is nooit iemand geïnteresseerd geweest in hem.
Alle luxe is duur. Redbull is 50 euro ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ok, gaan we daar van uit.
Dan zag ik voor die 25 euro, best duur eten liggen daarstraks.
Commentaar Op (de) Streams.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is COS ook alweer ben niet zo heel bekend nog hiervan vroeger nou ja me ma meer op Mediawatchers met BB.
Commentaar op de Streamsquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is COS ook alweer ben niet zo heel bekend nog hiervan vroeger nou ja me ma meer op Mediawatchers met BB.
Commentaar Op de Streams COSquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij heeft toch verteld dat hij geen vriendin en vrienden kon krijgen door zijn gewicht, voor mensen is het makkelijker om hem links te laten liggen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gister tijdens het knippen zat Thomas ook al zo te genieten.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wachten op een belletje van het castingbureau
Ik denk het ook hoor, maar het blijft een aanname. Hij kan natuurlijk ook een hele lieve tante hebben ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft toch verteld dat hij geen vriendin en vrienden kon krijgen door zijn gewicht, voor mensen is het makkelijker om hem links te laten liggen.
Die gozer iets wat hij al heel lang niet meer heeft gehad.
Commentaar op stream. Wat ze doen ..quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn twee met een goed hart.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:48 schreef DKUp het volgende:
Sjoohwie en Tommie zijn wel leuke maatjes.
Ik wordt kriebelig van die Jowie....quote:
Suggereer trouwens niet dat hij gay is, eerder dat hij behoefte heeft aan contact en aanraking.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk het ook hoor, maar het blijft een aanname. Hij kan natuurlijk ook een hele lieve tante hebben ofzo
Mijn gedachte...quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moet eerlijk zeggen...
Het eten ziet er goed uit Theo
mee eens, maar vraag me wel af wat het nu precies isquote:
top!quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zoete aardappeluree..vis
aubergine , karbonade
theo vult de voer troggen
En een wortel voor Naomiequote:
Graag ook even de aandacht voor de opmaak!quote:
quote:
Vreten wat de pot schaftquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef Ceetje.. het volgende:
voor 100 euro een stukje vegakaas en een vleesvervanger gekocht voor de vegamuts
ik had gezegd dan vreet je maar niks
Ojaaaa dat was het kwam er echt niet op sorry off topicquote:
Theo heeft er wel liefde ingestoptquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Graag ook even de aandacht voor de opmaak!
Kijk hoe het gedrapeerd is
Dat inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef DKUp het volgende:
Lekker gedaan Theo.
Ik mis Liese en Ziko totaal niet.
Is het saai ja, maar heel vervelend om te kijken is het ook niet buiten het slapen om.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef Ceetje.. het volgende:
voor 100 euro een stukje vegakaas en een vleesvervanger gekocht voor de vegamuts
Meetoquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik zou het logisch vinden om een vegetarische en niet vegetarische variant te maken maar vega is weer een stap te ver.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef Ceetje.. het volgende:
Dat wijf wordt snel het huis uit getieft, ze heeft nu de luxequote:Op donderdag 7 januari 2021 17:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zou het logisch vinden om een vegetarische en niet vegetarische variant te maken maar vega is weer een stap te ver.
Inderdaad, nu een lege bank in beeldquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Wel gelijk een hele andere vibe nu Liese en Ziko er uit zijn.
Liese was nogal stil, wat ik er van heb gezienquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:55 schreef freaky40 het volgende:
ja. de hele dag liggen en slapen en meer nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben niet meequote:
Die worden apart gehouden tot in de liveshows.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:55 schreef IkFok het volgende:
zijn Liese en zikko er niet meer zie ze niet aan tafel zitten?
Waarom???quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die worden apart gehouden tot in de liveshows.
Echt, is dat gezegd?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die worden apart gehouden tot in de liveshows.
weten wij veel. We gokken ook maar wat.quote:
Een buikjequote:Op donderdag 7 januari 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Theo heeft nog extra vlees
Heerlijk die afwezigheid van die overdreven Ziggo. Fitties komen er toch wel, met of zonder hem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Dat heet: Geen inmenging, zie alles, kijk live, betaalquote:
beeldscherm... wie weet mogen ze meekijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weten wij veel. We gokken ook maar wat.![]()
Vanmiddag moesten ze eruit allebei. En even later zagen we kort op een stream dat ze in een kamertje zaten met een beeldscherm
ik hoop hetquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
beeldscherm... wie weet mogen ze meekijken.
Ik zag streamverslagen ja, waarvoor dank!quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Dat zagen we. De foto ervan staat in de streamverslagen hahaha
LOL, die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag streamverslagen ja, waarvoor dank!
Maar denken de andere bewoners nu dat ze er allebei uit zijn?
Bij BB Auastralia was er namelijk een aparte kamer, waar iemand die er zogenaamd uit ging verbleef, kon meekijken in het huis, en later weer terug mocht om 'wraak' te nemen
Dat is denk wel wat er aan de hand is. Maar niemand spreekt naarquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Bij BB Auastralia was er namelijk een aparte kamer, waar iemand die er zogenaamd uit ging verbleef, kon meekijken in het huis, en later weer terug mocht om 'wraak' te nemen
En niemand ziet dat Liese net haar riem los maakt en Ziggo zich aan het uitkleden is?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de screenshot van vanmiddag na de exit van ziko en liese voor degenen die het nog niet weten dat ze weg zijn en apart gehouden worden. Dit was kort te zien op een van de streams. Snetje maakte snel een screenshot
Daar moest Australia staanquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, die heb ik ook gezien
die hebben daar vast vreselijk liggen batsen samen jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En niemand ziet dat Liese net haar riem los maakt en Ziggo zich aan het uitkleden is?
Ze hebben opgemerkt dat er vanavond een live uitzending is. Waarschijnlijk gaan ze er van uit dat de twee in "quarantaine" zitten tot vanavond.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ja vast en zekerquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die hebben daar vast vreselijk liggen batsen samen ja
Als dat zo is hebben ze het slecht geregisseerd. Veel te vroegquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is denk wel wat er aan de hand is. Maar niemand spreekt naar
Ik heb dat hele nomineren enzo gemist.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die hebben daar vast vreselijk liggen batsen samen ja
och. gewoon even zeggen wat "ze" willen horenquote:
zal vast iets gebeuren en dan komen er 4 terugquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb dat hele nomineren enzo gemist.
Maar het er gaat er inderdaad nu al eentje uit vandaag?
Best snel.
Nou ik denk dat één van de twee op moet zoutenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat zo is hebben ze het slecht geregisseerd. Veel te vroeg
Laten we maar even afwachten danquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze hebben opgemerkt dat er vanavond een live uitzending is. Waarschijnlijk gaan ze er van uit dat de twee in "quarantaine" zitten tot vanavond.
Laat naar bed gegaan. BB is evil.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:04 schreef greysbones het volgende:
Hoezo hebben ze maar 3 uur geslapen, klopt dit echt of?
vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:04 schreef greysbones het volgende:
Heb je het gesnurk niet gehoordquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:04 schreef greysbones het volgende:
Hopelijk sicko, al heb ik op Liese gestemdquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik denk dat één van de twee op moet zouten
Thomasssss jaquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk sicko, al heb ik op Liese gestemd
Eigenlijk jammer. Stelletje in wordingquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk sicko, al heb ik op Liese gestemd
Maar dat mag niet van Big Brotherquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thomasssss ja
maar ze kunnen hem altijd nog ergens anders neerleggen
Neuhquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk jammer. Stelletje in wording
Je kan hem overal neer leggen, hij blijft snurkenquote:
Ik wilde net vragen of ze misschien een rubber masker heeft, na brandwonden ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mij, of heeft die Nathalie echt een groot hoofd.....
slaaptekort tot ze gaan hallucinerenquote:
Een platte smoelquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Klein lichaamquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou ook nog kunnen idd...quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ze misschien een rubber masker heeft, na brandwonden ofzo
De verhouding is wat apart, ben er nog niet uit wat er nou apart is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik mis Liese wel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef DKUp het volgende:
Lekker gedaan Theo.
Ik mis Liese en Ziko totaal niet.
Is het saai ja, maar heel vervelend om te kijken is het ook niet buiten het slapen om.
quote:
Ik denk idd als je er een plank tegenaan houd, dat die waterpas staat....quote:
Ik denk dat er weer een looker voor in de plaats komtquote:
Het lijkt alsof er een auto overheen gereden is en de boel een beetje uitgerekt isquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De verhouding is wat apart, ben er nog niet uit wat er nou apart is.
Wss het geheel
Weer?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een looker voor in de plaats komt
Die komt straks weer netjes over de rode loper het huis ingelopen.....quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een Moai beeldje waar ik mijn leesbril op zet...![]()
Twee druppels water
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar ik heb hetzelfde beeldje.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee druppels water
[ afbeelding ]
Absoluut....Dit is Nathaliequote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee druppels water
[ afbeelding ]
Ja hallo ik ben PB nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Weer?
Liese is geen looker, het lijkt alleen wat omdat je alleen de rest hebt om te vergelijken
Misschien is Nathalie wel een heel geil wijf, kan hij niet weten....quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:13 schreef Stranger het volgende:
Volgens Theo komt er zometeen een 'Extreem geil wijffie' in, die zit er tot nu toe niet in
Hij zei het tegen Nathalie en haar blik was een combinatie tussen verwarring en belediging.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien is Nathalie wel een heel geil wijf, kan hij niet weten....
Ik ga ook niet in een museum kijken waar de kunstcollectie mij niet aanstaat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua geilheid, maar ja daar hoef je geen Big Brother voor te kijken
Als liesse terug komt dan heeft hij gelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:13 schreef Stranger het volgende:
Volgens Theo komt er zometeen een 'Extreem geil wijffie' in, die zit er tot nu toe niet in
Dus zit er een kern in hetgeen ik niet poste....quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij zei het tegen Nathalie en haar blik was een combinatie tussen verwarring en belediging.
Liese is een mooie meid, niks mis mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Weer?
Liese is geen looker, het lijkt alleen wat omdat je alleen de rest hebt om te vergelijken
Dan kom je niet vaak in een museum?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in een museum kijken waar de kunstcollectie mij niet aanstaat.
Een vrouw mag best wat spek op de botten hebben...Zo'n mager ding is niets..Kan daar geen plezier aan beleven..quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese is een mooie meid, niks mis mee.
Beetje dik kontje misschien, maar dat kan ze er bij mij in no time af laten trainen.
Ja hoor, maar wel in musea waar de kunst raakvlakken met mijn smaak heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan kom je niet vaak in een museum?
Anders straf van Big Brotherquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef DKUp het volgende:
Alles moet worden opgeruimd en schoongemaakt voor de “laaifsjuhoooowh”.
Dat is pas over meer dan drie uur.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor, maar wel in musea waar de kunst raakvlakken met mijn smaak heeft.
Dan worden ze worden opgesloten in een geheime kamerquote:
Oh, je kiest maarquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een vrouw mag best wat spek op de botten hebben...Zo'n mager ding is niets..Kan daar geen plezier aan beleven..
Omdat het gratis is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom hebben die Belgen maar 1 stream?
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom hebben die Belgen maar 1 stream?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je daar echt antwoord op?
Ze zijn allemaal getest. Maar niezen doe je wel netjesquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ] dat hele in je elleboog niezen is nog niet aangeslagen in Belgie
ze gaan zich verkleden gaan ze feesten?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ] dat hele in je elleboog niezen is nog niet aangeslagen in Belgie
Ik geloof er niks van.quote:
Die testen zijn niet 100% toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal getest. Maar niezen doe je wel netjes
Ik vermoed dat ze op een of andere manier betrokken zijn bij vanavond.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Thomas
[..]
ze gaan zich verkleden gaan ze feesten?
Mannen praatquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben het over hoe sexy iemand is en tieten
Tieten alleen zijn niet sexyquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben het over hoe sexy iemand is en tieten
Ik meen het oprecht. Ja geen 100 kilo, maar wat spek erop vind ik niet erg..quote:
Het is ziekelijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval een stuk schoner dan in Utopia
Praten tijdens het plassen , ik dacht dat mannen niet kunnen multitasken. Plassen over hun schoenenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:22 schreef Stranger het volgende:
Natuurlijk pakt Theo de middelste douche. Vast ook iemand die het middelste urinoir pakt om gezellig te kletsen.
GOA.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Maar het waren de vrouwen
Ik pis en praat tegelijk, geen probleem..quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Praten tijdens het plassen , ik dacht dat mannen niet kunnen multitasken. Plassen over hun schoenen
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Maar het waren de vrouwen
Onder de douche heb ik geen schoenen aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Praten tijdens het plassen , ik dacht dat mannen niet kunnen multitasken. Plassen over hun schoenen
Den Naomi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF![]()
Eeeuh welke Lesbo ?
Neequote:
Op het toilet toch wel?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder de douche heb ik geen schoenen aan.
In hurkzit meestal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Op het toilet toch wel?
Ah, moest ff scrollen, slecht in namen.quote:
Hey dame.Long time no see.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
theo wik zou graag tot iedereen zn piemeltje ziet
Theo heeft waarschijnlijk een byzonder lulletje
.. hij is dr zo wys mee
een vriendje
Officieel is ze nog geen echte lesbo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, moest ff scrollen, slecht in namen.
Die, lesbo, ah dat wist ik niet maar ze heeft wel wat vind ik. Had ik al bij de foto.
Dus ja maat, ik hou d'r met een half oog in de gaten
Multi kan ook nog hè.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Officieel is nog geen echte lesbo.
die had destijds denk als enige een grote tattoo. nu zit de helft wel onder?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze doet mij meer denken aan bianca van BB2
Zou het een cover zijn dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Multi kan ook nog hè.
Ze zat net iig geval netjes op haar knietjes
LOL.. we wachten af.quote:
Een sleeve is wel een must.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die had destijds denk als enige een grote tattoo. nu zit de helft wel onder?
Was ooit een geweldige auditie bij Idols.quote:
Hij zegt niet echt veel .quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:32 schreef Ebinas het volgende:
vraag me af of die Nick het wel naar zijn zin heeft daar.
Vega kaas is geen mannenquote:
Ja ik zoek het.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ooit een geweldige auditie bij Idols.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
theo wik zou graag tot iedereen zn piemeltje ziet
Theo heeft waarschijnlijk een byzonder lulletje
.. hij is dr zo wys mee
een vriendje
Jerney:weet je wel wat voor tekst je tracht te zingen?quote:
Ja die !!quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jerney:weet je wel wat voor tekst je tracht te zingen?
Staat hij nu op te scheppen over zijn ding?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:30 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Nathalie tegen Theo: Doe dan!
Hij geeft een peep showquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Staat hij nu op te scheppen over zijn ding?
De regie is vermoedelijk in de kantine eten of ze slapen. Gebeurt de hele dag al dat je een kamer ziet zonder dat er iemand isquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Buiten regent het zal er iemand komen dat we de tuin zien.
whut???quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Antwoord: Ja dat mannen moeten likken hihi.
quote:
Souri verward de COS nog weleens met haar DM's, no worries !quote:
zo??quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat doen yowi en thomas daar? Capuchino maken
Jowi maakt het, Thomas hangt om Jowi heen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat doen yowi en thomas daar? Capuchino maken
Ik heb een camera op binnen en 1 op buiten maar daar is niemandquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Misschien hebben ze Nathalie toen ze nog baby was wel een keer heel hard op dr hoofd laten ketsen ofzo
[..]
De regie is vermoedelijk in de kantine eten of ze slapen. Gebeurt de hele dag al dat je een kamer ziet zonder dat er iemand is
LOLquote:
mezze mooie broekquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:40 schreef DKUp het volgende:
Er ligt wat op de grond, koffie.
Sjuhowied
Spel mijn naam iig goed sukkelquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Souri verward de COS nog weleens met haar DM's, no worries !
Wel geheel offtopic weer.quote:
Die wilt punten scoren bij jowi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Koffie op de grond gevallen , Thomas ruimt het op lief van hem.
Ach,what`s in a name?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Namen, niet mijn ding, maar ik bedoelde jou ja
Jawel hij was net alles bij elkaar aan het vegen, Jowi pakte het over.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Lamlendig jongetje die Thomas....koffie opvegen kan/wil hij niet.
Nee hoorquote:
Ik bedoel hoe hij erbij lag en sloom een beetje zijn arm bewoog.....geen wonder dat Jowi het overnam met stoffer en blikquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jawel hij was net alles bij elkaar aan het vegen, Jowi pakte het over.
Zo lame ik kan namen niet onthoudenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Namen, niet mijn ding, maar ik bedoelde jou ja
Kan niet anders.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe hij erbij lag en sloom een beetje zijn arm bewoog.....geen wonder dat Jowi het overnam met stoffer en blik
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo lame ik kan namen niet onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Het is een Belg, zo klinken ze allemaalquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
Nick klinkt echt als Phillip Geubels.
Dat dikke zware lichaam brengt beperkingen met zich mee.quote:
Gooi er een fles Goldstrike in en hij rolt over de vloerquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat dikke zware lichaam brengt beperkingen met zich mee.
Dat is niet echt aardig. Ondanks dat hij flink is kan hij wel alles doen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niets kamer opvulling.quote:
Dat is zeker wel plezant snapte.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Nederlanders leren wel wat vlaams bij zo.
Hoort dat niet dan????quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze doet haar slipje over haar panty?
Ja,het lijkt wel of hij dat allemaal niet kan....duurt lang en wil er heel rustig een vierkantje van maken voordat hij het op het blik kan schuiven.....zelf Jowi vindt het te lang duren en neemt het van hem over.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef Ireth het volgende:
Thomas gaat er gewoon bij liggen om iets op te ruimen met stoffer en blik![]()
Da's best wel triest
Doen er wel meer dan zakt hun panty niet af.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dan zakt de panty niet af.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gij weet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Doen er wel meer dan zakt hun panty niet af.
Zo leer je nog eens watquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |