Omdat het gratis is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom hebben die Belgen maar 1 stream?
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom hebben die Belgen maar 1 stream?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je daar echt antwoord op?
Ze zijn allemaal getest. Maar niezen doe je wel netjesquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ] dat hele in je elleboog niezen is nog niet aangeslagen in Belgie
ze gaan zich verkleden gaan ze feesten?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ] dat hele in je elleboog niezen is nog niet aangeslagen in Belgie
Ik geloof er niks van.quote:
Die testen zijn niet 100% toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal getest. Maar niezen doe je wel netjes
Ik vermoed dat ze op een of andere manier betrokken zijn bij vanavond.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Thomas
[..]
ze gaan zich verkleden gaan ze feesten?
Mannen praatquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben het over hoe sexy iemand is en tieten
Tieten alleen zijn niet sexyquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben het over hoe sexy iemand is en tieten
Ik meen het oprecht. Ja geen 100 kilo, maar wat spek erop vind ik niet erg..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |