Wat een negativiteit weer Stijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:onlogisch Is een afteltopic naar het volgende kuttopic van @:GGMM geoorloofd?
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:onlogisch Is een afteltopic naar het volgende kuttopic van @:GGMM geoorloofd?
Wat @GGMM vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:ggmm schijnt jou een erg goede moderator te vinden
Oh. Wat een leuk grapje!quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik 'm alweer geopend, fluitketel
@:fetX
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat een leuk grapje!
Haha
Kun je hem even reeksen? Het is wel de bedoeling dat je wat doet voor je ..geld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat een leuk grapje!
Haha
Ik heb het maar gedaan. Als je op Lenny moet wachten...quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je hem even reeksen? Het is wel de bedoeling dat je wat doet voor je ..geld.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:28 schreef fetX het volgende:
Tijd voor BB @:maxi-mus @:onlogisch @:zipportal
Vermoedens van een kutaflevering.
Achja was ik 14 ofzo. Jeugdzondequote:Op donderdag 7 januari 2021 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die begon hier nog met voor en achternaam als usernaam toch?
Rikkert is journalist EN GEEN SUPPORTERquote:
JANKENquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Die @:kyran heeft gewoon 3 posts van mij verwijderd in COR :S
Mimimimimimiquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
BB is een mokerwarm bad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Posten in BB gaat goffedomme lekker boys.
@:fetX
@:maxi-mus
Er wordt in deze sc NIET geroddeldquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat wij vrienden waren, maar je bent net zo'n rat als ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |