Hier bleek ook meer vocht naar beneden te vallen. Dus m'n wandeling werd een wandelingetjequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef borisz het volgende:
Il Pleut... ipv wandelen dan maar yoga. Was al weer even geleden dus soms
Ja, dat dacht ik ook maar op de een of andere manier trekt dat de huidige jeugd dus nietquote:
Toen mijn neefje (die dus niet eens zo veel jonger is) de Kameleon niet leuk vond, merkte ik ook hoe archaïsch sommige van die boeken toch blijken te zijn ja. Schijnt dat er op een gegeven moment iemand ook een paar "nieuwe" heeft geschreven die sommige kinderen meer boeien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook maar op de een of andere manier trekt dat de huidige jeugd dus nietMijn neefje vond het ook niks. Mijn zus had al mijn boeken
Maar misschien wel leuk om eens op de ereader te laten lezen. Daar heb ik ze allemaal op.
Ik vond het ook niets....vond mijn vader volgens mij wel jammer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook maar op de een of andere manier trekt dat de huidige jeugd dus nietMijn neefje vond het ook niks. Mijn zus had al mijn boeken
Maar misschien wel leuk om eens op de ereader te laten lezen. Daar heb ik ze allemaal op.
Wel fijn dat ze je zo laagdrempelig kunnen helpen. Lijkt me precies waar een huisarts voor is. Scheelt jou weer aanmodderen met de blaren en het verband.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het ook niets....vond mijn vader volgens mij wel jammer.
Over een half uur weer naar de HA, ben er nu in 3 dagen vaker geweest dan de 3 jaar daarvoor![]()
Verder goed nieuws over het bier, 4 februari bottelen dus vanaf het eerste weekend in februari is het bier te koopweer eens wat road trips plannen
Ja, vind het ook echt super dat ik in deze tijd daar terecht kan hiervoor. De HA hoeft er ook alleen even naar te kijken en verder kan de assistent het doen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze je zo laagdrempelig kunnen helpen. Lijkt me precies waar een huisarts voor is. Scheelt jou weer aanmodderen met de blaren en het verband.
Wat leuk dat het zo goed opschiet met het bier nu!
In de Bieb hier bestaat een bestel/reserveer service via de website.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh, jij zegt bijna hetzelfdequote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de Bieb hier bestaat een bestel/reserveer service via de website.
Sowieso zijn alle kinderen onder 18 gratis lid van de Bieb.
De Loser boeken zijn een groot succes, ook op mp zie ik https://www.marktplaats.nl/l/boeken/q/het+leven+van+een+loser/
Of de Waanzinnige Boomhut met heel veel verdiepingen.
Misschien kun je er iets mee?
Oh shut, dat is vanaf 11/12 jaar.
Nou Paul Biegel dan? En Dolfje Weerwolfje? Dat zijn A boeken, niveau groep 4/5/6
En Koen Kampioen over voetballen!
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Toen mijn neefje (die dus niet eens zo veel jonger is) de Kameleon niet leuk vond, merkte ik ook hoe archaïsch sommige van die boeken toch blijken te zijn ja. Schijnt dat er op een gegeven moment iemand ook een paar "nieuwe" heeft geschreven die sommige kinderen meer boeien.
Ik vond ze wel leuk. In soort van dezelfde categorie maar moderner (nog steeds wel gedateerd), de serie over Wolf de politiehond.
Bij de Bieb kijk ik nu ookquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de Bieb hier bestaat een bestel/reserveer service via de website.
Sowieso zijn alle kinderen onder 18 gratis lid van de Bieb.
De Loser boeken zijn een groot succes, ook op mp zie ik https://www.marktplaats.nl/l/boeken/q/het+leven+van+een+loser/
Of de Waanzinnige Boomhut met heel veel verdiepingen.
Misschien kun je er iets mee?
Oh shut, dat is vanaf 11/12 jaar.
Nou Paul Biegel dan? En Dolfje Weerwolfje? Dat zijn A boeken, niveau groep 4/5/6
En Koen Kampioen over voetballen!
In het kader van de improvisatie laat ik het AVI gebeuren maar even varen en zoek ik leuke series voor hemquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn bijna 9-jarige is weg van graphic novels. Het Leven van een Loser en Tom Groot zijn series die hij verslindt. Verder is Dolfje Weerwolfje en de Waanzinnige Boomhut-serie ook populair in zijn klas. Maar dat zijn niet meer echt AVI-boeken.
Pinkeltje heb ik al geprobeerd, maar ook dat is toch een tikkie gedateerdquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit hier tussen Pinkeltje, hoe overleef ik, spijt!, matilda, kruistocht, minoes, de kleine kapitein, de rode prinses, de kleine prins, en de tovenaar van Oz. (En nog wel meer, )
Geen idee welk leesniveau dat is allemaal.
Ik las ook veel kippenvel boeken, maar die zie k niet meer staan.
Nope, exclusief voor abonnees.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef AnneX het volgende:
Kun je de link lezen ? https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/kinderboeken~v403480/
Hmmm...Dat is nog wel een optie. Sjakie en de Chocoladefabriek. Goed idee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:37 schreef Tele6 het volgende:
Heeft hij Roald Dahl al uit? Ik zat op te zoeken welke leeftijd de Heksen is, maar dat is 8-10 dus dat zou gaan?
Niet afgeprijsde kopen, kijken of past, retourneren voor geld, afgeprijsde variant kopen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:46 schreef Candaasje het volgende:
Damn. Ik zag een mooie jas voor vriend. Bij een bedrijfje in Frankrijk. Maar het is met zijn postuur altijd de vraag of iets goed past. Maar de afgeprijsde versie kun je niet retourneren voor geld... En de niet afgeprijsde kleur is bijna 300 euro
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet afgeprijsde kopen, kijken of past, retourneren voor geld, afgeprijsde variant kopen.
En de Pitty serie, de 5. Maar ook (denk meisjesboeken) de serie van Irmgard Smits. En de serie van De Discusquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Qua kinderboeken zou ik ook Kameleon en Pinkeltje aanraden. Of de Dolle tweeling.
Dus aan mij heb je niks
https://jaapleest.nl/quote:
Wel tevreden over het helen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Nou weer terug van de HA, deze was het niet eens met hoe haar 2 voorgangers het gedaan hebben. Nouja het zal niet veel verschil gemaakt hebben, maar fijn dat deze nu even gekeken heeft. Nu hopen dat het morgen en in het weekend rustig blijft.
Bier brouwen is gevaarlijkquote:
Gelukkig maar dat het goed uitziet. Maar herstel duurt idd lang.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja verder ziet het er niet slecht uit. Maar ben er nog wel weken zoet mee.
Dat er geen vaseline is gebruikt. En dat ik niet het advies heb gekregen om mijn hand hoog te houden en afentoe te koelen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het hoed uitziet. Maar herstel duurt idd lang.
Waar was frau dokter niet tevreden over?
Geniet, maar verbrand met mate.. zoiets?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bier brouwen is gevaarlijkdinsdag met mijn hand in de stoom van de kookketel gekomen. En sindsdien ben ik nog elke dag terug mogen komen bij de HA om blaren te prikken.
Ja....ik ken ook geen een brouwer die zichzelf niet verbrand heeft. Maar meestal is het dan de kokende vloeistof. Deze manier kende ik nog nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geniet, maar verbrand met mate.. zoiets?
Getver!quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bier brouwen is gevaarlijkdinsdag met mijn hand in de stoom van de kookketel gekomen. En sindsdien ben ik nog elke dag terug mogen komen bij de HA om blaren te prikken.
Lekker duurzaamquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet afgeprijsde kopen, kijken of past, retourneren voor geld, afgeprijsde variant kopen.
En dan heb je de foto’s niet eens gezienquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dan heb je de foto’s niet eens gezien
Zijn er foto's dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dan heb je de foto’s niet eens gezien
In de app online bibliotheek kan je zoeken op avi niveau en eBook gelijk lenen, als je lid ben van biebquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het kader van de improvisatie laat ik het AVI gebeuren maar even varen en zoek ik leuke series voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |