abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 13:54:17 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197265912
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197265918
Die wasmachine hè :')

Edit: beter. ^O^

[ Bericht 35% gewijzigd door Tele6 op 07-01-2021 14:08:37 ]
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 14:43:22 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197266910
https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=copylink
Kutvolk. Mede door hun stemgedrag wordt goede landbouwgrond omgetoverd tot schrale zonneweide en kun je geen kant meer op kijken zonder subsidiemolens te zien, maar als ze zelf een paar van die krengen krijgen, is het direct janken :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 14:48:04 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197267013
Il Pleut... ipv wandelen dan maar yoga. Was al weer even geleden (sinds Lockdown II thuis niet gedaan) dus soms :%.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197267052
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef borisz het volgende:
Il Pleut... ipv wandelen dan maar yoga. Was al weer even geleden dus soms :%
Hier bleek ook meer vocht naar beneden te vallen. Dus m'n wandeling werd een wandelingetje
We have far more in common than that which devides us..
pi_197267061
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kameleon? :D
Ja, dat dacht ik ook maar op de een of andere manier trekt dat de huidige jeugd dus niet :D Mijn neefje vond het ook niks. Mijn zus had al mijn boeken :P Maar misschien wel leuk om eens op de ereader te laten lezen. Daar heb ik ze allemaal op.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197267345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook maar op de een of andere manier trekt dat de huidige jeugd dus niet :D Mijn neefje vond het ook niks. Mijn zus had al mijn boeken :P Maar misschien wel leuk om eens op de ereader te laten lezen. Daar heb ik ze allemaal op.
Toen mijn neefje (die dus niet eens zo veel jonger is) de Kameleon niet leuk vond, merkte ik ook hoe archaïsch sommige van die boeken toch blijken te zijn ja. Schijnt dat er op een gegeven moment iemand ook een paar "nieuwe" heeft geschreven die sommige kinderen meer boeien.
Ik vond ze wel leuk. In soort van dezelfde categorie maar moderner (nog steeds wel gedateerd), de serie over Wolf de politiehond.
pi_197267394
quote:

[..]

Ik vond het ook niets....vond mijn vader volgens mij wel jammer.

Over een half uur weer naar de HA, ben er nu in 3 dagen vaker geweest dan de 3 jaar daarvoor :')

Verder goed nieuws over het bier, 4 februari bottelen dus vanaf het eerste weekend in februari is het bier te koop *O* weer eens wat road trips plannen :D
pi_197267422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vond het ook niets....vond mijn vader volgens mij wel jammer.

Over een half uur weer naar de HA, ben er nu in 3 dagen vaker geweest dan de 3 jaar daarvoor :r

Verder goed nieuws over het bier, 4 februari bottelen dus vanaf het eerste weekend in februari is het bier te koop *O* weer eens wat road trips plannen :D
Wel fijn dat ze je zo laagdrempelig kunnen helpen. Lijkt me precies waar een huisarts voor is. Scheelt jou weer aanmodderen met de blaren en het verband.

Wat leuk dat het zo goed opschiet met het bier nu! *G*
pi_197267442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wel fijn dat ze je zo laagdrempelig kunnen helpen. Lijkt me precies waar een huisarts voor is. Scheelt jou weer aanmodderen met de blaren en het verband.

Wat leuk dat het zo goed opschiet met het bier nu! *G*
Ja, vind het ook echt super dat ik in deze tijd daar terecht kan hiervoor. De HA hoeft er ook alleen even naar te kijken en verder kan de assistent het doen.
pi_197267490
quote:

[..]

In de Bieb hier bestaat een bestel/reserveer service via de website.
Sowieso zijn alle kinderen onder 18 gratis lid van de Bieb.
De Loser boeken zijn een groot succes, ook op mp zie ik https://www.marktplaats.nl/l/boeken/q/het+leven+van+een+loser/
Of de Waanzinnige Boomhut met heel veel verdiepingen.
Misschien kun je er iets mee?
Oh shut, dat is vanaf 11/12 jaar.
Nou Paul Biegel dan? En Dolfje Weerwolfje? Dat zijn A boeken, niveau groep 4/5/6
En Koen Kampioen over voetballen!
pi_197267501
@PdeHoog, misschien kan @AnneX wel tips geven voor leuke boeken voor jongens van mini-G's leeftijd. Zij zit in de business

Hopelijk kan het verband wat minder indrukwekkend nu @Sarabi.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197267560
Oh, ik vond de Kameleon vroeger heel erg leuk. Maar bij de meeste van die boeken zu llen die nu echt heeeel erg outdated zijn.

Ik kan me ook voorstellen dat wellicht Thea Beckman leuk zou zijn? Kruistocht in spijkerbroek, etc. ?
pi_197267670
Mijn bijna 9-jarige is weg van graphic novels. Het Leven van een Loser en Tom Groot zijn series die hij verslindt. Verder is Dolfje Weerwolfje en de Waanzinnige Boomhut-serie ook populair in zijn klas. Maar dat zijn niet meer echt AVI-boeken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197267696
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

De Loser boeken zijn een groot succes, ook op mp zie ik https://www.marktplaats.nl/l/boeken/q/het+leven+van+een+loser/
Nou Paul Biegel dan? En Dolfje Weerwolfje? Dat zijn A boeken, niveau groep 4/5/6
Oh, jij zegt bijna hetzelfde O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197267959
Ik ben naar mijn ouders gevlucht. Zit nu op mijn oude zolderkamer (echte Fok!er) te studeren. Veel veranderd, maar toch ook wel veel vertrouwd. :D
pi_197267991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Toen mijn neefje (die dus niet eens zo veel jonger is) de Kameleon niet leuk vond, merkte ik ook hoe archaïsch sommige van die boeken toch blijken te zijn ja. Schijnt dat er op een gegeven moment iemand ook een paar "nieuwe" heeft geschreven die sommige kinderen meer boeien.
Ik vond ze wel leuk. In soort van dezelfde categorie maar moderner (nog steeds wel gedateerd), de serie over Wolf de politiehond.
Ja :P Die heb ik ook gelezen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197268019
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bij de Bieb kijk ik nu ook :) Vanavond even reserveren als ik zijn inloggegevens kan vinden. Koen Kampioen trekt hem echt niet :D We kwamen die boeken tegen bij het opruimen en inpakken van zijn kamer. Ze zijn nu weg :+
pi_197268045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn bijna 9-jarige is weg van graphic novels. Het Leven van een Loser en Tom Groot zijn series die hij verslindt. Verder is Dolfje Weerwolfje en de Waanzinnige Boomhut-serie ook populair in zijn klas. Maar dat zijn niet meer echt AVI-boeken.
In het kader van de improvisatie laat ik het AVI gebeuren maar even varen en zoek ik leuke series voor hem :D
pi_197268048
Ik zit hier tussen Pinkeltje, hoe overleef ik, spijt!, matilda, kruistocht, minoes, de kleine kapitein, de rode prinses, de kleine prins, en de tovenaar van Oz. (En nog wel meer, )

Geen idee welk leesniveau dat is allemaal.

Ik las ook veel kippenvel boeken, maar die zie k niet meer staan.
pi_197268053
Dank voor de tips trouwens ^O^
pi_197268061
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit hier tussen Pinkeltje, hoe overleef ik, spijt!, matilda, kruistocht, minoes, de kleine kapitein, de rode prinses, de kleine prins, en de tovenaar van Oz. (En nog wel meer, )

Geen idee welk leesniveau dat is allemaal.

Ik las ook veel kippenvel boeken, maar die zie k niet meer staan.
Pinkeltje heb ik al geprobeerd, maar ook dat is toch een tikkie gedateerd :+
pi_197268116
Heeft hij Roald Dahl al uit? Ik zat op te zoeken welke leeftijd de Heksen is, maar dat is 8-10 dus dat zou gaan?
pi_197268186
quote:
Nope, exclusief voor abonnees.
pi_197268233
Dolfje O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197268278
De hobbit O+
pi_197268322
Damn. Ik zag een mooie jas voor vriend. Bij een bedrijfje in Frankrijk. Maar het is met zijn postuur altijd de vraag of iets goed past. Maar de afgeprijsde versie kun je niet retourneren voor geld... En de niet afgeprijsde kleur is bijna 300 euro :')
pi_197268617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:37 schreef Tele6 het volgende:
Heeft hij Roald Dahl al uit? Ik zat op te zoeken welke leeftijd de Heksen is, maar dat is 8-10 dus dat zou gaan?
Hmmm...Dat is nog wel een optie. Sjakie en de Chocoladefabriek. Goed idee.
pi_197268720
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:46 schreef Candaasje het volgende:
Damn. Ik zag een mooie jas voor vriend. Bij een bedrijfje in Frankrijk. Maar het is met zijn postuur altijd de vraag of iets goed past. Maar de afgeprijsde versie kun je niet retourneren voor geld... En de niet afgeprijsde kleur is bijna 300 euro :')
Niet afgeprijsde kopen, kijken of past, retourneren voor geld, afgeprijsde variant kopen.

:7
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')