abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:11:20 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197265208
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (50)
Democratic (48)
Independents (2)
Tiebreaker VP Harris (D)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:


Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 13:11:43 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_197265213
TT klopt niet
What can change the nature of a man?
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:12:57 #3
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197265225
6 januari

Trump: we gaan naar het Capitool
Guiliani: we gaan recht halen met geweld
Trump Jr: We gaan er heen en hebben "een leuke" tijd.

Waarom zijn die gasten nog niet gearresteerd?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 januari 2021 @ 13:13:25 #4
426493 crew  PippenScottie
pi_197265231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:11 schreef Coco het volgende:
TT klopt niet
Nog niet. Dertien dagen wachten nog, komt goed.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:15:22 #5
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197265263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:13 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Nog niet. Dertien dagen wachten nog, komt goed.
de dag is nog niet om, misschien zit Trump vanavond al in de bak.

en officieel is Biden nu president. onomkeerbaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:15:41 #6
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_197265268
Op Twitter worden momenteel veel van de indringers van gisteren gedentificeerd:
twitter
twitter
twitter
twitter
twitter
Het valt wel op dat er, voor een partij en president die zo pro-Israel zijn, wel erg veel duidelijke antisemieten op de voorgrond staan bij dit soort gebeurtenissen. :{
pi_197265278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:13 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Nog niet. Dertien dagen wachten nog, komt goed.
Tenzij hij voor die tijd omkiept van ouderdom en Harris et overneemt. Dan is ie officieel nooit president geweest :')
Nouja, president van de zelfverzonnen "office of de president elect" misschien :D
pi_197265313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
en officieel is Biden nu president. onomkeerbaar.
Nee, geen dingen gaan verzinnen, hij is pas president op de 20e na de inwijding.
Tot die tijd gewoon president elect.
https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:18:31 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197265315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:15 schreef beantherio het volgende:
Het valt wel op dat er, voor een partij en president die zo pro-Israel zijn, wel erg veel duidelijke antisemieten op de voorgrond staan bij dit soort gebeurtenissen. :{
Lekkere ventjes :{
pi_197265318
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:15 schreef beantherio het volgende:
Op Twitter worden momenteel veel van de indringers van gisteren gedentificeerd:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ]Het valt wel op dat er, voor een partij en president die zo pro-Israel zijn, wel erg veel duidelijke antisemieten op de voorgrond staan bij dit soort gebeurtenissen. :{
Deze mensen zouden niet misstaan in een FvD-appgroep!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 januari 2021 @ 13:20:55 #11
426493 crew  PippenScottie
pi_197265349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:18 schreef 297534 het volgende:

[..]

Deze mensen zouden niet misstaan in een FvD-appgroep!
Dat is dezelfde internationale vijver. Boze mensen, weinig eigen verantwoordelijkheidsgevoel, gevoelig voor mensen die zeggen dat jouw problemen de schuld zijn van anderen. En die een paar jaar in een echokamer elkaar laten radicaliseren.
pi_197265361
Nog steeds blij dat Trump zijn haast criminele aansporingen in principe klein effect gehad hebben. Het is qua aandacht groot vanwege dat het het capitool betrof, maar in aantallen die de straat op gingen na zulke woorden van de president mag je blij zijn dat het nog geen 0,1% van zijn aanhang betreft.

De gevolgen van zijn opruiing hadden vele malen groter kunnen zijn (tot aan een burgeroorlog die in VS meteen een zwaar bewapende burgeroorlog betekent).
pi_197265382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tenzij hij voor die tijd omkiept van ouderdom en Harris et overneemt. Dan is ie officieel nooit president geweest :')
Nouja, president van de zelfverzonnen "office of de president elect" misschien :D
De term president elect is een normale term in Amerika. Hoeveel jaar al ?
En men beschouwt de aankomende president inderdaad als een staatsdienaar ... dus is "office" in de betekenis van functie, baan, werkplaats helemaal juist. .
  Redactie Games donderdag 7 januari 2021 @ 13:23:58 #14
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_197265401
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:21 schreef VacaLoca het volgende:
Nog steeds blij dat Trump zijn haast criminele aansporingen in principe klein effect gehad hebben. Het is qua aandacht groot vanwege dat het het capitool betrof, maar in aantallen die de straat op gingen na zulke woorden van de president mag je blij zijn dat het nog geen 0,1% van zijn aanhang betreft.

De gevolgen van zijn opruiing hadden vele malen groter kunnen zijn (tot aan een burgeroorlog die in VS meteen een zwaar bewapende burgeroorlog betekent).
Ja, in dat opzicht was deze coup kenmerkend voor z'n presidentschap: incompetent, gevuld met haat en angst, en als ze eenmaal in het belangrijke gebouw zitten weten ze ook niet meer wat ze precies moeten doen dus laten ze maar een spoor van ravage achter.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:24:57 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197265415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:15 schreef beantherio het volgende:
Op Twitter worden momenteel veel van de indringers van gisteren gedentificeerd:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ]Het valt wel op dat er, voor een partij en president die zo pro-Israel zijn, wel erg veel duidelijke antisemieten op de voorgrond staan bij dit soort gebeurtenissen. :{
Deze held al gedentificeerd? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler vanwege awesomeness
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 januari 2021 @ 13:25:39 #16
426493 crew  PippenScottie
pi_197265429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:23 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ja, in dat opzicht was deze coup kenmerkend voor z'n presidentschap: incompetent, gevuld met haat en angst, en als ze eenmaal in het belangrijke gebouw zitten weten ze ook niet meer wat ze precies moeten doen dus laten ze maar een spoor van ravage achter.
Het wachten is wel tot er een republikein opstaat die dezelfde meute aanspreekt, maar een aandachtspanne heeft van langer dan tien seconden en wel sympathiek over weet te komen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:26:31 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197265449
Daar gaat een mooi onderzoekje komen
https://nos.nl/collectie/(...)ngton-hebben-gefaald
pi_197265479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De term president elect is een normale term in Amerika. Hoeveel jaar al ?
En men beschouwt de aankomende president inderdaad als een staatsdienaar ... dus is "office" in de betekenis van functie, baan, werkplaats helemaal juist. .
Oh, dat een president-elect bestaat is helemaal juist.
Alleen de "office" of de president-elect is een totaal niet bestaand iets. Compleet uit de duim gezogen.
Biden is overigens niet de eerste president die dit heeft gedaan, Trump en Obama hebben hetzelfde gedaan.
Tis simpel geen officiele office.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:29:07 #19
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_197265491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:24 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Deze held al gedentificeerd? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler vanwege awesomeness
Jazeker:

twitter
pi_197265500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, dat een president-elect bestaat is helemaal juist.
Alleen de "office" of de president-elect is een totaal niet bestaand iets. Compleet uit de duim gezogen.
Biden is overigens niet de eerste president die dit heeft gedaan, Trump en Obama hebben hetzelfde gedaan.
Tis simpel geen officiele office.
Nee klopt niet officieel. Maar altijd wel handig om ergens een naam aan te kunnen geven, want het hele concept waar 'office of the president elect' voor staat, is natuurlijk wel een echt bestaand iets.
pi_197265509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:15 schreef beantherio het volgende:
Op Twitter worden momenteel veel van de indringers van gisteren gedentificeerd:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ]Het valt wel op dat er, voor een partij en president die zo pro-Israel zijn, wel erg veel duidelijke antisemieten op de voorgrond staan bij dit soort gebeurtenissen. :{
De Q-Shaman word nu door medegekken als Lin Wood en andere QAnons afgeschilderd als undercover antifa. Hij is nu druk bezig met hen te overtuigen dat hij een trouwe QAnon patriot is.

Ja, van je vrienden moet je het hebben. Ze hebben je nodig totdat ze je voor de wolven gooien. :')
pi_197265523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:29 schreef beantherio het volgende:

[..]

Jazeker:

[ twitter ]
Hoeveel zullen er nu peentjes zweten, wetend dat binnenkort de FBI bij ze voor de deur staat en een mogelijke gevangenisstraf ze boven het hoofd hangt _O-
pi_197265546
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:30 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

De Q-Shaman word nu door medegekken als Lin Wood en andere QAnons afgeschilderd als undercover antifa. Hij is nu druk bezig met hen te overtuigen dat hij een trouwe QAnon patriot is.

Ja, van je vrienden moet je het hebben. Ze hebben je nodig totdat ze je voor de wolven gooien. :')
He verdorie, zijn twitteraccount is opgeschort.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:34:35 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197265560
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, dat een president-elect bestaat is helemaal juist.
Alleen de "office" of de president-elect is een totaal niet bestaand iets. Compleet uit de duim gezogen.
Biden is overigens niet de eerste president die dit heeft gedaan, Trump en Obama hebben hetzelfde gedaan.
Tis simpel geen officiele office.
Maar wel een bepaalde status dat volgens mij zelfs wettelijk gepaard gaat met extra rechten, etc. Vanaf de dag dat iemand president-elect wordt, gaat de beveiliging van de Secret Service bijvoorbeeld ook naar een gelijk niveau als die van een president. Verder krijgt diegene ook geld en middelen tot zijn beschikking, inzage in bepaalde briefings, etc.
pi_197265564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:30 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

De Q-Shaman word nu door medegekken als Lin Wood en andere QAnons afgeschilderd als undercover antifa. Hij is nu druk bezig met hen te overtuigen dat hij een trouwe QAnon patriot is.

Ja, van je vrienden moet je het hebben. Ze hebben je nodig totdat ze je voor de wolven gooien. :')
Dat is ook wel interessant wat zou hij doen bij een rechtszaak als dat ter sprake komt keihard blijven roepen dat hij een trouwe volgers is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:34:58 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197265568
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:16 schreef Refragmental het volgende:

Nouja, president van de zelfverzonnen "office of de president elect" misschien :D


Maar da's vast fake news, h?
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:34:59 #27
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197265569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:30 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

De Q-Shaman word nu door medegekken als Lin Wood en andere QAnons afgeschilderd als undercover antifa. Hij is nu druk bezig met hen te overtuigen dat hij een trouwe QAnon patriot is.

Ja, van je vrienden moet je het hebben. Ze hebben je nodig totdat ze je voor de wolven gooien. :')
Dit soort infighting _O_
pi_197265573
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:34 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Maar wel een bepaalde status dat volgens mij zelfs wettelijk gepaard gaat met extra rechten, etc. Vanaf de dag dat iemand president-elect wordt, gaat de beveiliging van de Secret Service bijvoorbeeld ook naar een gelijk niveau als die van een president. Verder krijgt diegene ook geld en middelen tot zijn beschikking, inzage in bepaalde briefings, etc.
Dat klopt.
pi_197265594
quote:
15s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:34 schreef ExTec het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar da's vast fake news, h?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:28 schreef Refragmental het volgende:
de "office" of de president-elect is een totaal niet bestaand iets. Compleet uit de duim gezogen.
Biden is overigens niet de eerste president die dit heeft gedaan, Trump en Obama hebben hetzelfde gedaan.
Meer kan ik er niet van maken :?
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:36:41 #30
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_197265599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nouja, president van de zelfverzonnen "office of de president elect" misschien :D
Lees de wiki eens door die je zelf hebt gepost. Sinds 2008 is het dus door Obama en Trump al gebruikt.
Gn kloon van tvlxd!
pi_197265608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:29 schreef beantherio het volgende:

[..]

Jazeker:

[ twitter ]
Ook al bekend wie de man die met zijn vuist omhoog in de senaatskamer staat met zijn rechterarm.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:37:29 #32
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197265616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Meer kan ik er niet van maken :?
Daarom zit je te mieren dat Biden in z'n "zelfverzonnen office" zit.

:|W
&lt;signature here&gt;.
pi_197265631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:36 schreef Montov het volgende:

[..]

Lees de wiki eens door die je zelf hebt gepost. Sinds 2008 is het dus door Obama en Trump al gebruikt.
Ook voor jou:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:28 schreef Refragmental het volgende:
de "office" of de president-elect is een totaal niet bestaand iets. Compleet uit de duim gezogen.
Biden is overigens niet de eerste president die dit heeft gedaan, Trump en Obama hebben hetzelfde gedaan.
  Redactie Games donderdag 7 januari 2021 @ 13:39:14 #34
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_197265642
twitter


:D
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:39:20 #35
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197265646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ook voor jou:
[..]

Dus Biden heeft het niet zelf verzonnen?
&lt;signature here&gt;.
pi_197265647
twitter


“Via Getty is his real name”. Je zou bijna hopen dat dit getrol is maar ze menen het echt. _O-
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:42:48 #37
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_197265707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:39 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]

“Via Getty is his real name”. Je zou bijna hopen dat dit getrol is maar ze menen het echt. _O-
Ik hoorde dat een andere relschopper "Reuters" heette ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_197265728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:39 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]

“Via Getty is his real name”. Je zou bijna hopen dat dit getrol is maar ze menen het echt. _O-

:D

edit: https://twitter.com/viagetty :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:44:40 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_197265739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:12 schreef klappernootopreis het volgende:
6 januari

Trump: we gaan naar het Capitool
Guiliani: we gaan recht halen met geweld
Trump Jr: We gaan er heen en hebben "een leuke" tijd.

Waarom zijn die gasten nog niet gearresteerd?
Even wachten tot de nieuwe AG maar. Misschien kunnen ze een reverse Chicago 7 doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197265765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende: [..] Dan heb ik het misschien niet duidelijk opgeschreen. Ik ben te overtuigen met feiten, maar die hoef je vervolgens niet te herhalen. f ik erken dat de gepresenteerde feiten kloppen of niet. Twee keer hetzelfde betoog presenteren verandert niks aan mijn assesment. Ik wil ook niet zeggen dat ik vrij be van benvloeding ik fietste gisteren nog langs een domino's en toen haalde ik in de super een pizza. Ook kan herhaling van bijvoorbeeld muziek wel het verschil maken, waar ik iets eerst slecht vond en nu goed. Dat gaat echter niet over ideologie. Je kunt nog zo vaak herhalen dat X een minderwaardige groep is, ik geloof oprecht dat ik daar doorheen prik en dat het geen effect heeft.
Goed punt betreft reclame, en zo zal ook negatieve propaganda mensen hun keuzes (in een moment beslissing) beinvloeden.
Ik wil je echt het boek:
Thinking fast and Slow - D. Kahneman van harte aan raden. Hier wordt heel sterk onderbouwd, hoe besluitvorming werken van mensen en hoe en welke cognitieve processen dit doen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:57:05 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_197265957
Voormalig R-House Rep (Morning) Joe Scarborough zegt fucking op de nationale TV.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:59:21 #42
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_197265993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:37 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ook al bekend wie de man die met zijn vuist omhoog in de senaatskamer staat met zijn rechterarm.
Op Twitter zie ik dat nog niet terug maar de FBI zal dat ongetwijfeld allang weten.
pi_197266001
Mulvaney neemt ontslag.
Bron: cnn zojuist.
pi_197266008
twitter


Ze maken het wel heel makkelijk voor de FBI om hen te vinden...
pi_197266049
CNN herhaalt nog steeds het clipje van de man die met een doorzichtig schild een raampje insloeg.
Hoeveel jaar zal hij krijgen?
Want het is zeker dat hij gepakt gaat worden. Zijn gezicht is duidelijk te zien op film en foto.
Op deze foto, in het midden met baard en schild, staat hij in het gebouw

bron: https://twitter.com/igorbobic/status/1346898828092465154
En hij had dat schild niet toevallig meegesjouwd, natuurlijk. Hij was op rellen uit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bluesdude op 07-01-2021 14:16:11 ]
pi_197266059
Ik zou er wat centjes voor hebben om live streams vanuit het Witte Huis te kunnen kijken nu. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:03:17 #47
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197266075
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zou er wat centjes voor hebben om live streams vanuit het Witte Huis te kunnen kijken nu. :D
Waarschijnlijk ligt Trump gewoon als Al Bundy een beetje OANN te zappen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:06:02 #48
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197266131
Haha die lafbek van een Pence die zwijgend de camera’s voorbijliep :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:07:47 #49
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197266160
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:10:01 #50
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197266204
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:10:45 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197266217
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef AnneX het volgende:
Mulvaney neemt ontslag.
Bron: cnn zojuist.
Nog zo eentje die ineens het licht ziet terwijl we al vier jaar van hetzelfde zien. Don’t forget.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:11:21 #52
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197266234
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ligt Trump gewoon als Al Bundy een beetje OANN te zappen.
of poets hij zijn wapens, net als President Camacho.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197266252
haha ja dat raam blijft maar ingeslagen worden bij CNN _O- glaszetters verdienen goud zo :D
pi_197266267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:39 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]

“Via Getty is his real name”. Je zou bijna hopen dat dit getrol is maar ze menen het echt. _O-
_O- _O- :D soms is het ook wel leuk dat er gewoon dom volk bestaat >:)
pi_197266270
Nog iets voor de komende hoorzittingen
Weigerde Trump de Nationale Garde in te zetten
Gaf Pence op eigen houtje de opdracht de Garde naar het Capitool te sturen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:13:40 #56
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197266287
Wanneer mag Trump weer tweeten? Daar willen we wel bij zijn natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:13:57 #57
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197266293
Was deze nieuwe tweet van Rudy al gepost? :')
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:14:34 #58
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197266305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
Nog iets voor de komende hoorzittingen
Weigerde Trump de Nationale Garde in te zetten
Gaf Pence op eigen houtje de opdracht de Garde naar het Capitool te sturen.
ik denk dat Pence dit in overleg met Pelosi, Grassley en Schumer inderdaad heeft gedaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:14:36 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197266308
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:10 schreef Szura het volgende:

[..]

Nog zo eentje die ineens het licht ziet terwijl we al vier jaar van hetzelfde zien. Don’t forget.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:15:07 #60
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197266317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:13 schreef Szura het volgende:
Was deze nieuwe tweet van Rudy al gepost? :')
[ twitter ]
whataboutismn..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:17:07 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197266358
Speculatie op CNN dat Trump al dat tuig een pardon kan geven :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:17:51 #62
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197266371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:17 schreef Szura het volgende:
Speculatie op CNN dat Trump al dat tuig een pardon kan geven :')
Dan moeten ze eerst veroordeeld worden toch? Dat gaat niet in 2 weken gebeuren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:18:38 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197266385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:17 schreef Szura het volgende:
Speculatie op CNN dat Trump al dat tuig een pardon kan geven :')
Ze deden natuurlijk ook slechts wat hij wilde.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197266466
't Is ook wel dumb en dumber... Lachend en zwaaiend op de kiek, terwijl je misdrijven aan het plegen bent.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:24:09 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197266498
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:22 schreef OllieA het volgende:
't Is ook wel dumb en dumber... Lachend en zwaaiend op de kiek, terwijl je misdrijven aan het plegen bent.
Arrogantie, ze denken dat ze beschermd worden door Trump en hen niets kan gebeuren
pi_197266499
Richard Barnett zat in het kantoor van Nancy Pelosi.
Onderduiken heeft geen zin voor hem. Gezicht, naam is bekend.
Dat wordt jail-time voor deze vaderlandslievende strijder.
pi_197266532
Over de Runoffs, daar wat meer over lezend, heel erg knap hoe Stacey Abrams zoveel gekleurde kiezers op de been heeft kunnen brengen. De meesten hadden nog nooit eerder gestemd tot de 2020 president verkiezingen.
Dat heeft volgens mij ook het verschil gemaakt, in combinatie met Trumps eigen anti-reclame
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 januari 2021 @ 14:27:50 #68
426493 crew  PippenScottie
pi_197266563
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:22 schreef OllieA het volgende:
't Is ook wel dumb en dumber... Lachend en zwaaiend op de kiek, terwijl je misdrijven aan het plegen bent.
Die mensen leven in zo’n bubbel dat ze niet doorhebben dat ze de wet overtreden en oprecht denken dat iedereen ze fantastisch vindt.

Misschien dat een tijdje gevangenis ze wat realiteitszin bijbrengt
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:27:53 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197266565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:29 schreef beantherio het volgende:

[..]

Jazeker:

[ twitter ]
Helemaal humor dat sommige mensen dachten dat zijn naam "Via Getty" was :') :D
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:30:46 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197266628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]


[..]

Meer kan ik er niet van maken :?
Niet zelfverzonnen dus...
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197266744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
Richard Barnett zat in het kantoor van Nancy Pelosi.
Onderduiken heeft geen zin voor hem. Gezicht, naam is bekend.
Dat wordt jail-time voor deze vaderlandslievende strijder. [ afbeelding ]
Kan iemand dat telefoonnummer op de postit even bellen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:40:42 #72
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197266852
Trump mag weer tweeten, ben benieuwd wanneer ie los gaat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:40:58 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197266857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef vipergts het volgende:

[..]

Kan iemand dat telefoonnummer op de postit even bellen.
En dat je dan haar schoonzoon aan de lijn krijgt en gewoon Nederlands kunt praten...
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:41:37 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197266873
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 januari 2021 @ 14:45:02 #75
408813 crew  trein2000
pi_197266942
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef AnneX het volgende:
Mulvaney neemt ontslag.
Bron: cnn zojuist.
Het naoorlogs verzet draait op volle toeren...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:47:40 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197267004
Waarom blijven dat soort lui niet gewoon om Trump zoveel mogelijk te saboteren?
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:48:31 #77
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197267020
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer mag Trump weer tweeten? Daar willen we wel bij zijn natuurlijk.
over een paar uur.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:49:22 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197267037
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:51:13 #79
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_197267079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
Richard Barnett zat in het kantoor van Nancy Pelosi.
Onderduiken heeft geen zin voor hem. Gezicht, naam is bekend.
Dat wordt jail-time voor deze vaderlandslievende strijder. [ afbeelding ]
twitter

Het is nog steeds diefstal kerel. Beetje lullig om voor de diefstal van een envelop celstraf te krijgen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:52:06 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197267098
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:49 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Die Trump & Vlad foto in een hartvormig lijstje :D
pi_197267168
Zou Trump het nog proberen pardons uit te delen? Zoja, zou dat dan ook meteen een impeachment opleveren?
pi_197267175
De dienstdoende autoriteiten moeten gewoon elk woord van de toespraken van Trump en Giuliani uitspellen... het zijn gewoon oproepen tot gewelddadig verzet. Vooral Giuliani ging veel te ver en Trump stond erbij te grijnzen. "Trial by combat." 4 dooien en je land & democratie volledig te kakken gezet en tot schande gebracht. Arresteren die klootzakken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_197267196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat je dan haar schoonzoon aan de lijn krijgt en gewoon Nederlands kunt praten...
Het is een mobielnummer van een liaison zover ik het kan lezen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 14:58:50 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_197267227
Deze zal hier wel niet mogen, maar ik vond hem te grappig om niet te delen.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197267263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:58 schreef speknek het volgende:
Deze zal hier wel niet mogen, maar ik vond hem te grappig om niet te delen.

[ twitter ]
Bedankt _O-
pi_197267424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat je dan haar schoonzoon aan de lijn krijgt en gewoon Nederlands kunt praten...
Het is een mobielnummer van een liaison zover ik het kan lezen.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef beantherio het volgende:

[..]

[ twitter ]
Het is nog steeds diefstal kerel. Beetje lullig om voor de diefstal van een envelop celstraf te krijgen.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef beantherio het volgende:

[..]

[ twitter ]
Het is nog steeds diefstal kerel. Beetje lullig om voor de diefstal van een envelop celstraf te krijgen.
Niet alleen diefstal hij is al geadresseerd ook strak is hij niet leeg en zitten er vertrouwelijke documenten in. Billy Long is een senator voor zover ik kan googlen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:10:26 #87
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197267468
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

over een paar uur.
Hij mag alweer
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197267495
_O- _O-

Rusland uit kritiek op Amerikaans kiesstelsel
In een eerste reactie op de bestorming van het Capitool heeft het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken kritiek geleverd op het Amerikaanse kiesstelsel. Woordvoerder Maria Zacharova zegt dat de onrust een interne Amerikaanse aangelegenheid is, maar stelt dat het kiesstelsel van de VS gedateerd is en niet voldoet aan democratische normen, meldt Ria Novosti. "Daardoor kan de samenleving verdeeld raken, waarbij de media een politiek instrument worden."

Zacharova wenst het "vriendelijke Amerikaanse volk" sterkte om dit "dramatische moment in hun geschiedenis" waardig door te komen.
pi_197267497
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hij mag alweer
Hij moest toch ook nog wat tweets weghalen die aangewezen zijn als leugens?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197267538
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
_O- _O-

Rusland uit kritiek op Amerikaans kiesstelsel
In een eerste reactie op de bestorming van het Capitool heeft het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken kritiek geleverd op het Amerikaanse kiesstelsel. Woordvoerder Maria Zacharova zegt dat de onrust een interne Amerikaanse aangelegenheid is, maar stelt dat het kiesstelsel van de VS gedateerd is en niet voldoet aan democratische normen, meldt Ria Novosti. "Daardoor kan de samenleving verdeeld raken, waarbij de media een politiek instrument worden."

Zacharova wenst het "vriendelijke Amerikaanse volk" sterkte om dit "dramatische moment in hun geschiedenis" waardig door te komen.
:D

Vanuit Turkije gisteravond ook al de reactie dat men toch wel bezorgd was over de democratische beginselen in de US.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_197267564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
_O- _O-

Rusland uit kritiek op Amerikaans kiesstelsel
In een eerste reactie op de bestorming van het Capitool heeft het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken kritiek geleverd op het Amerikaanse kiesstelsel. Woordvoerder Maria Zacharova zegt dat de onrust een interne Amerikaanse aangelegenheid is, maar stelt dat het kiesstelsel van de VS gedateerd is en niet voldoet aan democratische normen, meldt Ria Novosti. "Daardoor kan de samenleving verdeeld raken, waarbij de media een politiek instrument worden."

Zacharova wenst het "vriendelijke Amerikaanse volk" sterkte om dit "dramatische moment in hun geschiedenis" waardig door te komen.
Niet alleen in de VS. las laatst een artikel dat de democratie dood is. Gister had ik het erover en hoort een heel eigen topic te krijgen. Democratie in deze tijd is niet meer houdbaar.
pi_197267616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
_O- _O-

Rusland uit kritiek op Amerikaans kiesstelsel
In een eerste reactie op de bestorming van het Capitool heeft het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken kritiek geleverd op het Amerikaanse kiesstelsel. Woordvoerder Maria Zacharova zegt dat de onrust een interne Amerikaanse aangelegenheid is, maar stelt dat het kiesstelsel van de VS gedateerd is en niet voldoet aan democratische normen, meldt Ria Novosti. "Daardoor kan de samenleving verdeeld raken, waarbij de media een politiek instrument worden."

Zacharova wenst het "vriendelijke Amerikaanse volk" sterkte om dit "dramatische moment in hun geschiedenis" waardig door te komen.
Op NBC weten ze zich ook al geen raad. Turkse diplomaten en expats die medelijden hebben met de Amerikanen en erop wijzen dat ze een voorbeeld kunnen neem aan de democratie in hun land (je weet wel: een mislukte coup, geen vrije pers, tegenstanders opsluiten, et cetera...).
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:17:07 #93
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197267620
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS. las laatst een artikel dat de democratie dood is. Gister had ik het erover en hoort een heel eigen topic te krijgen. Democratie in deze tijd is niet meer houdbaar.
Wat stel jij voor dan?

Democratie is het beste wat we hebben, maar is bij veel politieke partijen tegenwoordig van ondergeschikt belang. Of wordt zelfs moedwillig om zeep geholpen
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:18:25 #94
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197267659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
_O- _O-

Rusland uit kritiek op Amerikaans kiesstelsel
In een eerste reactie op de bestorming van het Capitool heeft het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken kritiek geleverd op het Amerikaanse kiesstelsel. Woordvoerder Maria Zacharova zegt dat de onrust een interne Amerikaanse aangelegenheid is, maar stelt dat het kiesstelsel van de VS gedateerd is en niet voldoet aan democratische normen, meldt Ria Novosti. "Daardoor kan de samenleving verdeeld raken, waarbij de media een politiek instrument worden."

Zacharova wenst het "vriendelijke Amerikaanse volk" sterkte om dit "dramatische moment in hun geschiedenis" waardig door te komen.
Koude Oorlog was zo slecht nog niet ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_197267672
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS. las laatst een artikel dat de democratie dood is. Gister had ik het erover en hoort een heel eigen topic te krijgen. Democratie in deze tijd is niet meer houdbaar.
Jawel hoor. Je moet alleen zorgen dat anti-democratische elementen geen kans krijgen. Daarom is het ook goed dat, hier in NL, bij Sjerrie de schellen af zijn gegaan en we hebben kunnen zien dat het antisemitische complotwappie is. Met als gevolg dat zijn partij is geimplodeerd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197267698
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

[...] Democratie in deze tijd is niet meer houdbaar.
Ja, dat vond Wilhelmina ook al.

Waarom is democratie in deze tijd niet meer houdbaar?
Wat is er zo onmogelijk aan?
Wat is het alternatief? Anarchie? Of een dictatuur, van linkse of rechtse snit? Monarchie met een absoluut vorst?
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:19:41 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_197267703
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197267729
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat stel jij voor dan?

Democratie is het beste wat we hebben, maar is bij veel politieke partijen tegenwoordig van ondergeschikt belang. Of wordt zelfs moedwillig om zeep geholpen
Het is tegenwoordig jammer dat "conservatieven" democratie alleen maar interessant vinden om aan de macht te komen. Hebben ze die macht en dreigen ze die kwijt te raken , dan zullen ze er alles aan doen om de democratie de nek om te draaien. Zie de VS, zie Rusland, zie Turkije, zie Hongarije.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:20:56 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197267743
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jawel hoor. Je moet alleen zorgen dat anti-democratische elementen geen kans krijgen. Daarom is het ook goed dat, hier in NL, bij Sjerrie de schellen af zijn gegaan en we hebben kunnen zien dat het antisemitische complotwappie is. Met als gevolg dat zijn partij is geimplodeerd.
Ik denk juist dat de democratie zich zal moeten aanpassen aan het internet-tijdperk. Er is veel meer mogelijk geworden dankzij alle nieuwe communicatiemogelijkheden, maar de instituten zijn daar nog helemaal niet op aangepast.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197267749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het naoorlogs verzet draait op volle toeren...
Iedereen zat in het verzet zal later blijken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_197267770
Het is een lachwekkende reactie vanuit Rusland aangezien de oppositie daar massaal de kop wordt ingedrukt.
Op ieder stembiljet staat Poetin met hoofdletters bovenaan en daaronder volgen een paar nitwits
Lijkt meer op, in tijden van rampspoed bij de vijand je eigen blazoen oppoetsen |:(
pi_197267772
Straks Cuccinelli over future attacks op fox.
https://www.livenewsnow.com/american/fox-news.html
pi_197267808
‘Many forms of Government have been tried, and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed it has been said that democracy is the worst form of Government except for all those other forms that have been tried from time to time.…’

Winston S Churchill
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_197267822
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS. las laatst een artikel dat de democratie dood is. Gister had ik het erover en hoort een heel eigen topic te krijgen. Democratie in deze tijd is niet meer houdbaar.
Geen enkele staatsvorm is houdbaar als misselijkmakende leugenaars er misbruik van maken.
Daarom moet Trump en zijn 'getrouwen' in de boeien.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:26:27 #105
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197267872
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als er een keer een nieuwe Trump komt. Iemand met dezelfde energie, charisma, enthousiasme en met redelijk dezelfde standpunten. Maar dan net wat meer presidentieel. dus niet het schelden en tieren en normaal twitter gedrag en die was stabieler is qua gedrag.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197267905
twitter


De revolutionaire.
Ja meissie.... traangas hoort bij een revolutie.
Kogels en moordpartijen ook, wist je dat niet ?
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:30:17 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197267969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

De revolutionaire.
Ja meissie.... traangas hoort bij een revolutie.
Kogels en moordpartijen ook, wist je dat niet ?
Die lijkt me ook onder invloed van iets, naast dat ze een nieuwe dimensie aan het woord naief toevoegt.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:30:44 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197267978
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS. las laatst een artikel dat de democratie dood is. Gister had ik het erover en hoort een heel eigen topic te krijgen. Democratie in deze tijd is niet meer houdbaar.
Dat geldt voor elke staatsvorm: als je de politiek ingaat om je land beter te maken werkt de staatsvorm. Als je er zit om geld te verdienen of omdat je de macht wil niet. Dat gaat lang goed maar ooit valt het om. Socialisme, Communisme, Koningrijk of Democratie. Het maakt niet uit welke vorm je land kent.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:30:56 #109
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197267982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

De revolutionaire.
Ja meissie.... traangas hoort bij een revolutie.
Kogels en moordpartijen ook, wist je dat niet ?
Een hoop meelopers die naef zijn en de consequenties niet goed zien. Al komt deze vrouw niet over als helemaal 100%
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197267987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

De revolutionaire.
Ja meissie.... traangas hoort bij een revolutie.
Kogels en moordpartijen ook, wist je dat niet ?
Opsporing is makkelijk, ze geeft haar naam en woonplaats al gewoon op :P
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:32:01 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197268005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:30 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Een hoop meelopers die naef zijn en de consequenties niet goed zien. Al komt deze vrouw niet over als helemaal 100%
Ja die heeft opiaten, antidepressiva of een flinke slok alcohol op, lijkt me.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:32:29 #112
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197268015
Ik las dat men vooral de mensen gaat opsporen en berechten die geweld hebben gebruikt en spullen kapot hebben gemaakt. De meelopers, die later gewoon met enkel een vlag stonden te zwaaien of enkel binnen liepen om te kijken, die laten ze waarschijnlijk met rust.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197268035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik denk juist dat de democratie zich zal moeten aanpassen aan het internet-tijdperk. Er is veel meer mogelijk geworden dankzij alle nieuwe communicatiemogelijkheden, maar de instituten zijn daar nog helemaal niet op aangepast.
Dit bedoel ik.
pi_197268052
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja die heeft opiaten, antidepressiva of een flinke slok alcohol op, lijkt me.
Ze is gewoon erg emotioneel. Het is een vrouw he ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:34:29 #115
131800 Tarado
cap de fusca
pi_197268063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:32 schreef martijnde3de het volgende:
Ik las dat men vooral de mensen gaat opsporen en berechten die geweld hebben gebruikt en spullen kapot hebben gemaakt. De meelopers, die later gewoon met enkel een vlag stonden te zwaaien of enkel binnen liepen om te kijken, die laten ze waarschijnlijk met rust.
dat is dan toch wel jammer, dat je de grens binnen/buiten trekt is nog tot daar aan toe maar iedereen die daar binnen is geweest zou bestraft moeten worden.
pi_197268081
Op fox hoor ik een oud fbi agent in Washington verklaren, dat vele relschoppers bekend zijn en gewoon het land doorreizen als ‘beroeps’. He dan? Inkomen?
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 januari 2021 @ 15:36:36 #117
408813 crew  trein2000
pi_197268102
twitter

Misschien kan iemand even met de plaatselijke GGZ instelling bellen voor een spoedopname?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_197268106
Meelopen met de massa het Capitool in....kan dat ook als inbraak berecht worden ?
Zette ze alleen een voet op de drempel ?
Ach justitie... straft deze dame niet te hard. 20 uur taakstraf ofzo
Zoek toch de Top Dog, de Ringleader, the Godfather van deze revolutie.
Wie is dat toch ?
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:36:56 #119
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_197268107
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:35 schreef AnneX het volgende:
Op fox hoor ik een oud fbi agent in Washington verklaren, dat vele relschoppers bekend zijn en gewoon het land doorreizen als ‘beroeps’. He dan? Inkomen?
Soros? Bill Gates? Rente trekken van de AntiVaBanque? Maar blijf vooral DONEREN mensen!
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 januari 2021 @ 15:38:23 #120
408813 crew  trein2000
pi_197268132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:32 schreef martijnde3de het volgende:
Ik las dat men vooral de mensen gaat opsporen en berechten die geweld hebben gebruikt en spullen kapot hebben gemaakt. De meelopers, die later gewoon met enkel een vlag stonden te zwaaien of enkel binnen liepen om te kijken, die laten ze waarschijnlijk met rust.
Ronduit belachelijk. Weet je wat in Nederland de straf is voor het met geweld uiteendrijven van het parlement?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 15:39:09 #121
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_197268144
Heeft die idiote Matt Gaetz z'n woorden al terugnomen inmiddels?
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:39:11 #122
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197268145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:32 schreef martijnde3de het volgende:
Ik las dat men vooral de mensen gaat opsporen en berechten die geweld hebben gebruikt en spullen kapot hebben gemaakt. De meelopers, die later gewoon met enkel een vlag stonden te zwaaien of enkel binnen liepen om te kijken, die laten ze waarschijnlijk met rust.
Zou ook mijn idee zijn.

Meenemen van goederen uit het capitool is een federaal vergrijp.
En als dat brieven zijn zoals hierboven dan komt er nog een extra vergrijp boven op (ben de naam even kwijt).
Komt bij dat het van een afgevaardigde is. Daar kan een levenslange straf uit komen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197268169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Soros? Bill Gates? Rente trekken van de AntiVaBanque? Maar blijf vooral DONEREN mensen!
Geen betaling uit de Trumpfondsen ? Door hem opgericht ter afbraak van de verkiezingen van 3 november
pi_197268172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:30 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat geldt voor elke staatsvorm: als je de politiek ingaat om je land beter te maken werkt de staatsvorm. Als je er zit om geld te verdienen of omdat je de macht wil niet. Dat gaat lang goed maar ooit valt het om. Socialisme, Communisme, Koningrijk of Democratie. Het maakt niet uit welke vorm je land kent.
Klopt ieder systeem kent zijn fouten. Alleen merk ik dat in het huidige tijdperk van internet en sociale media, democratie niet meer goed werkt. Ik kies democratie om dat ik in een land leef waar we een democratie hebben.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:40:42 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197268177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ronduit belachelijk. Weet je wat in Nederland de straf is voor het met geweld uiteendrijven van het parlement?
Vast vrij hoog..
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:11 #126
408813 crew  trein2000
pi_197268189
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vast vrij hoog..
Levenslang! En terecht overigens.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_197268225
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:35 schreef AnneX het volgende:
Op fox hoor ik een oud fbi agent in Washington verklaren, dat vele relschoppers bekend zijn en gewoon het land doorreizen als ‘beroeps’. He dan? Inkomen?
Kan toch makkelijk in de VS? Met een auto kom je een heel eind. Hier een klusje doe je, daar een klusje. Af en toe bij een bouwplaats meehelpen. Slapen in je truck of een motel. Hoeft allemaal niet heel duur te zijn.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:42:53 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197268229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is dan toch wel jammer, dat je de grens binnen/buiten trekt is nog tot daar aan toe maar iedereen die daar binnen is geweest zou bestraft moeten worden.
Binnen/buiten zou al jammer zijn, als je ziet wat ze hebben gedaan met die media voor het Capitool
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:42:57 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197268231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef Bluesdude het volgende:
Meelopen met de massa het Capitool in....kan dat ook als inbraak berecht worden ?
Zette ze alleen een voet op de drempel ?
Ach justitie... straft deze dame niet te hard. 20 uur taakstraf ofzo
Zoek toch de Top Dog, de Ringleader, the Godfather van deze revolutie.
Wie is dat toch ?
Ehm ALS er straffen worden opgelegd zijn ze er niet zuinig mee,

Als het Capitool instappen niet mocht dan is dat een federaal vergrijp omdat het een federaal, gebouw is. En in de VS doen ze aan optellen. Stel je loopt 10x in en uit dan is dat 10x een vergrijp met 10x een straf. En daar komt "intent" dan ook nog bovenop.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:44:32 #130
131800 Tarado
cap de fusca
pi_197268268
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Binnen/buiten zou al jammer zijn, als je ziet wat ze hebben gedaan met die media voor het Capitool
Eens
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:45:06 #131
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197268285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef wdn het volgende:

[..]

Zou ook mijn idee zijn.

Meenemen van goederen uit het capitool is een federaal vergrijp.
En als dat brieven zijn zoals hierboven dan komt er nog een extra vergrijp boven op (ben de naam even kwijt).
Komt bij dat het van een afgevaardigde is. Daar kan een levenslange straf uit komen.
Laten ze zich richten op de echte daders van geweld en vernielingen, iemand met een brief lijkt mij nou niet een topprioriteit. :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:46:03 #132
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197268309
twitter

:')
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:46:04 #133
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197268310
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:42 schreef wdn het volgende:

[..]

Ehm ALS er straffen worden opgelegd zijn ze er niet zuinig mee,

Als het Capitool instappen niet mocht dan is dat een federaal vergrijp omdat het een federaal, gebouw is. En in de VS doen ze aan optellen. Stel je loopt 10x in en uit dan is dat 10x een vergrijp met 10x een straf. En daar komt "intent" dan ook nog bovenop.
Trump kan die mensen ook gewoon een pardon geven.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197268316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:45 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Laten ze zich richten op de echte daders van geweld en vernielingen, iemand met een brief lijkt mij nou niet een topprioriteit. :P
Dat ligt aan de inhoud van die brief :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197268323
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:46:43 #136
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197268324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan iemand even met de plaatselijke GGZ instelling bellen voor een spoedopname?
Is dit een dreigement?
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:46:54 #137
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197268329
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:45 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Laten ze zich richten op de echte daders van geweld en vernielingen, iemand met een brief lijkt mij nou niet een topprioriteit. :P
Jawel. Want daar volgt meteen uit dat je een afgevaardigde belemmert haar werk te doen. Dat leidt ook tot een bedreiding naar een afgevaardigde.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197268340
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS. las laatst een artikel dat de democratie dood is. Gister had ik het erover en hoort een heel eigen topic te krijgen. Democratie in deze tijd is niet meer houdbaar.
Heel subtiel, maar dit is dus de onderhuidse boodschap van Rusland, Turkije etc; 'Zie democratie heeft zijn laatste tijd gehad', autoritarisme is de nieuwe weg. Walgelijk!!!!
pi_197268341
Irishman Donie O Sullivan op CNN heeft zo te zien geen kleerscheuren opgelopen vannacht :P
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:47:40 #140
8783 gbm
Estd. 2001
pi_197268342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:45 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Laten ze zich richten op de echte daders van geweld en vernielingen, iemand met een brief lijkt mij nou niet een topprioriteit. :P
Diefstal van overheidsdocumenten, lijkt me redelijk prio.... ;)
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:47:58 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197268350
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:46 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Trump kan die mensen ook gewoon een pardon geven.
Nee. De president kan dat. Trump niet. Over 13 dagen zijn die 2 niet hetzelfde.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:48:30 #142
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197268359
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Heeft die idiote Matt Gaetz z'n woorden al terugnomen inmiddels?
Dat zal "Rick" nooit doen. Die heeft liters Kool Aid gedronken.
pi_197268363
twitter


Ze heeft niet echt haar best gedaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_197268373
Twitter, fb blokken trump’s account.
# Breaking on cnn.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:49:41 #145
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197268394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:47 schreef gbm het volgende:

[..]

Diefstal van overheidsdocumenten, lijkt me redelijk prio.... ;)
Was het niet alleen een envelop zonder inhoud?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:50:21 #146
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197268413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:47 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee. De president kan dat. Trump niet. Over 13 dagen zijn die 2 niet hetzelfde.
Hij kan theoretisch iedereen die daar was vandaag al een pardon geven.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:51:02 #147
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_197268431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

De revolutionaire.
Ja meissie.... traangas hoort bij een revolutie.
Kogels en moordpartijen ook, wist je dat niet ?
Dit is wel de definitie van sneu. Ik zit echt met een mengeling van "ach meisie toch" en "achterlijk wijf". :') _O-
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:51:21 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197268436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Was het niet alleen een envelop zonder inhoud?
Oh dat maakt niet uit. Er zijn federale wetten over hoe iemand dient te gedragen als het om brieven gaat.
En die zijn heel duidelijk en komen neer op: je blijft met je takken van andermans post af. De straffen die erbij horen beginnen met 5 jaar.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197268442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:47 schreef Dutch_view het volgende:
Irishman Donie O Sullivan op CNN heeft zo te zien geen kleerscheuren opgelopen vannacht :P
Tering, die twee vrouwen... "Ja we wilden naar binnen en de senatoren aan hun haren naar buiten slepen.
Maar dit is een vredig protest hoor!" :')
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197268445
Zijn er al reacties van die 2 loosers uit Georgia online? Gewoon voor de leuk that is.
pi_197268470
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:47 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Heel subtiel, maar dit is dus de onderhuidse boodschap van Rusland, Turkije etc; 'Zie democratie heeft zijn laatste tijd gehad', autoritarisme is de nieuwe weg. Walgelijk!!!!

Ik zei het al voor Rusland en Turkije. Het artikel is al veel eerder geschreven. Er is iets mis met de huidige democratie. Het past niet meer. Ik zal vandaag een topic openen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:53:42 #152
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197268504
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zei het al voor Rusland en Turkije. Het artikel is al veel eerder geschreven. Er is iets mis met de huidige democratie. Het past niet meer. Ik zal vandaag een topic openen.
Je mag het ook hier zeggen. Dat vroegen we al maar er kwam geen reactie
pi_197268514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef beantherio het volgende:

[..]

[ twitter ]
Het is nog steeds diefstal kerel. Beetje lullig om voor de diefstal van een envelop celstraf te krijgen.
Deze mensen geloven niet dat ze gestraft gaan worden. Daarom hebben ze er schijt aan dat hun gezicht in beeld is en nemen ze rustig zelfies. Ze zien zichzelf als patriots en denken dat de president hun altijd zal beschermen. Wat gisteren gebeurd is heeft dat gevoel alleen maar sterker gemaakt. “We took the Capitol and the president didn’t do anything to stop us!”.

Dat hele QAnon wereldje blinkt sowieso niet uit in hoge intelligentie. De ene gedeelte beschuldigd antifa van alle problemen gisteren, een ander gedeelte zit op te scheppen wat een geweldige dag ze gisteren hadden tijdens het bestormen. :')
pi_197268532
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:51 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dit is wel de definitie van sneu. Ik zit echt met een mengeling van "ach meisie toch" en "achterlijk wijf". :') _O-
Ik alleen het laatste. Weinig hersencellen in die pan lijkt het. Dom wijf
pi_197268567
Wat heeft CNN toch met dat raam wat steeds stuk gaat _O-
pi_197268573
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zei het al voor Rusland en Turkije. Het artikel is al veel eerder geschreven. Er is iets mis met de huidige democratie. Het past niet meer. Ik zal vandaag een topic openen.
Er is niks veranderd aan democratie, nog aan de wereld. Dit riep men toen niet adel stemrecht kreeg, vrouwen, mensen massaal toegang tot de bijbel kregen, mensen zelf konden reizen etc. Dit is een eeuwig oude kans van autoritairen om macht te grijpen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:56:42 #157
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197268579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:54 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Deze mensen geloven niet dat ze gestraft gaan worden. Daarom hebben ze er schijt aan dat hun gezicht in beeld is en nemen ze rustig zelfies. Ze zien zichzelf als patriots en denken dat de president hun altijd zal beschermen. Wat gisteren gebeurd is heeft dat gevoel alleen maar sterker gemaakt. “We took the Capitol and the president didn’t do anything to stop us!”.

Dat hele QAnon wereldje blinkt sowieso niet uit in hoge intelligentie. De ene gedeelte beschuldigd antifa van alle problemen gisteren, een ander gedeelte zit op te scheppen wat een geweldige dag ze gisteren hadden tijdens het bestormen. :')
Het gedeelte wat Antifa beschuldigt is niet QAnon zelf maar de politici die de Republikeinse partij en de Trump cultus van deze actie willen vrijwaren.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:56:49 #158
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_197268582
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zei het al voor Rusland en Turkije. Het artikel is al veel eerder geschreven. Er is iets mis met de huidige democratie. Het past niet meer. Ik zal vandaag een topic openen.
Er is niks mis met democratie maar er is iets mis met social media, de pers en hoe meningen geventileerd worden. Iedereen lijkt uit te zijn op oneliners, het demoniseren van de ander en op escalatie. Het is niet veel anders dan dat wat er in de aanloop van bijna iedere dictatuur uit de wereldgeschiedenis gebeurde.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:57:29 #159
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197268601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:56 schreef Dutch_view het volgende:
Wat heeft CNN toch met dat raam wat steeds stuk gaat _O-
Was al toen het net gebeurde, volgens mij zijn die 10 seconden 500x herhaald :D
  Eindredactie Games donderdag 7 januari 2021 @ 15:59:23 #160
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197268658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[ twitter ]

Ze heeft niet echt haar best gedaan.
Mi gado wat een tenenkrommend filmpje
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197268659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ronduit belachelijk. Weet je wat in Nederland de straf is voor het met geweld uiteendrijven van het parlement?
Max 30 jaar is hier voorbij gekomen 10 jaar als je niet verder als de bewaking komt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:59:28 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197268660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:56 schreef beantherio het volgende:

[..]

Er is niks mis met democratie maar er is iets mis met social media, de pers en hoe meningen geventileerd worden. Iedereen lijkt uit te zijn op oneliners, het demoniseren van de ander en op escalatie. Het is niet veel anders dan dat wat er in de aanloop van bijna iedere dictatuur uit de wereldgeschiedenis gebeurde.
Als het precies hetzelfde is als in de rest van de wereldgeschiedenis treft social media op zich weinig blaam. Vroeger had je ook al selectieve bronnen.

Het is gewoon belangrijk dat er een collectieve realisatie is dat vrijheid en democratie belangrijker zijn dan macht en je eigen gelijk. De Tweede Wereldoorlog heeft een diepe indruk gemaakt waardoor we nu al zo lang in stabiele democratien leven, maar dat effect lijkt nu uitgewerkt.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:59:55 #163
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197268674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:56 schreef Dutch_view het volgende:
Wat heeft CNN toch met dat raam wat steeds stuk gaat _O-
Dat was het raam waardoor die malloot naar binnen kroop
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197268679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:56 schreef beantherio het volgende:

[..]

Er is niks mis met democratie maar er is iets mis met social media, de pers en hoe meningen geventileerd worden. Iedereen lijkt uit te zijn op oneliners, het demoniseren van de ander en op escalatie. Het is niet veel anders dan dat wat er in de aanloop van bijna iedere dictatuur uit de wereldgeschiedenis gebeurde.
Democratie is niet ideaal maar een beter alternatief is er niet. Het probleem van tegenwoordig is vaak dat mensen niet meer accepteren wanneer een meerderheid iets anders wil en zij hun zin niet krijgen. Of dat door social media komt weet ik niet, het is ook misschien een mentaliteit die is veranderd. Mensen zijn egostischer geworden is mijn indruk.
pi_197268749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat was het raam waardoor die malloot naar binnen kroop
Ja klopt en ze kunnen dat ook wel eens herhalen, maar nu komt het wel erg vaak voorbij :P
Laten ze de kelders van het Capitol eens zien :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:03:22 #166
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197268761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:51 schreef Felixa het volgende:

[..]

Tering, die twee vrouwen... "Ja we wilden naar binnen en de senatoren aan hun haren naar buiten slepen.
Maar dit is een vredig protest hoor!" :')
En gewoon op beeld komen :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197268777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Was het niet alleen een envelop zonder inhoud?
Geadresseerd aan Billy Long zoals je kunt zien nee dus.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197268792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:58 schreef speknek het volgende:
Deze zal hier wel niet mogen, maar ik vond hem te grappig om niet te delen.

[ twitter ]
Er staat er nog eentje bij nu. _O-

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197268850
wat ik opvallend vond van dat filmpje waarop die vrouw wordt neergeschoten is dat er een helemaal politie in riot gear omheen staat maar echt niets doet behalve een beetje roepen dat iedereen achteruit moet gaan. beetje surrealistisch...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_197268869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:56 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Er is niks veranderd aan democratie, nog aan de wereld. Dit riep men toen niet adel stemrecht kreeg, vrouwen, mensen massaal toegang tot de bijbel kregen, mensen zelf konden reizen etc. Dit is een eeuwig oude kans van autoritairen om macht te grijpen.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:56 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Er is niks veranderd aan democratie, nog aan de wereld. Dit riep men toen niet adel stemrecht kreeg, vrouwen, mensen massaal toegang tot de bijbel kregen, mensen zelf konden reizen etc. Dit is een eeuwig oude kans van autoritairen om macht te grijpen.
Dit is slechts ten dele waar. De wereld verandert continu. Momenteel zit de westerse wereld na een tijd van bloei in een periode van verval.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:09:23 #171
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_197268894
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef 2dope het volgende:
Mi gado wat een tenenkrommend filmpje
Ze loopt een beetje ongemakkelijk op die hakken, maar ik vind het filmpje eigenlijk wel vet gemaakt :D en zij is ook best stoer en aantrekkelijk.
Maar het knapste vind ik dat ze dat weerzinwekkende gedweep met de 2nd Amendment weet om te buigen naar een helder, persoonlijk verhaal waarin ze duidelijk maakt waarom het dragen van een wapen voor haar zo belangrijk is.

Je kunt het ermee eens of oneens zijn maar het is zeker niet alleen maar holle retoriek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_197268912
Dit is het ideale moment om van Trump af te komen en te zorgen dat hij nooit meer een poging kan wagen om opnieuw president te worden. Maar we kunnen wel raden wat er nu omgaat in de Republikeinse rattenkoppen: hebben we Trump nodig om over 4 jaar weer aan de macht te kunnen komen? Hopelijk laten ze hem vallen maar ik reken er niet op.
pi_197268918
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:04 schreef Felixa het volgende:

[..]

Er staat er nog eentje bij nu. _O-

[ twitter ]
Knap gepitched ook. Je ziet de mensen op de achtergrond opeens harder lopen als de stem omhoog gaat :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:10:40 #174
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197268921
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197268964
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Wat heeft US Africa command hier mee van doen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_197268974
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ze loopt een beetje ongemakkelijk op die hakken, maar ik vind het filmpje eigenlijk wel vet gemaakt :D en zij is ook best stoer en aantrekkelijk.
Maar het knapste vind ik dat ze dat weerzinwekkende gedweep met de 2nd Amendment weet om te buigen naar een helder, persoonlijk verhaal waarin ze duidelijk maakt waarom het dragen van een wapen voor haar zo belangrijk is.

Je kunt het ermee eens of oneens zijn maar het is zeker niet alleen maar holle retoriek.
Ik vind het delusional maar het is ook gewoon een mentaliteit die wij niet begrijpen. Ik bedoel..waarom een gun in je achterzak en geen busje pepperspray? Maar goed, dat hele gedweep met vuurwapenbezit zit diep in de cultuur daar. Gelukkig zijn er ook steeds meer Amerikanen voor restricties.
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:13:46 #177
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_197268979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Ferme Taal! Dit Afrika Korps houdt niet van rommel!
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:14:09 #178
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197268991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wat heeft US Africa command hier mee van doen?
Een viersterrengeneraal die zich vanuit Afrika uitspreekt over de waanzin back home, zo ver is het gekomen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:17:12 #179
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197269045
Biden bevestigt z’n nominaties:
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197269098
Die malloot met zwarte "Camp Auswitsch" trui veroorzaakt best wat tweets zo te zien
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:21:45 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_197269134
twitter


Held.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197269168
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mi gado wat een tenenkrommend filmpje
Zag 'm van de week al op tv langskomen en dacht echt serieus dat het een soort Koefnoen parodie was.
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:31:36 #183
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197269340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:21 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Held.
Dat zijn de echte patriotten, met hart voor hun samenleving en instituten.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197269484
twitter


Twitter heeft z’n account geblokkeerd maar op Parler is er plaats zat voor malloten zoals Wood.
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:43:31 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197269551
Rondje langs de schade in het gebouw:
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:44:31 #186
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197269571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef Dutch_view het volgende:
Die malloot met zwarte "Camp Auswitsch" trui veroorzaakt best wat tweets zo te zien
Hij staat ook op beeld bij de filmpjes van die vrouw die in haar nek geschoten wordt, net links naast de trap.
Het valt me op dat je veel van dezelfde gezichten weer terug ziet komen.
En dat zijn fijne jongens afgaande op die Twitter zoektocht die hier ook al voorbij kwam, een verzameling Qanon gekkies, white supremacists en Neo-nazis.
  Overall beste user 2022 donderdag 7 januari 2021 @ 16:45:50 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197269602
twitter


Law and order!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197269698
Zo'n gek als Lin Wood moet echt opgepakt worden, als je na zulke berichten nog steeds niet in het vizier bent van opsporingsinstanties dan weet ik t niet meer.
Het zou mij zeker niet verbazen dat Pence, McConnell en Biden moeten vrezen voor hun leven.
Duidelijk is dat er in USA genoeg gekken met wapens rondlopen die zulke berichten van hun 'helden' opvatten als directe oproep. Laat er geen misverstand over bestaan, in hoofden van volgers zit echt het idee dat de verkiezingen zijn gestolen. En dat met de Dems de USA ten onder gaat.
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:50:42 #189
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197269708
Nu hij weg is durft Barr wel wat te roepen :')
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 januari 2021 @ 16:50:55 #190
408813 crew  trein2000
pi_197269716
twitter

De volgende laffe herder meldt zich.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:53:35 #191
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197269772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:03 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Ja klopt en ze kunnen dat ook wel eens herhalen, maar nu komt het wel erg vaak voorbij :P
Laten ze de kelders van het Capitol eens zien :D
Daar zit niemand denk ik en dat heeft ook niets met die terroristen te maken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 januari 2021 @ 16:54:04 #192
408813 crew  trein2000
pi_197269780
twitter
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:55:12 #193
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197269802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef Szura het volgende:
Nu hij weg is durft Barr wel wat te roepen :')
[ twitter ]
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De volgende laffe herder meldt zich.
Er worden veel straatjes schoongeveegd deze dagen.
pi_197269852
Republikein in congres die voor 25th ammendment is
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 16:58:05 #195
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197269867
https://www.telegraaf.nl/(...)gen-kring-voor-trump

Men is wel klaar met de Trump

Hoofdpunten bestorming Capitool

quote:
LIVE | Nu wind van voren uit eigen kring voor Trump
Updated 9 min geleden
11 min geleden in BUITENLAND

WASHINGTON - De wereld reageert op de aanval op de Amerikaanse democratie. China is diplomatiek, Rusland allerminst..
Inmiddels heeft het Amerikaanse Congres officieel vastgelegd dat Joe Biden de verkiezingen heeft gewonnen en heeft president Trump een 'ordelijke machtsoverdracht' beloofd. In dit artikel houden we u op de hoogte van het laatste nieuws uit de VS.
quote:
De bestorming van het Amerikaanse parlement door Trump-aanhangers is volgens Rusland een bewijs dat de democratie in de VS in verval is.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Moskou stelt dat het kiessysteem in de VS ,,archasch" is en niet voldoet aan democratische standaarden.
Een woordvoerster benadrukte wel dat de bestorming een ,,interne zaak" is van de VS.
Zij wees erop dat Amerikaanse media ,,een instrument van politieke strijd" zijn geworden.

Het is duidelijk dat de Amerikaanse democratie ,,op beide voeten hinkt", is de analyse van Konstantin Kosatsjov, de voorzitter van de buitenlandcommissie van het Russische hogerhuis.
Hij stelt dat het verliezende Trump-kamp genoeg redenen had om de winnaar van fraude te beschuldigen.
Volgens Kosatsjov zijn de VS niet langer in de positie andere landen de les te lezen over vrijheid en democratie, laat staan die aan anderen op te leggen.
Die mening wordt gedeeld door zijn collega in het lagerhuis van het parlement, Leonid Sloetski.
De steun van Washington aan 'revoluties' en opstanden in Oekrane, Georgi en Wit-Rusland is volgens hem als een ,,boemerang" teruggekomen naar de VS.

De chaos wordt gezien als een teken van verdeling en verval.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:04:28 #196
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197270004
twitter


CNN omschrijft Trump z'n gemoedstoestand gistermiddag tijdens de belegering van het Capitool als "borderline enthusiastic".
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:06:43 #197
37150 livelink
keek op mijn week ( DJ11)
pi_197270043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef Szura het volgende:
Nu hij weg is durft Barr wel wat te roepen :')
[ twitter ]
Laffe hond. Wel slim genoeg om op tijd weg te zijn, dat wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:10:27 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197270111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nu wel, net nadat duidelijk is dat de Dems de meerderheid in de Senaat pakken en dus de commissies mogen voorzitten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197270179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:10 schreef Szura het volgende:

[..]

Nu wel, net nadat duidelijk is dat de Dems de meerderheid in de Senaat pakken en dus de commissies mogen voorzitten
Dat is een beetje ondergesneeuwd door die ellende van gisteren, maar het is natuurlijk fantastisch dat die twee Dems gewonnen hebben. Heerlijk om die rat van een McConnell te zien verliezen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:14:56 #200
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_197270186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:13 schreef Pleun2011 het volgende:

Ik vind het delusional maar het is ook gewoon een mentaliteit die wij niet begrijpen. Ik bedoel..waarom een gun in je achterzak en geen busje pepperspray? Maar goed, dat hele gedweep met vuurwapenbezit zit diep in de cultuur daar. Gelukkig zijn er ook steeds meer Amerikanen voor restricties.
Helemaal eens, ik kan er ook helemaal niks mee en wat mij betreft draaien ze dat amendement de nek om.
Maar bij dit filmpje dacht ik wel, ondanks het absurd hoge Clint Eastwood gehalte: ik snap waarom JIJ een wapen wilt dragen en het is een kwestie van cultuur die IK nooit ga begrijpen.

(Ik heb overigens ook wel een groot zwak voor zulke stoere kantoorvrouwen.)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:15:24 #201
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197270190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kan de president in zijn laatste 2 weken nog iets doen om heel FB aan te pakken?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197270264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:21 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Held.
Een lach en een traan hier. Gelukkig overheerst de lach, want die gozer is goud.
Ik hoop dat zijn GET THE FUCK OUTTA TOWN FUCKING TREASONOUS PIECES OF SHIT in alle standaardwerken over de Amerikaanse geschiedenis wordt opgenomen.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:19:09 #203
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197270268

_O- :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197270279
Is Trump nu van Twitter gegooid?
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:20:17 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( DJ11)
pi_197270294
Ik hoop dat deze man van de foto ook wordt gearresteerd.



https://www.eastidahonews(...)ing-thursdays-riots/
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_197270316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Is Trump nu van Twitter gegooid?
Volgens mij nog niet, tis wel even rustig
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:25:07 #207
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_197270399
Benieuwd of Melania op 21 januari de scheidingspapieren indient.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:25:09 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197270400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:19 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
_O- :')
Onverbeterlijke glibberige engnek.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:26:22 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( DJ11)
pi_197270425
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:25 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Melania op 21 januari de scheidingspapieren indient.
Of vandaag al. Ze zal Barron toch wel weg willen hebben bij die man.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_197270441
twitter
pi_197270506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:25 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Melania op 21 januari de scheidingspapieren indient.
Van Melania Trump verwacht ik niets positiefs.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_197270610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kan iemand hier chocola van maken?
Ja, halfslachtige poging tot whataboutism.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197270657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, halfslachtige poging tot whataboutism.
Vooral die eerste zin is een enigma. Is dat berhaupt normaal Nederlands?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:39:02 #214
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197270688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kan iemand hier chocola van maken?
De aandacht van de media op de gebeurtenissen rondom het Capitool is zwaar overdreven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197270702
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vooral die eerste zin is een enigma. Is dat berhaupt normaal Nederlands?
Wel toch? Een handjevol sightseeing Trump-gekkies wordt opgeblazen als een aanval op de democratie en rechtsstaat. En dat vindt hij gek.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:39:47 #216
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197270704
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vooral die eerste zin is een enigma. Is dat berhaupt normaal Nederlands?
Wat snap je er niet aan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:40:06 #217
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_197270708
Als Pence over 2 weken een interview geeft dat hij alleen maar vice-president werd om de wereld te behoeden voor Global Thermonuclear War is 'ie alsnog een held.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_197270736
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat snap je er niet aan?
Inhoudelijk is het natuurlijk volstrekt gestoord, want het betrof geen sightseeers en het was niet een handvol. Maar leuke poging om wat aandacht te krijgen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:42:01 #219
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_197270747
Altijd wel frappant, de burgemeester van DC is opzoek naar info over een aantal personen die hier al met naam voorbij zijn gekomen.
pi_197270751
persconf op CNN van DC
pi_197270756
Nu: mayor Bowser van Washington met pressco.
Poeh...duidelijk _O_
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:42:54 #222
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197270764
Ben benieuwd als men werkelijk Trump gaat proberen af te zetten of dat hij snel nog even wat pardons erdoor gaat gooien.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197270765
Wie gaat de tiplijn van DC bellen met "Via Getty" :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:43:52 #224
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197270779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef Dutch_view het volgende:
Wie gaat de tiplijn van DC bellen met "Via Getty" :D
Via getty liet wel zien dat de gemiddelde persoon op twitter debiel is.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197270793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef martijnde3de het volgende:
Ben benieuwd als men werkelijk Trump gaat proberen af te zetten of dat hij snel nog even wat pardons erdoor gaat gooien.
Dat gaat hij sowieso doen en heeft hij al gedaan. Niet omdat mensen echt clementie zouden verdienen, maar omdat ze vriendjes waren en een aantal oorlogsmisdadigers. Wat vind je daar van?
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:45:27 #226
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197270816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Inhoudelijk is het natuurlijk volstrekt gestoord, want het betrof geen sightseeers en het was niet een handvol. Maar leuke poging om wat aandacht te krijgen.
Ik hoef geen aandacht. Geef alleen mijn mening.
Het valt allemaal mee. In tegenstelling tot BLM protesten heb ik weinig geweld gezien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:45:36 #227
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197270820
Schumer wil weer impeachen
twitter

En Trump heeft weer een appeltje met iemand te schillen
twitter
Dit gaat allemaal weer veel te snel :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:47:28 #228
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197270855


Trump-kalfje heeft "flag Georgia" in google gegooid en staat met een vlag van Georgi te zwaaien.

Uiteraard.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_197270857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik hoef geen aandacht. Geef alleen mijn mening.
Het valt allemaal mee. In tegenstelling tot BLM protesten heb ik weinig geweld gezien.
Misschien inmiddels iets geleerd over ‘crowd control’?
En wittemensen slaan witte mensen niet in elkaar over het algemeen.
pi_197270861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik hoef geen aandacht. Geef alleen mijn mening.
Het valt allemaal mee. In tegenstelling tot BLM protesten heb ik weinig geweld gezien.


[ Bericht 1% gewijzigd door SamCooke op 07-01-2021 17:50:06 (Deel bericht was verdwenen.) ]
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:48:23 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197270879
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik hoef geen aandacht. Geef alleen mijn mening.
Het valt allemaal mee.
Behalve dat het gebouw werd bestormd waar de voltallige Senaat probeerde haar werk te doen en door de bestorming moest vluchten? Een daad waar 20 jaar celstraf op staat?
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:48:39 #232
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197270884
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

En wittemensen slaan witte mensen niet in elkaar over het algemeen.
:')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197270889
De leiders en organisatoren van deze inval staan zware straffen te wachten, maar het echte brein hierachter zit nog als vrij man in een wit huis.
pi_197270901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De aandacht van de media op de gebeurtenissen rondom het Capitool is zwaar overdreven.
Je hebt gelijk.
Die hele bestorming en bezetting was derderangs knoeiwerk.

Ik doe het ff rustig aan.
pi_197270927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik hoef geen aandacht. Geef alleen mijn mening.
Het valt allemaal mee. In tegenstelling tot BLM protesten heb ik weinig geweld gezien.
Zoals gisteren ook al opgemerkt helpt het nogal als de politie geen olie op het vuur gooit door te massaal te gaan schieten.

Daarnaast zitten er nogal wat kogelgaten in het gebouw, dus om nu te zeggen dat het allemaal geweldloos was gaat wat ver, vind je niet?
pi_197270933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:25 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of Melania op 21 januari de scheidingspapieren indient.
Die zal vermoedelijk doen wat haar het meeste oplevert, waarbij ik niet uitsluit dat het gunstiger voor haar is niet te scheiden.
Ook wegens de positie van Trumps jongste zoon Barron.
ze zal vast niet graag zien dat bv Ivanka meer invloed op thedonald gaat uitoefenen en dat Barron dan een tiffany-behandeling krijgt.

een gerede kans dat donald het ook niet meer al te lang uit zal houden, maar bv de merkenrechten op 'Trump' en bepaalde vermogenswaardes zullen best lucratief zijn...
en donald zal hun huwelijk vast zo opgezet hebben dat hij er bij een scheiding slecht uit zou komen:

marla Maples kwam uit hun huwelijk met slechts 1 miljoen dollar en een enorm strenge NDA, die haar verbood ooit uitlatingen over Trump publiekelijk te doen of bv een boek te schrijven:
https://www.vanityfair.co(...)onald-trump-marriage
(Ivana haalde iig 25 miljoen op met hun scheiding)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:54:10 #237
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197270986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik hoef geen aandacht. Geef alleen mijn mening.
Het valt allemaal mee. In tegenstelling tot BLM protesten heb ik weinig geweld gezien.
Als een "boze menigte" op stap gaat en enerzijds wordt geconfronteerd met honderden opgedraaide, zwaar bewapende agenten met tanks of anderzijds wordt geconfronteerd met een handvol agenten die een nadar-hekje staan te bewaken en zelfs gewoon opzij gaan, dan denk ik dat dit een minuscule rol speelt in de reactie van de "boze menigte" .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:55:23 #238
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_197271002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:26 schreef Harvest89 het volgende:
Wel opvallend dat een handjevol sightseeing Trump gekkies opgeblazen wordt als aanval op de democratie en rechtstaat.
BLM heeft vorig jaar een heel district in DC in de fik gezet, maar dat was blijkbaar allemaal niet zo erg.
Ik zou een klacht indienen bij het loket aan de overkant.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 17:56:37 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197271023
twitter
pi_197271042
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Die zal vermoedelijk doen wat haar het meeste oplevert, waarbij ik niet uitsluit dat het gunstiger voor haar is niet te scheiden.
Ook wegens de positie van Trumps jongste zoon Barron.
ze zal vast niet graag zien dat bv Ivanka meer invloed op thedonald gaat uitoefenen en dat Barron dan een tiffany-behandeling krijgt.

een gerede kans dat donald het ook niet meer al te lang uit zal houden, maar bv de merkenrechten op 'Trump' en bepaalde vermogenswaardes zullen best lucratief zijn...
en donald zal hun huwelijk vast zo opgezet hebben dat hij er bij een scheiding slecht uit zou komen:

marla Maples kwam uit hun huwelijk met slechts 1 miljoen dollar en een enorm strenge NDA, die haar verbood ooit uitlatingen over Trump publiekelijk te doen of bv een boek te schrijven:
https://www.vanityfair.co(...)onald-trump-marriage
(Ivana haalde iig 25 miljoen op met hun scheiding)
Ivana had het nog goed voor elkaar.
Maar zo'n beloning staat Melania (net als Maples) niet meer te wachten.
Daarom zal ze nooit haar gouden muiltjes willen inruilen voor een benepen penthousje 3 hoog achter.
Trump is toch meestal met (andere) zaken bezig dan met z'n gezin. In de praktijk heeft ze denk ik weinig last van hem.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:57:44 #241
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197271047
Coke = bad
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197271102
Lijkt wel wat op Kim Jong Un die stond te staren naar zijn kernraketten
pi_197271109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ivana had het nog goed voor elkaar.
Maar zo'n beloning staat Melania (net als Maples) niet meer te wachten.
Daarom zal ze nooit haar gouden muiltjes willen inruilen voor een benepen penthousje 3 hoog achter.
Trump is toch meestal met (andere) zaken bezig dan met z'n gezin. In de praktijk heeft ze denk ik weinig last van hem.
Ze zal toch al lang en breed de nodige (tientallen) miljoenen op een prive rekening op haar naam hebben veilig gesteld ?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:02:21 #244
3292 Tweek
Koffie graag!
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:02:56 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197271154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:26 schreef Harvest89 het volgende:
Wel opvallend dat een handjevol sightseeing Trump gekkies opgeblazen wordt als aanval op de democratie en rechtstaat.
BLM heeft vorig jaar een heel district in DC in de fik gezet, maar dat was blijkbaar allemaal niet zo erg.
Hoeveel van die BLM zijn het capitool in gegaan? Dat in de fik steken vind ik OOK ernstig daar niet van.

Hadden ze gisteren allemaal gewoon voor het Captool gestaan had ik er geen probleem mee.
Dat MINIMAAL 5 van de personen die geidentficeerd zijn dat ze het capitool zijn ingegaan bekende NEO NAZI's zijn zou ik toch wel een probleem vinden als ik daar was geweest.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:02:56 #246
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197271155
Trump en Baudet ze gaan allemaal toch sneu ten onder.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:04:16 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197271178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:02 schreef martijnde3de het volgende:
Trump en Baudet ze gaan allemaal toch sneu ten onder.
Alleen kunnen dat soort lui ondertussen veel schade aanrichten als je ze maar hun gang laat gaan.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197271185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef Szura het volgende:
Coke = bad
[ twitter ]
het kan een vooroordeel zijn, maar ik zweer dat ik dit soort engerds puur alleen al op hun uiterlijk kan herkennen. Zelfde geldt voor die mugshots van de 140 landverraders in congress. Ze hebben altijd zo'n bepaalde uitstraling die je van een kilometer afstand herkent.

[ Bericht 0% gewijzigd door vaarsuvius op 07-01-2021 18:05:32 (spelling) ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_197271207
Persco Washington DC: er komt een hek van ruim 2m hoog om het gehele Capitool-complex voor minimaal 30 dagen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:07:26 #250
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197271231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Felixa het volgende:
Persco Washington DC: er komt een hek van ruim 2m hoog om het gehele Capitool-complex voor minimaal 30 dagen.
Nu Mexico nog even laten betalen en dan heeft'ie zijn muur :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:07:44 #251
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197271238
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:04 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

het kan een vooroordeel zijn, maar ik zweer dat ik dit soort engerds puur alleen al op hun uiterlijk kan herkennen. Zelfde geldt voor die mugshots van de 140 landverraders in congress. Ze hebben altijd zo'n bepaalde uitstraling die je van een kilometer afstand herkent.
Yup.. zijn hele aura straalt 'achterbaks onderkruipsel' uit.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:09:29 #252
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197271269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik hoef geen aandacht. Geef alleen mijn mening.
Het valt allemaal mee. In tegenstelling tot BLM protesten heb ik weinig geweld gezien.
Nee omdat het niet uitgezonden werd.
Er zijn VIER doden he.

Plus wat er nog aan doden bij komt vanwege covid :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197271276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Yup.. zijn hele aura straalt 'achterbaks onderkruipsel' uit.
Ik vind die vriendin van hem ook griezelig. Dat filmpje van haar toespraak op de RNC is echt freaky
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:10:55 #254
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197271297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind die vriendin van hem ook griezelig. Dat filmpje van haar toespraak op de RNC is echt freaky
Doodeng inderdaad
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:12:51 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197271341
Weer een land waar Trump niet naar toe kan!

**Iraq issues arrest warrant for Trump over Soleimani killing**

Iraq’s judiciary says it has issued an arrest warrant for outgoing President Donald Trump in connection with the killing of an Iranian general and a powerful Iraqi militia leader last year

https://abcnews.go.com/In(...)rump-murder-75106778
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197271348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee omdat het niet uitgezonden werd.
Er zijn VIER doden he.

Plus wat er nog aan doden bij komt vanwege covid :P
Ach, aan dat Covid wordt ook veel te veel aandacht besteed.
Wat kan dat nou voorstellen als zelfs de president van de VS het regelmatig belachelijk maakt?

Vier doden?
Nou, dan mag mijn familie ook wel eens in het nieuws.
Daar zijn al veel meer dan vier doden gevallen.

Overdreven allemaal.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_197271358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind die vriendin van hem ook griezelig. Dat filmpje van haar toespraak op de RNC is echt freaky
Lol dat wist ik niet eens, wat een stel _O-
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:14:18 #258
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197271372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind die vriendin van hem ook griezelig. Dat filmpje van haar toespraak op de RNC is echt freaky
Ahja dat is die botox-liefhebber. Sowieso omringt de Trump-clan zich met een zeer bepaald soort vrouw.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197271373
quote:
86s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Onverbeterlijke glibberige engnek.
Vooral die laaste zin. Onpartijdig, en dan Baudet(van een 2 zetel non-issuepartij) uitnodigen voor een fundraise op de amerikaanse ambasade

[ Bericht 5% gewijzigd door Korenfok op 07-01-2021 18:20:28 ]
pi_197271391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Lol dat wist ik niet eens, wat een stel _O-
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:16:16 #261
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197271410
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:18:28 #262
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197271446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Lol dat wist ik niet eens, wat een stel _O-
Ze schijnt op conferenties/fundraisers andere mannen op te hitsen zodat ze flink gaan doneren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:20:23 #263
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197271479
Deze vind ik nog steeds de beste. Nearly Trumpers ;)



Treasury Secretary Steve Mnuchin and actress wife Louise Linton
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:22:50 #264
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197271523
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:20 schreef Hyperdude het volgende:
Deze vind ik nog steeds de beste. Nearly Trumpers ;)

[ afbeelding ]

Treasury Secretary Steve Mnuchin and actress wife Louise Linton
Wat doet Stef Blok daar op de achtergrond?
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:25:35 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197271562
Schumer sluit zich aan bij de roep om toepassing vh 25e amendement:
https://www.nytimes.com/l(...)86fccea0901c462a41be
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:34:21 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197271674
twitter

_O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:34:56 #267
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197271682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
_O-
te dom om te poepen die gasten.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197271700
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:36:05 #269
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_197271704
Achter deze mensen gaat de politie momenteel aan, dit zijn vooral de mensen die geweld hebben gebruikt en hebben vernield.

https://mpdc.dc.gov/sites/default/files/dc/sites/mpdc/publication/attachments/POIs%20of%20Interest_1.7.21.pdf

twitter
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_197271737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
_O-
twitter
pi_197271763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
_O-
Op zijn trui staat iets over de inauguratie zo te zien bizar hoevel mensen dat soort truien aan hebben gisteren al 1 met civil war 6 januari 2021
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:43:14 #272
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197271824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:39 schreef vipergts het volgende:

[..]

Op zijn trui staat iets over de inauguratie zo te zien bizar hoevel mensen dat soort truien aan hebben gisteren al 1 met civil war 6 januari 2021
Die trui gaat over de inauguratie van 2017 :P
pi_197271864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die trui gaat over de inauguratie van 2017 :P
Ik ziek het nu ook
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197271879
Die met die hoorns is vaak te zien op de filmpjes.
Q Anon-extremist
  donderdag 7 januari 2021 @ 18:47:33 #275
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197271892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die trui gaat over de inauguratie van 2017 :P
Slechts 50 dollar!

https://robstrumpshop.com(...)n-celebration-hoodie
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_197271959
straks John King op CNN over 'the faces behind the riots'
pi_197271965
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
_O-
Dit is het laaghangend fruit voor de FBI :D easy to get :P
pi_197271981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:52 schreef Dutch_view het volgende:
straks John King op CNN over 'the faces behind the riots'
Proud boys o.a.
twitter
pi_197272024
CNN:

pi_197272068
Officile webwinkel Trump uit de lucht

Shopify, een groot platform voor webwinkels, heeft de officile webwinkel van Donald Trump offline gehaald als reactie op de bestorming van het Capitool. Wie nu naar www.TrumpStore.com gaat, krijgt een melding dat de winkel niet beschikbaar is.

:D
pi_197272081
twitter


Klinkt als een hele verstandige vrouw en totaal niet als iemand waarvan je verwacht dat ze het Capitool zou bestormen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:08:01 #282
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197272188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:36 schreef martijnde3de het volgende:
Achter deze mensen gaat de politie momenteel aan, dit zijn vooral de mensen die geweld hebben gebruikt en hebben vernield.

https://mpdc.dc.gov/sites/default/files/dc/sites/mpdc/publication/attachments/POIs%20of%20Interest_1.7.21.pdf

[ twitter ]
Een deel van die gasten hebben ze op Twitter allang gedentificeerd, moet niet zo moeilijk meer zijn om ze op te pakken en op te sluiten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:08:59 #283
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_197272213
Ik wilde een reactie plaatsen naar aanleiding van dat filmpje van die Ashli, maar bedacht me dat ik mezelf beter wat zelfcensuur op kon leggen...
pi_197272239
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef Aikara het volgende:
Ik wilde een reactie plaatsen naar aanleiding van dat filmpje van die Ashli, maar bedacht me dat ik mezelf beter wat zelfcensuur op kon leggen...
Ik vind haar wel een nominatie waard voor de Darwin award. Congratulations Ashli Babbitt
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:11:31 #285
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197272251
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Proud boys o.a.
[ twitter ]
Huh, @Dejannn zei gisteren nog dat het geen Proud Boys waren :?
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:11:46 #286
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197272253
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef Aikara het volgende:
Ik wilde een reactie plaatsen naar aanleiding van dat filmpje van die Ashli, maar bedacht me dat ik mezelf beter wat zelfcensuur op kon leggen...
Daar zitten meerdere steekjes los zo te zien.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197272256
Trump gaat vandaag medailles uitdelen aan professionele golfers, pence is pissig dat Trump zich niet bekommerde om hem en zijn familie.

Via CNN
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:12:10 #288
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_197272265
edit: toch ook maar even wat zelfcensuur verricht
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:13:08 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197272278
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]

Trump-kalfje heeft "flag Georgia" in google gegooid en staat met een vlag van Georgi te zwaaien.

Uiteraard.
Of hij komt werkelijk uit Georgi en is binnen geweest..... dan kan het gewoon een Rus zijn geweest :X
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:13:10 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197272280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:11 schreef vipergts het volgende:
Trump gaat vandaag medailles uitdelen aan professionele golfers, pence is pissig dat Trump zich niet bekommerde om hem en zijn familie.

Via CNN
Zijn die golfers nog steeds van plan om te komen ja? Als je enig zelfrespect hebt wil je toch geen medaille van die crimineel?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197272292
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:01 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]

Klinkt als een hele verstandige vrouw en totaal niet als iemand waarvan je verwacht dat ze het Capitool zou bestormen.
Een groot verlies voor de internationale gemeenschap.
pi_197272311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:13 schreef Szura het volgende:

[..]

Zijn die golfers nog steeds van plan om te komen ja? Als je enig zelfrespect hebt wil je toch geen medaille van die crimineel?
Jawel joh. Ik zou hem verpatsen op EBay.
pi_197272313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:01 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]

Klinkt als een hele verstandige vrouw en totaal niet als iemand waarvan je verwacht dat ze het Capitool zou bestormen.
Ach ze maakt zich nu niet meer zo druk.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197272327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:13 schreef Szura het volgende:

[..]

Zijn die golfers nog steeds van plan om te komen ja? Als je enig zelfrespect hebt wil je toch geen medaille van die crimineel?
Dat werd niet gezegd
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:15:51 #295
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197272335
De factor ironie bij de Trump familie blijft niet te evenaren. Donald die beweerde dat de moslims stonden te dansen bij 9/11 (uiteraard zonder enig bewijs) en dan zie je nu dat plastic nep-trutje van Don Jr. tijdens rellen dansen op een filmpje.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:17:36 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197272359
twitter


Was dit al gepost?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 7 januari 2021 @ 19:24:07 #297
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197272487
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:00 schreef Dutch_view het volgende:
Officile webwinkel Trump uit de lucht

Shopify, een groot platform voor webwinkels, heeft de officile webwinkel van Donald Trump offline gehaald als reactie op de bestorming van het Capitool. Wie nu naar www.TrumpStore.com gaat, krijgt een melding dat de winkel niet beschikbaar is.

:D
Wederom erg overdreven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')