'Wetten der logica' ... Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als verschillende visies. Het is niet dat er bij alles een onomstreden waarheid te vinden is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zie je goed: wanneer men niet in staat blijkt om hun standpunten te onderbouwen met argumentatie die de wetten der logica volgt, of een coherent antwoord te formuleren op de simpelste vragen, dan lijkt me dat je wel kan stellen dat ze het niet begrijpen.
Dat hebben we de afgelopen twaalf maanden nu al twee keer gezien inderdaad. Betreurenswaardig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
Of je dat wel of niet moet laten gaan is een tweede. We hebben allemaal kunnen zien welke schade het verspreiden van leugens kan veroorzaken.
Sterker nog, van de zomer hebben we het al 20.000 keer mogen zien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:37 schreef Dejannn het volgende:
[..]
'Wetten der logica' ... Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als verschillende visies. Het is niet dat er bij alles een onomstreden waarheid te vinden is.
[..]
Dat hebben we de afgelopen twaalf maanden nu al twee keer gezien inderdaad. Betreurenswaardig.
Osama Bin Laden zou je ook gerust als oplossing kunnen definiëren. Althans het lijkt mij dat hij met die bedoeling de bühne op kon.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Oef.
Ik zou het eerder 2 "symptomen" noemen van het "probleem" Amerika
Zo onderhand raakt de lat in het midden de grond, door de kromming van de aarde.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:38 schreef illusions het volgende:
Weet iemand waar de doelpalen nu naartoe zijn verplaatst?
De beste oplossing, technisch gezien, is gewoon alcohol.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Osama Bin Laden zou je ook gerust als oplossing kunnen definiëren. Althans het lijkt mij dat hij met die bedoeling de bühne op kon.
Fucking bizar dat Idiocracy 15 jaar geleden een comedy was, maar nu meer op een documentaire lijkt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo onderhand raakt de lat in het midden de grond, door de kromming van de aarde.
oh, nee, wacht. Die is plat...
Op korte termijn....quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:43 schreef illusions het volgende:
[..]
De beste oplossing, technisch gezien, is gewoon alcohol.
Afhankelijk van of je polaire of apolaire stoffen wil oplossen...quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:43 schreef illusions het volgende:
[..]
De beste oplossing, technisch gezien, is gewoon alcohol.
Als je flink je best doet, zorgt Korsakov er wel voor dat er geen lange termijn meer is.quote:
Kun je a.u.b. ontopic blijven en niet zo ingewikkeld doen? Dit topic gaat over bier en tieten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afhankelijk van of je polaire of apolaire stoffen wil oplossen...
Leuk, die visies. Maar wanneer mensen niet in staat zijn om ook maar op het meest basale niveau een discussie over die visie te voeren dan denk ik dat je gerust kan stellen dat ze er weinig van begrijpen. Misschien heb jij ook wel een visie over dingen in mijn vakgebied, dat wil alleen nog niet zeggen dat je er iets van begrepen hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:37 schreef Dejannn het volgende:
[..]
'Wetten der logica' ... Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als verschillende visies. Het is niet dat er bij alles een onomstreden waarheid te vinden is.
Ik zie wat je daar deed.quote:[..]
Dat hebben we de afgelopen twaalf maanden nu al twee keer gezien inderdaad. Betreurenswaardig.
Dat is niet zo bizar. Ik denk dat je de invloed van bepaalde media niet moet onderschatten. Dan heb je aan één kant een kliekje die dagelijks alles als zoete koek slikken wat Fox, OAN en NewsMax ophoesten, en aan de andere kant een kliekje dat alles blind aanneemt van outlets zoals CNN, MSNBC en Slate. Dat gaat op den duur voor een bepaalde polarisatie zorgen. Trump is dan voor het eerste clubje als zestig olietankers op het vuur met zijn populistische retoriek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Sterker nog, van de zomer hebben we het al 20.000 keer mogen zien.
Wel heel bizar dat hij toch zoveel idioten opgejut krijgt hoor.
Het is en blijft verbijsterend wat er onder Trump allemaal gebeurd ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:45 schreef illusions het volgende:
Fucking bizar dat Idiocracy 15 jaar geleden een comedy was, maar nu meer op een documentaire lijkt.
Ik overweeg een vlucht naar de VS, om te kijken of dit allemaal wel echt bestaat.
ja, laten we een raad van intellectuelen oprichten en van wetenschappers net zoals nu Corona tijd. Ohja en natuurlik een radio 1 "journalist" om alles te duiden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is en blijft verbijsterend wat er onder Trump allemaal gebeurd ja.
Ook om die orwelliaanse newspeak zo schaamteloos gebruikt te zien worden...
Een verkiezing proberen stelen onder #stopthesteal
Een democratische regering omver willen werpen roepend: save democracy
De constitutie "aan de kont lappen" roepend: honor the constitution.
enz. enz.
De waarheid wordt 180 graden gedraaid geserveerd en mensen slikken het voor zoete koek.
Dikke kans dat het nog erger gaat worden. Je kan er op wachten dat een Kanye West of ander "idool" uit de entertainment industrie president wordt.
Kennis is niks meer waard. Slechts je 'acteertalent'.
Paul Verhoeven voorspelde het decennia geleden al via z'n films![]()
Mwah, ik denk dat je hier een iets te zwart/witte situatie schetst. Net alsof er 2 kanten zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is niet zo bizar. Ik denk dat je de invloed van bepaalde media niet moet onderschatten. Dan heb je aan één kant een kliekje die dagelijks alles als zoete koek slikken wat Fox, OAN en NewsMax ophoesten, en aan de andere kant een kliekje dat alles blind aanneemt van outlets zoals CNN, MSNBC en Slate. Dat gaat op den duur voor een bepaalde polarisatie zorgen. Trump is dan voor het eerste clubje als zestig olietankers op het vuur met zijn populistische retoriek.
Jup, want nu komende grote conspiracy aan bod, het is namelijk een opgezet plan van democraten en antifa om de trumporters en Trump in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:28 schreef Hallojo het volgende:
Er zijn op dit moment serieus nog mensen die achter Trump staan?
Voor de "diehards" gaat het nooit veranderen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:28 schreef Hallojo het volgende:
Er zijn op dit moment serieus nog mensen die achter Trump staan?
Hij zegt zowaar wat zinnige dingen. Dat zal dan wel onderdeel van een deal zijn geweest vermoed ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 02:06 schreef monkyyy het volgende:
Trump geeft zijn verlies toe op twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |