Ik denk niet dat de afspraak voor de tweede prik ook gelijk gemaakt wordt. Of wel?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:58 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Zal wel mooier klinken dan het in werkelijkheid is (dat ze beide afspraken tellen).
Dat zeggen ze bij mij ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders hoor. Mijn achtergrond zit in IT infrastructuur, maar mensen om me heen zeggen: Jij werkt toch in de IT? Dan snap je mijn telefoon, printer, tv, koelkast, laptop en pacemaker ook. Help eens
Amen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb uiteindelijk ongeveer 25 minuten lang gekeken, maar hij zegt echt niks waarvan ik denk "ooooo dat is verfrissend". Geen ENKEL woord over overvolle ziekenhuizen, geen ENKEL woord over afgeschaalde zorg, geen ENKELE onderbouwing van hoe groot of klein het risico is en alleen maar roepen dat er een risico is. Dat heeft niks te maken met mooi verwoorden. Komt niet eens een beetje in de buurt zelfs.
Alleen maar bagatelliseren en roepen dat het eigenlijk allemaal wel meevalt. Hoe verwacht je nou dat ik dat serieus kan nemen als ik zelf zie wat voor invloed dit hele gebeuren heeft op de zorg? Het is echt waanzin.
Die professor is gewoon de zoveelste expert die vast blijft hangen in "het is allemaal niet zo erg, laten wij gewoon doorleven en de zwakkeren beschermen". Ondertussen hebben zij geen enkel idee hoe dat dan zou moeten werken, want daar hoor ik ze nooit over.
Maar dat vind ik dan ook een terechte vraag en daar mag best wat meer informatie over komen. Ik ga er van uit dat die kans dusdanig klein is dat men die risico wil lopen, want je gaat echt niet een groot deel van je bevolking rotzooi inspuiten. Daar geloof ik gewoon niet in, ondanks dat ik veel kritiek heb op de overheid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:52 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik dus wel willen weten.
Hoe groot is de kans om hierdoor een auto-immuumziekte te creëren?
En dat wil ik niet terug moeten zoeken in voor mij moeilijk interpreteerbare wetenschappelijke studies. Ik wil dat graag in heldere, transparante taal. Dat mis ik een beetje.
Okay, maar dan kom ik denk ik weer uit bij mijn eerdere vraag denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zet ze niet weg. Dat is een heel vervelende eigenschap van de doelgroep van dit soort YT-kanalen. Zelf erg kritisch zijn, maar zodra er een kritische vraag op hun informatiebron komt meteen schermen dat ze niet serieus genomen worden.
Volgens antivaxers schijnt een deel de eerste prik niet te overleven, dus de tweede afspraak direct maken is wat voorbarig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de afspraak voor de tweede prik ook gelijk gemaakt wordt. Of wel?
Ja is wel zo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de afspraak voor de tweede prik ook gelijk gemaakt wordt. Of wel?
Jawelquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)aak-coronavaccinatiequote:Twee prikken
U krijgt 2 keer een prik. Bij het belcentrum maakt u meteen een afspraak voor de eerste én de tweede prik. De tweede prik volgt 3 weken na de eerste prik. Houd hier rekening mee bij het maken van de afspraak.
Te efficiënt, denk je?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Goed bezig, binnen een dag problemen opgelostquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:58 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Zal wel mooier klinken dan het in werkelijkheid is (dat ze beide afspraken tellen).
In eerdere berichten las ik dat mensen al twee afspraken hadden staan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
quote:Twee prikken
U krijgt 2 keer een prik. Bij het belcentrum maakt u meteen een afspraak voor de eerste én de tweede prik. De tweede prik volgt 3 weken na de eerste prik. Houd hier rekening mee bij het maken van de afspraak.
In geval van Pfizer moet je een halfuur aanwezig blijven op de testlocatie, kennelijk kunnen er dus in die periode ernstige bijwerkingen optreden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens antivaxers schijnt een deel de eerste prik niet te overlever, dus de tweede afspraak direct maken is wat voorbarig.
Maar als dit nu gaat betekenen dat je dan een land op slot moet gaan doen voor seizoensgriep, omdat er een hele kleine KANS (stuk kleiner dan Corona) bestaat dat iemand daardoor overlijdt omdat er mensen daar in huis zijn geweest, dan is het een begin zonder einde...quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens, tot het mijn eigen opa is die getroffen zou worden. Als er niets aan te doen is, is er niets aan te doen. Maar als mijn opa zou overlijden doordat iemand die griep heeft en bij thuiszorg werkt bij hem langs is geweest en hem aangestoken heeft zou ik er ook goed kwaad over zijn. Net als ik 't mezelf kwalijk zou kunnen nemen als
Tuurlijk, het leven is eindig. Ik ben vooral benieuwd hoe we teruggaan naar een situatie van betaalbare zorg per patiënt zonder in één keer op de rem te trappen.
Even ter verduidelijking, ik ben geen voorstander van maatregelen met de seizoensgriep, maar ik kan het ergens wel begrijpen als mensen dat zouden willen.
Ok, dus je wil wel...quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Het spijt me maar dan ben ik toch weer geneigd op een stukje BNW terug te vallen waarbij ik denk dat geld en bepaalde mensen hier een rol in hebben.
...maar als dat dan gebeurt op de MSM dan is het propaganda.quote:Hoe groot is de kans om hierdoor een auto-immuumziekte te creëren?
En dat wil ik niet terug moeten zoeken in voor mij moeilijk interpreteerbare wetenschappelijke studies. Ik wil dat graag in heldere, transparante taal. Dat mis ik een beetje.
Het probleem met het ontwikkelen van die vaccins is het testen, de productie en het transport. Het vaccin wat we nu hebben was er ook al binnen een aantal weken maar pas een jaar later kan iedereen gevaccineerd worden. Door die "randzaken" gaat het ook weer zo lang duren met weer een jaar lockdowns en maatregelen tot gevolg. Dus zo rooskleurig is het allemaal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat de risicogroepen beschermen praktisch onmogelijk blijkt, is inmiddels toch wel duidelijk? En zelfs met zo goed mogelijke bescherming en allerlei maatregelen waren en zijn de ziekenhuizen weer overspoeld.
Dat je je zorgen maakt, is logisch, maar ik lees bij jou geen enkel lichtpuntje, nooit. Misschien maken de mutaties het ons moeilijker, maar er is al door producenten van vaccins aangegeven dat ze met een week of zes een aangepast vaccin kunnen produceren. Neem je dat niet aan, denk je dat dat onzin is, of negeer je die info? Het zou je kunnen helpen om het allemaal wat minder donker te zien, lijkt me.
[..]
Hoeveel info van, wat jij noemt, MSM heb jij al bekeken, gelezen, geluisterd? Hoe open sta jij voor info anders dan degenen die sowieso tegen lockdowns zijn en het virus als dreiging afwijzen?
Ook wel logisch nog met deze getallen. Hopelijk kunnen we flink opschalen op korte termijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:01 schreef Evenstar het volgende:
Goed bezig, binnen een dag problemen opgelost
Ik hoop eigenlijk dat we wat meer gaan beseffen dat het leven niet oneindig is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:02 schreef popje het volgende:
[..]
Maar als dit nu gaat betekenen dat je dan een land op slot moet gaan doen voor seizoensgriep, omdat er een hele kleine KANS (stuk kleiner dan Corona) bestaat dat iemand daardoor overlijdt omdat er mensen daar in huis zijn geweest, dan is het een begin zonder einde...
Diederik Gommers heeft een andere expertise. Prima dat hij ambassadeur is voor het vaccin, net als een heleboel andere artsen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de pr-campagne van Gommers de afgelopen dagen overuren gedraaid, gemist?
Moet je nooit verkondingen in de familie, dan kom je er nooit meer vanaf.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders hoor. Mijn achtergrond zit in IT infrastructuur, maar mensen om me heen zeggen: Jij werkt toch in de IT? Dan snap je mijn telefoon, printer, tv, koelkast, laptop en pacemaker ook. Help eens
Het werkt natuurlijk wel andersom. Alle wetenschappers tot nu toe stellen dat het mRNA en de proteïnes snel uit je lichaam weg zijn. Deze wetenschapper stelt dat dat niet zo is. De bewijslast daarvoor ligt bij hem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Okay, maar dan kom ik denk ik weer uit bij mijn eerdere vraag denk ik.
Kan dat stuk over auto-immuunziekte etc. ontkracht worden of zit er een kern van waarheid in?
En wat zij nog meer aangaande het vaccin vertellen?
Of is het bs?
Enige wat je daarover kan zeggen is "het zou in bepaalde gevallen wel eens kunnen voorkomen". Dit is gewoon iets nieuws en er is geen zekerheid, maar dat heb je bijna nooit bij medicijnen. Er zullen altijd een paar patiënten zijn die last hebben van een zeer zeldzame bijwerking en dat zal hier niet anders zijn denk ik. Daarom snap ik heel goed dat jij daar vraagtekens bij wil zetten, is je goed recht ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Okay, maar dan kom ik denk ik weer uit bij mijn eerdere vraag denk ik.
Kan dat stuk over auto-immuunziekte etc. ontkracht worden of zit er een kern van waarheid in?
En wat zij nog meer aangaande het vaccin vertellen?
Of is het bs?
15 min toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
In geval van Pfizer moet je een halfuur aanwezig blijven op de testlocatie, kennelijk kunnen er dus in die periode ernstige bijwerkingen optreden.
Vriendin van mij heeft 2 afspraken staanquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |