Nee en ook facebook verwijderd de twee berichten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heeft Twitter eerder berichten verwijderd van de huidige POTUS?
Hier is nog een interessant artikel waarin word uitgelegd dat ie daarmee eigenlijk de wet overtreed: As President Trump Tweets And Deletes, The Historical Record Takes Shapequote:Op donderdag 7 januari 2021 00:32 schreef Tweek het volgende:
Trump ze laatste twee berichten zijn verwijderd van twitter.
De lokale drugsdealer heeft in ieder geval een goede avondquote:
Indrukwekkend en een sterk signaal.quote:
Dat vind ik niet oké. Dat Facebook video verwijderde ook niet. Duiding geven prima maar censuur nee dankje.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:35 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tweets worden verwijderd nu door twitter in plaats van waarschuwing onder de tweet.
Hup, nu doorzetten en dat hele account wissen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:35 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tweets worden verwijderd nu door twitter in plaats van waarschuwing onder de tweet.
Klopt. Je hebt ook nooit gezien dat alle Trump stemmers niet gehoord worden of niet naar geluisterd worden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zag niet 75 miljoen mensen bij het Capitool
Fake news. Geen kleurling in Georgië.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
zal vooral slecht te verteren zijn onder de Trump aanhang, een Jood en een kleurling die in Georgiëtwee senaatszetels veroveren.
Ze moeten dat hele account eraf gooien, hij heeft met z’n dreigementen de regels al tig keer overtreden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat vind ik niet oké. Dat Facebook video verwijderde ook niet. Duiding geven prima maar censuur nee dankje.
Nee, het was opruiend. Dat moet echt stoppen nu.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat vind ik niet oké. Dat Facebook video verwijderde ook niet. Duiding geven prima maar censuur nee dankje.
Twitter heeft regels, duiding geven is hun werk niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren tochquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:36 schreef Ruse het volgende:
wordt idd weinig slaap zo, als ze het 25th gaan doen wil ik het wel live meemaken eigenlijk
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
Over een paar jaar krijgen we Netflix producties
The Cult of Donald J Trump
hier gaat veel over geproduceerd worden, ongetwijfeld. kom maar doorquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
Over een paar jaar krijgen we Netflix producties
The Cult of Donald J Trump
Het enige juiste om te doen.quote:
Censuur? Twitter is toch geen overheid?quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Clear je cookiesquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Bij mij staan Trump z'n tweets er gewoon nog
Cachequote:Op donderdag 7 januari 2021 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Bij mij staan Trump z'n tweets er gewoon nog
Twitter en Facebook zijn te groot om zelfstandig te bepalen wat wel en niet kan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Censuur? Twitter is toch geen overheid?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
Voor degenen die niet op blijven een spoiler:
Biden is de volgende President.
Afsluiten en archiveren is niet tegen de wet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hup, nu doorzetten en dat hele account wissen.
Klopt cencuur gaat over of de overheid je kan vervolgen. In dit geval helemaal hilarish als je erover nadenktquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Censuur? Twitter is toch geen overheid?
13 dagen eerder aftreden maken groter verschil wellicht dan 13 dagen eerder vaccineren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
Voor degenen die niet op blijven een spoiler:
Biden is de volgende President.
Hij kan er geen pardon voor krijgen en ook geen politieke functie meer betreden, als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
Heeft een afzetting van Trump zoals het 25e amendement bepaalt nog wel zin , deze laatste 13 dagen ?
Hoeveel dagen duurt het voordat hij werkelijk zijn macht verliest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |