quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
no access ... wat moet ie nu ? FB ?
Moet hij geen 25 aan zn broek krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
Ik zie hem in staat om met zakken vol geld het land te verlaten naar een of ander belasting oord
Hij roept Trump op om de uitslag te erkennen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Heeft onze Mark al een bericht getweet ?
Wat heeft mark te maken met de boel in de VS, en waarom heeft geert het nog niet voor de supporters van donald opgenomen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef chufi het volgende:
Heeft onze Mark al een bericht getweet ?
verstandigquote:Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij roept Trump op om de uitslag te erkennen.
5 min is minder dan het gene waar bepaalde reps op gehoopt hadden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:00 schreef chufi het volgende:
Capitol zooi hervat .. Krijgt elke senator 5 min ... ? dit gaat dan nog wel even duren
Ik wel, ik ben de tweede kamer gewend, geen speeches maar zoveel mogelijk woorden binnen zo min mogelijk minuten.quote:
OK .. Ik moet wel zeggen dat ik er dit afgelopen jaar vaker naar kijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 03:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben de tweede kamer gewend, geen speeches maar zoveel mogelijk woorden binnen zo min mogelijk minuten.
Het punt is meer dat er een instituut is aangevallen, en ongeacht dat instituut door 49 of 51% van de kiezers gesteund word, er een of ander boos kind in het witte huis zit die niet tegen zijn verlies kan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Ik moet wel zeggen dat ik er dit afgelopen jaar vaker naar kijk
Ja dat hoef je mij niet uit te leggen hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2021 03:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het punt is meer dat er een instituut is aangevallen, en ongeacht dat instituut door 49 of 51% van de kiezers gesteund word, er een of ander boos kind in het witte huis zit die niet tegen zijn verlies kan.
Om er nou 70mln op te sluitenquote:Op donderdag 7 januari 2021 07:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Het maakt maar weer eens duidelijk, dat er meer gekken loslopen dan dat er vastzitten![]()
![]()
Goedemorgen allen.
Dan zet je jezelf wel neer hè en weet je wie hij als opperhoofd ziet, moet ik meer zeggen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:26 schreef pullup het volgende:
Deze gast heeft er daadwerkelijk rondgelopen, speer en al![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet je ook wie het is? Waar hij voor staat?quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:26 schreef pullup het volgende:
Deze gast heeft er daadwerkelijk rondgelopen, speer en al![]()
![]()
[ afbeelding ]
Schijnt zelfs een acteur te zijnquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je ook wie het is? Waar hij voor staat?
De Sjamaan van Qanon.
Mjah, ik vind waar hij voor staat vrij eng wel, acteur of nietquote:
He, als jij de kans krijgt om verkleed als mislukte indiaan met serieus gestoorde waanbeelden door het Capitool te lopen zou je dat toch ook doen?quote:
Ik zou slechts verkleed als muis gaan met een T-shirt aan: my name is Souryquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, als jij de kans krijgt om verkleed als mislukte indiaan met serieus gestoorde waanbeelden door het Capitool te lopen zou je dat toch ook doen?
Ook gewaagdquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou slechts verkleed als muis gaan met een T-shirt aan: my name is Soury
Nou ben ik boos!quote:
Beter daar dan buiten in de natuur..quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ben ik boos!
Dit kan toch niet, je plastic waterflesjes zo dumpen
Ik ben tegenquote:
Niet netjes in de prullebak maarquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter daar dan buiten in de natuur..
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:45 schreef drakin het volgende:
sneeuw!
Mensen moeten toch thuiswerken
In het noorden is al ijs van de ruiten gekrabd
Dat zijn maxima ... die -38 was wel op de Picos de Europa...quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
Het is er in ieder geval ook niet lekker warm
[ afbeelding ]
Het bijbehorende topic is een eindeloze reeks van absurde posts. Deel 7 alweer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
Een eindeloze reeks foto's, de een nog absurder dan de ander![]()
Wat een land!!
quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het bijbehorende topic is een eindeloze reeks van absurde posts. Deel 7 alweer.
NWS / Trumpchaos VS: Bestorming van het Capitool in de VS #7
Ik zat op AMVquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het bijbehorende topic is een eindeloze reeks van absurde posts. Deel 7 alweer.
NWS / Trumpchaos VS: Bestorming van het Capitool in de VS #7
Subfotum van POLquote:
Dat ontspoort wat minder dan NWS.quote:
Daar ging het al richting racisme en het ontkennen daarvanquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ontspoort wat minder dan NWS.
Ja. Dat komt in elke NWS-reeks terug.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar ging het al richting racisme en het ontkennen daarvan
Schandequote:Op donderdag 7 januari 2021 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat komt in elke NWS-reeks terug.
Jaquote:
Unieke tijdenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel naar het rest van het jaar.
What a time to be alive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |