Om er nou 70mln op te sluitenquote:Op donderdag 7 januari 2021 07:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Het maakt maar weer eens duidelijk, dat er meer gekken loslopen dan dat er vastzitten![]()
![]()
Goedemorgen allen.
Dan zet je jezelf wel neer hè en weet je wie hij als opperhoofd ziet, moet ik meer zeggen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:26 schreef pullup het volgende:
Deze gast heeft er daadwerkelijk rondgelopen, speer en al![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet je ook wie het is? Waar hij voor staat?quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:26 schreef pullup het volgende:
Deze gast heeft er daadwerkelijk rondgelopen, speer en al![]()
![]()
[ afbeelding ]
Schijnt zelfs een acteur te zijnquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je ook wie het is? Waar hij voor staat?
De Sjamaan van Qanon.
Mjah, ik vind waar hij voor staat vrij eng wel, acteur of nietquote:
He, als jij de kans krijgt om verkleed als mislukte indiaan met serieus gestoorde waanbeelden door het Capitool te lopen zou je dat toch ook doen?quote:
Ik zou slechts verkleed als muis gaan met een T-shirt aan: my name is Souryquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, als jij de kans krijgt om verkleed als mislukte indiaan met serieus gestoorde waanbeelden door het Capitool te lopen zou je dat toch ook doen?
Ook gewaagdquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou slechts verkleed als muis gaan met een T-shirt aan: my name is Soury
Nou ben ik boos!quote:
Beter daar dan buiten in de natuur..quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ben ik boos!
Dit kan toch niet, je plastic waterflesjes zo dumpen
Ik ben tegenquote:
Niet netjes in de prullebak maarquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter daar dan buiten in de natuur..
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:45 schreef drakin het volgende:
sneeuw!
Mensen moeten toch thuiswerken
In het noorden is al ijs van de ruiten gekrabd
Dat zijn maxima ... die -38 was wel op de Picos de Europa...quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
Het is er in ieder geval ook niet lekker warm
[ afbeelding ]
Het bijbehorende topic is een eindeloze reeks van absurde posts. Deel 7 alweer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:42 schreef pullup het volgende:
Een eindeloze reeks foto's, de een nog absurder dan de ander![]()
Wat een land!!
quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het bijbehorende topic is een eindeloze reeks van absurde posts. Deel 7 alweer.
NWS / Trumpchaos VS: Bestorming van het Capitool in de VS #7
Ik zat op AMVquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het bijbehorende topic is een eindeloze reeks van absurde posts. Deel 7 alweer.
NWS / Trumpchaos VS: Bestorming van het Capitool in de VS #7
Subfotum van POLquote:
Dat ontspoort wat minder dan NWS.quote:
Daar ging het al richting racisme en het ontkennen daarvanquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ontspoort wat minder dan NWS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |