Ja. Dat komt in elke NWS-reeks terug.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar ging het al richting racisme en het ontkennen daarvan
Schandequote:Op donderdag 7 januari 2021 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat komt in elke NWS-reeks terug.
Jaquote:
Unieke tijdenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel naar het rest van het jaar.
What a time to be alive
Ik heb toch al een kruisjequote:Op donderdag 7 januari 2021 13:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, de 11stedentocht gaat dit jaar niet door, vanwege Corona
We waren al opzoek naar een afgelegen boerderij voor een ongestoord feestje, maar helaas.quote:
De boerderij leek ons beter dan karaoke onder een viaduct van de snelweg.quote:
Kerk zoeken, daarin valt zoiets vast veel minder opquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De boerderij leek ons beter dan karaoke onder een viaduct van de snelweg.
En dan noem je het gewoon een geloofsbijeenkomst, dan mag het nog ookquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kerk zoeken, daarin valt zoiets vast veel minder op
Vergiet op je hoofd en het is nog een religie ookquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:58 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan noem je het gewoon een geloofsbijeenkomst, dan mag het nog ook
Eerst wel, maar toen kwam er een rechter die vond dat het niet een officiële religie is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergiet op je hoofd en het is nog een religie ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:13 schreef Treehut362 het volgende:
In the Studio: Postwar Abstract Painting
by The Museum of Modern Art
https://www.coursera.org/learn/painting/home/welcome
Introduction
Les1: 90/100 punten!!Kunstkenniskwis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn steeds dezelfde mensen.quote:
Ok dan is het goed ,..quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn steeds dezelfde mensen.
En ik ben geen giga feest van plan.
Max 17.000 m/v?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn steeds dezelfde mensen.
En ik ben geen giga feest van plan.
quote:
Je hussel jas met instrumenten van je vaderquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger ook een witte jas gehad... Geen idee waar die gebleven is ...
massagejasquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hussel jas met instrumenten van je vader
ging samen met een rode sok in de wasquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger ook een witte jas gehad... Geen idee waar die gebleven is ...
Oei !!!quote:
Hossellenderquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat mn zus of broer m heeft overgenomen..
Oh even tussen ons, ik heb ook geen zin om in te loggen op RTL-XL om te stemmen doeiquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat mn zus of broer m heeft overgenomen..
Weet niet eens of ik een account heb...quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh even tussen ons, ik heb ook geen zin om in te loggen op RTL-XL om te stemmen doei
Ik neem geen account daar. Het is wel goedquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik een account heb...
vind ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem geen account daar. Het is wel goed
Denk het wel, heeft een tijd bij Utrecht gespeeld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet in verdiept .. Ik ken hem geen eens
Ik las het maar ik ben niet zo goed in het Nederlandse voetbalquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het wel, heeft een tijd bij Utrecht gespeeld.
Ah, dat helpt dan niet neequote:Op donderdag 7 januari 2021 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het maar ik ben niet zo goed in het Nederlandse voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |