En terecht. Lijkt mij vrij stressvol deze situatie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou het wel compleet maken als Trump nu ergens staat te golven.
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(deze ANP fotograaf is binnen, veel bizarre foto's )
Een vreedzaam protestje moet toch kunnen lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben ze allemaal snel gedaan aangezien ze een uur geleden al allemaal naar huis zijn gegaan.
Ik schaam mij een beetje dat ik er heel erg op hoop.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel het ultieme moment voor wat versprekingen.
Ik ben alle schaamte voorbij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schaam mij een beetje dat ik er heel erg op hoop.
deepest regret and apolo aopologiesquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel het ultieme moment voor wat versprekingen.
Zijn ogen beginnen al zwaar te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben alle schaamte voorbij.
Hij noemt hem niet eens George vandaag
De tweet waar je op reageert is verwijderd, maar ik vertrouw erop dat je reactie terecht was. Derhalve like gezet.quote:
NEDERLANDER? @Dagjesvolkquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(deze ANP fotograaf is binnen, veel bizarre foto's )
Oude media genot.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kapt de NOS nou de speech van Biden af?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tweet waar je op reageert is verwijderd, maar ik vertrouw erop dat je reactie terecht was. Derhalve like gezet.
Ik keek op CNN, maar dit verbaast me niets.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kapt de NOS nou de speech van Biden af?
De NOS stream liet CNN ook zien tot het extra, extra journaalquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik keek op CNN, maar dit verbaast me niets.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De NOS stream liet CNN ook zien tot het extra, extra journaal
Fok gaat al 2 uur over relschoppers en minder ontwikkelde mensen en die reclame wordt gelijk geactiveerdquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
Goh, raar dat Fok niet meer advertentie-inkomsten binnenharkt.
[ afbeelding ]
Voor iedereen die wil lachen!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dat dit voor Caland is, maar ik moest ook lachen!
Eerst nog even zeggen dat hij met een #LANDSLIDE gewonnen heeftquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:23 schreef Caland het volgende:
Go home, we love you, you’re very special
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:23 schreef Caland het volgende:
Go home, we love you, you’re very special
Zo die heb ik al lang niet gezienquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Trump kan inpakken. Hier heeft hij niet van terug.
Ik zag het ook. Hij gaat allemaal rechtszaken krijgen en zou dan blut worden, of zoiets.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens een boze vrouw bij OP1 haalt Trump enkel geld op voor zijn campagne om zijn eigen schulden af te lossen.
Hier schrik ik van.
Oei, dat gaat dan niet lang meer duren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Hij gaat allemaal rechtszaken krijgen en zou dan blut worden, of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |