En terecht. Lijkt mij vrij stressvol deze situatie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou het wel compleet maken als Trump nu ergens staat te golven.
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(deze ANP fotograaf is binnen, veel bizarre foto's )
Een vreedzaam protestje moet toch kunnen lijkt me.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben ze allemaal snel gedaan aangezien ze een uur geleden al allemaal naar huis zijn gegaan.
Ik schaam mij een beetje dat ik er heel erg op hoop.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel het ultieme moment voor wat versprekingen.
Ik ben alle schaamte voorbij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schaam mij een beetje dat ik er heel erg op hoop.
deepest regret and apolo aopologiesquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel het ultieme moment voor wat versprekingen.
Zijn ogen beginnen al zwaar te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben alle schaamte voorbij.
Hij noemt hem niet eens George vandaag
De tweet waar je op reageert is verwijderd, maar ik vertrouw erop dat je reactie terecht was. Derhalve like gezet.quote:
NEDERLANDER? @Dagjesvolkquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(deze ANP fotograaf is binnen, veel bizarre foto's )
Oude media genot.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kapt de NOS nou de speech van Biden af?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tweet waar je op reageert is verwijderd, maar ik vertrouw erop dat je reactie terecht was. Derhalve like gezet.
Ik keek op CNN, maar dit verbaast me niets.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kapt de NOS nou de speech van Biden af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |